Wij zijn niet binnen geweest, vind ik ook niet erg achteraf hahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het was bij ons echt heel druk! Maar ik kon er wel makkelijk doorheen slapen gelukkig.
Ik vond de Sagrada Familia echt niet boeiend trouwens, wel de buitenkant maar de binnenkant was zonde van het geldDat museumpje eronder was nog wel aardig..
Maar ga er zeker nog een keer heen
Hehehequote:
Nog drie letters erbij en de post van Socios weggedacht en ik had een fipo, zagen jullie dat even!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:26 schreef Chowi het volgende:
f
Opnieuw hehehehquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef Chowi het volgende:
Nog drie letters erbij en de post van Socios weggedacht en ik had een fipo, zagen jullie dat even!
Je was te druk met associëren!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef Chowi het volgende:
Nog drie letters erbij en de post van Socios weggedacht en ik had een fipo, zagen jullie dat even!
Whehehehequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Op een van de avonden zaten we op een terrasje te eten (Tapas hoeveelheden verschilt echt zo enorm per restaurant trouwens!) Ging er ineens een man in zn nakie gitaar spelendat was minder
Het associëren van penissen, ja!quote:
watquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Op een van de avonden zaten we op een terrasje te eten (Tapas hoeveelheden verschilt echt zo enorm per restaurant trouwens!) Ging er ineens een man in zn nakie gitaar spelendat was minder
Dat is typisch zo'n zielig verhaaltje waar ik niet tegen kanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wij zijn niet binnen geweest, vind ik ook niet erg achteraf haha
Wel buiten een poster van een zielige hond Tuna. Stond ook op die poster, Mijn naam is Tuna en ik ben verdwaald!
Heb ik een foto van gemaakt waar we de rest van de tijd krom om hebben gelegen
Ik heb die ook hoor, muwhahaha. Alle andere slippers lopen gewoon als pure kanker. Maar ik doe ze alleen aan naar het strand.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:20 schreef Maisnon het volgende:
Een van de 2 vriendinnen die mee waren, had birkenstockshaha gewoon letterlijk deze:
[ afbeelding ]
Maarja, ze had een tijdje terug d'r voet ook gebroken en die dingen lopen best stevig zeg maar
Ik vind lid een leuker woord altijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:32 schreef Chowi het volgende:
[..]. Ik doelde hierop:
Woordenassociatiespel #458
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ja hoi ben ik weer met mijn kale poesje hahahaha x anita.
Hihi nou inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind lid een leuker woord altijd.hihihihi boefje als ik ben.
Ik vind mezelf nog steeds zo'n enorme held dat ik het gedaan heb he. Al raad ik het niemand aan.quote:
Oh ha ha, het was een grapje dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:36 schreef Chowi het volgende:
Ik was blauw maar geen mod. Remlof had in een dronken bui op het verkeerde knopje gedrukt.
Was het nou erg eng of viel het allemaal wel mee?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nog steeds zo'n enorme held dat ik het gedaan heb he. Al raad ik het niemand aan.
Mwah, met dat sta ik totaal niet sterk in m'n schoenen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:39 schreef Smart_ass het volgende:
Geloof je er zelf nog in?
Eng niet, maar wel verdomde pijnlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Was het nou erg eng of viel het allemaal wel mee?
ALEEHANDROOOOOOOOO ALEEHANDROOOOOquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:41 schreef Fascination het volgende:
Met tekst, zodat jullie mee kunnen zingen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:41 schreef Fascination het volgende:
Top!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:41 schreef Fascination het volgende:
Waarom speel je niet verder?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:32 schreef Chowi het volgende:. Ik doelde hierop:
Woordenassociatiespel #458
DOOOONT CALL MY NAME DONT CALL MY NAMEquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:41 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben Nederland - Brazilië kijken
Opnieuw kippenvel
Trusten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!!!!!!
Ik ga slapen, moet werken om half 9doei
!
http://www.3fm.nl/#/ajax/overlay/gemist/1288quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben Nederland - Brazilië kijken
Opnieuw kippenvel
Nee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/#/ajax/overlay/gemist/1288
Luister deze
Thanks, hun.quote:
In het begin was het leuk. Nu niet meerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Thanks, hun.
Wat is chatroulette toch saai.
picsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:17 schreef Fascination het volgende:
Nu is ze helemaal naakt. Ik lach me dood.
Komt eraan.quote:
Daar dacht ik eerst ook aan, maar zo kwam het niet over.quote:
You've got a pretty smiiiiileeee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon m'n lach niet inhouden.
Niet echt een voordelige foto van me, maar thanks.quote:
Vertel.quote:
Toen ik daar net binnenkwam was het nog zo van okéé en toen maar eventjes met die vriend gepraat. Vervolgens gingen we binnen zitten, heb ik voor iedereen een drankje gehaald en werd het steeds gezelliger, vervolgens nog een spel gespeeld met die meisjes (die vriend ging met wat andere gasten een drankspel doen) en toen ook nog gepraat en het was allemaal gewoon gezellig en ze heeft meer dan eens gelachen. Nu wil ik haar gewoon zsm weer sms'en en sowieso afspreken om iets te doen, ik heb gewoon weer zo'n goed gevoel na vanavondquote:
You're completely right.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:52 schreef wolvendagen het volgende:
See, Jappie. If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no.
Helemaal nietquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:57 schreef MouzurX het volgende:
Ze gaat niet de hele avond der lach inhouden omdat jij er bent.
Jap regel eens een date met die ik had gepm´d.quote:
Voor jou of voor mij zelf?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jap regel eens een date met die ik had gepm´d.
Ze is al een tijdje niet meer online geweest maar ik heb haar gepm'edquote:
Hmm o ja volgens mij was ze deze week op vakantie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze is al een tijdje niet meer online geweest maar ik heb haar gepm'ed
Neither do I, neither do I.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:19 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap geen fuck meer van het Japsnars-saga.
Ik ook niet echt helemaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:19 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap geen fuck meer van het Japsnars-saga.
Dit maakt japsnars er dan wel zelf weer van.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:21 schreef Japsnars het volgende:
Vanmiddag was zo van ja kut dit gaat hem echt noot meer worden en vanavond was zo van dat was best wel heel gezellig ze wil vast nog wel wat afspreken met mij
Jazeker maar zo voelde ik het wel aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit maakt japsnars er dan wel zelf weer van.
Ja ze heeft teruggesmst en nee nog geen date gehad. Ik had met een vriend afgesproken in de kroeg en zijn vriendin en 2 vriendinnen van haar (waaronder zij) waren er ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:24 schreef Skylark. het volgende:
Heeft ze teruggesmst dan? En heb je date gehad? HUH
Na hoeveel uur had ze teruggesmst en in welke mate was die negatief/positief.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ze heeft teruggesmst en nee nog geen date gehad. Ik had met een vriend afgesproken in de kroeg en zijn vriendin en 2 vriendinnen van haar (waaronder zij) waren er ook.
PMquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Na hoeveel uur had ze teruggesmst en in welke mate was die negatief/positief.
Teveel moeite.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:27 schreef MouzurX het volgende:
Japsnars ik zeg het je: je moet een samenvatting bijhouden die je telkens update
-> slapen
Picsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:37 schreef Skylark. het volgende:
LAKI ik heb het perfecte meisje gevonden.![]()
You'd like her as well.
Ligt er aan waar je heen gaat, en wat je plannen zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:08 schreef Smart_ass het volgende:
Hoeveel geld hoor je mee te nemen voor een weekje vakantie?
Nice!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga naar Ibiza. En plannen zijn uitgaan, strandliggen en nietsdoen.
Wow, leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:15 schreef Smart_ass het volgende:
Voor een weekje wel hoop ik, al is het daar wel heul duur.
Ik ga morgen.
Hee! Leuke jongens ontmoeten en leuke dingen doen met die jongens staat er niet bij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga naar Ibiza. En plannen zijn uitgaan, strandliggen en nietsdoen.
leuke dingen doen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee! Leuke jongens ontmoeten en leuke dingen doen met die jongens staat er niet bij.
In het weekend heb ik een leven, gaywad.quote:
Soberso vrouwen in leidende posities.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
In het weekend heb ik een leven, gaywad.
Maar ik vond het gewoon vreemd, aangezien ze heel erg veel baggert.
Sowieso, je hebt hier mensen die heel tof lopen te doen maar wel dag en nacht posten hierquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
In het weekend heb ik een leven, gaywad.
Maar ik vond het gewoon vreemd, aangezien ze heel erg veel baggert.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Soberso vrouwen in leidende posities.
ik volg je niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso, je hebt hier mensen die heel tof lopen te doen maar wel dag en nacht posten hierik noem kein namen
in je vrije tijd fokkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso, je hebt hier mensen die heel tof lopen te doen maar wel dag en nacht posten hierik noem kein namen
oh had het niet over jou hoor...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik post hier zo goed als nooit na 11 uur.
mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat een baggerbaan moet je hebben dat FOK! je enige afleiding is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:23 schreef WillFerrell het volgende:
IBgifattackvanwise.
zuurquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:29 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb vanavond diploma uitreiking van half zeven tot half negen.
Nee, inderdaad. Ik weet alleen dat je 65k per jaar hebt, 800 ekkies per maand betaald voor 80m2 en dat je iedereen uitlacht hier.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik weet alleen dat je 65k per jaar hebt, 800 ekkies per maand betaald voor 80m2 en dat je iedereen uitlacht hier.
Dat heb ik vanochtend wel gedaan, ffs.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet alleen dat jij in een busje rond rijdt
schooluniformquote:
Moest je vanmorgen op de buurtbus rijdenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat heb ik vanochtend wel gedaan, ffs.Zo een sjiek hendige VW LT35.
quote:
Shit just hit the fanquote:
Gewone school bij ons was half 8 tot 10 uurquote:
Tijdens halve finale ja?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewone school bij ons was half 8 tot 10 uur
Ah op die fiets. Nee maar half negen begint ie pas? En dan ben jij al klaar daar?quote:
En dan nog half uur naar huis ja..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Nee maar half negen begint ie pas? En dan ben jij al klaar daar?
Gewoon eerder wegsneakenquote:
In de kantine van mijn ROC staat altijd een beamer aan met Ned 1.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon eerder wegsneakenOf regelen dat ze daar een beamer plaatsen.
Jaquote:
dat wordt dus blijven zittenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef reetveter het volgende:
Zometeen toetsWordt hem weer niet. Ik moet toch echt even zoeken naar motivatie. Morgen is mijn laatste toets voor het jaar hopen dat dat hem dan wel wordt
Waar gaat ie over?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef reetveter het volgende:
Zometeen toetsWordt hem weer niet. Ik moet toch echt even zoeken naar motivatie. Morgen is mijn laatste toets voor het jaar hopen dat dat hem dan wel wordt
Zonder bandje is 16-?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
Ikweethet, geen hosselverhalen enzo maar ik wil toch even kwijt dat ik met een kankerspange chick zonder bandje ben gegaan gisterZakelijk gehouden alles, geen nummer gevraagd niks, alleen naam
3-1quote:
Nee manquote:
Marketingcommunicatie.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
Ikweethet, geen hosselverhalen enzo maar ik wil toch even kwijt dat ik met een kankerspange chick zonder bandje ben gegaan gisterZakelijk gehouden alles, geen nummer gevraagd niks, alleen naam
yehquote:
yeh.quote:
quote:
haha.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Lakitu het volgende:
Ze had wel zoeen glowinthedark bandje maar die werden gewoon uitgedeeld daar, zegt niks over age
Klinkt wel als een leuk vakquote:
Hij heeft gelijk, de wedstrijd van vanavond is Uruguay v. Nederland, dus 3-1 zou betekenen dat Uruguay wint.quote:
hahahaquote:
That's what your momma said, ninjaquote:
Je weet best dat ik gewoon de stand voor Nederland geef.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, de wedstrijd van vanavond is Uruguay v. Nederland, dus 3-1 zou betekenen dat Uruguay wint.
Ja en ik kan het opzich ook welquote:
Nee, maar maakt niet uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet best dat ik gewoon de stand voor Nederland geef.
Alweer?quote:
Welke datequote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, maar maakt niet uit.
Hoe ging je date?
Wacht eens even, jij had toch al een date afgesproken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke dateIk had gewoon met die vriend afgesproken in de kroeg en zijn vriendin, dat meisje, en nog een meisje zouden er ook zijn.
Uiteindelijk was het allemaal wel heel gezellig. Had op het moment dat ze weg zouden gaan nog willen vragen of ze nou nog wat wilde gaan doen van de week maar toen bleek de hele kroeg dicht te gaan en is het er eigenlijk niet meer van gekomen.
Dus nu zit ik te twijfelen wat ik zal sms'en.
Ik verwacht inderdaad geen tegendoelpuntquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:41 schreef Lakitu het volgende:
Maar Hoogstaande, jij verwacht dus geen tegendoelpunt?
En btw wat het ook wordt, het mag GEEN 3-0 worden.Als het geen 3-0 wordt kan ik wellicht ergens een mooie prijs pakken.
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wacht eens even, jij had toch al een date afgesproken?
Nou als het 3-0 is word ik ingehaald op zoeen poultje, maar als het niet zo is win ik hoogwaarschijnlijk iets moois daar, aangezien ik best hoog sta.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad geen tegendoelpunt
Hoezo dan? Waarom zou het bij 3 - 0 dan mis zijn?
Ik had vorige week gevraagd of ze wat wilde gaan doen maar nooit een datum geprikt..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wacht eens even, jij had toch al een date afgesproken?
Ah, op die manier.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou als het 3-0 is word ik ingehaald op zoeen poultje, maar als het niet zo is win ik hoogwaarschijnlijk iets moois daar, aangezien ik best hoog sta.
Whut nee, dat was boeken terugbrengenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookOm 15:30 toch?
Oh.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had vorige week gevraagd of ze wat wilde gaan doen maar nooit een datum geprikt..
I'm confused, daar was je toch zo zenuwachtig voor?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whut nee, dat was boeken terugbrengen![]()
Ja maar ik kreeg dit weekend alleen van die afstandelijke sms'jes dus toen had ik zoiets van mehquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh.
Schiet eens op dan, het is al dinsdag!
Ninja say good luckquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:46 schreef reetveter het volgende:
Ik ga fitnessen en dan mijn toets maken. Ninja whut
zet 'm op ninjaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:46 schreef reetveter het volgende:
Ik ga fitnessen en dan mijn toets maken. Ninja whut
Jaha, want toen zou ik haar weer zien na een weekend vol twijfel en 2 kutsmsjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
I'm confused, daar was je toch zo zenuwachtig voor?![]()
Ze speelt hard2get, je moet daar doorheen prikken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg dit weekend alleen van die afstandelijke sms'jes dus toen had ik zoiets van meh
NINJA PLEASEEquote:
Goed verliefd zo te zien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jaha, want toen zou ik haar weer zien na een weekend vol twijfel en 2 kutsmsjes.
Lang verhaal allemaal![]()
Zou het?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze speelt hard2get, je moet daar doorheen prikken.
Net zoals haar maagdenvliesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze speelt hard2get, je moet daar doorheen prikken.
Yupquote:
Denken dat ze nog maagd isquote:
Het is AP zelfquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
Back me up in deez: AP noemt me schatje
Het is een kloon maner bestaan geen 14jarigen op fok
En hoeveel jongens?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:51 schreef Potloodvis het volgende:
Vandaag kennismaking gehad, zit maar bij 4 meisjes in de klas, maar wel 1 chica.
Hahaha wat was ik denkende?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Denken dat ze nog maagd is![]()
NINJA PLEASE
derpquote:
Ik wist het, heb jij wel geslapen nu papi en mami niet meer aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Moest je vanmorgen op de buurtbus rijden!!!!
Sector techniek hč, maar ik kon niemand dus fijn bij die chica gaan zitten. Alleen jammer dat haar vriendin zo lelijk was, een echte ginger. Spierwit en oranje haar.quote:
thakc heeft lingerie en de jurk van zijn moeder aangetrokken, op hun bed gaan liggen, en zitten aftrekken op de kinderfoto's van zijn vader.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wist het, heb jij wel geslapen nu papi en mami niet meer aanwezig zijn?
Beter, maar zonder 1 jongen in de klas is ook niet al te leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Mozy het volgende:
Ik zit volgend jaar bij 16 meisjes waarvan 8 chica's in de klas.
En ik ben de enige jongen(de andere 2 zijn gestopt)
Jammer dat je een vriendin hebtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Mozy het volgende:
HUDDEHquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Mozy het volgende:
Gadverdarrie hij moet donderdag nog bij mij pitten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
thakc heeft lingerie en de jurk van zijn moeder aangetrokken, op hun bed gaan liggen, en zitten aftrekken op de kinderfoto's van zijn vader.
wachten wachten wachtenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik wilde iets sturen maar ik ben bang dat zij het niet grappig vind
Moet ik nu gewoon wachten en haar vanmiddag/morgen vragen of ze nog wat wil afspreken?
Ja dus? Je hebt toch een vriendin!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Mozy het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
thakc heeft lingerie en de jurk van zijn moeder aangetrokken, op hun bed gaan liggen, en zitten aftrekken op de kinderfoto's van zijn vader.
Meh, de meisjes zijn wel aardig enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beter, maar zonder 1 jongen in de klas is ook niet al te leuk.
inderdaad. dan wordt je al snel als de homo gezien omdat je constant wijven om je heen hebt,quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beter, maar zonder 1 jongen in de klas is ook niet al te leuk.
Vandaag kan ze toch sowieso niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:55 schreef wise het volgende:
[..]
wachten wachten wachten![]()
a real man goes home and fucks the promqueen.
YOU GOT TO MAKE YOUR CHOICE MOTHERFUCKER!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Japsnars het volgende:
Moet ik nu gewoon wachten en haar vanmiddag/morgen vragen of ze nog wat wil afspreken?
quote:
hihi.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dus? Je hebt toch een vriendin!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gadverdarrie hij moet donderdag nog bij mij pitten.
Inderdaad, door vreemden althans.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:56 schreef wise het volgende:
[..]
inderdaad. dan wordt je al snel als de homo gezien omdat je constant wijven om je heen hebt,
sms , en als ze kut antwoord is HET OVERRRRquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik verkracht ze toch altijd door te kijken.quote:
Ninja say what?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
sms , en als ze kut antwoord is HET OVERRRR
Ik kleed ze uit met mijn ogen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik verkracht ze toch altijd door te kijken.
Ja maar ik ben bang dat ze het niet grappig vind en ik wil mijn eigen glazen niet ingooien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HOE KAN IETS OVER GAAN WAT NIET EENS BEGONNEN IS?!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ook, dan laat ik ze verkrachten door een animal. Met m'n ogen dan.quote:
stapelbed?quote:
Ik knijp in hun ass, met mijn ogen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook, dan laat ik ze verkrachten door een animal. Met m'n ogen dan.
Nee, maar op dit moment gooit een andere 18 jarige jongen jouw glazen wel in, omdat hij wél actie onderneemtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat ze het niet grappig vind en ik wil mijn eigen glazen niet ingooien.
Sorry Jap =$quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, maar op dit moment gooit een andere 18 jarige jongen jouw glazen wel in, omdat hij wél actie onderneemt
Boeie man. Als je het zelf grappig vind moet zij het ook grappig vinden. Zo moet je denken. En als het al niet zou lukken door een slechte grap zou het nooit gelukt zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat ze het niet grappig vind en ik wil mijn eigen glazen niet ingooien.
Infratechniek HBO begin ik in september mee, heb nu diploma niveau 4 gehaald.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Mozy het volgende:
Maar PLV, welke opleiding doe je dan? En welk niveau?
re;re;re;re;re;re ik ken je niet maar je bent mooiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, maar op dit moment gooit een andere 18 jarige jongen jouw glazen wel in, omdat hij wél actie onderneemt
hopelijk geen nachtelijke bezoekenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, een verdieping als in een trap oplopen en dan een hogere verdieping bereiken.
Nice. Ik moet nog 2 jaar wachten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Infratechniek HBO begin ik in september mee, heb nu diploma niveau 4 gehaald.
Homofoob. Waarom slapen jullie niet gezellig in 1 bed.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, een verdieping als in een trap oplopen en dan een hogere verdieping bereiken.
lepeltje/lepeltjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Homofoob. Waarom slapen jullie niet gezellig in 1 bed.
Jullie maken fokgrappen in het echt GET REALquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:01 schreef Mozy het volgende:
Chai kwam laatst naar mij toe:
"wd heeft een nieuw woord voor jammer verzonnen."
"Oh ja? Wat dan"
"kankerjammer [ afbeelding ]"
Ik moest lachen.
You're going down.quote:
Omdat theKC geen big ass en nice tits heeft?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Praten over FOK! in real lifequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:01 schreef Mozy het volgende:
Chai kwam laatst naar mij toe:
"wd heeft een nieuw woord voor jammer verzonnen."
"Oh ja? Wat dan"
"kankerjammer [ afbeelding ]"
Ik moest lachen.
Oh, ze zei dat op MSN.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie maken fokgrappen in het echt GET REAL
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat theKC geen big ass en nice tits heeft?
Oh gawd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
re;re;re;re;re;re ik ken je niet maar je bent mooi
xxxxx (361)
vandaag: 11.55
hahaha je hebt gelijk ik woon in het gooi
heb je ook msn dat praat makkelijker :$ ?
xx
Ik ben 23 als ik klaar ben met de pabo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je het maar haalt voor je 30e is alles goed.
Sms me dat maar.quote:
Hij bedoelt gewoon msn hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie maken fokgrappen in het echt GET REAL
Msn'en terwijl je in hetzelfde huis zit echt GET REALquote:
Extra veel ruimte om te slapen dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat theKC geen big ass en nice tits heeft?
Ik heb je nummer niet.quote:
haha, ze smste mij laatst dat ze best wel wat in me ziet, maar ze twijfelt nog tussen mijn mede-assman C_N en mij, jij bent buitenspel JAP.quote:
Nee, ik dus ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
He Jap bedenk maar iets anders. Hier ben ik niet echt dol op =$
Zelfde huis? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Msn'en terwijl je in hetzelfde huis zit echt GET REAL
wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Msn'en terwijl je in hetzelfde huis zit echt GET REAL
Jou verkiezen boven mij, get realquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
haha, ze smste mij laatst dat ze best wel wat in me ziet, maar ze twijfelt nog tussen mijn mede-assman C_N en mij, jij bent buitenspel JAP.
In de weekeinden.quote:
Iedereen die bij mij logeert slaapt gewoon in mijn bed.quote:
SHE FIRED YA ASSquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
haha, ze smste mij laatst dat ze best wel wat in me ziet, maar ze twijfelt nog tussen mijn mede-assman C_N en mij, jij bent buitenspel JAP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |