Ik zeg: met zn alleen richting L_E!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik zal vanavond helemaal alleen gaan kijken. Dat vind ik treurig.
Ik ben bij je in gedachten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Lily-Ella het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Lily-Ella het volgende:
En in 1000 keer ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwen geven nooit in 1 keer alle informatie prijs
Dan ga je toch ergens heen? of nodig mensen uit ofzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Lily-Ella het volgende:
En excuus homo'squote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen excuus-negers bestonden?
Is een keuze, vind het ook niet heel erg hoor. Maar het is zo leuk om te feesten als we winnen, dat zal ik missen.quote:
ik ga weer naar Amsterdam naar die braziliaanse babe van gisteren!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Dan ga je thuis kijken, en kom je bij mij feestenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Is een keuze, vind het ook niet heel erg hoor. Maar het is zo leuk om te feesten als we winnen, dat zal ik missen.
Ohja, uiteraard... en bij deze dus ook excuus-kinderen.. maar op de een of andere manier vind ik dat toch minder pakkendquote:
Bij die term moet ik toch altijd denken aan............quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga weer naar Amsterdam naar die braziliaanse babe van gisteren!![]()
babe![]()
Jij was toch helemaal into je ex?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
babe![]()
enormquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo houden we het spannend en uitdagend
In je nieuwe huis?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan ga je thuis kijken, en kom je bij mij feesten
Was het geen babe?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef rival het volgende:
babe![]()
Ik aan het liedje van Take That. Cultuur in mijn donder, jawel!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij die term moet ik toch altijd denken aan............
[ afbeelding ]
Nee, dat helaas nog nietquote:
En wat gebeurt er dan??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwen geven nooit in 1 keer alle informatie prijs
dan moet je je excuses aanbieden, ik hoop dat jullie hier van lerenquote:
Leuk allemaal hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, dat helaas nog niet
Heb trouwens gisteren het contract gekregen, vandaag nog eens goed doorlezen en dan tekenen
Ik ga mijn mond houden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik aan het liedje van Take That. Cultuur in mijn donder, jawel!
Zie? Als we meteen de handleiding en gebruiksaanwijzing zouden overhandigen zouden mannen maar lui en ongeinteresseerd wordenquote:
En zodra ik er zit, ben je van harte welkomquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij die term moet ik toch altijd denken aan............
[ afbeelding ]
Eh, juist ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie? Als we meteen de handleiding en gebruiksaanwijzing zouden overhandigen zouden mannen maar lui en ongeinteresseerd worden
Ik heb vrijdag nog in Utreg voetbal gekeken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt niet, ik ga vanavond lekker op een groot scherm in Utrecht kijken
Waar?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog in Utreg voetbal gekeken.
Ja, want dat nodeloos ingewikkeld doen waar vrouwen zo goed in zijn, levert ook echt wat op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie? Als we meteen de handleiding en gebruiksaanwijzing zouden overhandigen zouden mannen maar lui en ongeinteresseerd worden
Waarschijnlijk wel.quote:
ik zat gisteren bij marc die was met een noorse chick aan het smsen die hij kent van de vakantie... ze was net aangekomen in amsterdam voor een weekje nederland... ze had een vriendin bij der...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |