abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:47:16 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83713427
Stiemie, arme jongen, zou hij ooit nog onbezorgd seks gehad kunnen hebben.
pi_83713452
Moguh

Ik ging gisterenavond liggen op bed, en toen dacht speklapje: nou ik zak gewoon lekker even wat dieper je bekken in hoor! resultaat: steken! Stond op: kon geen voet meer voor de andere zetten... *lekker*
En in bed kan ik dan meestal geen houding meer vinden, dus ben op de bank gaan liggen, wonderbaarlijk lekker geslapen op de kat na die om 4 uur schijnbaar blérend door het huis moest gaan rennen en dan later wakker worden omdat ie op de rand van de bank nokkie is gegaan en zijn pootje op je schouder zakt

*zucht*

Son, due date!! lijkt me toch maf als je op de datum zit en er gebeurd nog niets...
Ik alweer 35 weken! Al 35 weken zwanger van speklapje 33 weken geleden ging er nu ongeveer een naald naar binnen voor de punctie om Speklapje en brusjes eruit te trekken en kijk nu wonderlijk toch?

Oooh en ik zag een PRACHTIGE Senna voorbij komen Djenneke, wát een popje! En inderdaad dat háár!! geniet ervan hoor!!
pi_83713480
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:44 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dus jij verwacht niet dat ie op de kraamafdeling zal gaan werken?
iedereen fokt je ook altijd lekker op met dat soort dingen (collega's en zo)
tijdens mijn stage op neurologie ging ik meekijken met een lumbaal punctie, toen werd er gezegd: de vorige stagiaire die mee ging kijken viel flauw. Dus toen had ik zoiets van oh jee...Viel dus echt mee om te zien.
Tijdens mijn jaar op de orthopedie toen ging ik mee naar de ok en toen was t: heb je wel goed gegeten.
En dat viel ook mee
Ik ging zowat denken dat het erger was dan t was...

Zo nu kan ik veilig bevallen, de dagelijkse check-up van mijn zus is geweest
(oh wacht moet ik alleen even om 10 over 12 bellen, na de verloskundige )
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:49:52 #204
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83713507
Oh ik heb nog even teruggekeken en wat een beauty is Senna zeg! Wat een boos haar
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:53:02 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83713596
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

iedereen fokt je ook altijd lekker op met dat soort dingen (collega's en zo)
tijdens mijn stage op neurologie ging ik meekijken met een lumbaal punctie, toen werd er gezegd: de vorige stagiaire die mee ging kijken viel flauw. Dus toen had ik zoiets van oh jee...Viel dus echt mee om te zien.
Tijdens mijn jaar op de orthopedie toen ging ik mee naar de ok en toen was t: heb je wel goed gegeten.
En dat viel ook mee
Ik ging zowat denken dat het erger was dan t was...

Zo nu kan ik veilig bevallen, de dagelijkse check-up van mijn zus is geweest
(oh wacht moet ik alleen even om 10 over 12 bellen, na de verloskundige )
Oh daar zou ik wel wat leuks van maken!

Sowieso lekker laat bellen... En dan een beetje kreunend.... "Wat wat wat????" Jij: "Warm he?"
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83713750
haha, is wel een goeie ja
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:09:15 #207
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83714075
Stiemie snuffelstage op de verloskamers . Arme jongen.
(In mijn beleving is een snuffelstage datgene wat middelbare scholieren doen om te kijken in welk werkveld ze terecht willen komen).

Cantare, ik wacht al 8 maanden tot die knop omgaat, nog steeds niet gelukt dus .

En ik had niet door dat een leerling dus meer tijd voor je heeft. Denk toch dat ik er nog steeds liever geen leerlingen/stagiaires bij wil hebben. Toch nog even overleggen met manlief.
pi_83714469
Op de hbo-v hadden wij ook een snuffelstage (orientatiestage). Was een stage van 3 weken om te kijken of t echt wel wat voor je was (en dan in je laatste jaar stoppen )
Kon overal zijn, maar verloskamers is wel een beetje apart ja

Pessie, wacht gewoon het moment af en kijk dan waar je je goed bij voelt (wat betreft leerlingen enzo)!
pi_83714503
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:09 schreef pessie het volgende:

Cantare, ik wacht al 8 maanden tot die knop omgaat, nog steeds niet gelukt dus .
Misschien moet je niet wachten tot de knop omgaat, maar er actief wat mee doen?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:29:26 #210
258612 nytar
boys boys boys
pi_83714732
Goodmurning!
Wat een mooie meid Djenneke!
Verder weinig te melden, vanacht voelde ik me niet zo lekker, maar uiteindelijk weer in slaapgevallen en vanmorgen wakker gebeld door mn moeder of ik mee wilde naar de ikea....
Ik moest gelijk weer denken aan het vliezen breken op de beddenafdeling ik zal dr wel gniffelend langslopen zo.
Geniet van vandaag! Het is weer een mooie dag!
pi_83714848
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:29 schreef nytar het volgende:
Goodmurning!
Wat een mooie meid Djenneke!
Verder weinig te melden, vanacht voelde ik me niet zo lekker, maar uiteindelijk weer in slaapgevallen en vanmorgen wakker gebeld door mn moeder of ik mee wilde naar de ikea....
Ik moest gelijk weer denken aan het vliezen breken op de beddenafdeling ik zal dr wel gniffelend langslopen zo.
Geniet van vandaag! Het is weer een mooie dag!
had ik gisteren ook in de ikea
pi_83715096
Djenneke wat een moooooi meisje zeg, die zwarte haartjes

Sonnetje mijlpaal

Ik heb ook in mijn geboorteplan geschreven dat ik zo min mogelijk mensen aan mijn bed wil hebben. Misschien denk ik er bij een tweede bevalling anders over. Rust lijkt me toch wel prettig.

Trouwens voor de liefhebber heb ik hier nog wat linkjes van ontspanningsoefeningen doorgestuurd gekregen, heb ze zelf nog niet beluisterd, maar was van plan om ze op mijn telefoon te zetten om eventueel thuis of in het ziekenhuis te luisteren:

Methode Jacobsen: http://www.ggzdrenthe.nl/index.php?pageID=708

Positief denken:
http://sterk-swaen.blogsp(...)gsoefeningen_17.html

Relaxatie (meditatie):
http://www.ijsselmeerziek(...)l=lichaamsverkenning

http://www.ijsselmeerziekenhuizen.nl/psychiatrie/aandachttraining/aandachttraining-speler.php?pl=zitmeditatie

Mindfulness (meer afstand nemen van je gedachten):
http://www.aandachttraining.info/downloads.html
pi_83715100
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:09 schreef pessie het volgende:
Stiemie snuffelstage op de verloskamers . Arme jongen.
(In mijn beleving is een snuffelstage datgene wat middelbare scholieren doen om te kijken in welk werkveld ze terecht willen komen).

En ik had niet door dat een leerling dus meer tijd voor je heeft. Denk toch dat ik er nog steeds liever geen leerlingen/stagiaires bij wil hebben. Toch nog even overleggen met manlief.
ik vond het achteraf heel prettig. die gast was zo'n beetje ons persoonlijk slaafje
hij mocht drinken halen en eten voor sangdrax en een ijsje voor mij toen ik eenmaal die ruggeprik had
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:39:25 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83715129
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
had ik gisteren ook in de ikea
OMG what have I done

Ik ga straks ook nog even naar Ikea, maar ik ben nog lang niet aan bevallen toe dus ik moet er veilig langs kunnen lopen

Misschien al wel even checken waar in welke Ikea het hemelbed precies staat.... voorbereidend onderzoek voor just in case over 5 maanden
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83715250
Nou als ze net zo zijn als in Delft dan staat alles opeens weer anders
Schiet niet op dan
Maar ik hoefde gisteren gelukkig alleen in het magazijn te zijn Dus kon snel de Ikea uit
Plus ik hoef ook niet plat als de vliezen breken scheelt ook weer haha.

Zo en nu ga ik even naar de verloskundige. Ga op de fiets (even kijken of dat nog gaat Toen mijn moeder zoiets had van hmzz dat ziet niet zo lekker meer toen beviel ze een paar dagen later, tot 2 keer toe. Dus even checken )

(OMG smileyoverkill)
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:46:46 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83715405
Ik moet 3 Ikea's checken hè; Amersfoort, Utrecht en Delft... dus ik moet het maar een beetje bijhouden dan

Succes bij de VK.... een duedate bezoekje
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:53:27 #217
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83715666
vanaf morgen is plundra!!
pi_83715711
Oh als je toch bij de Ikea bent, ze hebben geniale schenkkannen met een staaf erin die je in de vriezer kunt leggen heeeerlijke koude sapjes
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:56:59 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83715811
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:53 schreef Ticootje het volgende:
vanaf morgen is plundra!!
Dan ga ik morgen of overmorgen toch gewoon weer?!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83715923
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:46 schreef Leandra het volgende:
Ik moet 3 Ikea's checken hè; Amersfoort, Utrecht en Delft... dus ik moet het maar een beetje bijhouden dan

Succes bij de VK.... een duedate bezoekje
dan krijg je het druk
ben uiteindelijktoch met de auto gegaan
alle tuinkussens lagen op mn fiets..was k even vergeten.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:01:00 #221
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83715971
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:59 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dan krijg je het druk
ben uiteindelijktoch met de auto gegaan
alle tuinkussens lagen op mn fiets..was k even vergeten.
En? Nog niet bevallen onderweg?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:03:22 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83716052
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Orea het volgende:
Oh als je toch bij de Ikea bent, ze hebben geniale schenkkannen met een staaf erin die je in de vriezer kunt leggen heeeerlijke koude sapjes

Die staaf!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:03:59 #223
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83716081
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die staaf!
Lekker koude massagestaaf.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:04:31 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83716102
Oh meiden, ik ben echt zo jaloers op jullie! Die laatste dagen/weken zijn zo leuk! Die spanning! Heerlijk! En dan nog heel eventjes en dan hebben jullie zo'n mini-mensje om helemaal te leren kennen enzo!
Hoe heerlijk!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:05:04 #225
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83716120
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oh meiden, ik ben echt zo jaloers op jullie! Die laatste dagen/weken zijn zo leuk! Die spanning! Heerlijk! En dan nog heel eventjes en dan hebben jullie zo'n mini-mensje om helemaal te leren kennen enzo!
Hoe heerlijk!
Be, ik hoor je hier rammelen!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:05:54 #226
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83716152
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef simmu het volgende:

[..]

ik vond het achteraf heel prettig. die gast was zo'n beetje ons persoonlijk slaafje
hij mocht drinken halen en eten voor sangdrax en een ijsje voor mij toen ik eenmaal die ruggeprik had
Ik wist niet dat je ijs kreeg in het ziekenhuis
pi_83716272
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lekker koude massagestaaf.
Misschien krijgt Son er wat mee los?

BE heerlijk he! Ik geniet ook zo vreselijk! Gewoon... zei van de week nog, tis nu zo'n niemandsland ik kan me nu nog zó niet voorstellen hoe het straks is, als ze er is! En straks, als ze er is, kan ik me niet meer voorstellen hoe het nu was

Pffff *emomoment*
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:13:12 #228
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83716446
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe heerlijk!

Dat lijkt me inderdaad zo bijzonder!
A grand adventure has begun.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:16:10 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83716554
Ja, gek is dat he, dat heb jij nooit meegemaakt Keshet.
Niemandsland is idd wel een goede omschrijving. Een soort stilte voor de storm, heerlijk in je coconnetje (althans, dat had ik dan) veel gaat langs je heen, de dag bestaat alleen uit lekker met je zelf bezig zijn, eens een ritje naar de vk of de supermarkt en verder lekker lezen of tv kijken of niksen, gewoon niksen!

Orea, ik kan ook nog steeds zo helemaal blij worden van het idee dat het dan toch ook echt voor jou waarheid is en gaat worden! Het is gelukt, ook jij krijgt een kindje, zo heerlijk!
pi_83716718
Ik snap het aan de ene kant ook wel hoor, als alles goed gaat en de mensen zijn even ergens anders nodig, of ze willen gewoon even een kopje thee drinken als ze al 8 uur op hun poten staan. Waarom niet?
Alleen de reden voor een ziekenhuisbevalling, wat me veel geld gaat kosten vervalt dan bij mij.
Dan doe ik het liever thuis waar de verloskundige niet meer afgeleid word door een andere vrouw in een kamer ernaast.

Maarre uitverkoop in de Ikea?? Ik moet nog gordijntjes hebben, dat komt goed uit!
pi_83716828
Keshet, lijkt me inderdaad heel erg raar dat je dat stukje 'gemist' hebt....

BE
pi_83716840
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef Orea het volgende:

[..]

Misschien krijgt Son er wat mee los?

BE heerlijk he! Ik geniet ook zo vreselijk! Gewoon... zei van de week nog, tis nu zo'n niemandsland ik kan me nu nog zó niet voorstellen hoe het straks is, als ze er is! En straks, als ze er is, kan ik me niet meer voorstellen hoe het nu was

Pffff *emomoment*
gauw naar de Ikea

BE

En Tico, ben onderweg niet bevallen, is wel heel snel in 2 minuten ofzo

Nou we zijn weer goedgekeurd. Hij ligt al wat vaster in mijn bekken, dus is al wat meer ingedaald.
Bloeddruk 140/80. Ze kon niet voelen hoe hij lag, want mijn buik werd er hard van.
Mijn verloskundige houdt niet van voetbal, dus zondag bevallen was geen probleem
pi_83716888
Sticker!! Hopelijk je laatste

Ik ga me eens insmeren en lekker met boek in de zon zitten, wil wel een beetje kleur hebben op mijn bevallingsfoto's
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:26:37 #234
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83716951
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef Troeta het volgende:
Ik snap het aan de ene kant ook wel hoor, als alles goed gaat en de mensen zijn even ergens anders nodig, of ze willen gewoon even een kopje thee drinken als ze al 8 uur op hun poten staan. Waarom niet?
Alleen de reden voor een ziekenhuisbevalling, wat me veel geld gaat kosten vervalt dan bij mij.
Dan doe ik het liever thuis waar de verloskundige niet meer afgeleid word door een andere vrouw in een kamer ernaast.

Maarre uitverkoop in de Ikea?? Ik moet nog gordijntjes hebben, dat komt goed uit!
Heb je een goed huwelijk??

Ik heb mijn man ook even medegedeeld dat we of vrijdag of zaterdag even wat spulletjes gaan halen.. Ik had alleen niet moeten zeggen dat het uitverkoop was... Zn gezicht sprak boekdelen..
pi_83716985
ik heb die van mij zaterdag nog even meegesleept en heb alleen het woord plundra even laten vallen (wat toen nog niet was natuurlijk) die blik! Priceless
pi_83717019
uberhaupt zaterdag naar de ikea
Dappere jij Tico!! Gelukkig zijn ze open tot 20 uur
pi_83717057
Het was echt rustig
De zaterdag ervoor zijn we zelfs 2 keer geweest
pi_83717103
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef Orea het volgende:
Sticker!! Hopelijk je laatste

Ik ga me eens insmeren en lekker met boek in de zon zitten, wil wel een beetje kleur hebben op mijn bevallingsfoto's
ja die kleur zit bij mij gelukkig er al een beetje op
mijn armen iig en gezicht heeft ook wel een gezond kleurtje..
Zie er iig niet uit als een afgetobde (is dat een woord ) hoogzwangere
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:34:56 #239
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83717330
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
uberhaupt zaterdag naar de ikea
Dappere jij Tico!! Gelukkig zijn ze open tot 20 uur
En ik ga zelfs met kind!

Ik ga voor:
- Mandjes
- Commode opzetstuk
- prul wat ik helemaal niet nodig heb maar toch wil hebben omdat het kan
- een wasrek.
pi_83717429
Nog dapperder!!
Want die kan je nog niet dumpen in Smaland
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:39:16 #241
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83717488
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nog dapperder!!
Want die kan je nog niet dumpen in Smaland
Oeh, daar ben ik toch al geen fan van.. Nee Jen loopt gewoon lekker met ons mee, of lekker in het karretje. En we gaan lekker lunchen enzo..

Komt goed.

Misschien vraag ik mijn mam wel om mee te gaan, ipv M.
pi_83718229
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Heb je een goed huwelijk??

Ik heb mijn man ook even medegedeeld dat we of vrijdag of zaterdag even wat spulletjes gaan halen.. Ik had alleen niet moeten zeggen dat het uitverkoop was... Zn gezicht sprak boekdelen..
Hij vond het vorige keer erg leuk in de Ikea, hij was er nog nooit geweest, dat er uitverkoop is zeg ik wel, maar dat het dan zo extreem druk is niet
Afgelopen zondag kwamen we langs Roelofarendsveen en ik heb hem mee gelokt met die bon voor een baby doos, en w zijn weer weggegaan met een dood, luiertas en een waskussenhoes.
De bon voor de Prenataldoos heb ik nou ook...even kijken hoe ik dat ga brengen,haha
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:37:53 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83719909
Gewoon naar nog een keer naar de Ikea, tijdens Plundra, en dan wel in Utrecht, daar zit een grote Prenatal om de hoek
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83720357
Op zich een leuk idee voor een dagje uit,haha

Ik ga ff werken, fijne dag nog iedereen!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:50:32 #245
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83720470
Wat een schatje is Senna
Heerlijk poppetje zeg

Keshet ik heb dat ook zo gemist met de zwangerschap/geboorte van Tobias. Nu ik een beetje tot rust kom merk ik pas wát ik heb gemist toen. Ik probeer er nu dubbel en dwars van te genieten dat ik nu wél verlof heb. Het is alleen weer anders nu Tobias er al is.
Dat cocoonen war BE het over heeft heb ik zó'n behoefte aan en dat gaat gewoon minder goed met al een kleuter thuis.

Ik heb net de commode/ladekast ingericht met de kleding die ik/wij al hebben gekocht voor deze frummel En ik kwam erachter dat ik bedroevend weinig spulletjes heb in maatje 50-50/56 Ik heb écht het idee al vreselijk veel te hebben gekocht maar dat valt gewoon heel erg mee (of tegen ).
Wat ik wel 'erg' vind is dat ik zó kan aanwijzen welke kleding ik heb aangeschaft in de periode dat ik me zo heel slecht voelde... die kleding vind ik helemaal niet leuk (meer) of mooi

BE jouw spulletjes kwam ik nu ook tegen het ligt allemaal in de la, klaar voor de volgende ronde
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:53:22 #246
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83720605
Hmmm de bon voor de prenataldoos heb ik nog niet gekregen... Even afwachten nog maar
Ylana
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:01:00 #247
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83720925
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:53 schreef Saffier het volgende:
Hmmm de bon voor de prenataldoos heb ik nog niet gekregen... Even afwachten nog maar
Ik kon m tot 3 juli ophalen..

Eigenlijk heb ik een vuilniszak aan zooi weggegooid, het enige wat er nuttig in zit zijn luiers..
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:05:07 #248
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_83721129
Sonnetje en pessie, mijlpalen!
Son, die van jou komt idd zondag als we kampioen worden. Die euforie zet je weeen in gang.
Als ik jullie allemaal zo hoor zwijmelen over bevallingen...ik zit daar nog helemaal niet met m'n hoofd. Ik ben nog bij kamertjes, namen verzinnen en dat soort gedoe.
Wel gaan lief en ik binnenkort erkenning en ouderlijk gezag regelen, weer een stapje dichterbij!
Back in business.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:16:56 #249
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83721669
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik kon m tot 3 juli ophalen..

Eigenlijk heb ik een vuilniszak aan zooi weggegooid, het enige wat er nuttig in zit zijn luiers..
Ja ik dacht nog toen jij zei dat je de bon had dat ik 'm dan ook wel snel zou krijgen, maar niet dus. Nou ja, ik zie wel. Luiers zijn altijd leuk meegenomen
Ylana
pi_83721793
Ik heb die prenatal bon ook vorige week gekregen. Maar vond eigenlijk niet zoveel aan die doos. Maar dat heb ik eigenlijk altijd haha. Vind het super leuk als ik hem krijg, en als ik er dan inkijk heb ik zoiets van oh ja Maar ja, het is gratis he
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')