quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga steeds meer hopen op Bitterballen - Paella
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben officieel naar de klote
He Benny
Wat ga jij doen als Spanje wint?quote:
Daar ga ik dan niet bij zijn. Hossen en springen en driehonderd bier en 7 pennen in je rug is zeg maar een verminderd optimale combinatiequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
Maandag en dinsdag kan ik siewosie vrijMaar moet even wachten wanneer de huldiging is...
Misschien kunnen we wel een WK SC MEET doen op de huldiging?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ga jij doen als Spanje wint?
Als Duitsland wint, dan doe ik speciaal voor jou een duits vlaggetje op mijn wang en maak een foto
Dan verf je je emmer Rood - Geel - Rood, schrijf je op een briefje VIVA ESPANA! En dan maak je een fotoquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat als Spanje met grote cijfers wint, ik een ongebakken pizza eet
Zeg maar wat leuks
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan verf je je emmer Rood - Geel - Rood, schrijf je op een briefje VIVA ESPANA! En dan maak je een foto
Of dat ze vindt dat Fok! de tering kan krijgen. Ook niet helemaal onbegrijpelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog niks van dr gehoord
Zou best kunnen dat ze neit weet dat ze moet mailen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja... ik had vanochtend mijn inhaaltoets engels
bestond uit 2 onderdelen..
Onderdeel 1 was een tekst, moest je 6 vragen over beantwoorden in het Nederlands. Had ik een 6.8 op, vond ik laag![]()
Onderdeel 2 was een e-mail schrijven aan een bedrijf, en daar had ik, jahwel, een 10.0 op![]()
Dus gemiddeld cijfer een 8.4![]()
Gemiddelde omhoog
Haha wat een helden die Duitsersquote:
quote:
De spaanse vlag is dan wel weer een ideaal motief voor een pizza. En de duitse ook wel. Gewoon half tussen een tosti-ijzer steken, uurtje laten zitten en klaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat als Spanje met grote cijfers wint, ik een ongebakken pizza eet
Zeg maar wat leuks
Ik wens ze veel succes met het bestrijden van al die miljoenen mirrirs. Je weet hoe dat gaat met die zevenkoppige draak toch? Hak je er één kop af, komen er zeven terugquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:48 schreef crv het volgende:
WOW, De FIFA is wel heel raar bezig![]()
Vanaf 31 juli moeten van de fifa alle beelden van het WK van internet af zijn ook youtube e.d.
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De spaanse vlag is dan wel weer een ideaal motief voor een pizza. En de duitse ook wel. Gewoon half tussen een tosti-ijzer steken, uurtje laten zitten en klaar
Gewoon, jeweetsquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, jeweets
Maar even voor jou wat bijles:
Een pizza is een ronde schijf
met kaas en veel tomaten
En wat voor kleur, Gaston, bezitten de bovengenoemde ingrediënten?
Dan snap je ook wel wat het doel van dat tosti-ijzer is he?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan snap je ook wel wat het doel van dat tosti-ijzer is he?
Spanje vlag hangt nu aan de voorkantquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wel rood-wit-blauwe vlaggetjes. Nep-Spanjool
Ben je de luchtbrug EN oranjefile naar Basel vergeten 2 jaar terugquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Vier extra vluchtenEen heuse luchtbrug
Zoals we sinds de Blokkade van Berlijn niet meer gezien hebben
![]()
Hey, overdrijven is hip
Basel was nog een graadje erger. Geschat tussen de 150.e 180.000 manquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh daar heb ik maar weinig van meegekregen. Ik weet wel dat we toen Bern overgenomen hebben jaMaar verder niet echt
D.eetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
* Dr_Flash dildo van P89 even uit zet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:53 schreef PatriQue89 het volgende:
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
vibrator bedoel jequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash dildo van P89 even uit zet.
Dat was zooooo gaaf!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:40 schreef crv het volgende:
[..]
Basel was nog een graadje erger. Geschat tussen de 150.e 180.000 man
Inwonertal Basel ligt rond 170.000
quote:
quote:
Wij hebben er vandaag nog over zitten denken om de BBQ van zaterdag af te zeggen en gewoon te gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
KNVB wil extra finalekaarten
Wat gek
En die reizen naar Zuid-afrika zijn nu al helemaal uitverkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Nadat scheidsrechter Ravshan Irmatov het laatste fluitsignaal van de halve finale tussen Nederland en Uruguay had gegeven, ontstond er een opstootje rond Khalid Boulahrouz. 'De Kannibaal' werd door boze Uruguayanen omringd, maar volgens de verdediger van Nederland stelde het allemaal niet zo veel voor. "Het leek veel erger dan het was. Er was niets aan de hand."
Na afloop van de wedstrijd voelde Boulahrouz een schop tegen zijn been, vertelde hij aan Novum Nieuws. "Ik zei er iets van tegen die speler. Hij kwam op me af en toen kwamen er van beide ploegen veel jongens bij", legde de vervanger van Gregory van der Wiel de aanleiding tot het opstootje uit. "Hij wilde alleen maar zeggen dat we elkaar gekruist hadden en dat hij me niet had gezien."
Volgens Rafael van der Vaart was er wel degelijk iets voorgevallen. "Zij deden een beetje vervelend", legt de middenvelder de schuld bij de Uruguayanen. "Er spuugde er eentje en dan wordt er over en weer wat geduwd." Zijn goede humeur liet Van der Vaart er niet door bederven. "Dat hoort erbij, he?"
Ook in de eerste helft was er een opstootje op het veld. Nadat Martin Caceres bij een poging tot een omhaal Demy de Zeeuw in zijn gezicht had geraakt, kwam Wesley Sneijder verhaal halen. Hij en Caceres kregen beiden geel.
De Zeeuw speelde de eerste helft uit en werd vervolgens vervangen door Van der Vaart. Hij is na de wedstrijd voor controle naar het ziekenhuis gebracht. Bondscoach Bert van Marwijk liet tegen de NOS weten dat gevreesd wordt voor een gebroken kaak van de middenvelder van Ajax.
NU.nlquote:Demy de Zeeuw is in de nacht van dinsdag op woensdag in een ziekenhuis in Kaapstad aan zijn gebit geholpen. Bij de middenvelder zijn enkele tanden gestabiliseerd en vastgezet.
Onderzoek heeft uitgewezen dat hij zijn kaak niet heeft gebroken.
Had toch rood moeten krijgen.quote:
Dat welquote:
vind ik ook, maar hele volksstammen waren dat niet met me eens, die vonden het eigen schuld dikke bult.quote:
zuipen voor volk en vaderland is leuk natuurlijk, maar als je er daar twee van onder 1 dak hebt heb je het wel zwaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik begin steeds brakker te worden
En dan moet ik vanavond nog een wedstrijd
Dat word bezopen worden
volgens mij ben ik vanavond na 2 wijntjes al dronkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zuipen voor volk en vaderland is leuk natuurlijk, maar als je er daar twee van onder 1 dak hebt heb je het wel zwaar
Wat nou eigen schuld dikke bult?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind ik ook, maar hele volksstammen waren dat niet met me eens, die vonden het eigen schuld dikke bult.
Blijf je wel online?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Dat word bezopen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En van het weekend weerquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Dat word bezopen worden
De wedstrijd van zaterdag is toch niks aan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:45 schreef crv het volgende:
[..]
En van het weekend weer![]()
Tis idd te hopen dat spanje wint vanavond, dan heb je zaterdag een rustdag zeg maar
Wel voor de pool, want er moeten nog 28 goals gemaakt worden en Suarez heb ik als topscorer getiptquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De wedstrijd van zaterdag is toch niks aan.
28 goals in 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel voor de pool, want er moeten nog 28 goals gemaakt worden en Suarez heb ik als topscorer getipt
Nee maar stel in het uitzonderlijke geval dat Spanje vanavond toch nog mocht verliezen (wat niet te verwachten is natuurlijk)quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De wedstrijd van zaterdag is toch niks aan.
Maar zaterdag wordt het Uruguay - Duitslandquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:56 schreef crv het volgende:
[..]
Nee maar stel in het uitzonderlijke geval dat Spanje vanavond toch nog mocht verliezen (wat niet te verwachten is natuurlijk)
Dan moeten ze Zaterdagavond spelen.
EN ik weet zeker dat huize c_a fanatiek genoeg is om toch die wedstrijd voor de 3e plek te willen winnen. En dat betekent een extra avondje SAUFEN [ afbeelding ]
Toch wel, want na de nederlaag van vanavond gaat URU nog even revanche halen en gaat duitsland afgedroogd en met lege handen naar huisquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar zaterdag wordt het Uruguay - Duitsland![]()
Niet boeiend dus
quote:Karsten Kroon met oranje stuurlint Karsten Kroon Foto: ANP CAMBRAI - De Oranjekoorts heeft ook in het Tourpeloton flink toegeslagen. Een groot deel van de Rabobank-ploeg zag dinsdagavond in het hotel hoe Oranje ten koste van Uruguay de finale van het WK haalde. Ook Karsten Kroon is met zijn hoofd helemaal bij het Nederlands elftal. De Nederlander van BMC verscheen woensdag in Cambrai aan de start met een oranje stuurlint én oranje zonnebril.
dat bedoel ik, en hij zag de Zeeuw wel degelijk staan, dus hij had er gewoon af gemoeten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nou eigen schuld dikke bult?
Als de zeeuw niet daar had gestaan en dus niet had verdedigd en het was een doelpunt geworden dan was ook iedereen woest geweest.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf je wel online?
ik ben altijd online op mijn iphone!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die scheids sowieso al raar fluitenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat bedoel ik, en hij zag de Zeeuw wel degelijk staan, dus hij had er gewoon af gemoeten.
Finale Nederland - Spanje 14 -7quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
28 goals in 2 wedstrijden![]()
Ik help het je hopen zolang minstens de helft maar door oranje gemaakt wordt dan.
ik hoop Webbquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond die scheids sowieso al raar fluiten![]()
Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Weten we al wie de finale fluit eigenlijk?
Ik wil zaterdag rustquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:45 schreef crv het volgende:
[..]
En van het weekend weer![]()
Tis idd te hopen dat spanje wint vanavond, dan heb je zaterdag een rustdag zeg maar
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:56 schreef crv het volgende:
[..]
Nee maar stel in het uitzonderlijke geval dat Spanje vanavond toch nog mocht verliezen (wat niet te verwachten is natuurlijk)
Dan moeten ze Zaterdagavond spelen.
EN ik weet zeker dat huize c_a fanatiek genoeg is om toch die wedstrijd voor de 3e plek te willen winnen. En dat betekent een extra avondje SAUFEN [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar zaterdag wordt het Uruguay - Duitsland![]()
Niet boeiend dus
Nee dan wint Duitsland....quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:01 schreef crv het volgende:
[..]
Toch wel, want na de nederlaag van vanavond gaat URU nog even revanche halen en gaat duitsland afgedroogd en met lege handen naar huis
en ik hoop dat Suarez een eigen doelpunt maaktquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dan wint Duitsland....
remember Oranje, rood, wit, blauw
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik hoop dat Suarez een eigen doelpunt maakt
Wordt C_A dan niet heel chagrijnig?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Finale Nederland - Spanje 14 -7
3e/4e plaats: Uruguay - Duitsland 6-1
Dat laatste gaat echt niet lukken. heb al twee keer een paardemiddel genomen maar ik krijg die vent met die hamer niet uit mijn kopquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:07 schreef BONG4002 het volgende:
Een hele goede en vooral katervrije middag namens mij![]()
Ibuprofen helpt goed meen ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
Dat laatste gaat echt niet lukken. heb al twee keer een paardemiddel genomen maar ik krijg die vent met die hamer niet uit mijn kop
mijn paardemiddel bestaat uit ibu800 + 2 paracetamol als boosterquote:
You are doing it wrong!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
Dat laatste gaat echt niet lukken. heb al twee keer een paardemiddel genomen maar ik krijg die vent met die hamer niet uit mijn kop
Alcohol is harddrugs en zal het blijvenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:36 schreef crv het volgende:
[..]
mijn paardemiddel bestaat uit ibu800 + 2 paracetamol als booster
Wut, als ik water drink na grote inname bier dan is het resultaat gegarandeerdquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You are doing it wrong!!
Het beste is om als je thuiskomt een glas water en een ibu te nemen. Dan heb je de volgende dag zo goed als nergens last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
vast niet, 7 doelpunten in 1 wedstrijd maken is toch heel goed?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt C_A dan niet heel chagrijnig?
zie [WK SC#117] Paella of Bratwurst we lusten ze rauwquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alcohol is harddrugs en zal het blijven
Weet er zelf alles van en heb vaak genoeg katers gehad daarom ben ik ook gestopt met drinken
(Al drink ik wel een biertje als ik bij mijn ouders ben maar thuis dus niet meer)
Verder helpt veel water drinken ook goed (liters welteverstaan)
HUHquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt C_A dan niet heel chagrijnig?
en wat drink je nu als ze eteg elkaar spelen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HUH
NEDERLAND KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!
Spanje tweede
bier en wijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wat drink je nu als ze eteg elkaar spelen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef crv het volgende:
[..]
Wut, als ik water drink na grote inname bier dan is het resultaat gegarandeerd1 glas is voldoendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Bier en Sangria gemixedquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wat drink je nu als ze eteg elkaar spelen?
1 glas water is inderdaad dan voldoende om over mijn nek te gaan jaquote:
3 wedstrijden nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
28 goals in 2 wedstrijden![]()
Ik help het je hopen zolang minstens de helft maar door oranje gemaakt wordt dan.
Ohw jaquote:
gaaf, maak foto's ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Net de knoop doorgehakt.
Wij gaan zondag in Amsterdam kijken
Zal mn best doenquote:
EN leuk voor de portemonnee van Dr_Flashquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
9 doelpunten per wedstrijd, wel leuk voor de kijker
Die dan vervolgens trakteert tijdens de WK SC meetquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN leuk voor de portemonnee van Dr_Flash
Weet je al mijn pools kunnen me gestolen worden als we die cup maar winnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN leuk voor de portemonnee van Dr_Flash
Ermm jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die dan vervolgens trakteert tijdens de WK SC meet
Ja. Maar als we de cup nou NIET winnen, doe me dan toch maar wel die poolquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:23 schreef crv het volgende:
[..]
Weet je al mijn pools kunnen me gestolen worden als we die cup maar winnen [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
-Zal wel weer crewbash zijn dus ik edit maar.-quote:
Ze heeft idd wel iets weg van remlofquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
-Zal wel weer crewbash zijn dus ik edit maar.-![]()
Hmmmkayquote:
Sterkte c_a genoeg wc papier aanwezig ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
Gearriveerd in huize Rodriguezallemaal superzenuwachtig
inclusief ikke
hehe, veel plezier vanavond iig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
Gearriveerd in huize Rodriguezallemaal superzenuwachtig
inclusief ikke
Penalties op zijn Duits?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:39 schreef crv het volgende:
ik heb het gevoel dat er een verrasing in de lucht hangt
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:39 schreef crv het volgende:
ik heb het gevoel dat er een verrasing in de lucht hangt
quote:
Echt niet spanje wintquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:45 schreef eNGine10 het volgende:
Duitsland wint 1-0![]()
Enne KAMPIEONEUEHH1!!!!!!omdat ik daar nog niet eerder tijd voor had gehad.
quote:
Ja was super en die nieuwe achtbaan gaat niet over de kop, wel super snelquote:
ah id, dat van die race staat me wel iets van bij toen ik las over de plannen van die baanquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was super en die nieuwe achtbaan gaat niet over de kop, wel super snel![]()
Je hebt een soort van race met 2 van die karren dus je vertekt tegelijktijdig, de een is vuur de ander water, hij is echt zo geweldig leuk
eh ja idd. hey allemaal. ik heb alleen hey tegen bella gezegd geloof ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:59 schreef crv het volgende:
overigens hoi Benny, flash gomi kally engine,en iedereen die ik vergeten ben
Ik heb het nagevraagd schijnt toch iets met het gewicht van de mensen te maken te hebben die instappen, maar echt een aanraderquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah id, dat van die race staat me wel iets van bij toen ik las over de plannen van die baan
snelheidsmonster dus, vind ik leuker dan die over de koptoestanden
maar heb je dan ook invloed op t wel of niet winnen?
neem aan dat alles door de mensen daar wordt geregeld toch?
hehe je was dus ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd schijnt toch iets met het gewicht van de mensen te maken te hebben die instappen, maar echt een aanrader
Ja, wij hebben trouwens gewonnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je was dus ook nieuwsgierig
als ik weer naar de efteling ga, ga ik daar zeker in. snelheid vind ik wel ok
wij? nl bedoel je gister?quote:
O nee met de achtbaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:11 schreef gomi het volgende:
[..]
wij? nl bedoel je gister?
ik heb er geen seconde twijfels over gehad
zondag gaan we ook winnen en dinsdag gaat een gekke dag worden
ik twijfel nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Waar gaan jullie allemaal de finale kijken?
Ik weet het nog nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
O nee met de achtbaan![]()
En ik begin er meer vertrouwen in te krijgen
ik had gister mijn shirtje toch maar aan de voor de zekerheid.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon thuis... met alle shit erbij
Nou mijn zwager is eerst bij hem thuis BBQ en voetbal kijken, maar hij heeft een duitse decode en dus TV.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Wie is Z-Aquote:
O ik dacht Zeikende Anus.quote:
Zuid - Afrika inderdaadquote:
Zou wel willen maar mijn vrienden willen naar Eindhoven.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wie gaat naar de eventuele huldiging dinsdag?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wie gaat naar de eventuele huldiging dinsdag?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou wel willen maar mijn vrienden willen naar Eindhoven.
Ja weet ik het, ik wil gewoon naar A'dam verdorie.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik wil gewoon naar A'dam verdorie.
Ja idd maar ik ga niet in m'n eentje daar staan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
Wat heb je nou aan Eindhoven als de huldiging in Amsterdam is
Gaan we toch met zijn allenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja idd maar ik ga niet in m'n eentje daar staan.
ik durf te wedden dat je er niet in je eentje zult staan hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja idd maar ik ga niet in m'n eentje daar staan.
quote:
Ja en anders een mini meetquote:
Ik ook.quote:
Als ze het WK winnen is dat iets historisch daar moet je bij zijnquote:
dat zekersquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze het WK winnen is dat iets historisch daar moet je bij zijn
Inderdaad, dat zou prachtig zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze het WK winnen is dat iets historisch daar moet je bij zijn
skinnydippen toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou prachtig zijn.alles oranje, zinkende woonboten, Amsterdam siewosie, en met een met een fles wodka achter de kiezen wie weet wat ik doe.
quote:
quote:
Ik heb het bij deze geregeld dat ik sowieso kanquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou prachtig zijn.alles oranje, zinkende woonboten, Amsterdam siewosie, en met een met een fles wodka achter de kiezen wie weet wat ik doe.
zo makkelijk en zo snel?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het bij deze geregeld dat ik sowieso kan
houd jij ff een lijstje bij?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Plaatsje is iig al gereserveerd, ofzo
D-eeetjequote:
Yep haha, mijn moeder had al gezegd je loopt je voetbalfeestjes mis, doe zondag dan maar ergens gaan kijken slapen de jongens bij mij, die heb ik nu geruild met de huldiging, ik kijk zondag wel thuisquote:
quote:
Cee-eeetjequote:
hehe en, ik was ff vergeten dat je nu vakantie hebt natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep haha, mijn moeder had al gezegd je loopt je voetbalfeestjes mis, doe zondag dan maar ergens gaan kijken slapen de jongens bij mij, die heb ik nu geruild met de huldiging, ik kijk zondag wel thuis
quote:
* in gedachten bij jullie isquote:
Nou ja ik breng haar maandag naar Veldhoven haar vriendin ligt in het ziekenhuis en ze mag met haar arm nog niet autorijden, ik ga dan meteen naar de film dan in Eindhovenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe en, ik was ff vergeten dat je nu vakantie hebt natuurlijk
wel makkelijk zo een moeder btw
volgens mij klopt dat iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo toch?
WK SC Oranje Meet
Kally
charmed_angel
gomi
iBenny
Bellatrix (Eindhoven komt maar naar Amsterdam toen)
D. (onder voorbehoud)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hey cee
zei toch dat we gister zouden winnen
geloof me nou maar gewoon
ah maar dan nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik breng haar maandag naar Veldhoven haar vriendin ligt in het ziekenhuis en ze mag met haar arm nog niet autorijden, ik ga dan meteen naar de film dan in Eindhoven
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de pure definitie van een viswijf, bullebak en speenvarken geweest gisteravond. Niet meer normaal. En m'n pa, de grootste voetbalfan in 't huis, zat er al die tijd met 1 gelaatsuitdrukking, lekker relaxed onderuit gezakt, pilsje erbij, oranje halve-bal-petje op.Wat een baas.
Wat wordt 't zondag, gomi?
we gaan winnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de pure definitie van een viswijf, bullebak en speenvarken geweest gisteravond. Niet meer normaal. En m'n pa, de grootste voetbalfan in 't huis, zat er al die tijd met 1 gelaatsuitdrukking, lekker relaxed onderuit gezakt, pilsje erbij, oranje halve-bal-petje op.Wat een baas.
Wat wordt 't zondag, gomi?
Toy Story 3quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar dan nog
welke film ga je btw heen?
in de middag meestalquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
Is die huldiging 's middags of 's avonds?
want ik zou eigenlijk dinsdag/woensdag naar Duitsland gaan
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
in de middag meestal
ws begin vand e middag museumplein ofzo en daarna de grachten
Ja die moet ik ook nog zienquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ooooh die moet ik ook nog zien
deze week ga ik ws naar eclipse
88 en ajax in 95quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
meestal... zo klinkt het net alsof het heel vaak voorkomt
Oooohw oke
ik heb 1 en 2 van die saga op dvd gezien en deze ga ik dus in de bios zienquote:
Hij is echt super, mooi verhaal, prachtig uitgevoerd, lachen, huilen, alles.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt 'm al gezien![]()
Ik ga 'm denk ik volgende week kijken
Ik vond 2 ook ook minderquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb 1 en 2 van die saga op dvd gezien en deze ga ik dus in de bios zien
1 was wel ok, 2 vond ik minder en deel 3 is weer beter hoorde ik. naja we zullen t wel merken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is echt super, mooi verhaal, prachtig uitgevoerd, lachen, huilen, alles.Beste van de 3.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is echt super, mooi verhaal, prachtig uitgevoerd, lachen, huilen, alles.
k dan die andere 2 vond ik al helemaal ok tbhquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is echt super, mooi verhaal, prachtig uitgevoerd, lachen, huilen, alles.Beste van de 3.
Ik Ice Age en heb toen echt zitten janken van het lachenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel in 3D gezien toch?
Shrek van zaterdag de eerste film die ik zo in 3D heb gezien en ik moet zeggen... dat was wel echt tof(net als de film trouwens)
Ja, maar eerlijkheid gebiede te zeggen dat de toegevoegde waarde van 3D voor deze film niet zo geweldig groot was. Leuk, maar geen 'must', dat had ik bij Avatar bijvoorbeeld wel.quote:
avatar was niets zonder 3D imoquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijkheid gebiede te zeggen dat de toegevoegde waarde van 3D voor deze film niet zo geweldig groot was. Leuk, maar geen 'must', dat had ik bij Avatar bijvoorbeeld wel.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijkheid gebiede te zeggen dat de toegevoegde waarde van 3D voor deze film niet zo geweldig groot was. Leuk, maar geen 'must', dat had ik bij Avatar bijvoorbeeld wel.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik Ice Age en heb toen echt zitten janken van het lachen
Hebben we zoiets OOIT weleens gehad op Fok eigenlijk?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het straks hier zo'n Duitsland - Nederland wedstrijd hier op FOK
Wie dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Er is hier volgens maar één fan van Duitsland en dat is ook nog een troll.
Alsof we zo vaak gehuldigd zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
in de middag meestal
ws begin vand e middag museumplein ofzo en daarna de grachten
dat denk ik dus nog steedsquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:53 schreef gomi het volgende:
[..]
vooraf dacht ik echt dat t zo een meisjes/vrouwen film was
maar viel me helemaal mee.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we zoiets OOIT weleens gehad op Fok eigenlijk?
in de fokpool speel ik dld btwquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Duitsland_fan ofzo.quote:
Welnee in de finale is iedereen voor Nederland en gaan we allemaal als kippen achter GeenStijl aan. De site van Bild verneuken en zoquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee..
Maar ik bedoel dus.. de ene helft voor de ene en de andere helft voor de andere partij
Alleen dat vind ik al grappig
Ik Spanje maar dat is omdat ik die in de finale tegenover ons wilquote:
Oh die, ik had zijn bestaan al bijna verdrongen iddquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee in de finale is iedereen voor Nederland en gaan we allemaal als kippen achter GeenStijl aan. De site van Bild verneuken en zo
Lijkt me geweldig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
Ik verheug me trouwens nu al op de youtube filmpjes van mensen die juichend bij de grens staan
tja, dat zegt mij niet zoveel hequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, valt wel mee
ik heb t af kunnen kijken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Flash had een vlaag van verstandsverbijstering maar is geen trollquote:
Idd. Kan me niet voorstellen dat dat het enige isquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maak Duitsers gek door op NL te stemmen bij Bild
dat bedoel je?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Ik werd gisteren trouwens helemaal gek bij Gio zijn doelpunt, damn die was mooi
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
Ik verheug me trouwens nu al op de youtube filmpjes van mensen die juichend bij de grens staan
Nou ja eerlijk is eerlijk hoe ze spelen wel, maar ik wil ze niet tegenover ons in de finale, want dan gaan we het niet redden ben ik bangquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben toch wel voor Duitsland vanavond, ze verdienen die finale.
Ja ik was ook even bang dat ze mij bedoeldequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
[..]
Flash had een vlaag van verstandsverbijstering maar is geen troll
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ben er niet bij in Amsterdam, ik kan niet gemist worden op het werk.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker weten...
Dat is voor mij de mooiste van dit WK
Het duurde bij de 2-1 wel lang voordat ik begon te juichen.. ik dacht dat er werd gefloten voor buitenspel
Ik zit in dubio. Ik (lees: "mijn mening namens het Nederlands elftal") verlies liever van Spanje dan van Duitsland. Maar ik win ook liever van Duitsland dan van Spanje. Ik vind dat Duitsland tot nu toe het leukste voetbal heeft gespeeld. Maar ik heb overal Spanje in m'n poules staan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog zo eenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ben er niet bij in Amsterdam, ik kan niet gemist worden op het werk.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit in dubio. Ik (lees: "mijn mening namens het Nederlands elftal") verlies liever van Spanje dan van Duitsland. Maar ik win ook liever van Duitsland dan van Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |