Oké, dit is op marktplaats, maar tochquote:ik heb hem van mij moeder maar ik kan er niet mee over weg
hij is heel maal goed moet allen nieuwe batarij in gekogt worden die zijn +/- 30 euro
hij moet wel opgehaald worden ik kan hem niet opstuuren
hij kom van blokker
Take one for the teamquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat gisteren bij marc die was met een noorse chick aan het smsen die hij kent van de vakantie... ze was net aangekomen in amsterdam voor een weekje nederland... ze had een vriendin bij der...
het was toen 12 uur. (en zoals je weet moet ik om 6 uur op)
marc vroeg of ik mee ging naar ze toe, uiteraaard zei ik nee. ik wilde richting huis...
toen liet hij veelbelovende smsjes lezen e.d en begon ie op me in te praten over het Yes-man gebeuren ()
ik ging dus mee, half 1 zaten we in de auto naar amstersdam.... we staan daar bij hun hotel te wachten.. ik ben een auto aan het bekijken en ik hoor marc ineens zeggen...
AIHNOOO....
toen wist ik hoe laat het wasI had to take one for the team
Dat is hetzelfde taalgebruik als de liefdesverklaring die ik deze week ontving.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
Op deze manier koop je iets toch niet?
[..]
Oké, dit is op marktplaats, maar toch
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:45 schreef rival het volgende:
ik zat gisteren bij marc die was met een noorse chick aan het smsen die hij kent van de vakantie... ze was net aangekomen in amsterdam voor een weekje nederland... ze had een vriendin bij der...
het was toen 12 uur. (en zoals je weet moet ik om 6 uur op)
marc vroeg of ik mee ging naar ze toe, uiteraaard zei ik nee. ik wilde richting huis...
toen liet hij veelbelovende smsjes lezen e.d en begon ie op me in te praten over het Yes-man gebeuren ()
ik ging dus mee, half 1 zaten we in de auto naar amstersdam.... we staan daar bij hun hotel te wachten.. ik ben een auto aan het bekijken en ik hoor marc ineens zeggen...
AIHNOOO....
toen wist ik hoe laat het wasI had to take one for the team
Ja. Ik had leuk gezelschap.quote:
Dat je niet meteen met hem getrouwd bent!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:47 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde taalgebruik als de liefdesverklaring die ik deze week ontving.
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil jou helemaal niet leren kennen... ik vind je een beetje eng
Afknapper. Liefdesverklaringen met extreme spelfouten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:47 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde taalgebruik als de liefdesverklaring die ik deze week ontving.
Chocolade, aardbeien, witte wijn, seks, de zon, etc.quote:
Seks is heel vies hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Chocolade, aardbeien, witte wijn, seks, de zon, etc.
Ik heb vorig jaar een 'gedicht' gekregen als liefdesverklaring. Ik kende die gast pas een week. Zat vol spelfouten(al maakt dat me niet bijzonder veel uit..), maar dat was wel de druppelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:48 schreef Kluts het volgende:
Afknapper. Liefdesverklaringen met extreme spelfouten.
Heb je dat allemaal gedaan met Take That?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Chocolade, aardbeien, witte wijn, seks, de zon, etc.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal gedaan met Take That?
Nouk je zou het geheim houdenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een 'gedicht' gekregen als liefdesverklaring. Ik kende die gast pas een week. Zat vol spelfouten(al maakt dat me niet bijzonder veel uit..), maar dat was wel de druppel![]()
Bijna jammer dat ik het niet meer heb, anders zou ik het delen
Nee. Maar het kan nog!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal gedaan met Take That?
Ik had m hier ook al geplaatst ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een 'gedicht' gekregen als liefdesverklaring. Ik kende die gast pas een week. Zat vol spelfouten(al maakt dat me niet bijzonder veel uit..), maar dat was wel de druppel![]()
Nee, ik ben een hele brave vriendelijke jongenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vind jij jezelf niet een klein beetje eng dan?
Oh, in dat geval... Heb je vanavond al plannen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, ik ben een hele brave vriendelijke jongen
Jij hebt wel het talent om dingen voor mij te verpesten he?quote:
is er een nederlander die vanavond geen plannen heeft?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval... Heb je vanavond al plannen?
Het is een gave!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij hebt wel het talent om dingen voor mij te verpesten he?
Nou zeg, als je niks voor me over hebt... laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
is er een nederlander die vanavond geen plannen heeft?
Gary is chubby. Hou ik niet van.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een gave!
Robbie is hetero. Gary geloof ik ook maar die is lelijk.
Stuur 'm nog eens!quote:
Prioriteitenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
Nou zeg, als je niks voor me over hebt... laat dan maar zitten
Ik heb ooit dit gekregen:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goh.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit dit gekregen:
Liefe Susane (hopelijk goed geschrijft)
Rosen verwelken,
scheepen vergaan,
maar mijn liefde voor jouw blijft alteid bestaan.
Het is niks geworden.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rosen verwelken,
scheepen vergaan,
Het is niks geworden.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rosen verwelken,
scheepen vergaan,
Het is niks geworden.
Hij was 4?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rosen verwelken,
scheepen vergaan,
Het is niks geworden.
Johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |