dat zekersquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze het WK winnen is dat iets historisch daar moet je bij zijn
Inderdaad, dat zou prachtig zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze het WK winnen is dat iets historisch daar moet je bij zijn
skinnydippen toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou prachtig zijn.alles oranje, zinkende woonboten, Amsterdam siewosie, en met een met een fles wodka achter de kiezen wie weet wat ik doe.
quote:
quote:
Ik heb het bij deze geregeld dat ik sowieso kanquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou prachtig zijn.alles oranje, zinkende woonboten, Amsterdam siewosie, en met een met een fles wodka achter de kiezen wie weet wat ik doe.
zo makkelijk en zo snel?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het bij deze geregeld dat ik sowieso kan
houd jij ff een lijstje bij?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Plaatsje is iig al gereserveerd, ofzo
D-eeetjequote:
Yep haha, mijn moeder had al gezegd je loopt je voetbalfeestjes mis, doe zondag dan maar ergens gaan kijken slapen de jongens bij mij, die heb ik nu geruild met de huldiging, ik kijk zondag wel thuisquote:
quote:
Cee-eeetjequote:
hehe en, ik was ff vergeten dat je nu vakantie hebt natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep haha, mijn moeder had al gezegd je loopt je voetbalfeestjes mis, doe zondag dan maar ergens gaan kijken slapen de jongens bij mij, die heb ik nu geruild met de huldiging, ik kijk zondag wel thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |