Fan fijn dat je een goede controle had!
Son, alles droog bij ikea

.
Wat betreft de prenatal doos, vond em wel heel leuk. Zaten inderdaad megaveel luiers en nog wat andere reclame dingen. Het voelt voor mij als een cadeau en ik vind bijna alle cadeaus leuk.
Tico, ik dacht dat jij ook wasbare luiers had? Of vergis ik me nu? Het is toch 1 pak luiers per week? Ik heb dus die luiers van prenatal, das al 3 dagen, en dan nog 3 pakken. Alleen dacht ik op het moment dat ik de luiers kocht dat ik een groter kind zou krijgen dan dat et zoals het nu lijkt gaat worden, dus vermoed dat als mn enige pak maat 1 op is manlief alsnog naar de winkel mag voor een aantal pakken. Nou ja, hij is toch thuis.
Wat betreft mannen die thuis zijn. Mijn man is veel sneller wakker 's nachts dan ik ben, dus ik vermoed dat hij belabberd slaapt sowieso de eerste week, dan kan hij overdag ook nog even zn bed in als ie moe is. Hij heeft 2 weken vakantie vanaf dat de baby geboren wordt.
Mijn zus is geweest

. Wat ben ik blij! De meeste dingen hebben weer een beurt gehad! Ze vond mn huis vies (maar laten we eerlijk zijn, dat was ie ook). Ik heb zelf grotendeels de badkamer gedaan, dus die is ook lekker fris voordat de kraam em komt schoonmaken. (Ga er wel van uit dat ik binnen 8 dagen thuis ben zodat ik kraamverzorging krijg). Maar ja, nu maar afwachten he, als het kind nog een hele tijd blijft zitten zal het tussendoor allemaal nog wel weer schoongemaakt moeten worden.