Ik hou me ook aanbevolen voor tips. Vind dat hele gedate steeds lastiger worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:36 schreef FreelanceMessias het volgende:
Dat hele "hup volgende" als je een niet-zo-heel-bevordelijke ervaring hebt met een love-interrest, hoe werkt dat eigenlijk?. Ik ben na een week nog steeds niet zo van "jeuy"
Ik had een back-up nijlpaard, maar die is nu bezet. Dat helpt niet echtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Blauwe pil er in en het eerste de beste onzekere dikkertje een beurt geven. Gewoon gelijk weer dat (nijl)paard op.
Eigenlijk ben jij te flauw voor mijn lijst.quote:
Als zelfs je onzeker nijlpaard je niet meer moetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:39 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ik had een back-up nijlpaard, maar die is nu bezet. Dat helpt niet echt:D
Het is een gave.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij te flauw voor mijn lijst.
Jaaaaaaaa?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Trouwens, Q..?
Ik zou zeggen chocola, maar dat is zo stereotype. Ik heb ook niks aan bier nouquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik hou me ook aanbevolen voor tips. Vind dat hele gedate steeds lastiger worden.
Naaah, het wordt steeds makkelijker. Net als het leven. Zolang je allebei maar geen verwachtingen hebt. Net als het leven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik hou me ook aanbevolen voor tips. Vind dat hele gedate steeds lastiger worden.
Klutsiiiiieeeee!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:41 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi.
Neuh, er was iemand die WEL een relatie met haar wouquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als zelfs je onzeker nijlpaard je niet meer moet![]()
Die dan maar snel vergeten en een ander onzeker dikkertje.
Dus gewoon nog een paar teleurstellingen tegenaan rossen zodat ik het gewend raak?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Naaah, het wordt steeds makkelijker. Net als het leven. Zolang je allebei maar geen verwachtingen hebt. Net als het leven.
Maar jij bent een dateslet. Dat past niet bij me. Hoewel het vermoedelijk wel makkelijker is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Naaah, het wordt steeds makkelijker. Net als het leven. Zolang je allebei maar geen verwachtingen hebt. Net als het leven.
Misschien kan je wel op cursus bij Qquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar jij bent een dateslet. Dat past niet bij me. Hoewel het vermoedelijk wel makkelijker is.
Dat valt de laatste tijd wel mee, ik ben te kieskeurig geworden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar jij bent een dateslet. Dat past niet bij me. Hoewel het vermoedelijk wel makkelijker is.
Ik geloof je niet hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat valt de laatste tijd wel mee, ik ben te kieskeurig geworden.
1 tip iig; niet teveel verwachten bij een date van de date zelf zeg maar. En ook van de man niet, natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef Lily-Ella het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |