quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga steeds meer hopen op Bitterballen - Paella
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben officieel naar de klote
He Benny
Wat ga jij doen als Spanje wint?quote:
Daar ga ik dan niet bij zijn. Hossen en springen en driehonderd bier en 7 pennen in je rug is zeg maar een verminderd optimale combinatiequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
Maandag en dinsdag kan ik siewosie vrijMaar moet even wachten wanneer de huldiging is...
Misschien kunnen we wel een WK SC MEET doen op de huldiging?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ga jij doen als Spanje wint?
Als Duitsland wint, dan doe ik speciaal voor jou een duits vlaggetje op mijn wang en maak een foto
Dan verf je je emmer Rood - Geel - Rood, schrijf je op een briefje VIVA ESPANA! En dan maak je een fotoquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat als Spanje met grote cijfers wint, ik een ongebakken pizza eet
Zeg maar wat leuks
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan verf je je emmer Rood - Geel - Rood, schrijf je op een briefje VIVA ESPANA! En dan maak je een foto
Of dat ze vindt dat Fok! de tering kan krijgen. Ook niet helemaal onbegrijpelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog niks van dr gehoord
Zou best kunnen dat ze neit weet dat ze moet mailen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja... ik had vanochtend mijn inhaaltoets engels
bestond uit 2 onderdelen..
Onderdeel 1 was een tekst, moest je 6 vragen over beantwoorden in het Nederlands. Had ik een 6.8 op, vond ik laag![]()
Onderdeel 2 was een e-mail schrijven aan een bedrijf, en daar had ik, jahwel, een 10.0 op![]()
Dus gemiddeld cijfer een 8.4![]()
Gemiddelde omhoog
Haha wat een helden die Duitsersquote:
quote:
De spaanse vlag is dan wel weer een ideaal motief voor een pizza. En de duitse ook wel. Gewoon half tussen een tosti-ijzer steken, uurtje laten zitten en klaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat als Spanje met grote cijfers wint, ik een ongebakken pizza eet
Zeg maar wat leuks
Ik wens ze veel succes met het bestrijden van al die miljoenen mirrirs. Je weet hoe dat gaat met die zevenkoppige draak toch? Hak je er één kop af, komen er zeven terugquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:48 schreef crv het volgende:
WOW, De FIFA is wel heel raar bezig![]()
Vanaf 31 juli moeten van de fifa alle beelden van het WK van internet af zijn ook youtube e.d.
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De spaanse vlag is dan wel weer een ideaal motief voor een pizza. En de duitse ook wel. Gewoon half tussen een tosti-ijzer steken, uurtje laten zitten en klaar
Gewoon, jeweetsquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, jeweets
Maar even voor jou wat bijles:
Een pizza is een ronde schijf
met kaas en veel tomaten
En wat voor kleur, Gaston, bezitten de bovengenoemde ingrediënten?
Dan snap je ook wel wat het doel van dat tosti-ijzer is he?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan snap je ook wel wat het doel van dat tosti-ijzer is he?
Spanje vlag hangt nu aan de voorkantquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wel rood-wit-blauwe vlaggetjes. Nep-Spanjool
Ben je de luchtbrug EN oranjefile naar Basel vergeten 2 jaar terugquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Vier extra vluchtenEen heuse luchtbrug
Zoals we sinds de Blokkade van Berlijn niet meer gezien hebben
![]()
Hey, overdrijven is hip
Basel was nog een graadje erger. Geschat tussen de 150.e 180.000 manquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh daar heb ik maar weinig van meegekregen. Ik weet wel dat we toen Bern overgenomen hebben jaMaar verder niet echt
D.eetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |