whehehequote:Op woensdag 7 juli 2010 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja...zij had de verkeerde vrienden, ik niet!
Oh, wacht...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
15 jaar dan toch?
en ik 12
dus dat scheelt niet heeeeeeel veel...als ik niet gestopt was, rookten we nu even lang
dat valt wel meequote:
ik heb nooit 3 pakjes per dag gerooktquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is waar![]()
in het begin rookte ik ook niet echt veel 1 pakje per week ofzo
nicole ga ik niet meer inhalenquote:
Ja, 1 jaar maar..en zij is echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren gestoptquote:
dat doe ik ook pas sinds ik de club hebquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb nooit 3 pakjes per dag gerookt
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, 1 jaar maar..en zij is echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren gestopt
smoesjes, dan wil je het niet graag genoegquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat doe ik ook pas sinds ik de club heb![]()
heb al een keer eerder geprobeerd om te stoppen maar dat is heel moeilijk in dit beroep
Heb je de foto's van de club wel eens bekeken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:20 schreef MPG het volgende:
Hoe vaak moeten jullie de plafonds opnieuw witten?
En de grodijnen wassen?
quote:
quote:
quote:
Okidokiquote:
Ik als de mini-man wakker wordt, dat kan tussen 7 en half 10 zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:28 schreef MPG het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer om 8 uur op.
Slaap lekker![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik als de mini-man wakker wordt, dat kan tussen 7 en half 10 zijn(ik hoop het laatste)
we hebben geen witte plafondsquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:20 schreef MPG het volgende:
Hoe vaak moeten jullie de plafonds opnieuw witten?
En de grodijnen wassen?
dat ook natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
smoesjes, dan wil je het niet graag genoeg
Trustenquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okidoki![]()
Dan kan ik nu fijn gaan slapen![]()
slaap ze MPGquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:28 schreef MPG het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer om 8 uur op.
Slaap lekker![]()
en ik dacht dat ik het slecht had met de stratenmakers die de boel aan het aantrillen zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:44 schreef Panda72 het volgende:
GVD ze zijn hier aan de overkant van het gebouw aan het heien. Mijn hele buro trilt en de stoel ook
Bekend gevoel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:59 schreef DaMart het volgende:
Ik moest mijn doen om niet in te dutten in de trein vanochtend. Half één gaan slapen is toch iets te laat als je 6 uur weer op moet dus.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bekend gevoel.Voor mij was het allemaal een half uurtje later, plus een paar biertjes
het is allebei niet fijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik het slecht had met de stratenmakers die de boel aan het aantrillen zijn.
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond een uur of twaalf werd het bij mij in de straat en in de flat pas stil. De bovenburen stopten de WK-karaoke toen met een groepsuitvoering van 'Hup Holland Hup'.
Volgende keer als zij slapen en jij bent de volgende dag lekker vrij midden in de nacht of heel vroeg in de ochtend met jouw toeter(als je die hebt) door hun brievenbus toeteren. Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond een uur of twaalf werd het bij mij in de straat en in de flat pas stil. De bovenburen stopten de WK-karaoke toen met een groepsuitvoering van 'Hup Holland Hup'.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgende keer als zij slapen en jij bent de volgende dag lekker vrij midden in de nacht of heel vroeg in de ochtend met jouw toeter(als je die hebt) door hun brievenbus toeteren. Dat zal ze leren
Dat zal weinig indruk maken vrees ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle brievenbussen hangen in de centrale hal beneden, dus ik denk niet dat ik ze daar mee heb.
Toen ik rond half 1 op de fiets stapte was het nog steeds een drukte vanjewelste.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tandestoker tussen hun bel doen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle brievenbussen hangen in de centrale hal beneden, dus ik denk niet dat ik ze daar mee heb.
Oeh, lekker!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen allemaal, wil er straks iemand een muffin bij de koffie?
* LovelyLady moet er heel veel maken vandaag![]()
Kan er vast wel een paar missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |