You're completely right.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:52 schreef wolvendagen het volgende:
See, Jappie. If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no.
Helemaal nietquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:57 schreef MouzurX het volgende:
Ze gaat niet de hele avond der lach inhouden omdat jij er bent.
Jap regel eens een date met die ik had gepm´d.quote:
Voor jou of voor mij zelf?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jap regel eens een date met die ik had gepm´d.
Ze is al een tijdje niet meer online geweest maar ik heb haar gepm'edquote:
Hmm o ja volgens mij was ze deze week op vakantie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze is al een tijdje niet meer online geweest maar ik heb haar gepm'ed
Neither do I, neither do I.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:19 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap geen fuck meer van het Japsnars-saga.
Ik ook niet echt helemaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:19 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap geen fuck meer van het Japsnars-saga.
Dit maakt japsnars er dan wel zelf weer van.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:21 schreef Japsnars het volgende:
Vanmiddag was zo van ja kut dit gaat hem echt noot meer worden en vanavond was zo van dat was best wel heel gezellig ze wil vast nog wel wat afspreken met mij
Jazeker maar zo voelde ik het wel aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit maakt japsnars er dan wel zelf weer van.
Ja ze heeft teruggesmst en nee nog geen date gehad. Ik had met een vriend afgesproken in de kroeg en zijn vriendin en 2 vriendinnen van haar (waaronder zij) waren er ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:24 schreef Skylark. het volgende:
Heeft ze teruggesmst dan? En heb je date gehad? HUH
Na hoeveel uur had ze teruggesmst en in welke mate was die negatief/positief.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ze heeft teruggesmst en nee nog geen date gehad. Ik had met een vriend afgesproken in de kroeg en zijn vriendin en 2 vriendinnen van haar (waaronder zij) waren er ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |