Dan zijn ze niet lekker meer hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Bewaar je er ook een voor zaterdag?
Ik weet niet of ze na die hitte nog wel goed zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Bewaar je er ook een voor zaterdag?
wil je een Wii Band inhuren om je buren te narren?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond een uur of twaalf werd het bij mij in de straat en in de flat pas stil. De bovenburen stopten de WK-karaoke toen met een groepsuitvoering van 'Hup Holland Hup'.
quote:
Minder msnnen met zoete chicks danquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:59 schreef DaMart het volgende:
Ik moest mijn doen om niet in te dutten in de trein vanochtend. Half één gaan slapen is toch iets te laat als je 6 uur weer op moet dus.
Wie heeft er überhaupt een waterscooterquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er een toeter op zijn/haar waterscooter
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:15 schreef Muckie het volgende:
Ik ga maar even douchen voor ik het huis uit stuiter.
Goed nieuws van het ziekenhuis en koffie op de vroege morgen maken een stuitermuckie van me
In MPG-terminologie: dit is gelijk aan plusminus 25 jelly beans![]()
Absoluut. Totdat muck begint te stuiterenquote:
dan neem ik nog een zakje extra om ook te stuiterenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut. Totdat muck begint te stuiteren
Bijnaquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al weekend?
datquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie heeft er überhaupt een waterscooter
ik moest gelijk hier aan denkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Maxima viert feest in kleedkamer oranje
Zou ik ook doen, met WA als man
quote:
Heb je haar gezienquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Geniaalquote:
Nou, na haar reactie op het eerste doelpunt van Nederland ben ik maar gestopt met naar haar kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je haar gezienIk heb werkelijk nog nooit iemand zo stom uit haar dak zien gaan, altijd maar dat zwaai handje
meest epic lama stukje everquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, na haar reactie op het eerste doelpunt van Nederland ben ik maar gestopt met naar haar kijken
Misschien is WA wel heel groot geschapen, dat weet jeniet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |