Djenneke, gefeliciteerd met je dochter. Wat een schatje is het zeg, nog zo helemaal nieuw

Pessie, ik ben poliklinisch bevallen in het Martiniziekenhuis de vorige keer en ik vond het heel goed geregeld allemaal. Deze keer ga ik wel voor thuis denk ik, maar mijn man is het daar nog niet zo mee eens. Als ik vanaf het begin van de bevalling naar het ziekenhuis zou mogen (en dus niet met heftige weeën in de auto hoef, want dat vond ik echt geen pretje) zou ik nu weer naar het Martini gaan.
Probeer het een beetje los te laten, je angst. Bevallen is een geweldige ervaring, het is zo jammer als dat al voordat het begonnen is overschaduwd wordt. Het gaat toch zoals het gaat, en ik denk dat het veel fijner is om meteen in het ziekenhuis te beginnen dan omhals over kop tijdens de bevalling naar het ziekenhuis te moeten omdat er iets niet goed is.
Ik voel de baby ook, vanaf 17 weken weet ik het 100% zeker (ik ben nu 17+3). Het kindje is direct ook heel actief. En ik ben zo benieuwd naar het geslacht! Verder gaat alles goed, geen pijntjes of wat dan ook.