Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
trusten trevquote:
trusten Msxquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bed. Kom morgen maar
[ afbeelding ]It's a small world after all...
quote:
Ik ook!quote:
Onafhankelijkheid in 1830quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou het eerlijk gezegd niet weten![]()
ik heb geen inburgeringscursus gedaan hier
Foto's zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch al niet meer?![]()
Als jij in de Pippel
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je hebt nog gelijk ook
[..]
Ik ook!Belgen zijn zoo tof!
@ Trevvie Trusten
@ MissMsx: Trusten
was er toen wel al de WK voetballenquote:
slaap zequote:
Daar woont zij ook niet, maar ik vind het zo'n toffe straatnaamquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef MissMSX het volgende:
Foto's zijn altijd welkom
En zo klein is de wereld net niet. Maar ik was daar vandeweek nog wel
Daar weet ik niets meer van andersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
België heeft iig in 1986 nog (heel goed zelfs) meegedaan.
Slaap lekker lieverdjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wens jullie nog een fijne avond, ik ga ook een poging doen tot slapen
Toen was je 2 oidquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar weet ik niets meer van anders
5 denk ik, het zal vast niet na november zijn geweest..zo wel, dan 6quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
5 denk ik, het zal vast niet na november zijn geweest..zo wel, dan 6
sweet dreamsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wens jullie nog een fijne avond, ik ga ook een poging doen tot slapen
Ja, maar jij was eerder 6 dan ik!quote:
dan is het logisch dat je het niet meer weetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
5 denk ik, het zal vast niet na november zijn geweest..zo wel, dan 6
ik denk dat ik voornamelijk sliep tijdens wedstrijden..waar was het eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan is het logisch dat je het niet meer weet
quote:
niet vechten kinderenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij was eerder 6 dan ik!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij was eerder 6 dan ik!
Dat scheelt een hele zwangerschap hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar gf, vechten is zo leuheukquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF was er toch ook bij toen Nederland voor het eerst meedeed aan een WK?1934 B.C. tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF was er toch ook bij toen Nederland voor het eerst meedeed aan een WK?daar was ik samen met je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
het gaat ook om voetbal KIJKENquote:
daar vind ik ook niks aanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar was ik samen met je moeder
ik hoop zo op finale ned duitslandquote:
morgen ben ik druk met uitslapen en voorbereiden voor vakantiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ook ! al weet ik dan niet of we winnen / verliezen
. Morgen maar kijken he
.
quote:
Dat kan heul niet, want DM is nog maar 30quote:
ja enquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, want DM is nog maaral 30
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 096 goldfinger1963
02. 088 suikertaartje
03. 049 MPG
04. 041 Trevland
05. 037 Panda72
06. 036 LovelyLady
07. 033 Giertje
08. 026 marcb1974
09. 022 DaMart
10. 022 Muck
11. 016 MissMSX
12. 016 DevilsWhore
13. 014 wel.o.k
14. 012 TJDoornbos
15. 010 Fha
16. 007 Ezechielk
17. 005 cablegunmaster
18. 004 sararaats
19. 002 Olle.
20. 001 Muckie
van hoeveel naar hoeveel?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffff het stoppenminderen met roken valt vies tegen
van 3 pakjes per dag naar 1 pakje per dagquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van 3 pakjes per dag naar 1 pakje per dag
dan zou het toch kunnenquote:
dat je nog leeft johquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van 3 pakjes per dag naar 1 pakje per dag
quote:
Dat is toch eigenlijk wonderbaarlijk hequote:
ik ben pas op mijn 32ste begonnen met rokenquote:
waarom?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben pas op mijn 32ste begonnen met roken
quote:Top 100 van dinsdag 6 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 321 goldfinger1963
10. 187 Symphonic
51. 095 MPG
62. 089 suikertaartje
86. 074 Dr_Flash
lang verhaalquote:
quote:
Ik dacht bijna even dat ik dan langer heb gerookt dan jij tot nu toe, maar dat is toch niet zoquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
lang verhaal![]()
wat ik hier niet ga vertellen
dat weet ik niet maar ik denk van nietquote:
het is iig wel leuker dan die anderequote:
Ze flipten hier een beetje van andere probeersels, dus ik deed maar een andere die op mijn oude lijktquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
uhu
ik krijg van Lyssa een gehaakte Timberpoes
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht bijna even dat ik dan langer heb gerookt dan jij tot nu toe, maar dat is toch niet zo
Maar nu ben ik al een tijdje gestopt hoorquote:
iddquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar nu ben ik al een tijdje gestopt hoor
quote:
hoe lang al?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar nu ben ik al een tijdje gestopt hoor
quote:
Hmhm, tussendoor ook wel een paar keer een tijdje, maar niet langer dan een half jaar aan één stukquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, tussendoor ook wel een paar keer een tijdje, maar niet langer dan een half jaar aan één stuk![]()
Ik vraag me nu alleen af of ik niet al 15 was, maar dat vraag ik binnenkort wel even aan Marijke
Dat is goed hoor, maar dat wordt niet voor zaterdag denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga weer weg hoor!
Geef Marijke een knuffel van me als je haar weer zit, wil je?![]()
En ik blijf er nu ook van afquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:05 schreef MPG het volgende:
Dan doe je het nu beter![]()
.
Ene, weet Marijke dat ja?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik blijf er nu ook van af![]()
Ja, ik kreeg van haar mijn eerste sigaret
maar zij is al veeeeeeeeeeel langer gestopt dan ikquote:
Ja, 13 dus danquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:08 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Maar... maar... hoe jong was zij toen wel niet?
dan rook ik toch iets langerquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, tussendoor ook wel een paar keer een tijdje, maar niet langer dan een half jaar aan één stuk![]()
Ik vraag me nu alleen af of ik niet al 15 was, maar dat vraag ik binnenkort wel even aan Marijke
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar zij is al veeeeeeeeeeel langer gestopt dan ik
net zou oud als dat nic is begonnenquote:
zij was dus je dealerquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik blijf er nu ook van af![]()
Ja, ik kreeg van haar mijn eerste sigaret
Veeeeeel langerquote:
15 jaar dan toch?quote:
quote:
dat is waarquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
15 jaar dan toch?
en ik 12
dus dat scheelt niet heeeeeeel veel...als ik niet gestopt was, rookten we nu even lang
whehehequote:Op woensdag 7 juli 2010 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja...zij had de verkeerde vrienden, ik niet!
Oh, wacht...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
15 jaar dan toch?
en ik 12
dus dat scheelt niet heeeeeeel veel...als ik niet gestopt was, rookten we nu even lang
dat valt wel meequote:
ik heb nooit 3 pakjes per dag gerooktquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is waar![]()
in het begin rookte ik ook niet echt veel 1 pakje per week ofzo
nicole ga ik niet meer inhalenquote:
Ja, 1 jaar maar..en zij is echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren gestoptquote:
dat doe ik ook pas sinds ik de club hebquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb nooit 3 pakjes per dag gerookt
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, 1 jaar maar..en zij is echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren gestopt
smoesjes, dan wil je het niet graag genoegquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat doe ik ook pas sinds ik de club heb![]()
heb al een keer eerder geprobeerd om te stoppen maar dat is heel moeilijk in dit beroep
Heb je de foto's van de club wel eens bekeken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:20 schreef MPG het volgende:
Hoe vaak moeten jullie de plafonds opnieuw witten?
En de grodijnen wassen?
quote:
quote:
quote:
Okidokiquote:
Ik als de mini-man wakker wordt, dat kan tussen 7 en half 10 zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:28 schreef MPG het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer om 8 uur op.
Slaap lekker![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik als de mini-man wakker wordt, dat kan tussen 7 en half 10 zijn(ik hoop het laatste)
we hebben geen witte plafondsquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:20 schreef MPG het volgende:
Hoe vaak moeten jullie de plafonds opnieuw witten?
En de grodijnen wassen?
dat ook natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
smoesjes, dan wil je het niet graag genoeg
Trustenquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okidoki![]()
Dan kan ik nu fijn gaan slapen![]()
slaap ze MPGquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:28 schreef MPG het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer om 8 uur op.
Slaap lekker![]()
en ik dacht dat ik het slecht had met de stratenmakers die de boel aan het aantrillen zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:44 schreef Panda72 het volgende:
GVD ze zijn hier aan de overkant van het gebouw aan het heien. Mijn hele buro trilt en de stoel ook
Bekend gevoel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:59 schreef DaMart het volgende:
Ik moest mijn doen om niet in te dutten in de trein vanochtend. Half één gaan slapen is toch iets te laat als je 6 uur weer op moet dus.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bekend gevoel.Voor mij was het allemaal een half uurtje later, plus een paar biertjes
het is allebei niet fijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik het slecht had met de stratenmakers die de boel aan het aantrillen zijn.
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond een uur of twaalf werd het bij mij in de straat en in de flat pas stil. De bovenburen stopten de WK-karaoke toen met een groepsuitvoering van 'Hup Holland Hup'.
Volgende keer als zij slapen en jij bent de volgende dag lekker vrij midden in de nacht of heel vroeg in de ochtend met jouw toeter(als je die hebt) door hun brievenbus toeteren. Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond een uur of twaalf werd het bij mij in de straat en in de flat pas stil. De bovenburen stopten de WK-karaoke toen met een groepsuitvoering van 'Hup Holland Hup'.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgende keer als zij slapen en jij bent de volgende dag lekker vrij midden in de nacht of heel vroeg in de ochtend met jouw toeter(als je die hebt) door hun brievenbus toeteren. Dat zal ze leren
Dat zal weinig indruk maken vrees ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle brievenbussen hangen in de centrale hal beneden, dus ik denk niet dat ik ze daar mee heb.
Toen ik rond half 1 op de fiets stapte was het nog steeds een drukte vanjewelste.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tandestoker tussen hun bel doen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle brievenbussen hangen in de centrale hal beneden, dus ik denk niet dat ik ze daar mee heb.
Oeh, lekker!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen allemaal, wil er straks iemand een muffin bij de koffie?
* LovelyLady moet er heel veel maken vandaag![]()
Kan er vast wel een paar missen
Dan zijn ze niet lekker meer hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Bewaar je er ook een voor zaterdag?
Ik weet niet of ze na die hitte nog wel goed zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Bewaar je er ook een voor zaterdag?
wil je een Wii Band inhuren om je buren te narren?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Minder msnnen met zoete chicks danquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:59 schreef DaMart het volgende:
Ik moest mijn doen om niet in te dutten in de trein vanochtend. Half één gaan slapen is toch iets te laat als je 6 uur weer op moet dus.
Wie heeft er überhaupt een waterscooterquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er een toeter op zijn/haar waterscooter
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:15 schreef Muckie het volgende:
Ik ga maar even douchen voor ik het huis uit stuiter.
Goed nieuws van het ziekenhuis en koffie op de vroege morgen maken een stuitermuckie van me
In MPG-terminologie: dit is gelijk aan plusminus 25 jelly beans![]()
Absoluut. Totdat muck begint te stuiterenquote:
dan neem ik nog een zakje extra om ook te stuiterenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut. Totdat muck begint te stuiteren
Bijnaquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al weekend?
datquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie heeft er überhaupt een waterscooter
ik moest gelijk hier aan denkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Maxima viert feest in kleedkamer oranje
Zou ik ook doen, met WA als man
quote:
Heb je haar gezienquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Geniaalquote:
Nou, na haar reactie op het eerste doelpunt van Nederland ben ik maar gestopt met naar haar kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je haar gezienIk heb werkelijk nog nooit iemand zo stom uit haar dak zien gaan, altijd maar dat zwaai handje
meest epic lama stukje everquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, na haar reactie op het eerste doelpunt van Nederland ben ik maar gestopt met naar haar kijken
Misschien is WA wel heel groot geschapen, dat weet jeniet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
MUFFINS!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ik ging zo uit me dak dat de kat van de vensterbank viel
Maar verder hou ik totaaaaaaaal niet van voetbal hoor
[ afbeelding ]
Nog 20 te gaan
Ik bedoelde meer zijn hoofd dan wat er eventueel verder aan hem zit (daar wil ik liever ook niet over nadenkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Misschien is WA wel heel groot geschapen, dat weet jeniet.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien is WA wel heel groot geschapen, dat weet jeniet.
drie kids, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat heb je daaraan als hij vervolgens niks klaarspeelt met zijn apparaat?
Oh, ach, iets met cakejesquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
cupcakes schat
en dan straks nog bekleden met blauwe fondant dolfijntjes
Ik wil er ook niet over nadenken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zijn hoofd dan wat er eventueel verder aan hem zit (daar wil ik liever ook niet over nadenken)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik ging zo uit me dak dat de kat van de vensterbank viel
Maar verder hou ik totaaaaaaaal niet van voetbal hoor
[ afbeelding ]
Nog 20 te gaan
lerenmasker op en hij gaat helemaal losquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zijn hoofd dan wat er eventueel verder aan hem zit (daar wil ik liever ook niet over nadenken)
Hihi. Lief he? Amigurumiquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil er ook niet over nadenken.
En je nieuwe UI
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ach, iets met cakejes![]()
Tof hoor, voor Sander op school?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
En dan nog..de keus tussen WA en een voetbalelftal is niet zo heeeeel moeilijk.
vind ik
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
drie kids, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissen
Dat wordt dus waterspelletjes doen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
hopelijk vinden ze het lekker
vrijdag met die hitte een feestje
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef Giertje het volgende:
mijn UI doet et niet![]()
en die van DW zie ik ook niet
We gaan naar de stadsspeeltuin, en ik denk dat ik nog even wat waterpistooltjes aanschafquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
Dat wordt dus waterspelletjes doen?
Inderdaad. Ik zou wel even willen stoeien met van persie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
vind ik
Oehquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan naar de stadsspeeltuin, en ik denk dat ik nog even wat waterpistooltjes aanschaf
Ik wil Braafheid wel, alleen om de naam alquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Inderdaad. Ik zou wel even willen stoeien met van persie.
Haha, gul ben ik he?quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
vind ik
Het is me compleet duidelijk hoor...quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:00 schreef DaMart het volgende:
Mwa, ik kon toch niet slapen met het gefeest in de omgeving.
Nu op slag verliefd zijn natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is me compleet duidelijk hoor...
De verloedering slaat nu al toe...quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:04 schreef DaMart het volgende:
Nu heb ik je ook tot een smileypost kunnen verleiden.
daar valt ook geen nee tegen te zeggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:04 schreef Panda72 het volgende:
Ik zou eigenlijk vandaag weer beginnen met lijnen maar toen ging mijn lieve collega trakteren op roomcroissants met verse aardbeien. Ik houd meer van hartig maar deze traktatie was echt uberheerlijk
Wel lekker hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:04 schreef Panda72 het volgende:
Ik zou eigenlijk vandaag weer beginnen met lijnen maar toen ging mijn lieve collega trakteren op roomcroissants met verse aardbeien. Ik houd meer van hartig maar deze traktatie was echt uberheerlijk
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu op slag verliefd zijn natuurlijk
ooooh, nu heb ik trekquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:04 schreef Panda72 het volgende:
Daar moet je gewoon verliefd op zijn, gekkie.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar valt ook geen nee tegen te zeggen
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon verliefd op zijn, gekkie.
Kijk dan hoe lief! (zie plaatje van net)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh, nu heb ik trek![]()
aardbeien
50 gradenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
zou het weer zo warm worden?
[ afbeelding ]
[spoiler]
ja het kon nog warmer![]()
[ afbeelding ]
goed zo.quote:
Huh, wat?quote:
DaAardbeien?
quote:
no shit ben blij dat ik dat hier niet zo hebquote:
Waar in vredesnaam is dat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
zou het weer zo warm worden?
[ afbeelding ]
[spoiler]
ja het kon nog warmer![]()
[ afbeelding ]
Ooooh, DaAr!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:13 schreef MPG het volgende:
DaAardbeien. Aardbeien, zo, vers van de plant op DaBalkon.
quote:
Wat ben jij nou aan het insinueren, meneertje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:19 schreef MPG het volgende:
Juist. DaArdbeien van DaPlant op DaBalkon, bij DaFlat, waar DaBolide voor DaDeur staat.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat ben jij nou aan het insinueren, meneertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Helemaal niets.
Nee dan is het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat zo? Doe eens zeggen in MPGtaal dan...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom![]()
Wel jammer dat ik maar 6 cupcakes per keer kan bakken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat zo? Doe eens zeggen in MPGtaal dan...
quote:
Dat is ook niet veel nee, ik heb een redelijke combi oven alleen zo'n bak van 12 past er dus net niet in, dan draait ie niequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:28 schreef Muck het volgende:
Ik 7
Ik heb zo'n flubbervorm, ideaal, maar belachelijk dat er maar 7 in kunnen. En dan nog kleintjes ook
En verkoopt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:29 schreef Muck het volgende:
Je weet wel, die beestjes en dingetjes die ik altijd haak
Oooooooooooooooooow. Beestjes haken. Zegdatdanquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:[..]
Marc
hoeveel moet je er in totaal hebben danquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel nee, ik heb een redelijke combi oven alleen zo'n bak van 12 past er dus net niet in, dan draait ie nieDus heb ik die siliconenvorm doormidden geknipt
maar ja dan nog kan ik er niet 12 in bakken
Komt wel goed.. kost alleen wat tijd
Maar dan kan je er wel steeds 6 klaar hebben staan voor de volgende ronde dus?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel nee, ik heb een redelijke combi oven alleen zo'n bak van 12 past er dus net niet in, dan draait ie nieDus heb ik die siliconenvorm doormidden geknipt
Die zijn zooooooooooo leukquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Sjeweet, mijn pinguins, konijntjes, muffins, donuts, sterren, 1-up-paddestoelen enzulksquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooow. Beestjes haken. Zegdatdan. Dasnapikwel. Das liev
.
quote:
Ja, hoi
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
veel plezierquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even koffie maken en dan lekker buiten spelen met mijn aapje, kijken wie het snelst geen voeten meer heeft in de zandbak![]()
![]()
Ikweets. Ik zou nog steeds een pinguin krijgenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Soms
Maar de meeste geef ik gewoon weg
[..]
Sjeweet, mijn pinguins, konijntjes, muffins, donuts, sterren, 1-up-paddestoelen enzulks
quote:[..]
die ándere
26 stuks voor de kinderen maar de meesters en juffen worden ook getrakteerd dus iets meer dus ik maak er 35 ofzo dat moet wel voldoende zijnquote:
Heb ik ook maar ik moet ook zo de oudste nog halen en vanmiddag rijles en ik bedacht me net ook weer even wat weer iets meer tijd gaat kostenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dan kan je er wel steeds 6 klaar hebben staan voor de volgende ronde dus?![]()
Ik krijg echt trek van jullie![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je schoenversierselen die je ouders op de koelkast bewaren?
oow ja dan mag je langs alle klassen enzo gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
26 stuks voor de kinderen maar de meesters en juffen worden ook getrakteerd dus iets meer dus ik maak er 35 ofzo dat moet wel voldoende zijn
[..]
Heb ik ook maar ik moet ook zo de oudste nog halen en vanmiddag rijles en ik bedacht me net ook weer even wat weer iets meer tijd gaat kostenKomt goed Heb vanavond nog tijd
quote:
En alweer vind ik het jammer dat ik niet bij je om de hoek woon!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik ook maar ik moet ook zo de oudste nog halen en vanmiddag rijles en ik bedacht me net ook weer even wat weer iets meer tijd gaat kostenKomt goed Heb vanavond nog tijd
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja dan mag je langs alle klassen enzo gaan
pfoeh de herinneringen
quote:
Jammer! Maar wat tof dat je dat kuntquote:
Maar straks als ik mijn rijbewijs hebquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
En alweer vind ik het jammer dat ik niet bij je om de hoek woon!
zeg dat welquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dan mocht je langs alle klassen en dan kreeg je een plaatje van de juf. En blij dat je was. Ach ja een kinderhand is gauw gevuld
Heb jij deze ook gemaakt?quote:
hihi inderdaad jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeg dat wel
zo rond de verjaardag had je altijd opvallend veel vriendjes opeens
toch zou ik niet snel naar een reunie komenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikweets. Ik zou nog steeds een pinguin krijgen.
kom maar halenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikweets. Ik zou nog steeds een pinguin krijgen.
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
26 stuks voor de kinderen maar de meesters en juffen worden ook getrakteerd dus iets meer dus ik maak er 35 ofzo dat moet wel voldoende zijn
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammer! Maar wat tof dat je dat kunt
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vraag je toch of Pheno bij je komt wonen!
Oh ik dacht jij Amigurumi poppetjes maaktequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan niet haken.
[..]
Die mocht niet van _A_ .
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan niet haken.
[..]
Die mocht niet van _A_ .
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ik dacht jij Amigurumi poppetjes maakte![]()
quote:
Ja maar nu, tegenwoordig moet het allemaal andersquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:44 schreef Muck het volgende:
Vroeger kregen we gewoon kaas of worst aan een prikkertje
of een ijsje
of snoepjes ofzo
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef Panda72 het volgende:
Muck heb jij de Oh ik dacht jij Amigurumi panda ook gehaakt
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar nu, tegenwoordig moet het allemaal anders
Vorig jaar had ik kartonnen bekertjes op zijn kop gezet en indiaantjes van gemaakt
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Doet
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu wordt dat anders gedaan, en maak je een ronde cake met prikkersquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik word oud
Geniaal!
Vroeger zette je een halve kool op zijn kop en roste er prikkers met kaas in, tadááááh: een egel
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
owh leuk leuk leuk. Ik wou dat ik zo creatief was. Ik ga niet eens proberen om amigurumi te maken bij mij word het een grote knoedel
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar nu, tegenwoordig moet het allemaal anders
Vorig jaar had ik kartonnen bekertjes op zijn kop gezet en indiaantjes van gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Welnee, ik ben een stuiterbal van het zuiverste water, maar haken gaat prima
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welles ik heb mij ooit aan het haken gewaagd geloof me een aap kan beter haken dan ik
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dezelfde foute opmerking als ik inslikte?.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij ook een dirty mind hebt, waarschijnlijk wel.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn opmerking zou in ieder geval de letters T, M en I gaan bevatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn opmerking zou in ieder geval de letters T, M en I gaan bevatten.
quote:
wat ik dus ook maar deedquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dezelfde foute opmerking als ik inslikte?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TMI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |