Op zich gezellig, alleen was het heel gauw duidelijk dat hij mij véél leuker vindt dan ik hem. Geen match dus.quote:
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:26 schreef Godtje het volgende:
Met een blauwe pil zeker.
Hij heeft blijkbaar niets beters te doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Godt, waarom lees jij terug?
Als ik de wedstrijd überhaupt al haalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij valt tijdens Nederland - Uruguay in slaap?
Jammerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Op zich gezellig, alleen was het heel gauw duidelijk dat hij mij véél leuker vindt dan ik hem. Geen match dus.
Ik heb wel eens een ex gevraagd of hij aan de blauwe pillen wilde beginnen. Was goed bedoeld, maar viel niet zo goed.quote:
Volgens mij was het niet dezelfde pagina. Dan geen ideequote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfde pagina is niet terug lezen. Dat is langs scrollen.
Stiekem ben je fan he? Geef maar toe!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfde pagina is niet terug lezen. Dat is langs scrollen.
Goed bedoeld voor hem of voor jou?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een ex gevraagd of hij aan de blauwe pillen wilde beginnen. Was goed bedoeld, maar viel niet zo goed.
Toffe opdrachtgeverquote:
Ja, las het.. Balen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:26 schreef Lily-Ella het volgende:
Op zich gezellig, alleen was het heel gauw duidelijk dat hij mij véél leuker vindt dan ik hem. Geen match dus.
Meer dan 1 keer seks kunnen hebben zou voor ons beide voordelen opleveren.quote:
Je was er al.quote:
Je maakt mij niet wijs dat het niet voornamelijk eigenbelang was.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Meer dan 1 keer seks kunnen hebben zou voor ons beide voordelen opleveren.
Lijstjes!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:31 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik zoek de lijst zo even op voor je.
Dat kan ook zonder blauwe pil.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Meer dan 1 keer seks kunnen hebben zou voor ons beide voordelen opleveren.
Je kan nooit genoeg lijstjes hebben!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben laatst al lijstjes gemaakt.!Al sta ik nooit op lijstjes.
Je staat op een lijst van mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Troost je.. ik ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijstje met Tofste Q!quote:
quote:1 Q
2 Q
3 Q
4 Q
5 Q
6 Q
7 Q
8 Q
9 Q
10 Q
11 Q
12 Q
13 Q
14 Q
15 Q
16 Q
17 Q
18 Q
19 Q
20 Q
21 Q
22 Q
23 Q
24 Q
25 Q
26 Q
27 Q
28 Q
29 Q
30 Q
31 Q
32 Q
33 Q
34 Q
35 Q
36 Q
37 Q
38 Q
39 Q
40 Q
41 Q
42 Q
43 Q
44 Q
45 Q
46 Q
47 Q
48 Q
49 Q
50 Q
51 Q
52 Q
53 Q
54 Q
55 Q
56 Q
57 Q
58 Q
59 Q
60 Q
61 Q
62 Q
63 Q
64 Q
65 Q
66 Q
67 Q
68 Q
69 Q
70 Q
71 Q
72 Q
73 Q
74 Q
75 Q
76 Q
77 Q
78 Q
79 Q
80 Q
81 Q
82 Q
83 Q
84 Q
85 Q
86 Q
87 Q
88 Q
89 Q
90 Q
91 Q
92 Q
93 Q
94 Q
95 Q
96 Q
97 Q
98 Q
99 Q
100 Q
101 Q
102 Q
103 Q
104 Q
105 Q
106 Q
107 Q
108 Q
109 Q
110 Q
111 Q
112 Q
113 Q
Ik bedoel de maker van de blauwe pilquote:
je staat op de laatste plekquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind dit nu al de beste lijst die ik ooit zal zien.
Kut > Drumstelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoel de maker van de blauwe pilDat is mijn opdrachtgever
De laatste zullen de eersten zijn! Tenminste, zo is mij dat geleerd, op de Veluwe. Hoera voor bijbelse wijsheden.quote:
Hij staat er helemaal niet op hoorquote:
Lijst:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijst:
Niet serieus te nemen.Hmmm, nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijst:
Niet serieus te nemen.Je kan van de lijst af natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Blauwe pil er in en het eerste de beste onzekere dikkertje een beurt geven. Gewoon gelijk weer dat (nijl)paard op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:36 schreef FreelanceMessias het volgende:
Dat hele "hup volgende" als je een niet-zo-heel-bevordelijke ervaring hebt met een love-interrest, hoe werkt dat eigenlijk?. Ik ben na een week nog steeds niet zo van "jeuy"
Ik hou me ook aanbevolen voor tips. Vind dat hele gedate steeds lastiger worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:36 schreef FreelanceMessias het volgende:
Dat hele "hup volgende" als je een niet-zo-heel-bevordelijke ervaring hebt met een love-interrest, hoe werkt dat eigenlijk?. Ik ben na een week nog steeds niet zo van "jeuy"
Ik had een back-up nijlpaard, maar die is nu bezet. Dat helpt niet echtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Blauwe pil er in en het eerste de beste onzekere dikkertje een beurt geven. Gewoon gelijk weer dat (nijl)paard op.
Eigenlijk ben jij te flauw voor mijn lijst.quote:
Als zelfs je onzeker nijlpaard je niet meer moetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:39 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ik had een back-up nijlpaard, maar die is nu bezet. Dat helpt niet echt:D
Het is een gave.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij te flauw voor mijn lijst.
Jaaaaaaaa?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Trouwens, Q..?
Ik zou zeggen chocola, maar dat is zo stereotype. Ik heb ook niks aan bier nouquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik hou me ook aanbevolen voor tips. Vind dat hele gedate steeds lastiger worden.
Naaah, het wordt steeds makkelijker. Net als het leven. Zolang je allebei maar geen verwachtingen hebt. Net als het leven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik hou me ook aanbevolen voor tips. Vind dat hele gedate steeds lastiger worden.
Klutsiiiiieeeee!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:41 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi.
Neuh, er was iemand die WEL een relatie met haar wouquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als zelfs je onzeker nijlpaard je niet meer moet![]()
Die dan maar snel vergeten en een ander onzeker dikkertje.
Dus gewoon nog een paar teleurstellingen tegenaan rossen zodat ik het gewend raak?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Naaah, het wordt steeds makkelijker. Net als het leven. Zolang je allebei maar geen verwachtingen hebt. Net als het leven.
Maar jij bent een dateslet. Dat past niet bij me. Hoewel het vermoedelijk wel makkelijker is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Naaah, het wordt steeds makkelijker. Net als het leven. Zolang je allebei maar geen verwachtingen hebt. Net als het leven.
Misschien kan je wel op cursus bij Qquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar jij bent een dateslet. Dat past niet bij me. Hoewel het vermoedelijk wel makkelijker is.
Dat valt de laatste tijd wel mee, ik ben te kieskeurig geworden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar jij bent een dateslet. Dat past niet bij me. Hoewel het vermoedelijk wel makkelijker is.
Ik geloof je niet hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat valt de laatste tijd wel mee, ik ben te kieskeurig geworden.
1 tip iig; niet teveel verwachten bij een date van de date zelf zeg maar. En ook van de man niet, natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik droomde vannacht dat de WK-finale zondag is en ik dan dus niet kan kijken waarschijnlijk omdat ik naar Anouk ga.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:42 schreef Q. het volgende:
Ik begin die oranje-liedjes na 80x aanhoren eindelijk te waarderen. De kracht van herhaling hersenspoeling.
Dat is het mooiste nog: ik zit helemaal niet te wachten op een relatie, dus kijk er op die manier helemaal niet tegenaan. Maar op de een of andere manier is het tot nu toe altijd zo dat de 1 de ander leuker vindt, ik mis wat evenwicht daarin.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
1 tip iig; niet teveel verwachten bij een date van de date zelf zeg maar. En ook van de man niet, natuurlijkIk was altijd gewoon 'op zoek' naar een leuke avond, niet naar een liefde voor het leven. Vind je die wel, dan is dat mooi meegenomen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben jullie dat nummer van Guus Meeuwis en Youp van 't Hek gezien/gehoord bij Studio Sportzomer (daar was het toch?!)
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Kreator het volgende:
Zo. Geslaagd voor m'n (golf)theorie examen..
Maandag praktijk.
Ja, dat heb ik ook een paar keer gehad. Niks aan te doen, gewoon weer 'doorgaan'quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat is het mooiste nog: ik zit helemaal niet te wachten op een relatie, dus kijk er op die manier helemaal niet tegenaan. Maar op de een of andere manier is het tot nu toe altijd zo dat de 1 de ander leuker vindt, ik mis wat evenwicht daarin.
Elitaire ruktukker!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Kreator het volgende:
Zo. Geslaagd voor m'n (golf)theorie examen..
Maandag praktijk.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben jullie dat nummer van Guus Meeuwis en Youp van 't Hek gezien/gehoord bij Studio Sportzomer (daar was het toch?!)
Ze wil niet (meer).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:51 schreef FreelanceMessias het volgende:
Ach, ik heb best wel veel tijd en moeite ingestoken en ze vond t ook wel leuk.
Alleen toen even een rotperiode van mijn kant, en dat trok ze zich zo erg aan dat ze even "afstand wou nemen". Naja. Nu afwachten, maar ik ken dat "Even afstand nemen"
Niet afwachten, afstand nemen is het begin van het einde. Als ze je in een rotperiode niet kan handelen, waarom zou jij het dan willen als het goed gaat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:51 schreef FreelanceMessias het volgende:
Ach, ik heb best wel veel tijd en moeite ingestoken en ze vond t ook wel leuk.
Alleen toen even een rotperiode van mijn kant, en dat trok ze zich zo erg aan dat ze even "afstand wou nemen". Naja. Nu afwachten, maar ik ken dat "Even afstand nemen"
Dat komt ook omdat er een verschil is in iemand leuk vinden, of er helemaal weg van zijn. Ik heb wel eens gehad dat ik iemand ontmoette die ik wel leuk vond, maar gewoon net niet leuk genoeg. En als diegene dan hoteldebotel van je is, is dat wel lullig om uit te leggen. Maar zo is het wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is het mooiste nog: ik zit helemaal niet te wachten op een relatie, dus kijk er op die manier helemaal niet tegenaan. Maar op de een of andere manier is het tot nu toe altijd zo dat de 1 de ander leuker vindt, ik mis wat evenwicht daarin.
Het is ook wel vaker dan eens gebeurd dat ik iemand leerde kennen en pas daarna hoteldebotel raakte, maar dat is een risico dat ik niet wil nemen, wetende hoe de ander hierin staat, in dit geval.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat er een verschil is in iemand leuk vinden, of er helemaal weg van zijn. Ik heb wel eens gehad dat ik iemand ontmoette die ik wel leuk vond, maar gewoon net niet leuk genoeg. En als diegene dan hoteldebotel van je is, is dat wel lullig om uit te leggen. Maar zo is het wel.
quote:
Daarom gaan wij ook gewoon een keer gezellig iets doen, zonder verwachtingen. Enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hoop doet leven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom gaan wij ook gewoon een keer gezellig iets doen, zonder verwachtingen. Enzo.
Het is al een jaar een goede vriendin van me, pas sinds een maand of 4 begon dat leuk-vinden een beetje te komen, beetje flirten en stuff. Alleen toen het hier minder ging is dat natuurlijkerwijs afgenomen. Heb geen flauw idee of ze weet dat ik interesse had uberhauptquote:
Je bent nog een patserige elitaire ruktukker ook nog dus. Met je "golfhomies".quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..].
Wel leuk dat ik elke keer van golf[pro's te horen krijg dat ik "zo'n enorm goede en krachtige slag heb".
Ik moet iemand eigenlijk altijd leren kennen voor ik hoteldebotel raak. Ik val niet echt op een specifiek uiterlijk, maar echt op humor en manier van doen. En die leer je pas kennen als je iemand wat meer meegemaakt hebt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het is ook wel vaker dan eens gebeurd dat ik iemand leerde kennen en pas daarna hoteldebotel raakte, maar dat is een risico dat ik niet wil nemen, wetende hoe de ander hierin staat, in dit geval.
Ik vind het maar gek om geen roker meer te zijn. Het was zo eigen. En nu ben ik opeens lid van die andere club. Het is alsof ik overstap van de VVD naar de SP.quote:
Was jij dat in Hotel Arena?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:05 schreef rival het volgende:
Ik was gisteren in Amsterdam met een braziliaanse, heerlijk!
Ook de vrouwen daar zijn helemaal in to voetbal, oh wat kon ze er slecht tegen dat we ze verslagen hebben![]()
Hebben jullie al zin in vanavond?![]()
oh, en goedemorgen!
Same here. Daarom 'snap' ik ook vaak niet dat iemand na 1 date al gelijk het bijltje erbij neer gooit (no offence, Lily, ik begrijp wel deels dat het gevoel het er niet is)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:58 schreef Kluts het volgende:
Ik moet iemand eigenlijk altijd leren kennen voor ik hoteldebotel raak. Ik val niet echt op een specifiek uiterlijk, maar echt op humor en manier van doen. En die leer je pas kennen als je iemand wat meer meegemaakt hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:06 schreef Kluts het volgende:
Ik moet nog een dagcursus uitzoeken bij mijn detacheerder. Maar wat in godsnaam.
-Communicatie, optimaal gebruik maken van het geleerde
-De secretaresse en P&O
-English letters and conversation in a nutshell deel II
-Hoe profileer ik mij binnen verschillende organisaties?
-Manage jezelf en je manager
-Positioneren en profileren als Personal Assistant
Ik denk dat je na 1 date wel weet of er ruimte is voor meer of niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Same here. Daarom 'snap' ik ook vaak niet dat iemand na 1 date al gelijk het bijltje erbij neer gooit (no offence, Lily, ik begrijp wel deels dat het gevoel het er niet is)
Ja, op zich wel. Maar ik heb doorgaans ook wel wat meer 'ruimte' dan de meeste mensen. (Kom maar met de grappenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:07 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik denk dat je na 1 date wel weet of er ruimte is voor meer of niet.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:06 schreef Kluts het volgende:
Ik moet nog een dagcursus uitzoeken bij mijn detacheerder. Maar wat in godsnaam.
-De secretaresse en P&O
quote:Communicatie, optimaal gebruik maken van het geleerde
Hihi je hebt een grote doos! Alsof je je lul in een hangar legt!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Maar ik heb doorgaans ook wel wat meer 'ruimte' dan de meeste mensen. (Kom maar met de grappen)
Ik laat m even gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Maar ik heb doorgaans ook wel wat meer 'ruimte' dan de meeste mensen. (Kom maar met de grappen)
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik denk dat je na 1 date wel weet of er ruimte is voor meer of niet.
Vroegah hadden ze eigenlijk alleen van die Excelcursussen enzo. Maar nu zelfs strategisch managen voor secretaresses.quote:
Zeker, ik kijk nu al uit naar de brakke dag van morgen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:05 schreef rival het volgende:
Ik was gisteren in Amsterdam met een braziliaanse, heerlijk!
Ook de vrouwen daar zijn helemaal in to voetbal, oh wat kon ze er slecht tegen dat we ze verslagen hebben![]()
Hebben jullie al zin in vanavond?![]()
oh, en goedemorgen!
Je gaat toch niet WHAAAAAAAAAAA LILY - EINDELIJK!!!!!! roepen he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als wij elkaar tegenkomen dan merk je dat wel hoor
Ik heb het idee dat dat vooral zo'n cursus is waarbij je eigenlijk alles met common sense al weet, maar ik zat er wel over na te denken die te kiezen.quote:
Nee, dat ben ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je gaat toch niet WHAAAAAAAAAAA LILY - EINDELIJK!!!!!! roepen he?
Zoveel mannen met Disney/Looney Tunes shirts, boxers, sokken en stropdassen lopen er inderdaad niet meer rond!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als wij elkaar tegenkomen dan merk je dat wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je gaat toch niet WHAAAAAAAAAAA LILY - EINDELIJK!!!!!! roepen he?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker, ik kijk nu al uit naar de brakke dag van morgen!
Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
nee meer iets als WHAAAAAAAAAAA [insert echte naam] EINDELIJK! HEY, IK BEN HET DIE JONGEN DIE JE KENT VIA INTERNET VAN ZO EEN SINGLES FORUM![]()
zo doen players dat
Ja, dat hadden ze bij SJ ook, nou die laat ik mooi aan mijn neus voorbij gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:10 schreef Kluts het volgende:
Vroegah hadden ze eigenlijk alleen van die Excelcursussen enzo. Maar nu zelfs strategisch managen voor secretaresses.Ik heb geen idee wat ik moet kiezen eigenlijk. Wat ga jij doen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
Edit: voor mij zou het deze worden: Hoe profileer ik mij binnen verschillende organisaties? (Al weet niet precies meer of ik ook uit deze kon kiezen, natuurlijk ligt de brief weer her en der verspreid)
Ik zie het he-le-maal voor me. Can't wait.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
nee meer iets als WHAAAAAAAAAAA [insert echte naam] EINDELIJK! HEY, IK BEN HET DIE JONGEN DIE JE KENT VIA INTERNET VAN ZO EEN SINGLES FORUM![]()
zo doen players dat
De communicatie cursussen die ik heb gevolgd vond ik interessant en leuk. Natuurlijk is het gedeeltelijk common sense maar het gaat er juist om dat je je bewust bent van je manier van communiceren. En nog belangrijker hoe andere communiceren en hoe jij daar optimaal op kan reageren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat vooral zo'n cursus is waarbij je eigenlijk alles met common sense al weet, maar ik zat er wel over na te denken die te kiezen.
Ja, die kan je idd kiezen ja, en ik denk dat dat voor dit werk wel de best passende cursus is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat hadden ze bij SJ ook, nou die laat ik mooi aan mijn neus voorbij gaan.
Zie mijn edit:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoveel mannen met Disney/Looney Tunes shirts, boxers, sokken en stropdassen lopen er inderdaad niet meer rond!
Meende ze dat dan..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Ja, als mijn manager niet in ZA had gezeten, had ik dat ook gehadquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef rival het volgende:
nee meer iets als WHAAAAAAAAAAA [insert echte naam] EINDELIJK! HEY, IK BEN HET DAT JONGENtje DIE JE KENT VIA INTERNET VAN ZO EEN SINGLES FORUM![]()
zo doen players dat
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef Godtje het volgende:
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik vind dat idd sowieso wel interessant, dus hij staat op de nominatie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
De communicatie cursussen die ik heb gevolgd vond ik interessant en leuk. Natuurlijk is het gedeeltelijk common sense maar het gaat er juist om dat je je bewust bent van je manier van communiceren. En nog belangrijker hoe andere communiceren en hoe jij daar optimaal op kan reageren.
Communicatie cursus is erg leuk en leerzaam !quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:06 schreef Kluts het volgende:
-De secretaresse en P&O
...als je elke bal makkelijk 180 meter slaat met een ijzer 5, dan ben je wel een koning. Dus dan mag je patsen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:57 schreef Kluts het volgende:
Je bent nog een patserige elitaire ruktukker ook nog dus. Met je "golfhomies".
Een man met verstand.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Communicatie cursus is erg leuk en leerzaam !
Ik heb nog nooit een communicatiecursus of training gehad waar ik níet wijzer van werd. Goed communiceren is serieus heel lastig. (Hier gaan weer stomme grappen komen he..?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
De communicatie cursussen die ik heb gevolgd vond ik interessant en leuk. Natuurlijk is het gedeeltelijk common sense maar het gaat er juist om dat je je bewust bent van je manier van communiceren. En nog belangrijker hoe andere communiceren en hoe jij daar optimaal op kan reageren.
Of: Public Relations en marketing: iets voor mij?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Communicatie cursus is erg leuk en leerzaam !
quote:
Ik ben altijd nog groter dan jij!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, als mijn manager niet in ZA had gezeten, had ik dat ook gehad![]()
[..]![]()
[..]
Komt wel wat meer in de buurt bij de eventuele opleiding die je gaat volgenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
Of: Public Relations en marketing: iets voor mij?
Staat ook tussen de opties. Ook leuk.
Je weet dat het niet om afstand gaat he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als je elke bal makkelijk 180 meter slaat met een ijzer 5, dan ben je wel een koning. Dus dan mag je patsen..
Ja hoor knul. * Kluts geeft aai over de bol. Heel knap van je.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als je elke bal makkelijk 180 meter slaat met een ijzer 5, dan ben je wel een koning. Dus dan mag je patsen..
Breder zal je toch nooit wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef rival het volgende:
Ik ben altijd nog groter dan jij!![]()
en jij moet lekker werreekken nananananaaaaa
Exact.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komt wel wat meer in de buurt bij de eventuele opleiding die je gaat volgen
En nog een verstandige vrouw ook! Het is een wonder ochtend.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een communicatiecursus of training gehad waar ik níet wijzer van werd. Goed communiceren is serieus heel lastig. (Hier gaan weer stomme grappen komen he..?)
Heej, daar kwam ik zaterdag nog langs. Willemsparkweg ofzo zeker? Daar was ik ergens.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Pretentieus? nee joh.
Er zit hier in Zuid al jaren een kledingwinkel: Luukie.
Naamswijziging sinds kort : Luuks Yarn Unit DNA.
Wat is later?quote:
Daar heb je dan dus nog een hele opleiding voor. Dan valt die cursus in het niets. Een iets andere richting kan een leuke aanvulling zijn.quote:
Daar heb ik dan geen weet van.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of: Public Relations en marketing: iets voor mij?
Staat ook tussen de opties. Ook leuk.
Hij houdt van Purmerenders he? Zielsveel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
dat is fake, hij onthoudt niet voor niets alles van me
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:19 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heej, daar kwam ik zaterdag nog langs. Willemsparkweg ofzo zeker? Daar was ik ergens.
Sowieso vind ik cursussen waar je ook als mens 'beter' van wordt heerlijk om te doen. Onderdeel van je persoonlijke groei enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nog een verstandige vrouw ook! Het is een wonder ochtend.
Ik heb er geloof ik drie gehad en de ene beter dan de andere maar allemaal nuttig en zeker niet zonde van mijn tijd.
Ik vind het wel slim om op deze manier via mijn werkgever te kunnen oriënteren of het echt wat voor me is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb je dan dus nog een hele opleiding voor. Dan valt die cursus in het niets. Een iets andere richting kan een leuke aanvulling zijn.
en waarom?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:19 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij houdt van Purmerenders he? Zielsveel.
Ik raakte er dan ook lichtelijk door in de war.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, das naast mijn werk ongeveer.
Echt zo overtrokken, op zijn luifel staal nog wel gewoon Luukie.
Een goeie slag is de basis dus dat is altijd goed. Eigenlijk kan het een heel saai spel zijn als je heel serieus gaat spelen. Een vriend van mij is pro en als je die door de baan ziet gaan.... dat is gewoon rekenen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is later?.
Ik weet dat wel, want ik speel op een par 3 baan, meestal. Maar het is wel leuk om te horen dat je een mooie/goede slag hebt, terwijl ik ze dat eigenlijk nooit tegen iemand anders hoor zeggen.
Dat klopt. Maar wat nou als het een kut cursus is? Want die bestaan ook. Laat je dan je hele studie varen? Het zijn niet alleen maar voordelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim om op deze manier via mijn werkgever te kunnen oriënteren of het echt wat voor me is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik raakte er dan ook lichtelijk door in de war.
Arend-Jan, hou op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een goeie slag is de basis dus dat is altijd goed. Eigenlijk kan het een heel saai spel zijn als je heel serieus gaat spelen. Een vriend van mij is pro en als je die door de baan ziet gaan.... dat is gewoon rekenen.
Het maakt hem geen bal uit of hij 20 of 30 meter verder slaat. Recht en op de positie waar hij ze wil hebben is het belangrijkste. En wat betreft afstand is het niet belangrijk hoe ver hij heeft geslagen maar hoe ver hij nog met de volgende slag.
Hij zal altijd proberen om een full swing over te houden (of een chip). Slagen op 75, 50, 30% etc zijn nooit nauwkeurig dus altijd full overhouden is het motto. Dus waar menig mens een driver zal pakken om lekker een eind te komen kan hij rustig aankomen met zijn ijzer 3 of 4 omdat hij dan beter uitkomt met zijn volgende slag.
Kloptquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Sowieso vind ik cursussen waar je ook als mens 'beter' van wordt heerlijk om te doen. Onderdeel van je persoonlijke groei enzo.
Nee tuurlijk niet, het gaat om de inhoud van de cursus, ik ga er ook niet vanuit dat de cursus an sich helemaal de shit zal zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wat nou als het een kut cursus is? Want die bestaan ook. Laat je dan je hele studie varen? Het zijn niet alleen maar voordelen.
We zijn het vaak eens deze ochtend. Zo raken we in een sleur.quote:
Tijd voor een scheiding!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
We zijn het vaak eens deze ochtend. Zo raken we in een sleur.
Ik ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:32 schreef Kluts het volgende:
Ik ben eigenlijk gewoon nerveus voor vanavond.
Zeker. Speelt vaak in musicals. Ik heb hem een jaartje of 3 geleden nog live als ome willem zelfs gezien.quote:
Nog niet, dat komt pas als ik zit te kijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:32 schreef Kluts het volgende:
Klopt. Dat heb je met kinderen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
We zijn het vaak eens deze ochtend. Zo raken we in een sleur.
ik voel een gezonde spanning, ik heb er echt zin in!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:32 schreef Kluts het volgende:
Ik zeg: met zn alleen richting L_E!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik zal vanavond helemaal alleen gaan kijken. Dat vind ik treurig.
Ik ben bij je in gedachten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Lily-Ella het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Lily-Ella het volgende:
En in 1000 keer ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwen geven nooit in 1 keer alle informatie prijs
Dan ga je toch ergens heen? of nodig mensen uit ofzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Lily-Ella het volgende:
En excuus homo'squote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen excuus-negers bestonden?
Is een keuze, vind het ook niet heel erg hoor. Maar het is zo leuk om te feesten als we winnen, dat zal ik missen.quote:
ik ga weer naar Amsterdam naar die braziliaanse babe van gisteren!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Dan ga je thuis kijken, en kom je bij mij feestenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Is een keuze, vind het ook niet heel erg hoor. Maar het is zo leuk om te feesten als we winnen, dat zal ik missen.
Ohja, uiteraard... en bij deze dus ook excuus-kinderen.. maar op de een of andere manier vind ik dat toch minder pakkendquote:
Bij die term moet ik toch altijd denken aan............quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga weer naar Amsterdam naar die braziliaanse babe van gisteren!![]()
babe![]()
Jij was toch helemaal into je ex?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
babe![]()
enormquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo houden we het spannend en uitdagend
In je nieuwe huis?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan ga je thuis kijken, en kom je bij mij feesten
Was het geen babe?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef rival het volgende:
babe![]()
Ik aan het liedje van Take That. Cultuur in mijn donder, jawel!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij die term moet ik toch altijd denken aan............
[ afbeelding ]
Nee, dat helaas nog nietquote:
En wat gebeurt er dan??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwen geven nooit in 1 keer alle informatie prijs
dan moet je je excuses aanbieden, ik hoop dat jullie hier van lerenquote:
Leuk allemaal hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, dat helaas nog niet
Heb trouwens gisteren het contract gekregen, vandaag nog eens goed doorlezen en dan tekenen
Ik ga mijn mond houden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik aan het liedje van Take That. Cultuur in mijn donder, jawel!
Zie? Als we meteen de handleiding en gebruiksaanwijzing zouden overhandigen zouden mannen maar lui en ongeinteresseerd wordenquote:
En zodra ik er zit, ben je van harte welkomquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij die term moet ik toch altijd denken aan............
[ afbeelding ]
Eh, juist ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie? Als we meteen de handleiding en gebruiksaanwijzing zouden overhandigen zouden mannen maar lui en ongeinteresseerd worden
Ik heb vrijdag nog in Utreg voetbal gekeken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt niet, ik ga vanavond lekker op een groot scherm in Utrecht kijken
Waar?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog in Utreg voetbal gekeken.
Ja, want dat nodeloos ingewikkeld doen waar vrouwen zo goed in zijn, levert ook echt wat op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie? Als we meteen de handleiding en gebruiksaanwijzing zouden overhandigen zouden mannen maar lui en ongeinteresseerd worden
Waarschijnlijk wel.quote:
ik zat gisteren bij marc die was met een noorse chick aan het smsen die hij kent van de vakantie... ze was net aangekomen in amsterdam voor een weekje nederland... ze had een vriendin bij der...quote:
Oké, dit is op marktplaats, maar tochquote:ik heb hem van mij moeder maar ik kan er niet mee over weg
hij is heel maal goed moet allen nieuwe batarij in gekogt worden die zijn +/- 30 euro
hij moet wel opgehaald worden ik kan hem niet opstuuren
hij kom van blokker
Take one for the teamquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat gisteren bij marc die was met een noorse chick aan het smsen die hij kent van de vakantie... ze was net aangekomen in amsterdam voor een weekje nederland... ze had een vriendin bij der...
het was toen 12 uur. (en zoals je weet moet ik om 6 uur op)
marc vroeg of ik mee ging naar ze toe, uiteraaard zei ik nee. ik wilde richting huis...
toen liet hij veelbelovende smsjes lezen e.d en begon ie op me in te praten over het Yes-man gebeuren ()
ik ging dus mee, half 1 zaten we in de auto naar amstersdam.... we staan daar bij hun hotel te wachten.. ik ben een auto aan het bekijken en ik hoor marc ineens zeggen...
AIHNOOO....
toen wist ik hoe laat het wasI had to take one for the team
Dat is hetzelfde taalgebruik als de liefdesverklaring die ik deze week ontving.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
Op deze manier koop je iets toch niet?
[..]
Oké, dit is op marktplaats, maar toch
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:45 schreef rival het volgende:
ik zat gisteren bij marc die was met een noorse chick aan het smsen die hij kent van de vakantie... ze was net aangekomen in amsterdam voor een weekje nederland... ze had een vriendin bij der...
het was toen 12 uur. (en zoals je weet moet ik om 6 uur op)
marc vroeg of ik mee ging naar ze toe, uiteraaard zei ik nee. ik wilde richting huis...
toen liet hij veelbelovende smsjes lezen e.d en begon ie op me in te praten over het Yes-man gebeuren ()
ik ging dus mee, half 1 zaten we in de auto naar amstersdam.... we staan daar bij hun hotel te wachten.. ik ben een auto aan het bekijken en ik hoor marc ineens zeggen...
AIHNOOO....
toen wist ik hoe laat het wasI had to take one for the team
Ja. Ik had leuk gezelschap.quote:
Dat je niet meteen met hem getrouwd bent!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:47 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde taalgebruik als de liefdesverklaring die ik deze week ontving.
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil jou helemaal niet leren kennen... ik vind je een beetje eng
Afknapper. Liefdesverklaringen met extreme spelfouten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:47 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde taalgebruik als de liefdesverklaring die ik deze week ontving.
Chocolade, aardbeien, witte wijn, seks, de zon, etc.quote:
Seks is heel vies hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Chocolade, aardbeien, witte wijn, seks, de zon, etc.
Ik heb vorig jaar een 'gedicht' gekregen als liefdesverklaring. Ik kende die gast pas een week. Zat vol spelfouten(al maakt dat me niet bijzonder veel uit..), maar dat was wel de druppelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:48 schreef Kluts het volgende:
Afknapper. Liefdesverklaringen met extreme spelfouten.
Heb je dat allemaal gedaan met Take That?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Chocolade, aardbeien, witte wijn, seks, de zon, etc.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal gedaan met Take That?
Nouk je zou het geheim houdenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een 'gedicht' gekregen als liefdesverklaring. Ik kende die gast pas een week. Zat vol spelfouten(al maakt dat me niet bijzonder veel uit..), maar dat was wel de druppel![]()
Bijna jammer dat ik het niet meer heb, anders zou ik het delen
Nee. Maar het kan nog!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal gedaan met Take That?
Ik had m hier ook al geplaatst ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een 'gedicht' gekregen als liefdesverklaring. Ik kende die gast pas een week. Zat vol spelfouten(al maakt dat me niet bijzonder veel uit..), maar dat was wel de druppel![]()
Nee, ik ben een hele brave vriendelijke jongenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vind jij jezelf niet een klein beetje eng dan?
Oh, in dat geval... Heb je vanavond al plannen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, ik ben een hele brave vriendelijke jongen
Jij hebt wel het talent om dingen voor mij te verpesten he?quote:
is er een nederlander die vanavond geen plannen heeft?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval... Heb je vanavond al plannen?
Het is een gave!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij hebt wel het talent om dingen voor mij te verpesten he?
Nou zeg, als je niks voor me over hebt... laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
is er een nederlander die vanavond geen plannen heeft?
Gary is chubby. Hou ik niet van.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een gave!
Robbie is hetero. Gary geloof ik ook maar die is lelijk.
Stuur 'm nog eens!quote:
Prioriteitenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
Nou zeg, als je niks voor me over hebt... laat dan maar zitten
Ik heb ooit dit gekregen:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goh.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit dit gekregen:
Liefe Susane (hopelijk goed geschrijft)
Rosen verwelken,
scheepen vergaan,
maar mijn liefde voor jouw blijft alteid bestaan.
Het is niks geworden.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rosen verwelken,
scheepen vergaan,
Het is niks geworden.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rosen verwelken,
scheepen vergaan,
Het is niks geworden.
Hij was 4?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rosen verwelken,
scheepen vergaan,
Het is niks geworden.
Johquote:
Was je dat dan eerst wel van plan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kan niet eens vertellen of de ICT jongen gay is dus heel serieus kan ik je niet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |