Ik droomde vannacht dat de WK-finale zondag is en ik dan dus niet kan kijken waarschijnlijk omdat ik naar Anouk ga.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:42 schreef Q. het volgende:
Ik begin die oranje-liedjes na 80x aanhoren eindelijk te waarderen. De kracht van herhaling hersenspoeling.
Dat is het mooiste nog: ik zit helemaal niet te wachten op een relatie, dus kijk er op die manier helemaal niet tegenaan. Maar op de een of andere manier is het tot nu toe altijd zo dat de 1 de ander leuker vindt, ik mis wat evenwicht daarin.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
1 tip iig; niet teveel verwachten bij een date van de date zelf zeg maar. En ook van de man niet, natuurlijkIk was altijd gewoon 'op zoek' naar een leuke avond, niet naar een liefde voor het leven. Vind je die wel, dan is dat mooi meegenomen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben jullie dat nummer van Guus Meeuwis en Youp van 't Hek gezien/gehoord bij Studio Sportzomer (daar was het toch?!)
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Kreator het volgende:
Zo. Geslaagd voor m'n (golf)theorie examen..
Maandag praktijk.
Ja, dat heb ik ook een paar keer gehad. Niks aan te doen, gewoon weer 'doorgaan'quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat is het mooiste nog: ik zit helemaal niet te wachten op een relatie, dus kijk er op die manier helemaal niet tegenaan. Maar op de een of andere manier is het tot nu toe altijd zo dat de 1 de ander leuker vindt, ik mis wat evenwicht daarin.
Elitaire ruktukker!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Kreator het volgende:
Zo. Geslaagd voor m'n (golf)theorie examen..
Maandag praktijk.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben jullie dat nummer van Guus Meeuwis en Youp van 't Hek gezien/gehoord bij Studio Sportzomer (daar was het toch?!)
Ze wil niet (meer).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:51 schreef FreelanceMessias het volgende:
Ach, ik heb best wel veel tijd en moeite ingestoken en ze vond t ook wel leuk.
Alleen toen even een rotperiode van mijn kant, en dat trok ze zich zo erg aan dat ze even "afstand wou nemen". Naja. Nu afwachten, maar ik ken dat "Even afstand nemen"
Niet afwachten, afstand nemen is het begin van het einde. Als ze je in een rotperiode niet kan handelen, waarom zou jij het dan willen als het goed gaat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:51 schreef FreelanceMessias het volgende:
Ach, ik heb best wel veel tijd en moeite ingestoken en ze vond t ook wel leuk.
Alleen toen even een rotperiode van mijn kant, en dat trok ze zich zo erg aan dat ze even "afstand wou nemen". Naja. Nu afwachten, maar ik ken dat "Even afstand nemen"
Dat komt ook omdat er een verschil is in iemand leuk vinden, of er helemaal weg van zijn. Ik heb wel eens gehad dat ik iemand ontmoette die ik wel leuk vond, maar gewoon net niet leuk genoeg. En als diegene dan hoteldebotel van je is, is dat wel lullig om uit te leggen. Maar zo is het wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is het mooiste nog: ik zit helemaal niet te wachten op een relatie, dus kijk er op die manier helemaal niet tegenaan. Maar op de een of andere manier is het tot nu toe altijd zo dat de 1 de ander leuker vindt, ik mis wat evenwicht daarin.
Het is ook wel vaker dan eens gebeurd dat ik iemand leerde kennen en pas daarna hoteldebotel raakte, maar dat is een risico dat ik niet wil nemen, wetende hoe de ander hierin staat, in dit geval.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat er een verschil is in iemand leuk vinden, of er helemaal weg van zijn. Ik heb wel eens gehad dat ik iemand ontmoette die ik wel leuk vond, maar gewoon net niet leuk genoeg. En als diegene dan hoteldebotel van je is, is dat wel lullig om uit te leggen. Maar zo is het wel.
quote:
Daarom gaan wij ook gewoon een keer gezellig iets doen, zonder verwachtingen. Enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hoop doet leven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom gaan wij ook gewoon een keer gezellig iets doen, zonder verwachtingen. Enzo.
Het is al een jaar een goede vriendin van me, pas sinds een maand of 4 begon dat leuk-vinden een beetje te komen, beetje flirten en stuff. Alleen toen het hier minder ging is dat natuurlijkerwijs afgenomen. Heb geen flauw idee of ze weet dat ik interesse had uberhauptquote:
Je bent nog een patserige elitaire ruktukker ook nog dus. Met je "golfhomies".quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..].
Wel leuk dat ik elke keer van golf[pro's te horen krijg dat ik "zo'n enorm goede en krachtige slag heb".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |