Ik vind het maar gek om geen roker meer te zijn. Het was zo eigen. En nu ben ik opeens lid van die andere club. Het is alsof ik overstap van de VVD naar de SP.quote:
Was jij dat in Hotel Arena?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:05 schreef rival het volgende:
Ik was gisteren in Amsterdam met een braziliaanse, heerlijk!
Ook de vrouwen daar zijn helemaal in to voetbal, oh wat kon ze er slecht tegen dat we ze verslagen hebben![]()
Hebben jullie al zin in vanavond?![]()
oh, en goedemorgen!
Same here. Daarom 'snap' ik ook vaak niet dat iemand na 1 date al gelijk het bijltje erbij neer gooit (no offence, Lily, ik begrijp wel deels dat het gevoel het er niet is)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:58 schreef Kluts het volgende:
Ik moet iemand eigenlijk altijd leren kennen voor ik hoteldebotel raak. Ik val niet echt op een specifiek uiterlijk, maar echt op humor en manier van doen. En die leer je pas kennen als je iemand wat meer meegemaakt hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:06 schreef Kluts het volgende:
Ik moet nog een dagcursus uitzoeken bij mijn detacheerder. Maar wat in godsnaam.
-Communicatie, optimaal gebruik maken van het geleerde
-De secretaresse en P&O
-English letters and conversation in a nutshell deel II
-Hoe profileer ik mij binnen verschillende organisaties?
-Manage jezelf en je manager
-Positioneren en profileren als Personal Assistant
Ik denk dat je na 1 date wel weet of er ruimte is voor meer of niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Same here. Daarom 'snap' ik ook vaak niet dat iemand na 1 date al gelijk het bijltje erbij neer gooit (no offence, Lily, ik begrijp wel deels dat het gevoel het er niet is)
Ja, op zich wel. Maar ik heb doorgaans ook wel wat meer 'ruimte' dan de meeste mensen. (Kom maar met de grappenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:07 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik denk dat je na 1 date wel weet of er ruimte is voor meer of niet.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:06 schreef Kluts het volgende:
Ik moet nog een dagcursus uitzoeken bij mijn detacheerder. Maar wat in godsnaam.
-De secretaresse en P&O
quote:Communicatie, optimaal gebruik maken van het geleerde
Hihi je hebt een grote doos! Alsof je je lul in een hangar legt!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Maar ik heb doorgaans ook wel wat meer 'ruimte' dan de meeste mensen. (Kom maar met de grappen)
Ik laat m even gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Maar ik heb doorgaans ook wel wat meer 'ruimte' dan de meeste mensen. (Kom maar met de grappen)
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik denk dat je na 1 date wel weet of er ruimte is voor meer of niet.
Vroegah hadden ze eigenlijk alleen van die Excelcursussen enzo. Maar nu zelfs strategisch managen voor secretaresses.quote:
Zeker, ik kijk nu al uit naar de brakke dag van morgen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:05 schreef rival het volgende:
Ik was gisteren in Amsterdam met een braziliaanse, heerlijk!
Ook de vrouwen daar zijn helemaal in to voetbal, oh wat kon ze er slecht tegen dat we ze verslagen hebben![]()
Hebben jullie al zin in vanavond?![]()
oh, en goedemorgen!
Je gaat toch niet WHAAAAAAAAAAA LILY - EINDELIJK!!!!!! roepen he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als wij elkaar tegenkomen dan merk je dat wel hoor
Ik heb het idee dat dat vooral zo'n cursus is waarbij je eigenlijk alles met common sense al weet, maar ik zat er wel over na te denken die te kiezen.quote:
Nee, dat ben ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je gaat toch niet WHAAAAAAAAAAA LILY - EINDELIJK!!!!!! roepen he?
Zoveel mannen met Disney/Looney Tunes shirts, boxers, sokken en stropdassen lopen er inderdaad niet meer rond!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als wij elkaar tegenkomen dan merk je dat wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je gaat toch niet WHAAAAAAAAAAA LILY - EINDELIJK!!!!!! roepen he?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker, ik kijk nu al uit naar de brakke dag van morgen!
Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
nee meer iets als WHAAAAAAAAAAA [insert echte naam] EINDELIJK! HEY, IK BEN HET DIE JONGEN DIE JE KENT VIA INTERNET VAN ZO EEN SINGLES FORUM![]()
zo doen players dat
Ja, dat hadden ze bij SJ ook, nou die laat ik mooi aan mijn neus voorbij gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:10 schreef Kluts het volgende:
Vroegah hadden ze eigenlijk alleen van die Excelcursussen enzo. Maar nu zelfs strategisch managen voor secretaresses.Ik heb geen idee wat ik moet kiezen eigenlijk. Wat ga jij doen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
Edit: voor mij zou het deze worden: Hoe profileer ik mij binnen verschillende organisaties? (Al weet niet precies meer of ik ook uit deze kon kiezen, natuurlijk ligt de brief weer her en der verspreid)
Ik zie het he-le-maal voor me. Can't wait.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
nee meer iets als WHAAAAAAAAAAA [insert echte naam] EINDELIJK! HEY, IK BEN HET DIE JONGEN DIE JE KENT VIA INTERNET VAN ZO EEN SINGLES FORUM![]()
zo doen players dat
De communicatie cursussen die ik heb gevolgd vond ik interessant en leuk. Natuurlijk is het gedeeltelijk common sense maar het gaat er juist om dat je je bewust bent van je manier van communiceren. En nog belangrijker hoe andere communiceren en hoe jij daar optimaal op kan reageren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat vooral zo'n cursus is waarbij je eigenlijk alles met common sense al weet, maar ik zat er wel over na te denken die te kiezen.
Ja, die kan je idd kiezen ja, en ik denk dat dat voor dit werk wel de best passende cursus is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat hadden ze bij SJ ook, nou die laat ik mooi aan mijn neus voorbij gaan.
Zie mijn edit:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoveel mannen met Disney/Looney Tunes shirts, boxers, sokken en stropdassen lopen er inderdaad niet meer rond!
Meende ze dat dan..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Ja, als mijn manager niet in ZA had gezeten, had ik dat ook gehadquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef rival het volgende:
nee meer iets als WHAAAAAAAAAAA [insert echte naam] EINDELIJK! HEY, IK BEN HET DAT JONGENtje DIE JE KENT VIA INTERNET VAN ZO EEN SINGLES FORUM![]()
zo doen players dat
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef Godtje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik vind dat idd sowieso wel interessant, dus hij staat op de nominatie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
De communicatie cursussen die ik heb gevolgd vond ik interessant en leuk. Natuurlijk is het gedeeltelijk common sense maar het gaat er juist om dat je je bewust bent van je manier van communiceren. En nog belangrijker hoe andere communiceren en hoe jij daar optimaal op kan reageren.
Communicatie cursus is erg leuk en leerzaam !quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:06 schreef Kluts het volgende:
-De secretaresse en P&O
...als je elke bal makkelijk 180 meter slaat met een ijzer 5, dan ben je wel een koning. Dus dan mag je patsen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:57 schreef Kluts het volgende:
Je bent nog een patserige elitaire ruktukker ook nog dus. Met je "golfhomies".
Een man met verstand.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Communicatie cursus is erg leuk en leerzaam !
Ik heb nog nooit een communicatiecursus of training gehad waar ik níet wijzer van werd. Goed communiceren is serieus heel lastig. (Hier gaan weer stomme grappen komen he..?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
De communicatie cursussen die ik heb gevolgd vond ik interessant en leuk. Natuurlijk is het gedeeltelijk common sense maar het gaat er juist om dat je je bewust bent van je manier van communiceren. En nog belangrijker hoe andere communiceren en hoe jij daar optimaal op kan reageren.
Of: Public Relations en marketing: iets voor mij?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Communicatie cursus is erg leuk en leerzaam !
quote:
Ik ben altijd nog groter dan jij!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, als mijn manager niet in ZA had gezeten, had ik dat ook gehad![]()
[..]![]()
[..]
Komt wel wat meer in de buurt bij de eventuele opleiding die je gaat volgenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
Of: Public Relations en marketing: iets voor mij?
Staat ook tussen de opties. Ook leuk.
Je weet dat het niet om afstand gaat he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als je elke bal makkelijk 180 meter slaat met een ijzer 5, dan ben je wel een koning. Dus dan mag je patsen..
Ja hoor knul. * Kluts geeft aai over de bol. Heel knap van je.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als je elke bal makkelijk 180 meter slaat met een ijzer 5, dan ben je wel een koning. Dus dan mag je patsen..
Breder zal je toch nooit wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef rival het volgende:
Ik ben altijd nog groter dan jij!![]()
en jij moet lekker werreekken nananananaaaaa
Exact.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komt wel wat meer in de buurt bij de eventuele opleiding die je gaat volgen
En nog een verstandige vrouw ook! Het is een wonder ochtend.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een communicatiecursus of training gehad waar ik níet wijzer van werd. Goed communiceren is serieus heel lastig. (Hier gaan weer stomme grappen komen he..?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |