Breder zal je toch nooit wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef rival het volgende:
Ik ben altijd nog groter dan jij!![]()
en jij moet lekker werreekken nananananaaaaa
Exact.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komt wel wat meer in de buurt bij de eventuele opleiding die je gaat volgen
En nog een verstandige vrouw ook! Het is een wonder ochtend.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een communicatiecursus of training gehad waar ik níet wijzer van werd. Goed communiceren is serieus heel lastig. (Hier gaan weer stomme grappen komen he..?)
Heej, daar kwam ik zaterdag nog langs. Willemsparkweg ofzo zeker? Daar was ik ergens.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Pretentieus? nee joh.
Er zit hier in Zuid al jaren een kledingwinkel: Luukie.
Naamswijziging sinds kort : Luuks Yarn Unit DNA.
Wat is later?quote:
Daar heb je dan dus nog een hele opleiding voor. Dan valt die cursus in het niets. Een iets andere richting kan een leuke aanvulling zijn.quote:
Daar heb ik dan geen weet van.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of: Public Relations en marketing: iets voor mij?
Staat ook tussen de opties. Ook leuk.
Hij houdt van Purmerenders he? Zielsveel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
dat is fake, hij onthoudt niet voor niets alles van me
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:19 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heej, daar kwam ik zaterdag nog langs. Willemsparkweg ofzo zeker? Daar was ik ergens.
Sowieso vind ik cursussen waar je ook als mens 'beter' van wordt heerlijk om te doen. Onderdeel van je persoonlijke groei enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nog een verstandige vrouw ook! Het is een wonder ochtend.
Ik heb er geloof ik drie gehad en de ene beter dan de andere maar allemaal nuttig en zeker niet zonde van mijn tijd.
Ik vind het wel slim om op deze manier via mijn werkgever te kunnen oriënteren of het echt wat voor me is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb je dan dus nog een hele opleiding voor. Dan valt die cursus in het niets. Een iets andere richting kan een leuke aanvulling zijn.
en waarom?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:19 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij houdt van Purmerenders he? Zielsveel.
Ik raakte er dan ook lichtelijk door in de war.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, das naast mijn werk ongeveer.
Echt zo overtrokken, op zijn luifel staal nog wel gewoon Luukie.
Een goeie slag is de basis dus dat is altijd goed. Eigenlijk kan het een heel saai spel zijn als je heel serieus gaat spelen. Een vriend van mij is pro en als je die door de baan ziet gaan.... dat is gewoon rekenen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is later?.
Ik weet dat wel, want ik speel op een par 3 baan, meestal. Maar het is wel leuk om te horen dat je een mooie/goede slag hebt, terwijl ik ze dat eigenlijk nooit tegen iemand anders hoor zeggen.
Dat klopt. Maar wat nou als het een kut cursus is? Want die bestaan ook. Laat je dan je hele studie varen? Het zijn niet alleen maar voordelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim om op deze manier via mijn werkgever te kunnen oriënteren of het echt wat voor me is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik raakte er dan ook lichtelijk door in de war.
Arend-Jan, hou op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een goeie slag is de basis dus dat is altijd goed. Eigenlijk kan het een heel saai spel zijn als je heel serieus gaat spelen. Een vriend van mij is pro en als je die door de baan ziet gaan.... dat is gewoon rekenen.
Het maakt hem geen bal uit of hij 20 of 30 meter verder slaat. Recht en op de positie waar hij ze wil hebben is het belangrijkste. En wat betreft afstand is het niet belangrijk hoe ver hij heeft geslagen maar hoe ver hij nog met de volgende slag.
Hij zal altijd proberen om een full swing over te houden (of een chip). Slagen op 75, 50, 30% etc zijn nooit nauwkeurig dus altijd full overhouden is het motto. Dus waar menig mens een driver zal pakken om lekker een eind te komen kan hij rustig aankomen met zijn ijzer 3 of 4 omdat hij dan beter uitkomt met zijn volgende slag.
Kloptquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Sowieso vind ik cursussen waar je ook als mens 'beter' van wordt heerlijk om te doen. Onderdeel van je persoonlijke groei enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |