quote:
* in gedachten bij jullie isquote:
Nou ja ik breng haar maandag naar Veldhoven haar vriendin ligt in het ziekenhuis en ze mag met haar arm nog niet autorijden, ik ga dan meteen naar de film dan in Eindhovenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe en, ik was ff vergeten dat je nu vakantie hebt natuurlijk
wel makkelijk zo een moeder btw
volgens mij klopt dat iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo toch?
WK SC Oranje Meet
Kally
charmed_angel
gomi
iBenny
Bellatrix (Eindhoven komt maar naar Amsterdam toen)
D. (onder voorbehoud)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hey cee
zei toch dat we gister zouden winnen
geloof me nou maar gewoon
ah maar dan nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik breng haar maandag naar Veldhoven haar vriendin ligt in het ziekenhuis en ze mag met haar arm nog niet autorijden, ik ga dan meteen naar de film dan in Eindhoven
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de pure definitie van een viswijf, bullebak en speenvarken geweest gisteravond. Niet meer normaal. En m'n pa, de grootste voetbalfan in 't huis, zat er al die tijd met 1 gelaatsuitdrukking, lekker relaxed onderuit gezakt, pilsje erbij, oranje halve-bal-petje op.Wat een baas.
Wat wordt 't zondag, gomi?
we gaan winnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de pure definitie van een viswijf, bullebak en speenvarken geweest gisteravond. Niet meer normaal. En m'n pa, de grootste voetbalfan in 't huis, zat er al die tijd met 1 gelaatsuitdrukking, lekker relaxed onderuit gezakt, pilsje erbij, oranje halve-bal-petje op.Wat een baas.
Wat wordt 't zondag, gomi?
Toy Story 3quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar dan nog
welke film ga je btw heen?
in de middag meestalquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
Is die huldiging 's middags of 's avonds?
want ik zou eigenlijk dinsdag/woensdag naar Duitsland gaan
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
in de middag meestal
ws begin vand e middag museumplein ofzo en daarna de grachten
Ja die moet ik ook nog zienquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ooooh die moet ik ook nog zien
deze week ga ik ws naar eclipse
88 en ajax in 95quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
meestal... zo klinkt het net alsof het heel vaak voorkomt
Oooohw oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |