whehehequote:Op woensdag 7 juli 2010 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja...zij had de verkeerde vrienden, ik niet!
Oh, wacht...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
15 jaar dan toch?
en ik 12
dus dat scheelt niet heeeeeeel veel...als ik niet gestopt was, rookten we nu even lang
dat valt wel meequote:
ik heb nooit 3 pakjes per dag gerooktquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is waar![]()
in het begin rookte ik ook niet echt veel 1 pakje per week ofzo
nicole ga ik niet meer inhalenquote:
Ja, 1 jaar maar..en zij is echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren gestoptquote:
dat doe ik ook pas sinds ik de club hebquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb nooit 3 pakjes per dag gerookt
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, 1 jaar maar..en zij is echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren gestopt
smoesjes, dan wil je het niet graag genoegquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat doe ik ook pas sinds ik de club heb![]()
heb al een keer eerder geprobeerd om te stoppen maar dat is heel moeilijk in dit beroep
Heb je de foto's van de club wel eens bekeken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:20 schreef MPG het volgende:
Hoe vaak moeten jullie de plafonds opnieuw witten?
En de grodijnen wassen?
quote:
quote:
quote:
Okidokiquote:
Ik als de mini-man wakker wordt, dat kan tussen 7 en half 10 zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:28 schreef MPG het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer om 8 uur op.
Slaap lekker![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik als de mini-man wakker wordt, dat kan tussen 7 en half 10 zijn(ik hoop het laatste)
we hebben geen witte plafondsquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:20 schreef MPG het volgende:
Hoe vaak moeten jullie de plafonds opnieuw witten?
En de grodijnen wassen?
dat ook natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
smoesjes, dan wil je het niet graag genoeg
Trustenquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okidoki![]()
Dan kan ik nu fijn gaan slapen![]()
slaap ze MPGquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:28 schreef MPG het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer om 8 uur op.
Slaap lekker![]()
en ik dacht dat ik het slecht had met de stratenmakers die de boel aan het aantrillen zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:44 schreef Panda72 het volgende:
GVD ze zijn hier aan de overkant van het gebouw aan het heien. Mijn hele buro trilt en de stoel ook
Bekend gevoel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:59 schreef DaMart het volgende:
Ik moest mijn doen om niet in te dutten in de trein vanochtend. Half één gaan slapen is toch iets te laat als je 6 uur weer op moet dus.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bekend gevoel.Voor mij was het allemaal een half uurtje later, plus een paar biertjes
het is allebei niet fijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik het slecht had met de stratenmakers die de boel aan het aantrillen zijn.
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond een uur of twaalf werd het bij mij in de straat en in de flat pas stil. De bovenburen stopten de WK-karaoke toen met een groepsuitvoering van 'Hup Holland Hup'.
Volgende keer als zij slapen en jij bent de volgende dag lekker vrij midden in de nacht of heel vroeg in de ochtend met jouw toeter(als je die hebt) door hun brievenbus toeteren. Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond een uur of twaalf werd het bij mij in de straat en in de flat pas stil. De bovenburen stopten de WK-karaoke toen met een groepsuitvoering van 'Hup Holland Hup'.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgende keer als zij slapen en jij bent de volgende dag lekker vrij midden in de nacht of heel vroeg in de ochtend met jouw toeter(als je die hebt) door hun brievenbus toeteren. Dat zal ze leren
Dat zal weinig indruk maken vrees ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle brievenbussen hangen in de centrale hal beneden, dus ik denk niet dat ik ze daar mee heb.
Toen ik rond half 1 op de fiets stapte was het nog steeds een drukte vanjewelste.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tandestoker tussen hun bel doen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle brievenbussen hangen in de centrale hal beneden, dus ik denk niet dat ik ze daar mee heb.
Oeh, lekker!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen allemaal, wil er straks iemand een muffin bij de koffie?
* LovelyLady moet er heel veel maken vandaag![]()
Kan er vast wel een paar missen
Dan zijn ze niet lekker meer hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Bewaar je er ook een voor zaterdag?
Ik weet niet of ze na die hitte nog wel goed zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Bewaar je er ook een voor zaterdag?
wil je een Wii Band inhuren om je buren te narren?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Minder msnnen met zoete chicks danquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:59 schreef DaMart het volgende:
Ik moest mijn doen om niet in te dutten in de trein vanochtend. Half één gaan slapen is toch iets te laat als je 6 uur weer op moet dus.
Wie heeft er überhaupt een waterscooterquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er een toeter op zijn/haar waterscooter
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:15 schreef Muckie het volgende:
Ik ga maar even douchen voor ik het huis uit stuiter.
Goed nieuws van het ziekenhuis en koffie op de vroege morgen maken een stuitermuckie van me
In MPG-terminologie: dit is gelijk aan plusminus 25 jelly beans![]()
Absoluut. Totdat muck begint te stuiterenquote:
dan neem ik nog een zakje extra om ook te stuiterenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut. Totdat muck begint te stuiteren
Bijnaquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al weekend?
datquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie heeft er überhaupt een waterscooter
ik moest gelijk hier aan denkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Maxima viert feest in kleedkamer oranje
Zou ik ook doen, met WA als man
quote:
Heb je haar gezienquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Geniaalquote:
Nou, na haar reactie op het eerste doelpunt van Nederland ben ik maar gestopt met naar haar kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je haar gezienIk heb werkelijk nog nooit iemand zo stom uit haar dak zien gaan, altijd maar dat zwaai handje
meest epic lama stukje everquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, na haar reactie op het eerste doelpunt van Nederland ben ik maar gestopt met naar haar kijken
Misschien is WA wel heel groot geschapen, dat weet jeniet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
MUFFINS!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ik ging zo uit me dak dat de kat van de vensterbank viel
Maar verder hou ik totaaaaaaaal niet van voetbal hoor
[ afbeelding ]
Nog 20 te gaan
Ik bedoelde meer zijn hoofd dan wat er eventueel verder aan hem zit (daar wil ik liever ook niet over nadenkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Misschien is WA wel heel groot geschapen, dat weet jeniet.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien is WA wel heel groot geschapen, dat weet jeniet.
drie kids, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat heb je daaraan als hij vervolgens niks klaarspeelt met zijn apparaat?
Oh, ach, iets met cakejesquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
cupcakes schat
en dan straks nog bekleden met blauwe fondant dolfijntjes
Ik wil er ook niet over nadenken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zijn hoofd dan wat er eventueel verder aan hem zit (daar wil ik liever ook niet over nadenken)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik ging zo uit me dak dat de kat van de vensterbank viel
Maar verder hou ik totaaaaaaaal niet van voetbal hoor
[ afbeelding ]
Nog 20 te gaan
lerenmasker op en hij gaat helemaal losquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zijn hoofd dan wat er eventueel verder aan hem zit (daar wil ik liever ook niet over nadenken)
Hihi. Lief he? Amigurumiquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil er ook niet over nadenken.
En je nieuwe UI
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ach, iets met cakejes![]()
Tof hoor, voor Sander op school?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
En dan nog..de keus tussen WA en een voetbalelftal is niet zo heeeeel moeilijk.
vind ik
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
drie kids, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissen
Dat wordt dus waterspelletjes doen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
hopelijk vinden ze het lekker
vrijdag met die hitte een feestje
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef Giertje het volgende:
mijn UI doet et niet![]()
en die van DW zie ik ook niet
We gaan naar de stadsspeeltuin, en ik denk dat ik nog even wat waterpistooltjes aanschafquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
Dat wordt dus waterspelletjes doen?
Inderdaad. Ik zou wel even willen stoeien met van persie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
En dan nog..de keus tussen WA en een voetbalelftal is niet zo heeeeel moeilijk.
vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |