quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Je weet wel, die beestjes en dingetjes die ik altijd haak
veel plezierquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even koffie maken en dan lekker buiten spelen met mijn aapje, kijken wie het snelst geen voeten meer heeft in de zandbak![]()
![]()
Ikweets. Ik zou nog steeds een pinguin krijgenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Soms
Maar de meeste geef ik gewoon weg
[..]
Sjeweet, mijn pinguins, konijntjes, muffins, donuts, sterren, 1-up-paddestoelen enzulks
quote:[..]
die ándere
26 stuks voor de kinderen maar de meesters en juffen worden ook getrakteerd dus iets meer dus ik maak er 35 ofzo dat moet wel voldoende zijnquote:
Heb ik ook maar ik moet ook zo de oudste nog halen en vanmiddag rijles en ik bedacht me net ook weer even wat weer iets meer tijd gaat kostenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dan kan je er wel steeds 6 klaar hebben staan voor de volgende ronde dus?![]()
Ik krijg echt trek van jullie![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je schoenversierselen die je ouders op de koelkast bewaren?
oow ja dan mag je langs alle klassen enzo gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
26 stuks voor de kinderen maar de meesters en juffen worden ook getrakteerd dus iets meer dus ik maak er 35 ofzo dat moet wel voldoende zijn
[..]
Heb ik ook maar ik moet ook zo de oudste nog halen en vanmiddag rijles en ik bedacht me net ook weer even wat weer iets meer tijd gaat kostenKomt goed Heb vanavond nog tijd
quote:
En alweer vind ik het jammer dat ik niet bij je om de hoek woon!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik ook maar ik moet ook zo de oudste nog halen en vanmiddag rijles en ik bedacht me net ook weer even wat weer iets meer tijd gaat kostenKomt goed Heb vanavond nog tijd
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja dan mag je langs alle klassen enzo gaan
pfoeh de herinneringen
quote:
Jammer! Maar wat tof dat je dat kuntquote:
Maar straks als ik mijn rijbewijs hebquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
En alweer vind ik het jammer dat ik niet bij je om de hoek woon!
zeg dat welquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dan mocht je langs alle klassen en dan kreeg je een plaatje van de juf. En blij dat je was. Ach ja een kinderhand is gauw gevuld
Heb jij deze ook gemaakt?quote:
hihi inderdaad jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeg dat wel
zo rond de verjaardag had je altijd opvallend veel vriendjes opeens
toch zou ik niet snel naar een reunie komenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikweets. Ik zou nog steeds een pinguin krijgen.
kom maar halenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikweets. Ik zou nog steeds een pinguin krijgen.
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
26 stuks voor de kinderen maar de meesters en juffen worden ook getrakteerd dus iets meer dus ik maak er 35 ofzo dat moet wel voldoende zijn
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammer! Maar wat tof dat je dat kunt
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vraag je toch of Pheno bij je komt wonen!
Oh ik dacht jij Amigurumi poppetjes maaktequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan niet haken.
[..]
Die mocht niet van _A_ .
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan niet haken.
[..]
Die mocht niet van _A_ .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |