dat zekersquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze het WK winnen is dat iets historisch daar moet je bij zijn
Inderdaad, dat zou prachtig zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze het WK winnen is dat iets historisch daar moet je bij zijn
skinnydippen toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou prachtig zijn.alles oranje, zinkende woonboten, Amsterdam siewosie, en met een met een fles wodka achter de kiezen wie weet wat ik doe.
quote:
quote:
Ik heb het bij deze geregeld dat ik sowieso kanquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou prachtig zijn.alles oranje, zinkende woonboten, Amsterdam siewosie, en met een met een fles wodka achter de kiezen wie weet wat ik doe.
zo makkelijk en zo snel?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het bij deze geregeld dat ik sowieso kan
houd jij ff een lijstje bij?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Plaatsje is iig al gereserveerd, ofzo
D-eeetjequote:
Yep haha, mijn moeder had al gezegd je loopt je voetbalfeestjes mis, doe zondag dan maar ergens gaan kijken slapen de jongens bij mij, die heb ik nu geruild met de huldiging, ik kijk zondag wel thuisquote:
quote:
Cee-eeetjequote:
hehe en, ik was ff vergeten dat je nu vakantie hebt natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep haha, mijn moeder had al gezegd je loopt je voetbalfeestjes mis, doe zondag dan maar ergens gaan kijken slapen de jongens bij mij, die heb ik nu geruild met de huldiging, ik kijk zondag wel thuis
quote:
* in gedachten bij jullie isquote:
Nou ja ik breng haar maandag naar Veldhoven haar vriendin ligt in het ziekenhuis en ze mag met haar arm nog niet autorijden, ik ga dan meteen naar de film dan in Eindhovenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe en, ik was ff vergeten dat je nu vakantie hebt natuurlijk
wel makkelijk zo een moeder btw
volgens mij klopt dat iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo toch?
WK SC Oranje Meet
Kally
charmed_angel
gomi
iBenny
Bellatrix (Eindhoven komt maar naar Amsterdam toen)
D. (onder voorbehoud)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hey cee
zei toch dat we gister zouden winnen
geloof me nou maar gewoon
ah maar dan nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik breng haar maandag naar Veldhoven haar vriendin ligt in het ziekenhuis en ze mag met haar arm nog niet autorijden, ik ga dan meteen naar de film dan in Eindhoven
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de pure definitie van een viswijf, bullebak en speenvarken geweest gisteravond. Niet meer normaal. En m'n pa, de grootste voetbalfan in 't huis, zat er al die tijd met 1 gelaatsuitdrukking, lekker relaxed onderuit gezakt, pilsje erbij, oranje halve-bal-petje op.Wat een baas.
Wat wordt 't zondag, gomi?
we gaan winnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de pure definitie van een viswijf, bullebak en speenvarken geweest gisteravond. Niet meer normaal. En m'n pa, de grootste voetbalfan in 't huis, zat er al die tijd met 1 gelaatsuitdrukking, lekker relaxed onderuit gezakt, pilsje erbij, oranje halve-bal-petje op.Wat een baas.
Wat wordt 't zondag, gomi?
Toy Story 3quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar dan nog
welke film ga je btw heen?
in de middag meestalquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
Is die huldiging 's middags of 's avonds?
want ik zou eigenlijk dinsdag/woensdag naar Duitsland gaan
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
in de middag meestal
ws begin vand e middag museumplein ofzo en daarna de grachten
Ja die moet ik ook nog zienquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ooooh die moet ik ook nog zien
deze week ga ik ws naar eclipse
88 en ajax in 95quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
meestal... zo klinkt het net alsof het heel vaak voorkomt
Oooohw oke
ik heb 1 en 2 van die saga op dvd gezien en deze ga ik dus in de bios zienquote:
Hij is echt super, mooi verhaal, prachtig uitgevoerd, lachen, huilen, alles.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt 'm al gezien![]()
Ik ga 'm denk ik volgende week kijken
Ik vond 2 ook ook minderquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb 1 en 2 van die saga op dvd gezien en deze ga ik dus in de bios zien
1 was wel ok, 2 vond ik minder en deel 3 is weer beter hoorde ik. naja we zullen t wel merken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is echt super, mooi verhaal, prachtig uitgevoerd, lachen, huilen, alles.Beste van de 3.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is echt super, mooi verhaal, prachtig uitgevoerd, lachen, huilen, alles.
k dan die andere 2 vond ik al helemaal ok tbhquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is echt super, mooi verhaal, prachtig uitgevoerd, lachen, huilen, alles.Beste van de 3.
Ik Ice Age en heb toen echt zitten janken van het lachenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel in 3D gezien toch?
Shrek van zaterdag de eerste film die ik zo in 3D heb gezien en ik moet zeggen... dat was wel echt tof(net als de film trouwens)
Ja, maar eerlijkheid gebiede te zeggen dat de toegevoegde waarde van 3D voor deze film niet zo geweldig groot was. Leuk, maar geen 'must', dat had ik bij Avatar bijvoorbeeld wel.quote:
avatar was niets zonder 3D imoquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijkheid gebiede te zeggen dat de toegevoegde waarde van 3D voor deze film niet zo geweldig groot was. Leuk, maar geen 'must', dat had ik bij Avatar bijvoorbeeld wel.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijkheid gebiede te zeggen dat de toegevoegde waarde van 3D voor deze film niet zo geweldig groot was. Leuk, maar geen 'must', dat had ik bij Avatar bijvoorbeeld wel.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik Ice Age en heb toen echt zitten janken van het lachen
Hebben we zoiets OOIT weleens gehad op Fok eigenlijk?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het straks hier zo'n Duitsland - Nederland wedstrijd hier op FOK
Wie dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Er is hier volgens maar één fan van Duitsland en dat is ook nog een troll.
Alsof we zo vaak gehuldigd zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
in de middag meestal
ws begin vand e middag museumplein ofzo en daarna de grachten
dat denk ik dus nog steedsquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:53 schreef gomi het volgende:
[..]
vooraf dacht ik echt dat t zo een meisjes/vrouwen film was
maar viel me helemaal mee.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we zoiets OOIT weleens gehad op Fok eigenlijk?
in de fokpool speel ik dld btwquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Duitsland_fan ofzo.quote:
Welnee in de finale is iedereen voor Nederland en gaan we allemaal als kippen achter GeenStijl aan. De site van Bild verneuken en zoquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee..
Maar ik bedoel dus.. de ene helft voor de ene en de andere helft voor de andere partij
Alleen dat vind ik al grappig
Ik Spanje maar dat is omdat ik die in de finale tegenover ons wilquote:
Oh die, ik had zijn bestaan al bijna verdrongen iddquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee in de finale is iedereen voor Nederland en gaan we allemaal als kippen achter GeenStijl aan. De site van Bild verneuken en zo
Lijkt me geweldig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
Ik verheug me trouwens nu al op de youtube filmpjes van mensen die juichend bij de grens staan
tja, dat zegt mij niet zoveel hequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, valt wel mee
ik heb t af kunnen kijken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Flash had een vlaag van verstandsverbijstering maar is geen trollquote:
Idd. Kan me niet voorstellen dat dat het enige isquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maak Duitsers gek door op NL te stemmen bij Bild
dat bedoel je?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Ik werd gisteren trouwens helemaal gek bij Gio zijn doelpunt, damn die was mooi
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
Ik verheug me trouwens nu al op de youtube filmpjes van mensen die juichend bij de grens staan
Nou ja eerlijk is eerlijk hoe ze spelen wel, maar ik wil ze niet tegenover ons in de finale, want dan gaan we het niet redden ben ik bangquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben toch wel voor Duitsland vanavond, ze verdienen die finale.
Ja ik was ook even bang dat ze mij bedoeldequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
[..]
Flash had een vlaag van verstandsverbijstering maar is geen troll
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ben er niet bij in Amsterdam, ik kan niet gemist worden op het werk.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker weten...
Dat is voor mij de mooiste van dit WK
Het duurde bij de 2-1 wel lang voordat ik begon te juichen.. ik dacht dat er werd gefloten voor buitenspel
Ik zit in dubio. Ik (lees: "mijn mening namens het Nederlands elftal") verlies liever van Spanje dan van Duitsland. Maar ik win ook liever van Duitsland dan van Spanje. Ik vind dat Duitsland tot nu toe het leukste voetbal heeft gespeeld. Maar ik heb overal Spanje in m'n poules staan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog zo eenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ben er niet bij in Amsterdam, ik kan niet gemist worden op het werk.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit in dubio. Ik (lees: "mijn mening namens het Nederlands elftal") verlies liever van Spanje dan van Duitsland. Maar ik win ook liever van Duitsland dan van Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |