ik heb 1 en 2 van die saga op dvd gezien en deze ga ik dus in de bios zienquote:
Hij is echt super, mooi verhaal, prachtig uitgevoerd, lachen, huilen, alles.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt 'm al gezien![]()
Ik ga 'm denk ik volgende week kijken
Ik vond 2 ook ook minderquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb 1 en 2 van die saga op dvd gezien en deze ga ik dus in de bios zien
1 was wel ok, 2 vond ik minder en deel 3 is weer beter hoorde ik. naja we zullen t wel merken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is echt super, mooi verhaal, prachtig uitgevoerd, lachen, huilen, alles.Beste van de 3.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is echt super, mooi verhaal, prachtig uitgevoerd, lachen, huilen, alles.
k dan die andere 2 vond ik al helemaal ok tbhquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is echt super, mooi verhaal, prachtig uitgevoerd, lachen, huilen, alles.Beste van de 3.
Ik Ice Age en heb toen echt zitten janken van het lachenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel in 3D gezien toch?
Shrek van zaterdag de eerste film die ik zo in 3D heb gezien en ik moet zeggen... dat was wel echt tof(net als de film trouwens)
Ja, maar eerlijkheid gebiede te zeggen dat de toegevoegde waarde van 3D voor deze film niet zo geweldig groot was. Leuk, maar geen 'must', dat had ik bij Avatar bijvoorbeeld wel.quote:
avatar was niets zonder 3D imoquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijkheid gebiede te zeggen dat de toegevoegde waarde van 3D voor deze film niet zo geweldig groot was. Leuk, maar geen 'must', dat had ik bij Avatar bijvoorbeeld wel.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijkheid gebiede te zeggen dat de toegevoegde waarde van 3D voor deze film niet zo geweldig groot was. Leuk, maar geen 'must', dat had ik bij Avatar bijvoorbeeld wel.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik Ice Age en heb toen echt zitten janken van het lachen
Hebben we zoiets OOIT weleens gehad op Fok eigenlijk?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het straks hier zo'n Duitsland - Nederland wedstrijd hier op FOK
Wie dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Er is hier volgens maar één fan van Duitsland en dat is ook nog een troll.
Alsof we zo vaak gehuldigd zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
in de middag meestal
ws begin vand e middag museumplein ofzo en daarna de grachten
dat denk ik dus nog steedsquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:53 schreef gomi het volgende:
[..]
vooraf dacht ik echt dat t zo een meisjes/vrouwen film was
maar viel me helemaal mee.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we zoiets OOIT weleens gehad op Fok eigenlijk?
in de fokpool speel ik dld btwquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Er is hier volgens maar één fan van Duitsland en dat is ook nog een troll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |