vast niet, 7 doelpunten in 1 wedstrijd maken is toch heel goed?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt C_A dan niet heel chagrijnig?
zie [WK SC#117] Paella of Bratwurst we lusten ze rauwquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alcohol is harddrugs en zal het blijven
Weet er zelf alles van en heb vaak genoeg katers gehad daarom ben ik ook gestopt met drinken
(Al drink ik wel een biertje als ik bij mijn ouders ben maar thuis dus niet meer)
Verder helpt veel water drinken ook goed (liters welteverstaan)
HUHquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt C_A dan niet heel chagrijnig?
en wat drink je nu als ze eteg elkaar spelen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HUH
NEDERLAND KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!
Spanje tweede
bier en wijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wat drink je nu als ze eteg elkaar spelen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef crv het volgende:
[..]
Wut, als ik water drink na grote inname bier dan is het resultaat gegarandeerd1 glas is voldoendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Bier en Sangria gemixedquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wat drink je nu als ze eteg elkaar spelen?
1 glas water is inderdaad dan voldoende om over mijn nek te gaan jaquote:
3 wedstrijden nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
28 goals in 2 wedstrijden![]()
Ik help het je hopen zolang minstens de helft maar door oranje gemaakt wordt dan.
Ohw jaquote:
gaaf, maak foto's ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Net de knoop doorgehakt.
Wij gaan zondag in Amsterdam kijken
Zal mn best doenquote:
EN leuk voor de portemonnee van Dr_Flashquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
9 doelpunten per wedstrijd, wel leuk voor de kijker
Die dan vervolgens trakteert tijdens de WK SC meetquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN leuk voor de portemonnee van Dr_Flash
Weet je al mijn pools kunnen me gestolen worden als we die cup maar winnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN leuk voor de portemonnee van Dr_Flash
Ermm jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die dan vervolgens trakteert tijdens de WK SC meet
Ja. Maar als we de cup nou NIET winnen, doe me dan toch maar wel die poolquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:23 schreef crv het volgende:
[..]
Weet je al mijn pools kunnen me gestolen worden als we die cup maar winnen [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
-Zal wel weer crewbash zijn dus ik edit maar.-quote:
Ze heeft idd wel iets weg van remlofquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
-Zal wel weer crewbash zijn dus ik edit maar.-![]()
Hmmmkayquote:
Sterkte c_a genoeg wc papier aanwezig ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
Gearriveerd in huize Rodriguezallemaal superzenuwachtig
inclusief ikke
hehe, veel plezier vanavond iig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
Gearriveerd in huize Rodriguezallemaal superzenuwachtig
inclusief ikke
Penalties op zijn Duits?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:39 schreef crv het volgende:
ik heb het gevoel dat er een verrasing in de lucht hangt
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:39 schreef crv het volgende:
ik heb het gevoel dat er een verrasing in de lucht hangt
quote:
Echt niet spanje wintquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:45 schreef eNGine10 het volgende:
Duitsland wint 1-0![]()
Enne KAMPIEONEUEHH1!!!!!!omdat ik daar nog niet eerder tijd voor had gehad.
quote:
Ja was super en die nieuwe achtbaan gaat niet over de kop, wel super snelquote:
ah id, dat van die race staat me wel iets van bij toen ik las over de plannen van die baanquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was super en die nieuwe achtbaan gaat niet over de kop, wel super snel![]()
Je hebt een soort van race met 2 van die karren dus je vertekt tegelijktijdig, de een is vuur de ander water, hij is echt zo geweldig leuk
eh ja idd. hey allemaal. ik heb alleen hey tegen bella gezegd geloof ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:59 schreef crv het volgende:
overigens hoi Benny, flash gomi kally engine,en iedereen die ik vergeten ben
Ik heb het nagevraagd schijnt toch iets met het gewicht van de mensen te maken te hebben die instappen, maar echt een aanraderquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah id, dat van die race staat me wel iets van bij toen ik las over de plannen van die baan
snelheidsmonster dus, vind ik leuker dan die over de koptoestanden
maar heb je dan ook invloed op t wel of niet winnen?
neem aan dat alles door de mensen daar wordt geregeld toch?
hehe je was dus ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd schijnt toch iets met het gewicht van de mensen te maken te hebben die instappen, maar echt een aanrader
Ja, wij hebben trouwens gewonnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je was dus ook nieuwsgierig
als ik weer naar de efteling ga, ga ik daar zeker in. snelheid vind ik wel ok
wij? nl bedoel je gister?quote:
O nee met de achtbaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:11 schreef gomi het volgende:
[..]
wij? nl bedoel je gister?
ik heb er geen seconde twijfels over gehad
zondag gaan we ook winnen en dinsdag gaat een gekke dag worden
ik twijfel nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Waar gaan jullie allemaal de finale kijken?
Ik weet het nog nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
O nee met de achtbaan![]()
En ik begin er meer vertrouwen in te krijgen
ik had gister mijn shirtje toch maar aan de voor de zekerheid.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon thuis... met alle shit erbij
Nou mijn zwager is eerst bij hem thuis BBQ en voetbal kijken, maar hij heeft een duitse decode en dus TV.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Wie is Z-Aquote:
O ik dacht Zeikende Anus.quote:
Zuid - Afrika inderdaadquote:
Zou wel willen maar mijn vrienden willen naar Eindhoven.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wie gaat naar de eventuele huldiging dinsdag?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wie gaat naar de eventuele huldiging dinsdag?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou wel willen maar mijn vrienden willen naar Eindhoven.
Ja weet ik het, ik wil gewoon naar A'dam verdorie.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik wil gewoon naar A'dam verdorie.
Ja idd maar ik ga niet in m'n eentje daar staan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
Wat heb je nou aan Eindhoven als de huldiging in Amsterdam is
Gaan we toch met zijn allenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja idd maar ik ga niet in m'n eentje daar staan.
ik durf te wedden dat je er niet in je eentje zult staan hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja idd maar ik ga niet in m'n eentje daar staan.
quote:
Ja en anders een mini meetquote:
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |