abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 22:08:58 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83700789
Oh Djenneke, daar ben je eindelijk!!

Wat een prachtige dochter
Gefeliciteerd

Fijn dat je aan het opknappen bent
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83700873
Djenneke, gefeliciteerd met de geboorte van Senna! Wat een mooi meisje! Die haartjes!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83700893
Gefeliciteerd Djenneke!! Wat een prachtig meisje met super veel haar
succes met opknappen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:12:47 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83701022
Oh wauw, die haartjes!
pi_83701123
Djenneke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Senna!

Wat een mooi meisje zeg. En wat een haar! Je zou al bijna staartjes kunnen maken!
  maandag 5 juli 2010 @ 22:26:42 #156
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_83701716
Djenneke, wat een droppie met bos haar! Prachtig! Mooie naam ook....gefeliciteerd!

Ik voelde ons kleintje met 13/14 weken al, al twijfelde ik toen nog, met 16 weken wist ik het zeker.
Back in business.
pi_83702457
Wat een mooie meid djenneke, veel sterkte!!
pi_83702960
Djenneke, gefeliciteerd met je dochter. Wat een schatje is het zeg, nog zo helemaal nieuw

Pessie, ik ben poliklinisch bevallen in het Martiniziekenhuis de vorige keer en ik vond het heel goed geregeld allemaal. Deze keer ga ik wel voor thuis denk ik, maar mijn man is het daar nog niet zo mee eens. Als ik vanaf het begin van de bevalling naar het ziekenhuis zou mogen (en dus niet met heftige weeën in de auto hoef, want dat vond ik echt geen pretje) zou ik nu weer naar het Martini gaan.

Probeer het een beetje los te laten, je angst. Bevallen is een geweldige ervaring, het is zo jammer als dat al voordat het begonnen is overschaduwd wordt. Het gaat toch zoals het gaat, en ik denk dat het veel fijner is om meteen in het ziekenhuis te beginnen dan omhals over kop tijdens de bevalling naar het ziekenhuis te moeten omdat er iets niet goed is.

Ik voel de baby ook, vanaf 17 weken weet ik het 100% zeker (ik ben nu 17+3). Het kindje is direct ook heel actief. En ik ben zo benieuwd naar het geslacht! Verder gaat alles goed, geen pijntjes of wat dan ook.
pi_83703141
Djenneke, gefeliciteerd met je mooie dochter!
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef pessie het volgende:
Zou ik mogen zeggen donderdag dat ik minimaal 2 van die 5 er sowieso niet bij wil en liever 3 van de 5 niet? Of heb je daar niets over te zeggen? En zo nog een aantal dingen... Maar is het raar als ik dit vraag?
Ik weet niet of je er iets over te zeggen hebt, maar vragen kan altijd.

Probeer ook het aantal mensen maar wat te relativeren. Van tevoren klinkt het vervelend, maar op het moment dat je volop in de bevalling zit, zal het je waarschijnlijk aan je reet roesten hoeveel mensen erbij zijn.

Mijn moeder zei altijd: een mens lijdt vaak het meest om het lijden dat hij vreest.
pi_83704360
Djenneke, daar is je prachtige meisje dan! Wat een lieve naam bij zo'n mooi kindje! gefeliciteerd meid! en ook je man van harte gefeliciteerd!

Pessie, ik zou het ook gewoon zeggen tegen de arts, dan geeft hij/zij wel aan wat echt nodig is qua mensen om je heen, en wat niet echt hoeft, en dus niet erbij is tijdens de bevalling... misschien is het niet standaard dat die mensen er allemaal bij moeten zijn...
pi_83704443
djenneke, wow wat is je meisje mooi
en wat een bos haar heeft ze!!

pessie, ik denk dat er echt niet altijd een leerling verpleegkundige is en een co-assistent. je zal misschien de gyn niet eens zien (assistent die dat doet en gyn op de achtergrond). weet t natuurlijk niet zeker, maar das wel mijn ervaring tijdens stages.
en gewoon vragen wie er precies bij zijn. sowieso moet er gevraagd worden of de leerling er bij mag zijn. moest ik namelijk ook altijd doen
pi_83704790
Toen ik in het ziekenhuis lag te bevallen, was er vaak ook gewoon niemand. Zelfs tijdens het persen waren er momenten dat ik alleen met mijn Lief was, en dat ik juist zoiets had van nou kom maar terug want ik heb ook geen idee waar ik mee bezig ben, straks moet mijn Lief ons kind opvangen ofzo
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 5 juli 2010 @ 23:54:08 #163
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_83705313
Djenneke, wat een pracht van een meiske <3 Heel heel mooi. Geniet ervan! Van harte nogmaals!
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:19:20 #164
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83706495
Djenneke wat een plaatje!! Die haren

Geniet van elkaar...

@pessie, als je er geen leerlingen bij wilt kun je dat, ook op het ziekenhuis, gewoon aangeven. Maar voor de rest denk ik dat je jezelf er op in moet stellen dat er gewoon meer mensen aan je bed kunnen staan dan alleen de VK. En volgens mij kan je dat op het moment van bevalling helemaal geen klap meer schelen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83709586
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef tessie het volgende:
Toen ik in het ziekenhuis lag te bevallen, was er vaak ook gewoon niemand. Zelfs tijdens het persen waren er momenten dat ik alleen met mijn Lief was, en dat ik juist zoiets had van nou kom maar terug want ik heb ook geen idee waar ik mee bezig ben, straks moet mijn Lief ons kind opvangen ofzo
Dat vind ik nou zo raar he, als ik daarover begin bij de verloskundige ofzo zeggen ze dat dat echt niet gebeurt, ook hier in het topic zei iemand dat, maar toch lees ik het heel vaak...

Ik ga toch weer meer voor een thuisbevalling voelen, ook met het idee dat je pas naar het ziekenhuis mag als je al heel veel weeën hebt gehad.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:32:22 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83709683
djenneke gefeliciteerd met je meisje!

Ik wilde ook een thuisbevalling. Dat werd door langdurig gebroken vliezen een ziekenhuisbevalling op Rose Montag. Ik was de enige barende op dat moment. Ik heb tijden gehad dat het voltallig personeel naast mijn bed stond omdat die verder niks te doen hadden. Maar ik heb ook tijden gehad dat er niemand anders dan mijn man op de kamer was. Je hebt een bel om op de duwen, je hebt een kerel die de gang op kan rennen en ze zijn echt niet ver/lang weg. Dat is tenminste mijn ervaring...
Vind het dan ook heel raar om te horen dat tessie alleen was toen ze aan het persen was? Want vanaf dat moment ben ik juist nooit meer alleen geweest
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:35:13 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83709703
Ik had aan mijn ziekenhuibed: arts-assistent, 2 verpleegkundigen, VK in opleiding van het ziekenhuis en later nog de gynaecoloog. Daarnaast dus mijn eigen VK en mijn man.

pessie, vraag anders of jouw eigen VK mee wil om je te coachen?
pi_83710120
gefeliciteerd Djenneke, geniet ze!

bij selene had ik in het ziekenhuis een voltallig team 2 verpleegkundigen een verloskundige (later kwam daar nog eentje bij) een arts assistent-assistent (een leerling arts assistent die enkel meekeek en ons hielp met dingen halen en vertalen vanuit doktertaal, kan ik iedereen aanraden trouwens)en een gyn, want de schaar en de pomp moesten er aan te pas komen er staat me bij dat er op een gegeven moment zo'n 7,8 man bij stonden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 6 juli 2010 @ 08:27:22 #169
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83710157
Djenneke, wat een prachtig poppetje, met haartjes
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 08:40:41 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83710359
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef pessie het volgende:
Het begint gelukkig allemaal al een heel klein beetje te wennen. Ik had alleen afspraken gemaakt met de verloskundige (bv zo weinig mogelijk mensen bij de bevalling) en in de folder staat dat er een arts-assistent is en een vk en een co-assistent en een leerling en een verpleegkundige... Dat vind ik te veel. Zou ik mogen zeggen donderdag dat ik minimaal 2 van die 5 er sowieso niet bij wil en liever 3 van de 5 niet? Of heb je daar niets over te zeggen? En zo nog een aantal dingen... Maar is het raar als ik dit vraag?

Je kan het altijd proberen, maar als het nodig is dat die mensen er zijn dan is het nodig en dan sturen ze echt niemand weg.
Er is ook een kans dat de anderen een beetje op de achtergrond blijven in de kamer.

Laat het los en neem het zoals het komt!
pi_83710561
Het is mij gefeliciteerd met je zwangerschap

Djenneke wat een mooie meid hebben jullie gekregen ook gefeliciteerd veel geluk met elkaar

en voor iedereen gewoon even een dikke
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:02:27 #172
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83710676
Sonnetje!!! Je uitgerekende datum!!
pi_83710728
ja...en niets he
stomme baby

ik haaaaaaat wachten!!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:07:40 #174
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83710760
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja...en niets he
stomme baby

ik haaaaaaat wachten!!
Hij wacht op warmer weer
pi_83710792
dat zal t zijn...
van wie die dat dan weer heeft..
niet dat ik ooit echt gedacht heb dat ie eerder zou komen ofzo, maar toch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')