abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 22:08:58 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83700789
Oh Djenneke, daar ben je eindelijk!!

Wat een prachtige dochter
Gefeliciteerd

Fijn dat je aan het opknappen bent
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83700873
Djenneke, gefeliciteerd met de geboorte van Senna! Wat een mooi meisje! Die haartjes!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83700893
Gefeliciteerd Djenneke!! Wat een prachtig meisje met super veel haar
succes met opknappen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:12:47 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83701022
Oh wauw, die haartjes!
pi_83701123
Djenneke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Senna!

Wat een mooi meisje zeg. En wat een haar! Je zou al bijna staartjes kunnen maken!
  maandag 5 juli 2010 @ 22:26:42 #156
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_83701716
Djenneke, wat een droppie met bos haar! Prachtig! Mooie naam ook....gefeliciteerd!

Ik voelde ons kleintje met 13/14 weken al, al twijfelde ik toen nog, met 16 weken wist ik het zeker.
Back in business.
pi_83702457
Wat een mooie meid djenneke, veel sterkte!!
pi_83702960
Djenneke, gefeliciteerd met je dochter. Wat een schatje is het zeg, nog zo helemaal nieuw

Pessie, ik ben poliklinisch bevallen in het Martiniziekenhuis de vorige keer en ik vond het heel goed geregeld allemaal. Deze keer ga ik wel voor thuis denk ik, maar mijn man is het daar nog niet zo mee eens. Als ik vanaf het begin van de bevalling naar het ziekenhuis zou mogen (en dus niet met heftige weeën in de auto hoef, want dat vond ik echt geen pretje) zou ik nu weer naar het Martini gaan.

Probeer het een beetje los te laten, je angst. Bevallen is een geweldige ervaring, het is zo jammer als dat al voordat het begonnen is overschaduwd wordt. Het gaat toch zoals het gaat, en ik denk dat het veel fijner is om meteen in het ziekenhuis te beginnen dan omhals over kop tijdens de bevalling naar het ziekenhuis te moeten omdat er iets niet goed is.

Ik voel de baby ook, vanaf 17 weken weet ik het 100% zeker (ik ben nu 17+3). Het kindje is direct ook heel actief. En ik ben zo benieuwd naar het geslacht! Verder gaat alles goed, geen pijntjes of wat dan ook.
pi_83703141
Djenneke, gefeliciteerd met je mooie dochter!
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef pessie het volgende:
Zou ik mogen zeggen donderdag dat ik minimaal 2 van die 5 er sowieso niet bij wil en liever 3 van de 5 niet? Of heb je daar niets over te zeggen? En zo nog een aantal dingen... Maar is het raar als ik dit vraag?
Ik weet niet of je er iets over te zeggen hebt, maar vragen kan altijd.

Probeer ook het aantal mensen maar wat te relativeren. Van tevoren klinkt het vervelend, maar op het moment dat je volop in de bevalling zit, zal het je waarschijnlijk aan je reet roesten hoeveel mensen erbij zijn.

Mijn moeder zei altijd: een mens lijdt vaak het meest om het lijden dat hij vreest.
pi_83704360
Djenneke, daar is je prachtige meisje dan! Wat een lieve naam bij zo'n mooi kindje! gefeliciteerd meid! en ook je man van harte gefeliciteerd!

Pessie, ik zou het ook gewoon zeggen tegen de arts, dan geeft hij/zij wel aan wat echt nodig is qua mensen om je heen, en wat niet echt hoeft, en dus niet erbij is tijdens de bevalling... misschien is het niet standaard dat die mensen er allemaal bij moeten zijn...
pi_83704443
djenneke, wow wat is je meisje mooi
en wat een bos haar heeft ze!!

pessie, ik denk dat er echt niet altijd een leerling verpleegkundige is en een co-assistent. je zal misschien de gyn niet eens zien (assistent die dat doet en gyn op de achtergrond). weet t natuurlijk niet zeker, maar das wel mijn ervaring tijdens stages.
en gewoon vragen wie er precies bij zijn. sowieso moet er gevraagd worden of de leerling er bij mag zijn. moest ik namelijk ook altijd doen
pi_83704790
Toen ik in het ziekenhuis lag te bevallen, was er vaak ook gewoon niemand. Zelfs tijdens het persen waren er momenten dat ik alleen met mijn Lief was, en dat ik juist zoiets had van nou kom maar terug want ik heb ook geen idee waar ik mee bezig ben, straks moet mijn Lief ons kind opvangen ofzo
  maandag 5 juli 2010 @ 23:54:08 #163
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_83705313
Djenneke, wat een pracht van een meiske <3 Heel heel mooi. Geniet ervan! Van harte nogmaals!
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:19:20 #164
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83706495
Djenneke wat een plaatje!! Die haren

Geniet van elkaar...

@pessie, als je er geen leerlingen bij wilt kun je dat, ook op het ziekenhuis, gewoon aangeven. Maar voor de rest denk ik dat je jezelf er op in moet stellen dat er gewoon meer mensen aan je bed kunnen staan dan alleen de VK. En volgens mij kan je dat op het moment van bevalling helemaal geen klap meer schelen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83709586
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef tessie het volgende:
Toen ik in het ziekenhuis lag te bevallen, was er vaak ook gewoon niemand. Zelfs tijdens het persen waren er momenten dat ik alleen met mijn Lief was, en dat ik juist zoiets had van nou kom maar terug want ik heb ook geen idee waar ik mee bezig ben, straks moet mijn Lief ons kind opvangen ofzo
Dat vind ik nou zo raar he, als ik daarover begin bij de verloskundige ofzo zeggen ze dat dat echt niet gebeurt, ook hier in het topic zei iemand dat, maar toch lees ik het heel vaak...

Ik ga toch weer meer voor een thuisbevalling voelen, ook met het idee dat je pas naar het ziekenhuis mag als je al heel veel weeën hebt gehad.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:32:22 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83709683
djenneke gefeliciteerd met je meisje!

Ik wilde ook een thuisbevalling. Dat werd door langdurig gebroken vliezen een ziekenhuisbevalling op Rose Montag. Ik was de enige barende op dat moment. Ik heb tijden gehad dat het voltallig personeel naast mijn bed stond omdat die verder niks te doen hadden. Maar ik heb ook tijden gehad dat er niemand anders dan mijn man op de kamer was. Je hebt een bel om op de duwen, je hebt een kerel die de gang op kan rennen en ze zijn echt niet ver/lang weg. Dat is tenminste mijn ervaring...
Vind het dan ook heel raar om te horen dat tessie alleen was toen ze aan het persen was? Want vanaf dat moment ben ik juist nooit meer alleen geweest
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:35:13 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83709703
Ik had aan mijn ziekenhuibed: arts-assistent, 2 verpleegkundigen, VK in opleiding van het ziekenhuis en later nog de gynaecoloog. Daarnaast dus mijn eigen VK en mijn man.

pessie, vraag anders of jouw eigen VK mee wil om je te coachen?
pi_83710120
gefeliciteerd Djenneke, geniet ze!

bij selene had ik in het ziekenhuis een voltallig team 2 verpleegkundigen een verloskundige (later kwam daar nog eentje bij) een arts assistent-assistent (een leerling arts assistent die enkel meekeek en ons hielp met dingen halen en vertalen vanuit doktertaal, kan ik iedereen aanraden trouwens)en een gyn, want de schaar en de pomp moesten er aan te pas komen er staat me bij dat er op een gegeven moment zo'n 7,8 man bij stonden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 6 juli 2010 @ 08:27:22 #169
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83710157
Djenneke, wat een prachtig poppetje, met haartjes
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 08:40:41 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83710359
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef pessie het volgende:
Het begint gelukkig allemaal al een heel klein beetje te wennen. Ik had alleen afspraken gemaakt met de verloskundige (bv zo weinig mogelijk mensen bij de bevalling) en in de folder staat dat er een arts-assistent is en een vk en een co-assistent en een leerling en een verpleegkundige... Dat vind ik te veel. Zou ik mogen zeggen donderdag dat ik minimaal 2 van die 5 er sowieso niet bij wil en liever 3 van de 5 niet? Of heb je daar niets over te zeggen? En zo nog een aantal dingen... Maar is het raar als ik dit vraag?

Je kan het altijd proberen, maar als het nodig is dat die mensen er zijn dan is het nodig en dan sturen ze echt niemand weg.
Er is ook een kans dat de anderen een beetje op de achtergrond blijven in de kamer.

Laat het los en neem het zoals het komt!
pi_83710561
Het is mij gefeliciteerd met je zwangerschap

Djenneke wat een mooie meid hebben jullie gekregen ook gefeliciteerd veel geluk met elkaar

en voor iedereen gewoon even een dikke
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:02:27 #172
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83710676
Sonnetje!!! Je uitgerekende datum!!
pi_83710728
ja...en niets he
stomme baby

ik haaaaaaat wachten!!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:07:40 #174
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83710760
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja...en niets he
stomme baby

ik haaaaaaat wachten!!
Hij wacht op warmer weer
pi_83710792
dat zal t zijn...
van wie die dat dan weer heeft..
niet dat ik ooit echt gedacht heb dat ie eerder zou komen ofzo, maar toch...
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:11:30 #176
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83710841
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat zal t zijn...
van wie die dat dan weer heeft..
niet dat ik ooit echt gedacht heb dat ie eerder zou komen ofzo, maar toch...
Je hebt de hele dag nog... Ff lekker sexen om de boel op gang te brengen...
pi_83710933
Djenneke, wat een mooi meisje.
Gefeliciteerd!
pi_83711043
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je hebt de hele dag nog... Ff lekker sexen om de boel op gang te brengen...
dan moet ik snel zij., hij is nu nog thuis
snel onder de douche erbij;)

ach ja de dag is nog jong
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:23:37 #179
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83711112
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:20 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dan moet ik snel zij., hij is nu nog thuis
snel onder de douche erbij;)

ach ja de dag is nog jong
Wat doe je nog online????!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:28:32 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83711235
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat doe je nog online????!
Ontwijkend gedrag, het gaat een WK overwinning zondagskindje worden
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83711268
Son 40 weken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 09:44:22 #182
5428 crew  miss_sly
pi_83711614
Djenneke, gefeliciteerd met je meisje Die haren, wat mooi
En er ligt weer een Senna in het wiegje Wat leuk!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83712003
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 07:32 schreef Asyniur het volgende:
Vind het dan ook heel raar om te horen dat tessie alleen was toen ze aan het persen was? Want vanaf dat moment ben ik juist nooit meer alleen geweest
Er lagen nog meer vrouwen te bevallen, en ze hadden gewoon personeelstekort. Er was op dat moment maar 1 vk die dienst had, en als er dan meerdere vrouwen al zo ver zijn, dan moet ze heen en weer lopen dus.
De verpleegster die bij de bevalling was ('s ochtends), was er savonds laat ook nog steeds, zelfs nadat ze 3 keer al had gezegd dat haar dienst erop zat. En de volgende ochtend stond zij als eerste weer aan mijn bed. Zo werkt het daar nu eenmaal blijkbaar. Vond het wel erg vervelend, maar ze konden er ook niks aan doen. Soms is het druk en soms is het rustig.

Er was trouwens ook wel een gyn die oproepbaar was hoor. Toen de vk hem oppiepte, stond hij ook zowat binnen 1 minuut aan mijn bed.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:12:51 #184
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83712382
Pf aan mn bed stonden de vk, een stagaire vk, verpleegkundige en mn man.. Denk ik...
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:19:43 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83712581
Er werd mij gevraagd of de co ook even mocht voelen hoeveel ontsluiting er was, geen probleem!
Behalve dan toen ze ging staan 'ehm... ik weet het niet... ehm'...
Ze moeten het toch ook leren en als iedereen nee zegt...
pi_83712588
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 07:32 schreef Asyniur het volgende:
Het hoort ook niet, maar soms is het blijkbaar niet anders. Hoewel ik me afvraag of er desnoods niet één verpleegkundige was die erbij kon blijven.

Sonnetje 40 weken! Vandaag is een goeie dag om te bevallen hoor, straks wordt het weer zo bloedjeheet... Maar mocht het niet lukken: succes met wachten.

Aiai, wat een ochtend: kramp in m'n kuit, maagzuur, sufheid en bloed laten prikken omdat mijn suiker bij de vorige controle weer te hoog was.
pi_83712670
Als er een verpleegkundige was geweest die erbij kon blijven de hele tijd, hadden ze dat vast ook wel gedaan
Maar ik was op dat moment ook nogal rustig (stoned ) dus ik denk dat ze misschien zelf ook dachten dat het wel kon ofzo. En het is uiteindelijk toch ook goed gegaan. Dat gedeelte van mijn bevalling is eigenlijk het enige gedeelte wat ik als wel oke heb ervaren.
Ik denk dat ze ook wel kunnen inschatten of je kind er zomaar ineens uit gaat floepen of dat je nog wel even bezig bent met persen.
pi_83712790
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:12 schreef Ticootje het volgende:
Pf aan mn bed stonden de vk, een stagaire vk, verpleegkundige en mn man.. Denk ik...
Mijn moeder had met mijn zus een hele rits mensen aan dr bed, waarvan ze dus niet wist wie ze waren. Dus toen ik geboren ging worden had ze zoiets van: nou eerst maar even vragen wie jullie allemaal zijn haha.
Uiteindelijk is er ook niets van blijven hangen

Cantare dank je wel he
pi_83712814
Ja, ik snap het wel hoor, het zal wel niet anders hebben gekund. Maar wat nu als het persen níet zo goed was gegaan of je niet rustig was geweest? Dan hadden ze ook iemand ergens vandaan moeten toveren. Personeelstekort is begrijpelijk, maar als er iets gebeurt geen excuus. Maar goed, gelukkig was dat bij jou niet aan de orde!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:28:21 #190
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83712852
Djenneke wat een prachtig meisje! Dat zwarte haar... prachtig.

De Mijlpaal voor Son: 40 weken .

En de afgelopen dagen had ik even het idee vandaag niet te gaan redden maar:

MELDPLICHT

Wat een apart idee... 37 weken zwanger alweer. Manlief heeft gisteren vast wat foto's gemaakt, we dachten even "wat nou als", maar aangezien de baby nog steeds in mij zit en zelfs mn buik rustig is (op die voetjes en billetjes na) blijft ie in ieder geval vandaag nog zitten.

Ik ga in ieder geval vragen stellen donderdag als blijkt dat ik onder de controle van de gyn blijf. Ik begin steeds meer te beseffen dat de kans dat ik terug naar de vk mag vrijwel nihil is. Gisteravond met manlief overlegt dat we de stapeltjes "voor het geval dat we naar het ziekenhuis moeten" toch alvast in een tas gaan doen en rekening houden met 2 dagen overblijven. Ook besproken dat manlief ook 's nachts in het ziekenhuis blijft (zei vroeger altijd dat ik dat onzin vond, want dan kunnen mannen in ieder geval nog even bijslapen voor ze hun vrouw weer thuiskrijgen). In Martini kan dat, mits er natuurlijk niet te veel vrouwen op de afdeling liggen, dan is er gewoon geen ruimte voor mannen.
Manlief vind het fijn dat ze me goed in de gaten houden, hij begrijpt gelukkig beter dan ik waarom dit nodig is. Ik moet er langzaam aan wennen.

Vanmiddag komt mn zus helpen mn huis schoonmaken .
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:28:47 #191
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83712871
sonnetje, mijlpaal

Ik heb er ook rechtstreeks naar gevraagd troeta, vooral omdat we nu ook in de vakantieperiode zitten en bij mij werd eerlijk aangegeven dat het best eens zo kan zijn dat ze ons even alleen moeten laten als er meerdere vrouwen gelijktijdig bevallen en het bij ons gewoon goed loopt... Ik heb dan wel weer aangegeven dat er gewoon leerlingen mee mogen lopen bij ons en ik hoorde later van iemand zo'n zelfde reactie als die van simmu. Dat ze dat eigenlijk als heel fijn ervaren hebben omdat die vaak wat meer tijd voor je nemen omdat het voor hen over het algemeen minder hectisch is. (er zijn best veel vrouwen blijkbaar die geen leerlingen aan het bed willen)

Ik heb aangegeven dat iedereen mee mag lopen bij mij, zolang het niet de schoonmakers zijn Enige voorwaarde die ik gesteld heb is dat iedereen die de kamer binnenloopt zichzelf ook even voor komt stellen aan me en dat zodra ik het zelf te druk vind worden iedereen ook weer vertrekt. (behalve het noodzakelijke bevallingsteam dan) Ik ben niet preuts ingesteld, iedereen moet het leren en ik heb ook zo het vermoeden dat ik achteraf geen idee meer ga hebben wie er nu precies in de kamer waren.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:32:29 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83712998
Dat dus idd Flugel... Ze moeten het allemaal leren.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:22 schreef tessie het volgende:
Als er een verpleegkundige was geweest die erbij kon blijven de hele tijd, hadden ze dat vast ook wel gedaan
Maar ik was op dat moment ook nogal rustig (stoned ) dus ik denk dat ze misschien zelf ook dachten dat het wel kon ofzo. En het is uiteindelijk toch ook goed gegaan. Dat gedeelte van mijn bevalling is eigenlijk het enige gedeelte wat ik als wel oke heb ervaren.
Ik denk dat ze ook wel kunnen inschatten of je kind er zomaar ineens uit gaat floepen of dat je nog wel even bezig bent met persen.

Bij mij liepen ze op een gegeven moment ook allemaal weg (het kon nog wel even en de dame in de kamer ernaast ging persen). Toen ik even later een enorme brul gaf stak de verpleegkundige haar hoofd om de hoek en zei 'was jij dat?'. Ik: Toen stond in no time het hele team weer in de kamer (met extra opgeroepen vk wegens spitsuur) en was Oscar er 14 minuten later.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:39:10 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83713181
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb aangegeven dat iedereen mee mag lopen bij mij, zolang het niet de schoonmakers zijn Enige voorwaarde die ik gesteld heb is dat iedereen die de kamer binnenloopt zichzelf ook even voor komt stellen aan me en dat zodra ik het zelf te druk vind worden iedereen ook weer vertrekt. (behalve het noodzakelijke bevallingsteam dan) Ik ben niet preuts ingesteld, iedereen moet het leren en ik heb ook zo het vermoeden dat ik achteraf geen idee meer ga hebben wie er nu precies in de kamer waren.
Dat dus, zolang het de koffiejuffrouw niet is ga ik er vanuit dat het gewoon hun werk is om te doen wat ze doen, dus ook om te zien wat ze zien, en zo bijzonder zal het allemaal niet zijn, ze zien het gewoon medisch een hele voorraden per week, het is niet alsof er iets seksueels mee te maken heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83713221
Pessie 37 weken Mooie mijlpaal ook!
Fijn dat je man wat nuchterder in het ziekenhuis gebeuren staat trouwens! Maakt voor jou het wennen eraan denk ik ook makkelijker!

En wat betreft leerlingen, stagiaires, co's enzo. Van mij mogen ze erbij zijn hoor. Er is maar 1 manier waarop je dingen kan leren...
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:41:14 #195
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83713245
Eigenlijk was ik tijdens de bevalling juist veel alleen, alleen vanaf het moment van persen was er steeds iemand aanwezig.

In het kader van 'ze moeten het toch leren' was er ook een jongen bij die die dag voor het eerst was. Volgens mij een soort van snuffelstage (hmm dat klinkt best vreemd in deze context ) Werd netjes gevraagd of ie erbij mocht zijn. Hij werd steeds bleker en stiller en op een gegeven moment was ie ineens weg. Niet meer teruggezien
pi_83713287
Het maakt mij ook niet uit. Wel gek, "vroeger" leek het me vreselijk om er zo open en bloot bij te liggen, maar sinds ik zwanger ben is er een knop omgegaan en denk ik gewoon: het hoort erbij.
pi_83713318
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:42 schreef Cantare het volgende:
Het maakt mij ook niet uit. Wel gek, "vroeger" leek het me vreselijk om er zo open en bloot bij te liggen, maar sinds ik zwanger ben is er een knop omgegaan en denk ik gewoon: het hoort erbij.
hier precies t zelfde...
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:44:15 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83713333
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:41 schreef Stiemie het volgende:
Hij werd steeds bleker en stiller en op een gegeven moment was ie ineens weg. Niet meer teruggezien
Dus jij verwacht niet dat ie op de kraamafdeling zal gaan werken?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:44:57 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83713356
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:41 schreef Stiemie het volgende:
Eigenlijk was ik tijdens de bevalling juist veel alleen, alleen vanaf het moment van persen was er steeds iemand aanwezig.

In het kader van 'ze moeten het toch leren' was er ook een jongen bij die die dag voor het eerst was. Volgens mij een soort van snuffelstage (hmm dat klinkt best vreemd in deze context ) Werd netjes gevraagd of ie erbij mocht zijn. Hij werd steeds bleker en stiller en op een gegeven moment was ie ineens weg. Niet meer teruggezien
Arme jongen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:46:38 #200
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83713408
Ik denk dat ie inmiddels ergens op kantoor zit inderdaad

O en als je er een beetje lang over doet, heb je ook nog de pech dat er wisselende teams zijn enzo. Bij mij wisselden ze een uur na binnenkomst en een uur of 8/9 daarna. Dan heb je dus 3 complete teams aan je bed gehad
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:47:16 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83713427
Stiemie, arme jongen, zou hij ooit nog onbezorgd seks gehad kunnen hebben.
pi_83713452
Moguh

Ik ging gisterenavond liggen op bed, en toen dacht speklapje: nou ik zak gewoon lekker even wat dieper je bekken in hoor! resultaat: steken! Stond op: kon geen voet meer voor de andere zetten... *lekker*
En in bed kan ik dan meestal geen houding meer vinden, dus ben op de bank gaan liggen, wonderbaarlijk lekker geslapen op de kat na die om 4 uur schijnbaar blérend door het huis moest gaan rennen en dan later wakker worden omdat ie op de rand van de bank nokkie is gegaan en zijn pootje op je schouder zakt

*zucht*

Son, due date!! lijkt me toch maf als je op de datum zit en er gebeurd nog niets...
Ik alweer 35 weken! Al 35 weken zwanger van speklapje 33 weken geleden ging er nu ongeveer een naald naar binnen voor de punctie om Speklapje en brusjes eruit te trekken en kijk nu wonderlijk toch?

Oooh en ik zag een PRACHTIGE Senna voorbij komen Djenneke, wát een popje! En inderdaad dat háár!! geniet ervan hoor!!
pi_83713480
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:44 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dus jij verwacht niet dat ie op de kraamafdeling zal gaan werken?
iedereen fokt je ook altijd lekker op met dat soort dingen (collega's en zo)
tijdens mijn stage op neurologie ging ik meekijken met een lumbaal punctie, toen werd er gezegd: de vorige stagiaire die mee ging kijken viel flauw. Dus toen had ik zoiets van oh jee...Viel dus echt mee om te zien.
Tijdens mijn jaar op de orthopedie toen ging ik mee naar de ok en toen was t: heb je wel goed gegeten.
En dat viel ook mee
Ik ging zowat denken dat het erger was dan t was...

Zo nu kan ik veilig bevallen, de dagelijkse check-up van mijn zus is geweest
(oh wacht moet ik alleen even om 10 over 12 bellen, na de verloskundige )
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:49:52 #204
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83713507
Oh ik heb nog even teruggekeken en wat een beauty is Senna zeg! Wat een boos haar
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:53:02 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83713596
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

iedereen fokt je ook altijd lekker op met dat soort dingen (collega's en zo)
tijdens mijn stage op neurologie ging ik meekijken met een lumbaal punctie, toen werd er gezegd: de vorige stagiaire die mee ging kijken viel flauw. Dus toen had ik zoiets van oh jee...Viel dus echt mee om te zien.
Tijdens mijn jaar op de orthopedie toen ging ik mee naar de ok en toen was t: heb je wel goed gegeten.
En dat viel ook mee
Ik ging zowat denken dat het erger was dan t was...

Zo nu kan ik veilig bevallen, de dagelijkse check-up van mijn zus is geweest
(oh wacht moet ik alleen even om 10 over 12 bellen, na de verloskundige )
Oh daar zou ik wel wat leuks van maken!

Sowieso lekker laat bellen... En dan een beetje kreunend.... "Wat wat wat????" Jij: "Warm he?"
pi_83713750
haha, is wel een goeie ja
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:09:15 #207
259886 pessie
pi_83714075
Stiemie snuffelstage op de verloskamers . Arme jongen.
(In mijn beleving is een snuffelstage datgene wat middelbare scholieren doen om te kijken in welk werkveld ze terecht willen komen).

Cantare, ik wacht al 8 maanden tot die knop omgaat, nog steeds niet gelukt dus .

En ik had niet door dat een leerling dus meer tijd voor je heeft. Denk toch dat ik er nog steeds liever geen leerlingen/stagiaires bij wil hebben. Toch nog even overleggen met manlief.
pi_83714469
Op de hbo-v hadden wij ook een snuffelstage (orientatiestage). Was een stage van 3 weken om te kijken of t echt wel wat voor je was (en dan in je laatste jaar stoppen )
Kon overal zijn, maar verloskamers is wel een beetje apart ja

Pessie, wacht gewoon het moment af en kijk dan waar je je goed bij voelt (wat betreft leerlingen enzo)!
pi_83714503
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:09 schreef pessie het volgende:

Cantare, ik wacht al 8 maanden tot die knop omgaat, nog steeds niet gelukt dus .
Misschien moet je niet wachten tot de knop omgaat, maar er actief wat mee doen?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:29:26 #210
258612 nytar
boys boys boys
pi_83714732
Goodmurning!
Wat een mooie meid Djenneke!
Verder weinig te melden, vanacht voelde ik me niet zo lekker, maar uiteindelijk weer in slaapgevallen en vanmorgen wakker gebeld door mn moeder of ik mee wilde naar de ikea....
Ik moest gelijk weer denken aan het vliezen breken op de beddenafdeling ik zal dr wel gniffelend langslopen zo.
Geniet van vandaag! Het is weer een mooie dag!
pi_83714848
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:29 schreef nytar het volgende:
Goodmurning!
Wat een mooie meid Djenneke!
Verder weinig te melden, vanacht voelde ik me niet zo lekker, maar uiteindelijk weer in slaapgevallen en vanmorgen wakker gebeld door mn moeder of ik mee wilde naar de ikea....
Ik moest gelijk weer denken aan het vliezen breken op de beddenafdeling ik zal dr wel gniffelend langslopen zo.
Geniet van vandaag! Het is weer een mooie dag!
had ik gisteren ook in de ikea
pi_83715096
Djenneke wat een moooooi meisje zeg, die zwarte haartjes

Sonnetje mijlpaal

Ik heb ook in mijn geboorteplan geschreven dat ik zo min mogelijk mensen aan mijn bed wil hebben. Misschien denk ik er bij een tweede bevalling anders over. Rust lijkt me toch wel prettig.

Trouwens voor de liefhebber heb ik hier nog wat linkjes van ontspanningsoefeningen doorgestuurd gekregen, heb ze zelf nog niet beluisterd, maar was van plan om ze op mijn telefoon te zetten om eventueel thuis of in het ziekenhuis te luisteren:

Methode Jacobsen: http://www.ggzdrenthe.nl/index.php?pageID=708

Positief denken:
http://sterk-swaen.blogsp(...)gsoefeningen_17.html

Relaxatie (meditatie):
http://www.ijsselmeerziek(...)l=lichaamsverkenning

http://www.ijsselmeerziekenhuizen.nl/psychiatrie/aandachttraining/aandachttraining-speler.php?pl=zitmeditatie

Mindfulness (meer afstand nemen van je gedachten):
http://www.aandachttraining.info/downloads.html
pi_83715100
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:09 schreef pessie het volgende:
Stiemie snuffelstage op de verloskamers . Arme jongen.
(In mijn beleving is een snuffelstage datgene wat middelbare scholieren doen om te kijken in welk werkveld ze terecht willen komen).

En ik had niet door dat een leerling dus meer tijd voor je heeft. Denk toch dat ik er nog steeds liever geen leerlingen/stagiaires bij wil hebben. Toch nog even overleggen met manlief.
ik vond het achteraf heel prettig. die gast was zo'n beetje ons persoonlijk slaafje
hij mocht drinken halen en eten voor sangdrax en een ijsje voor mij toen ik eenmaal die ruggeprik had
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:39:25 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83715129
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
had ik gisteren ook in de ikea
OMG what have I done

Ik ga straks ook nog even naar Ikea, maar ik ben nog lang niet aan bevallen toe dus ik moet er veilig langs kunnen lopen

Misschien al wel even checken waar in welke Ikea het hemelbed precies staat.... voorbereidend onderzoek voor just in case over 5 maanden
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83715250
Nou als ze net zo zijn als in Delft dan staat alles opeens weer anders
Schiet niet op dan
Maar ik hoefde gisteren gelukkig alleen in het magazijn te zijn Dus kon snel de Ikea uit
Plus ik hoef ook niet plat als de vliezen breken scheelt ook weer haha.

Zo en nu ga ik even naar de verloskundige. Ga op de fiets (even kijken of dat nog gaat Toen mijn moeder zoiets had van hmzz dat ziet niet zo lekker meer toen beviel ze een paar dagen later, tot 2 keer toe. Dus even checken )

(OMG smileyoverkill)
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:46:46 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83715405
Ik moet 3 Ikea's checken hè; Amersfoort, Utrecht en Delft... dus ik moet het maar een beetje bijhouden dan

Succes bij de VK.... een duedate bezoekje
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:53:27 #217
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83715666
vanaf morgen is plundra!!
pi_83715711
Oh als je toch bij de Ikea bent, ze hebben geniale schenkkannen met een staaf erin die je in de vriezer kunt leggen heeeerlijke koude sapjes
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:56:59 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83715811
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:53 schreef Ticootje het volgende:
vanaf morgen is plundra!!
Dan ga ik morgen of overmorgen toch gewoon weer?!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83715923
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:46 schreef Leandra het volgende:
Ik moet 3 Ikea's checken hè; Amersfoort, Utrecht en Delft... dus ik moet het maar een beetje bijhouden dan

Succes bij de VK.... een duedate bezoekje
dan krijg je het druk
ben uiteindelijktoch met de auto gegaan
alle tuinkussens lagen op mn fiets..was k even vergeten.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:01:00 #221
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83715971
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:59 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dan krijg je het druk
ben uiteindelijktoch met de auto gegaan
alle tuinkussens lagen op mn fiets..was k even vergeten.
En? Nog niet bevallen onderweg?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:03:22 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83716052
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Orea het volgende:
Oh als je toch bij de Ikea bent, ze hebben geniale schenkkannen met een staaf erin die je in de vriezer kunt leggen heeeerlijke koude sapjes

Die staaf!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:03:59 #223
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83716081
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die staaf!
Lekker koude massagestaaf.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:04:31 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83716102
Oh meiden, ik ben echt zo jaloers op jullie! Die laatste dagen/weken zijn zo leuk! Die spanning! Heerlijk! En dan nog heel eventjes en dan hebben jullie zo'n mini-mensje om helemaal te leren kennen enzo!
Hoe heerlijk!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:05:04 #225
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83716120
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oh meiden, ik ben echt zo jaloers op jullie! Die laatste dagen/weken zijn zo leuk! Die spanning! Heerlijk! En dan nog heel eventjes en dan hebben jullie zo'n mini-mensje om helemaal te leren kennen enzo!
Hoe heerlijk!
Be, ik hoor je hier rammelen!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:05:54 #226
259886 pessie
pi_83716152
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef simmu het volgende:

[..]

ik vond het achteraf heel prettig. die gast was zo'n beetje ons persoonlijk slaafje
hij mocht drinken halen en eten voor sangdrax en een ijsje voor mij toen ik eenmaal die ruggeprik had
Ik wist niet dat je ijs kreeg in het ziekenhuis
pi_83716272
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lekker koude massagestaaf.
Misschien krijgt Son er wat mee los?

BE heerlijk he! Ik geniet ook zo vreselijk! Gewoon... zei van de week nog, tis nu zo'n niemandsland ik kan me nu nog zó niet voorstellen hoe het straks is, als ze er is! En straks, als ze er is, kan ik me niet meer voorstellen hoe het nu was

Pffff *emomoment*
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:13:12 #228
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83716446
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe heerlijk!

Dat lijkt me inderdaad zo bijzonder!
A grand adventure has begun.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:16:10 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83716554
Ja, gek is dat he, dat heb jij nooit meegemaakt Keshet.
Niemandsland is idd wel een goede omschrijving. Een soort stilte voor de storm, heerlijk in je coconnetje (althans, dat had ik dan) veel gaat langs je heen, de dag bestaat alleen uit lekker met je zelf bezig zijn, eens een ritje naar de vk of de supermarkt en verder lekker lezen of tv kijken of niksen, gewoon niksen!

Orea, ik kan ook nog steeds zo helemaal blij worden van het idee dat het dan toch ook echt voor jou waarheid is en gaat worden! Het is gelukt, ook jij krijgt een kindje, zo heerlijk!
pi_83716718
Ik snap het aan de ene kant ook wel hoor, als alles goed gaat en de mensen zijn even ergens anders nodig, of ze willen gewoon even een kopje thee drinken als ze al 8 uur op hun poten staan. Waarom niet?
Alleen de reden voor een ziekenhuisbevalling, wat me veel geld gaat kosten vervalt dan bij mij.
Dan doe ik het liever thuis waar de verloskundige niet meer afgeleid word door een andere vrouw in een kamer ernaast.

Maarre uitverkoop in de Ikea?? Ik moet nog gordijntjes hebben, dat komt goed uit!
pi_83716828
Keshet, lijkt me inderdaad heel erg raar dat je dat stukje 'gemist' hebt....

BE
pi_83716840
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef Orea het volgende:

[..]

Misschien krijgt Son er wat mee los?

BE heerlijk he! Ik geniet ook zo vreselijk! Gewoon... zei van de week nog, tis nu zo'n niemandsland ik kan me nu nog zó niet voorstellen hoe het straks is, als ze er is! En straks, als ze er is, kan ik me niet meer voorstellen hoe het nu was

Pffff *emomoment*
gauw naar de Ikea

BE

En Tico, ben onderweg niet bevallen, is wel heel snel in 2 minuten ofzo

Nou we zijn weer goedgekeurd. Hij ligt al wat vaster in mijn bekken, dus is al wat meer ingedaald.
Bloeddruk 140/80. Ze kon niet voelen hoe hij lag, want mijn buik werd er hard van.
Mijn verloskundige houdt niet van voetbal, dus zondag bevallen was geen probleem
pi_83716888
Sticker!! Hopelijk je laatste

Ik ga me eens insmeren en lekker met boek in de zon zitten, wil wel een beetje kleur hebben op mijn bevallingsfoto's
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:26:37 #234
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83716951
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef Troeta het volgende:
Ik snap het aan de ene kant ook wel hoor, als alles goed gaat en de mensen zijn even ergens anders nodig, of ze willen gewoon even een kopje thee drinken als ze al 8 uur op hun poten staan. Waarom niet?
Alleen de reden voor een ziekenhuisbevalling, wat me veel geld gaat kosten vervalt dan bij mij.
Dan doe ik het liever thuis waar de verloskundige niet meer afgeleid word door een andere vrouw in een kamer ernaast.

Maarre uitverkoop in de Ikea?? Ik moet nog gordijntjes hebben, dat komt goed uit!
Heb je een goed huwelijk??

Ik heb mijn man ook even medegedeeld dat we of vrijdag of zaterdag even wat spulletjes gaan halen.. Ik had alleen niet moeten zeggen dat het uitverkoop was... Zn gezicht sprak boekdelen..
pi_83716985
ik heb die van mij zaterdag nog even meegesleept en heb alleen het woord plundra even laten vallen (wat toen nog niet was natuurlijk) die blik! Priceless
pi_83717019
uberhaupt zaterdag naar de ikea
Dappere jij Tico!! Gelukkig zijn ze open tot 20 uur
pi_83717057
Het was echt rustig
De zaterdag ervoor zijn we zelfs 2 keer geweest
pi_83717103
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef Orea het volgende:
Sticker!! Hopelijk je laatste

Ik ga me eens insmeren en lekker met boek in de zon zitten, wil wel een beetje kleur hebben op mijn bevallingsfoto's
ja die kleur zit bij mij gelukkig er al een beetje op
mijn armen iig en gezicht heeft ook wel een gezond kleurtje..
Zie er iig niet uit als een afgetobde (is dat een woord ) hoogzwangere
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:34:56 #239
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83717330
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
uberhaupt zaterdag naar de ikea
Dappere jij Tico!! Gelukkig zijn ze open tot 20 uur
En ik ga zelfs met kind!

Ik ga voor:
- Mandjes
- Commode opzetstuk
- prul wat ik helemaal niet nodig heb maar toch wil hebben omdat het kan
- een wasrek.
pi_83717429
Nog dapperder!!
Want die kan je nog niet dumpen in Smaland
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:39:16 #241
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83717488
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nog dapperder!!
Want die kan je nog niet dumpen in Smaland
Oeh, daar ben ik toch al geen fan van.. Nee Jen loopt gewoon lekker met ons mee, of lekker in het karretje. En we gaan lekker lunchen enzo..

Komt goed.

Misschien vraag ik mijn mam wel om mee te gaan, ipv M.
pi_83718229
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Heb je een goed huwelijk??

Ik heb mijn man ook even medegedeeld dat we of vrijdag of zaterdag even wat spulletjes gaan halen.. Ik had alleen niet moeten zeggen dat het uitverkoop was... Zn gezicht sprak boekdelen..
Hij vond het vorige keer erg leuk in de Ikea, hij was er nog nooit geweest, dat er uitverkoop is zeg ik wel, maar dat het dan zo extreem druk is niet
Afgelopen zondag kwamen we langs Roelofarendsveen en ik heb hem mee gelokt met die bon voor een baby doos, en w zijn weer weggegaan met een dood, luiertas en een waskussenhoes.
De bon voor de Prenataldoos heb ik nou ook...even kijken hoe ik dat ga brengen,haha
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:37:53 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83719909
Gewoon naar nog een keer naar de Ikea, tijdens Plundra, en dan wel in Utrecht, daar zit een grote Prenatal om de hoek
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83720357
Op zich een leuk idee voor een dagje uit,haha

Ik ga ff werken, fijne dag nog iedereen!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:50:32 #245
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83720470
Wat een schatje is Senna
Heerlijk poppetje zeg

Keshet ik heb dat ook zo gemist met de zwangerschap/geboorte van Tobias. Nu ik een beetje tot rust kom merk ik pas wát ik heb gemist toen. Ik probeer er nu dubbel en dwars van te genieten dat ik nu wél verlof heb. Het is alleen weer anders nu Tobias er al is.
Dat cocoonen war BE het over heeft heb ik zó'n behoefte aan en dat gaat gewoon minder goed met al een kleuter thuis.

Ik heb net de commode/ladekast ingericht met de kleding die ik/wij al hebben gekocht voor deze frummel En ik kwam erachter dat ik bedroevend weinig spulletjes heb in maatje 50-50/56 Ik heb écht het idee al vreselijk veel te hebben gekocht maar dat valt gewoon heel erg mee (of tegen ).
Wat ik wel 'erg' vind is dat ik zó kan aanwijzen welke kleding ik heb aangeschaft in de periode dat ik me zo heel slecht voelde... die kleding vind ik helemaal niet leuk (meer) of mooi

BE jouw spulletjes kwam ik nu ook tegen het ligt allemaal in de la, klaar voor de volgende ronde
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:53:22 #246
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83720605
Hmmm de bon voor de prenataldoos heb ik nog niet gekregen... Even afwachten nog maar
Ylana
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:01:00 #247
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83720925
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:53 schreef Saffier het volgende:
Hmmm de bon voor de prenataldoos heb ik nog niet gekregen... Even afwachten nog maar
Ik kon m tot 3 juli ophalen..

Eigenlijk heb ik een vuilniszak aan zooi weggegooid, het enige wat er nuttig in zit zijn luiers..
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:05:07 #248
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_83721129
Sonnetje en pessie, mijlpalen!
Son, die van jou komt idd zondag als we kampioen worden. Die euforie zet je weeen in gang.
Als ik jullie allemaal zo hoor zwijmelen over bevallingen...ik zit daar nog helemaal niet met m'n hoofd. Ik ben nog bij kamertjes, namen verzinnen en dat soort gedoe.
Wel gaan lief en ik binnenkort erkenning en ouderlijk gezag regelen, weer een stapje dichterbij!
Back in business.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:16:56 #249
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83721669
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik kon m tot 3 juli ophalen..

Eigenlijk heb ik een vuilniszak aan zooi weggegooid, het enige wat er nuttig in zit zijn luiers..
Ja ik dacht nog toen jij zei dat je de bon had dat ik 'm dan ook wel snel zou krijgen, maar niet dus. Nou ja, ik zie wel. Luiers zijn altijd leuk meegenomen
Ylana
pi_83721793
Ik heb die prenatal bon ook vorige week gekregen. Maar vond eigenlijk niet zoveel aan die doos. Maar dat heb ik eigenlijk altijd haha. Vind het super leuk als ik hem krijg, en als ik er dan inkijk heb ik zoiets van oh ja Maar ja, het is gratis he
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:23:58 #251
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83721975
Ik zit te twijfelen om nog luiers te kopen... Of zal ik aan 1 pak wel genoeg hebben voor 3 dagen? Nee he? Toch nog maar 1 pakje erbij halen..
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:25:24 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83722059
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit te twijfelen om nog luiers te kopen... Of zal ik aan 1 pak wel genoeg hebben voor 3 dagen? Nee he? Toch nog maar 1 pakje erbij halen..

Joh, geef M. ook een reden om de deur nog eens uit te gaan die eerste dagen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:25:56 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83722086
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:16 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ja ik dacht nog toen jij zei dat je de bon had dat ik 'm dan ook wel snel zou krijgen, maar niet dus. Nou ja, ik zie wel. Luiers zijn altijd leuk meegenomen

Hij zat bij mij verstopt bij een tijdschrift (jonge ouders oid) en heb hem totaal gemist.
Kreeg hem later per mail
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:26:12 #254
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83722099
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die gaat gewoon werken hoor.
pi_83722175
Sjongejonge Sonnetje, zit dat kind er nou nóg in? Fijn dat je weer goedgekeurd bent.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Orea het volgende:
Die heb ik vorige week ook gekocht!

Prenataldoos vond ik ook niet heel veel bijzonders (veeeel reclame), maar toch wel leuk, want gratis enzo.

Saffier, heel begrijpelijk dat je de spulletjes die je in je slechte tijd hebt gekocht niet meer leuk vindt. Maar wel heerlijk dat je over "toen" kunt spreken en dat het nu zoveel beter met je gaat.

Ikea Plundra wij moeten namelijk nog een hele horde spullen hebben daar.
pi_83722397
Wow, djenneke, wat een mooi meisje! Geniet maar van haar en ik hoop dat je snel herstelt.

Ik durf het bijna niet te zeggen, dames, maar ik had veel te veel pijn om door te hebben wie er allemaal aanwezig waren bij de bevalling. Zich voorstellen hadden ze ook niet hoeven doen, want ik kreeg er niets van mee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:33:43 #257
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83722477
Geinig... Volgens mij heeft mijn kind een soort van ritme... Ze ligt weer te draaikonten... Volgens mij is ze het meest actief in de middag...
pi_83722511
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ga er vantevoren juist zoveel mogelijk aan doen om te zorgen dat mijn lief lekker bij ons kan blijven. Ik vind het jammer dat hij tijdens de kraamweek zo vaak op pad moest.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:35:59 #259
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83722600
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ga er vantevoren juist zoveel mogelijk aan doen om te zorgen dat mijn lief lekker bij ons kan blijven. Ik vind het jammer dat hij tijdens de kraamweek zo vaak op pad moest.
Oh ik niet hoor. Laat hem lekker werken, als de kraam weg is mag hij lekker 2 weken vrij nemen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:36:39 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83722631
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik maakte ook eig. maar eens oort van grapje.
Maar dan nog, als ik mijn tukkies lag te doen vond hij het best lekker om er even uit te kunnen gaan.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:38:53 #261
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83722739
M. ging gewoon pas weg als de kraam kwam en kwam thuis lunchen en was ook weer vroeg thuis...
pi_83723571
Nou, eventjes een uurtje lezen in de zon en ik zie eruit als een negerin
pi_83726010
Djenneke, wat een mooi meisje is Senna! Gefeliciteerd!

Het is mij, gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

Sonnetje, alweer 40 weken! Geniet er nog maar even van met z'n 2en!

Wij zijn gisteren naar de ikea geweest, zo rond 18.00uur. Viel reuze mee met de drukte!

Orea, wat fijn dat je erop staat als een negerin! Steekt lekker af tegen je dochter
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:55:01 #264
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_83726110
Djenneke, wat een poppetje en mooie naam!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:10:33 #265
258612 nytar
boys boys boys
pi_83726839
Het is droog gebleven bij de de ikea!
Mn moeder maakte zich nog wel even zorgen voor de auto rit, of ik volgende keer op een zak kon gaan zitten...
Gelukkig niet al te veel gekocht, alleen een fleecedeken en een babydekentje, best braaf toch?
pi_83729232
Sonnetje, alweer 40 weken? Dat gaat snel zeg!

Heerlijk, al die verhalen van mensen met verlof. Ik moet nog 13 werkdagen (werk in het basisonderwijs in 't zuiden des lands ) en heb dan vakantie en aansluitend verlof. Ik verheug me er nu al op!

Net weer bij de gynaecoloog op controle geweest en alles was goed. Bloeddruk was voor mijn doen netjes, 146/88, en er zat geen eiwit in mijn urine! Nog even naar uk gekeken en wat is ze weer groot geworden zeg! Ik vind het vooral zo grappig dat je alles steeds beter kunt zien (neusje enzo) en dat het hoofd niet meer zo abnormaal groot is in vergelijking met het lijfje

Volgende week vrijdag weer op controle
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:57:29 #267
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83729311
Ik moet nog 10 dagen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:31:26 #268
259886 pessie
pi_83731114
Fan fijn dat je een goede controle had!

Son, alles droog bij ikea .

Wat betreft de prenatal doos, vond em wel heel leuk. Zaten inderdaad megaveel luiers en nog wat andere reclame dingen. Het voelt voor mij als een cadeau en ik vind bijna alle cadeaus leuk.

Tico, ik dacht dat jij ook wasbare luiers had? Of vergis ik me nu? Het is toch 1 pak luiers per week? Ik heb dus die luiers van prenatal, das al 3 dagen, en dan nog 3 pakken. Alleen dacht ik op het moment dat ik de luiers kocht dat ik een groter kind zou krijgen dan dat et zoals het nu lijkt gaat worden, dus vermoed dat als mn enige pak maat 1 op is manlief alsnog naar de winkel mag voor een aantal pakken. Nou ja, hij is toch thuis.

Wat betreft mannen die thuis zijn. Mijn man is veel sneller wakker 's nachts dan ik ben, dus ik vermoed dat hij belabberd slaapt sowieso de eerste week, dan kan hij overdag ook nog even zn bed in als ie moe is. Hij heeft 2 weken vakantie vanaf dat de baby geboren wordt.

Mijn zus is geweest . Wat ben ik blij! De meeste dingen hebben weer een beurt gehad! Ze vond mn huis vies (maar laten we eerlijk zijn, dat was ie ook). Ik heb zelf grotendeels de badkamer gedaan, dus die is ook lekker fris voordat de kraam em komt schoonmaken. (Ga er wel van uit dat ik binnen 8 dagen thuis ben zodat ik kraamverzorging krijg). Maar ja, nu maar afwachten he, als het kind nog een hele tijd blijft zitten zal het tussendoor allemaal nog wel weer schoongemaakt moeten worden.
pi_83731571
Nytar
Eigenlijk wel jammer! Had wel een spectaculair verhaal geweest!!

Fannetje, sticker!!
pi_83731678
Die moet ej wel al gekregen hebben Saffier, anders even inloggen op www.babyinfo.nl, kan je hem uitprinten.

Wat zit er in dan naast luiers? Ik was iig wel blij met de flesjes en het speentje bij de Etos en kruidvatdozen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:31:39 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83733408
Pessie, de eerste poep wil ik niet in m'n wasbare luiertjes, dat krijg je er namelijk bijna niet uit. Vandaar 3 dagen wegwerp.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:55:05 #272
259886 pessie
pi_83734198
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:31 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, de eerste poep wil ik niet in m'n wasbare luiertjes, dat krijg je er namelijk bijna niet uit. Vandaar 3 dagen wegwerp.
Oh ja, meconium...
  dinsdag 6 juli 2010 @ 20:05:33 #273
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83736702
Dankje Troeta, ik ga even kijken. Die van de Etos heb ik inderdaad al wel in huis.
Ylana
  dinsdag 6 juli 2010 @ 20:14:43 #274
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83736989
Ik kon niet vinden waar ik 'm kan uitprinten, maar heb een mailtje gestuurd.
Ylana
  dinsdag 6 juli 2010 @ 22:46:26 #275
259886 pessie
pi_83743657
Nou Son, dat wordt dus zondag bevallen
pi_83744008
ik krijg van iedereen te horen dat dat niet mag

en was ook vergeten dat dat de dag was dt ik echt echt echt niet wilde bevallen.
maar met mijn geluk zal het dan wel zijn
  dinsdag 6 juli 2010 @ 22:58:00 #277
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83744333
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Sonnetje85 het volgende:

en was ook vergeten dat dat de dag was dt ik echt echt echt niet wilde bevallen.
Je kan er moeilijk een kurk instoppen.... Baren zal je!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_83744568
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef Fannetje het volgende:
Sonnetje, alweer 40 weken? Dat gaat snel zeg!

Heerlijk, al die verhalen van mensen met verlof. Ik moet nog 13 werkdagen (werk in het basisonderwijs in 't zuiden des lands ) en heb dan vakantie en aansluitend verlof. Ik verheug me er nu al op!

Net weer bij de gynaecoloog op controle geweest en alles was goed. Bloeddruk was voor mijn doen netjes, 146/88, en er zat geen eiwit in mijn urine! Nog even naar uk gekeken en wat is ze weer groot geworden zeg! Ik vind het vooral zo grappig dat je alles steeds beter kunt zien (neusje enzo) en dat het hoofd niet meer zo abnormaal groot is in vergelijking met het lijfje

Volgende week vrijdag weer op controle
fijn dat alles goed gaat
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:12:54 #279
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_83745148
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Sonnetje85 het volgende:

Welk kind kan nou zeggen dat ie geboren is op de dag dat Nederland Wereldkampioen werd?

Zondag bevallen dus!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 7 juli 2010 @ 06:50:49 #280
258612 nytar
boys boys boys
pi_83751868
goeiemorgen....
Ik wil nog even slapen, maar het gaat niet meer...:(
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:10:28 #281
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83752282
Hier ook vroeg wakker, ondanks laat naar bed

Zondag misschien niet leuk Sonnetje, maar volgens mij is het achteraf best tof om geboren te zijn op de finaledag hoor

Hier gaat het effe ietsjes minder. Gisteren rond een uurtje of 2 's middags weer terug naar bed gegaan om daar de rest van de dag in te blijven liggen... Beetje hoofdpijn, misselijk, wat organen overduidelijk in de verdrukking en erg veel vervelende harde buiken zorgen voor een algeheel malaisegevoel. En als ik mezelf niet lekker voel schiet ik natuurlijk weer meteen in de hyperventilatie. Het feest was compleet gister

Gelukkig is het huis al netjes en hoef ik me daar niet meer druk om te maken. Gaat nu wel weer wat beter, al is de misselijkheid wel gebleven. Ook vandaag maar rustig aan doen dus...

Vandaag alweer 38 weken trouwens Gaat stiekem toch nog best wel hard...
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:28:45 #282
259886 pessie
pi_83752507
Fluugs alweer 38 weken

Son, ik dacht dat je het best een leuke dag vond, had ik dus even mis... Ach, haal je vandaag een ananas (wel de kern eten) en vanavond even gezellig... Dan is ie er vast wel voor zondag .

Hier vannacht voorweeën, ik heb er spierpijn van in mn buik. Ze begonnen al toen ik ging slapen maar goed, flink negeren en dan slaap ik wel, werd halverwege wakker, toen kon ik er echt niet meer doorheen slapen. Heb volgens mij 3 uur wakker gelegen, niet leuk. Misschien voelde het kind aan dat we vandaag de keuken nog gaan schoonmaken, zul je zien dat ie vannacht komt . Of over 5 weken min 1 dag... Nou ja, er staan nog een aantal mensen boven mij, die mogen eerst wel hoor (wil nog op 1 staan ).
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:34:13 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83752585
Fluugs 38 weken...
Jeetje wat gaat dat hard
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83752656
Goeiemorgen!!

Mijn dochter heeft mijn meneer uit bed 'geschopt' vanmorgen Ik lag maar te draaien en te draaien en dacht, ik ga even met buik tegen zijn rug aanliggen en ze ging tekeer

Flugel, 38 weken alweer wel balen dat het gisteren niet zo lekker ging, vandaag beter?
Moguh Nytar straks nog een lekker tukje doen?
Pessie, heb je je vlos wel gebeld over de voorweeen?
pi_83753051
Goedemorgen!

Hier ook een dame die direct schopt en doet als hij in de buurt is en ook bij de kleine dame is het direct een trap.
Alweer 38 weken flugel dat gaat snel.. nog maar heel even en je kan je beeb vasthouden!
pi_83753082
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:58 schreef Pvoesss het volgende:
Goedemorgen!

Hier ook een dame die direct schopt en doet als hij in de buurt is en ook bij de kleine dame is het direct een trap.
Alweer 38 weken flugel dat gaat snel.. nog maar heel even en je kan je beeb vasthouden!
Je krijgt toch een jongetje?
Lotte!
Noah!
pi_83753098
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:28 schreef pessie het volgende:
Fluugs alweer 38 weken

Son, ik dacht dat je het best een leuke dag vond, had ik dus even mis... Ach, haal je vandaag een ananas (wel de kern eten) en vanavond even gezellig... Dan is ie er vast wel voor zondag .

Hier vannacht voorweeën, ik heb er spierpijn van in mn buik. Ze begonnen al toen ik ging slapen maar goed, flink negeren en dan slaap ik wel, werd halverwege wakker, toen kon ik er echt niet meer doorheen slapen. Heb volgens mij 3 uur wakker gelegen, niet leuk. Misschien voelde het kind aan dat we vandaag de keuken nog gaan schoonmaken, zul je zien dat ie vannacht komt . Of over 5 weken min 1 dag... Nou ja, er staan nog een aantal mensen boven mij, die mogen eerst wel hoor (wil nog op 1 staan ).
nou op zich zou t natuurlijk wel geinig zijn
maar er zit ook een hele nare nasmaak aan die dag, dus daarom riep ik in t begin dat ik dan niet wilde bevallen. Maar ja oranjekoorts he Ach ja, aan de andere kant, wordt die dag ook weer iets leuker

Flugel 38 weken Hopelijk heb je vandaag een betere dag!!!!
pi_83753126
Son, je bevalt gewoon zaterdag dan kan Giovanni (oh nee shit, nu verraad ik de naam van je zoon sorry) gelijk de finale meekijken! Kan ie ook zeggen dat ie de wedstrijd gezien heeft

Ik zou mijn ramen niet meer gaan doen tot ik nu zie dat er ongeveer een kudde slakken overheen heeft gelopen, nu de zon erop staat *daar gaan we weer*
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:02:18 #289
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83753129
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Je krijgt toch een jongetje?
Ja ik zat ook al
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:03:05 #290
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83753151
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

nou op zich zou t natuurlijk wel geinig zijn
maar er zit ook een hele nare nasmaak aan die dag, dus daarom riep ik in t begin dat ik dan niet wilde bevallen. Maar ja oranjekoorts he Ach ja, aan de andere kant, wordt die dag ook weer iets leuker

Flugel 38 weken Hopelijk heb je vandaag een betere dag!!!!
Je hebt gewoon even gewacht voor de leesclub.. Leuk!
pi_83753194
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:02 schreef Orea het volgende:
Son, je bevalt gewoon zaterdag dan kan Giovanni (oh nee shit, nu verraad ik de naam van je zoon sorry) gelijk de finale meekijken! Kan ie ook zeggen dat ie de wedstrijd gezien heeft

Ik zou mijn ramen niet meer gaan doen tot ik nu zie dat er ongeveer een kudde slakken overheen heeft gelopen, nu de zon erop staat *daar gaan we weer*
jou vertel ik t ook niet meer zeg!

Tico, ja kan de roddels toch niet missen
pi_83753259
Sorry maar zijn 2e naam zal ik mijn mond over houden, oké?
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:08:51 #293
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83753268
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:08 schreef Orea het volgende:
Sorry maar zijn 2e naam zal ik mijn mond over houden, oké?
Wesley?
pi_83753281
Ja, nou bedankt Ticoo

Beval maar Son, alle verrassingen zijn nu weg
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:09:39 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83753285
Of was het nou Arjan?
pi_83753306
Toch is Bert ook best leuk
pi_83753318
Hmmm als NL kampioen wordt, zal ik Roelofje dan maar omdopen naar Bertha?
pi_83753332
Nou er is 1 voetballer die bijna dezelfde naam heeft Kwamen we gister achter, zei mn zus: ach je kan m nog altijd zo noemen
pi_83753341
Dirk
pi_83753346
Orea ik zou het gewoon doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')