iedereen fokt je ook altijd lekker op met dat soort dingen (collega's en zo)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus jij verwacht niet dat ie op de kraamafdeling zal gaan werken?
Oh daar zou ik wel wat leuks van maken!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
iedereen fokt je ook altijd lekker op met dat soort dingen (collega's en zo)
tijdens mijn stage op neurologie ging ik meekijken met een lumbaal punctie, toen werd er gezegd: de vorige stagiaire die mee ging kijken viel flauw. Dus toen had ik zoiets van oh jee...Viel dus echt mee om te zien.
Tijdens mijn jaar op de orthopedie toen ging ik mee naar de ok en toen was t: heb je wel goed gegeten.
En dat viel ook mee![]()
Ik ging zowat denken dat het erger was dan t was...
Zo nu kan ik veilig bevallen, de dagelijkse check-up van mijn zus is geweest![]()
(oh wacht moet ik alleen even om 10 over 12 bellen, na de verloskundige)
Misschien moet je niet wachten tot de knop omgaat, maar er actief wat mee doen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:09 schreef pessie het volgende:
Cantare, ik wacht al 8 maanden tot die knop omgaat, nog steeds niet gelukt dus.
had ik gisteren ook in de ikeaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:29 schreef nytar het volgende:
Goodmurning!
Wat een mooie meid Djenneke!
Verder weinig te melden, vanacht voelde ik me niet zo lekker, maar uiteindelijk weer in slaapgevallen en vanmorgen wakker gebeld door mn moeder of ik mee wilde naar de ikea....
Ik moest gelijk weer denken aan het vliezen breken op de beddenafdelingik zal dr wel gniffelend langslopen zo.
Geniet van vandaag! Het is weer een mooie dag!
ik vond het achteraf heel prettig. die gast was zo'n beetje ons persoonlijk slaafjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:09 schreef pessie het volgende:
Stiemie snuffelstage op de verloskamers. Arme jongen.
(In mijn beleving is een snuffelstage datgene wat middelbare scholieren doen om te kijken in welk werkveld ze terecht willen komen).
Cantare, ik wacht al 8 maanden tot die knop omgaat, nog steeds niet gelukt dus.
En ik had niet door dat een leerling dus meer tijd voor je heeft. Denk toch dat ik er nog steeds liever geen leerlingen/stagiaires bij wil hebben. Toch nog even overleggen met manlief.
OMG what have I donequote:
dan krijg je het drukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:46 schreef Leandra het volgende:
Ik moet 3 Ikea's checken hè; Amersfoort, Utrecht en Delft... dus ik moet het maar een beetje bijhouden dan
Succes bij de VK.... een duedate bezoekje
En? Nog niet bevallen onderweg?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dan krijg je het druk
ben uiteindelijktoch met de auto gegaan
alle tuinkussens lagen op mn fiets..was k even vergeten.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Orea het volgende:
Oh als je toch bij de Ikea bent, ze hebben geniale schenkkannen met een staaferin die je in de vriezer kunt leggen
heeeerlijke koude sapjes
Lekker koude massagestaaf.quote:
Be, ik hoor je hier rammelen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oh meiden, ik ben echt zo jaloers op jullie!![]()
Die laatste dagen/weken zijn zo leuk!
Die spanning! Heerlijk!
En dan nog heel eventjes en dan hebben jullie zo'n mini-mensje om helemaal te leren kennen enzo!
Hoe heerlijk!
Ik wist niet dat je ijs kreeg in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef simmu het volgende:
[..]
ik vond het achteraf heel prettig. die gast was zo'n beetje ons persoonlijk slaafje![]()
hij mocht drinken halen en eten voor sangdrax en een ijsje voor mij toen ik eenmaal die ruggeprik had
Misschien krijgt Son er wat mee los?quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oh meiden, ik ben echt zo jaloers op jullie!![]()
Die laatste dagen/weken zijn zo leuk!
Die spanning! Heerlijk!
En dan nog heel eventjes en dan hebben jullie zo'n mini-mensje om helemaal te leren kennen enzo!
Hoe heerlijk!
gauw naar de Ikeaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef Orea het volgende:
[..]
Misschien krijgt Son er wat mee los?
BEheerlijk he! Ik geniet ook zo vreselijk! Gewoon... zei van de week nog, tis nu zo'n niemandsland
ik kan me nu nog zó niet voorstellen hoe het straks is, als ze er is! En straks, als ze er is, kan ik me niet meer voorstellen hoe het nu was
Pffff *emomoment*![]()
Heb je een goed huwelijk??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef Troeta het volgende:
Ik snap het aan de ene kant ook wel hoor, als alles goed gaat en de mensen zijn even ergens anders nodig, of ze willen gewoon even een kopje thee drinken als ze al 8 uur op hun poten staan. Waarom niet?
Alleen de reden voor een ziekenhuisbevalling, wat me veel geld gaat kosten vervalt dan bij mij.
Dan doe ik het liever thuis waar de verloskundige niet meer afgeleid word door een andere vrouw in een kamer ernaast.
Maarre uitverkoop in de Ikea?? Ik moet nog gordijntjes hebben, dat komt goed uit!
ja die kleur zit bij mij gelukkig er al een beetje opquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef Orea het volgende:
Sticker!!Hopelijk je laatste
Ik ga me eens insmeren en lekker met boek in de zon zitten, wil wel een beetje kleur hebben op mijn bevallingsfoto's
En ik ga zelfs met kind!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
uberhaupt zaterdag naar de ikea
Dappere jij Tico!! Gelukkig zijn ze open tot 20 uur
Oeh, daar ben ik toch al geen fan van.. Nee Jen loopt gewoon lekker met ons mee, of lekker in het karretje. En we gaan lekker lunchen enzo..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nog dapperder!!
Want die kan je nog niet dumpen in Smaland
Hij vond het vorige keer erg leuk in de Ikea, hij was er nog nooit geweest, dat er uitverkoop is zeg ik wel, maar dat het dan zo extreem druk is nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je een goed huwelijk??
Ik heb mijn man ook even medegedeeld dat we of vrijdag of zaterdag even wat spulletjes gaan halen.. Ik had alleen niet moeten zeggen dat het uitverkoop was... Zn gezicht sprak boekdelen..
Ik kon m tot 3 juli ophalen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:53 schreef Saffier het volgende:
Hmmm de bon voor de prenataldoos heb ik nog niet gekregen... Even afwachten nog maar
Ja ik dacht nog toen jij zei dat je de bon had dat ik 'm dan ook wel snel zou krijgen, maar niet dus. Nou ja, ik zie wel. Luiers zijn altijd leuk meegenomenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kon m tot 3 juli ophalen..
Eigenlijk heb ik een vuilniszak aan zooi weggegooid, het enige wat er nuttig in zit zijn luiers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |