Allemaal geschokt door het gebrek aan OP!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:24 schreef dawg het volgende:
wat een stilte, zie je wel dat iedereen hard aan het werk is?
das vervelend. sterkte ermee.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Allemaal geschokt door het gebrek aan OP!
Doe er eens wat aan luie donder, nou mag de volgende opzoek naar een oud topic met OP voor de link naar de wikiquote:
quote:
maak je niet zo druk om een stuk tekst wat niemand leest. dan leef je langer, zonder dat gestressquote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan luie donder, nou mag de volgende opzoek naar een oud topic met OP voor de link naar de wiki
show me the money!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Wat is een handige insteek voor mijn vraag om geld smsje?
"GVD, ik heb mijn geld nog niet" (maar dan iets minder overdreven)
of
"Zou je er nog even aan kunnen denken het geld naar me over te maken?"
Voor wie is het?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
of
Heej, kan je dat geld nog overmaken deze week? Ik heb het nodig...quote:Op maandag 5 juli 2010 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
of
Nee, daarom heet ie ook Keith Sweat.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kees Zweet.
Zou het scoren in NL met zo'n naam?.
Samzzquote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nogal een hekel aan veegmachines die om half negen 's ochtends met veel kabaal de parkeerplaats komen vegen
Lambalquote:Op maandag 5 juli 2010 09:28 schreef dawg het volgende:
[..]
maak je niet zo druk om een stuk tekst wat niemand leest. dan leef je langer, zonder dat gestress
quote:
Voor diegene die mijn huis huurt.quote:
dan zou ik in elk geval iets sturen waarin het duidelijk is dat je het snel wilt hebben en dat het niet vrijblijvend oid is.quote:
Na de muziek ga je nu ook de namen van artiesten waar je niks mee hebt afzeiken?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een native speaker is dat dus precies hetzelfde.
Echt, why God, why?
Wat komt erna, Sam Smegma, Peter Piss, Cody Crap?
"Er staat op dit moment nog X euro open, wil je dit alsjeblieft vóór (datum) doen?"quote:
Wat Dawg zegtquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Na de muziek ga je nu ook de namen van artiesten waar je niks mee hebt afzeiken?
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Er staat op dit moment nog X euro open, wil je dit alsjeblieft vóór (datum) overmaken?"
Ja en een datum ook, ik wil het namelijk nuquote:
Ja, daar zat ik ook over te twijfelen, maar ik vond dat wat aardiger staan.quote:
Goed hoorquote:
'vandaag nog'quote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja en een datum ook, ik wil het namelijk nu
Voor 5 juli dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zeg je nu, of vul je de datum van vandaag in. Als je er niks bij zet, geeft dat ook reden tot nog later betalen, juist omdat je geen ultimatum stelt.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En anders stuur ik de Fok! knokploeg op je af!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef stbabylon het volgende:
"Je maakt het vandaag over aan mij, of je betaald het overmorgen aan de deurwaarder"
dan hoop ik voor noukie dat de deurwaarder beter kan rekenen dan jij kunt spellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef stbabylon het volgende:
"Je maakt het vandaag over aan mij, of je betaald het overmorgen aan de deurwaarder"
Ja, en ik had zoveel vertrouwenquote:
5 dagenquote:
Ja, dat.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:38 schreef dawg het volgende:
ik zou 'alsjeblieft' weglaten.
Hmmm... Dat vind ik niet eens zo belachelijk te laat. Misschien zijn er omstandigheden waardoor het wat later is.quote:
Hoera voor huurbescherming.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Dat kan desbetreffend persoon dan toch minimaal even melden.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dat vind ik niet eens zo belachelijk te laat. Misschien zijn er omstandigheden waardoor het wat later is.
Het is pas de 2e maand, en vorige maand was ze ook al te laat.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Dat vind ik niet eens zo belachelijk te laat. Misschien zijn er omstandigheden waardoor het wat later is.
Als ze in coma in het ziekenhuis ligt, is de huur niet het eerste waar je aan denktquote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan desbetreffend persoon dan toch minimaal even melden.
Dat ze haar been gebroken heeft misschienquote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, in dat geval is het wel terecht. Vind Babs zijn deurwaardersoptie wel een goeiequote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is pas de 2e maand, en vorige maand was ze ook al te laat.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed hoorHet is niet zo warm als van t weekend (gelukkig) en ik heb zin in een ijsje
Dat geeft meteen een goed teken af.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is pas de 2e maand, en vorige maand was ze ook al te laat.
Bij een huurhuis kan je ook niet zo maar een aantal dagen te laat zijn. Anders krijg je ook gezeik.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaren is ook overdrijven maar er moet inderdaad een significante achterstand zijn van enkele maanden wil je daar kans op maken.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat geeft meteen een goed teken af.. En huurders krijg je zo goed als niet uit een huis, ook niet als ze jaren niet betalen.
Huurbescherming
Gelukkig is dit een iets andere situatiequote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef Q. het volgende:
Dat geeft meteen een goed teken af.. En huurders krijg je zo goed als niet uit een huis, ook niet als ze jaren niet betalen.
Gezeik misschien wel maar je kan weken te laat zijn hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij een huurhuis kan je ook niet zo maar een aantal dagen te laat zijn. Anders krijg je ook gezeik.
Daarbij bestaat er zoiets als automatisch overmaken. Hoef je er niet aan te denken.
Nouk moet ook gewoon betalen voor het huis.
om nu meteen met juridische stappen aan de gang te gaan is ook weer zo wat.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja blijven aandringen maar juridisch kan je nog niet veel.
http://www.rijksoverheid.(...)ntract-opzeggen.htmlquote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Huurbescherming
Dat gezeik heb ik bij mijn ouders wel eens mee gemaakt. Maar wist niet dat je weken te laat zijn betalenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezeik misschien wel maar je kan weken te laat zijn hoor.
En dan maak ik me te druk om dingen?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:44 schreef dawg het volgende:
[..]
dan hoop ik voor noukie dat de deurwaarder beter kan rekenen dan jij kunt spellen.
Als ik het allemaal in WGR lees heb je als verhuurder verdomd weinig rechten.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)ntract-opzeggen.html
Je kan iemand wel degelijk eruit zetten bij een achterstand. Maar als iemand elke keer betaald, maar te laat, kun je idd weinig doen.
Niet in Nederland.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:53 schreef dawg het volgende:
lijkt me eerlijk gezegd ook wel logisch dat je iemand eruit kunt zetten als ie niet betaalt.
Het is over het algemeen ook niet verstandig om dit soort spelletjes onderling aan te gaan in verband met een woonruimte. Want uiteindelijk zal het resulteren in klachten en pesterijen zoals achterstallig onderhoud, etc etc.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik bij mijn ouders wel eens mee gemaakt. Maar wist niet dat je weken te laat zijn betalen
Dat hebben mijn ouders door het gezeik dus nooit gedaan
ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan maak ik me te druk om dingen?
ik zou het niet weten aangezien ik niet huur. maar het lijkt me nogal logisch. als ik mijn hypo niet betaal kickt de bank mij ook uit huis op een gegeven moment.quote:
De bank gaat een stuk sneller kan ik je vertellen. Er is ook geen koopbescherming. Alleen huurbescherming.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ja.
[..]
ik zou het niet weten aangezien ik niet huur. maar het lijkt me nogal logisch. als ik mijn hypo niet betaal kickt de bank mij ook uit huis op een gegeven moment.
snap ik, maar het ging me even om het idee.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
De bank gaat een stuk sneller kan ik je vertellen. Er is ook geen koopbescherming. Alleen huurbescherming.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef djayzz het volgende:
"Kut dat je een been gebroken hebt, maar als je vandaag het geld niet overmaakt, moet je morgen naar het ziekenhuis voor je andere been"
Liefs Nouk
Dat kun je wel een half jaar volhouden. En als je dan één keer betaald weer een half jaar. Als je dat anderhalf jaar volhoudt, dan pas beginnen ze over veiling enzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:54 schreef dawg het volgende:
ik zou het niet weten aangezien ik niet huur. maar het lijkt me nogal logisch. als ik mijn hypo niet betaal kickt de bank mij ook uit huis op een gegeven moment.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kun je wel een half jaar volhouden. En als je dan één keer betaald weer een half jaar. Als je dat anderhalf jaar volhouden, dan pas beginnen ze over veiling enzo.
Een bank heeft in dit geval meer macht dan een particulier.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Helaas ben ik zo'n kneus die dit uit ervaring weet. Die twee keer betalen was dan wel het complete openstaande bedrag.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Forget it of doe mij het adres van die hypotheekverstrekker.
Ik heb de brieven gezien na 1 maand niet betalen. Binnen 4 dagen anders het complete hypotheekbedrag.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas ben ik zo'n kneus die dit uit ervaring weet. Die twee keer betalen was dan wel het complete openstaande bedrag.
Ik kwam er dus gewoon mee weg. Tot 3x toe een hypotheekachterstand van 4+ maanden.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb de brieven gezien na 1 maand niet betalen. Binnen 4 dagen anders het complete hypotheekbedrag.
Ik zou het in 5 euro biljetten afrekenen en net ééntje te weinig geven!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb de brieven gezien na 1 maand niet betalen. Binnen 4 dagen anders het complete hypotheekbedrag.
Toen ik nog een hypotheek had heb ik ook wel een paar x te laat betaald, maar ik hoefde echt niet direct het complete bedrag op te hoesten hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 10:01 schreef Godtje het volgende:
Morgen Rival!quote:
Hoiquote:
Doet me denken aan die Haagse Sjonnie met zijn huurachterstand.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou het in 5 euro biljetten afrekenen en net ééntje te weinig geven!
Wormer - Eindhoven 3 verstoringen, ik zou tegen de 4 uur onderweg zijn. En daar kwam ik te laat achter. Ik heb zijn hart gebrokenquote:
Hoeveel mensen hun auto laten repareren en dan gewoon niet betalen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Haagse Sjonnie met zijn huurachterstand.
"Maar je hebt een achterstand van 6000 euro, maar maar 3000 euro die je gaat betalen"
"Ja, dat zijn allemaal extra kosten, je denkt toch niet dat ik die ook ga betalen? Ze krijgen 3000 en dan is het klaar!"
het erge is dat dat soort figuren er vaak nog mee weg komen ook.
Oh, goede vraag! Ben ik ook wel benieuwd naarquote:
Oh, dat dusquote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wormer - Eindhoven 3 verstoringen, ik zou tegen de 4 uur onderweg zijn. En daar kwam ik te laat achter. Ik heb zijn hart gebroken![]()
Mensen zijn gewoon aso soms.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hun auto laten repareren en dan gewoon niet betalen.
En er inderdaad mee weg komen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lo Rival! (of zit ik nu weer te hormonaal op je te reageren?)
Euhm, ik ben hier de snelstequote:
Wie van de 2 woont er in Wormer en mag ik tot buurman rekenen?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wormer - Eindhoven 3 verstoringen, ik zou tegen de 4 uur onderweg zijn. En daar kwam ik te laat achter. Ik heb zijn hart gebroken![]()
Succesquote:Op maandag 5 juli 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We gaan het her-inplannen op een NS-verstoringvrijedag
Mijn vriendinquote:Op maandag 5 juli 2010 10:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wie van de 2 woont er in Wormer en mag ik tot buurman rekenen?
Geen van beide volgens mij.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tijdens de WK finale zal het wel rustig zijn iigquote:Op maandag 5 juli 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We gaan het her-inplannen op een NS-verstoringvrijedag
moeten ze bij mij flikken, heb ik er een auto bijquote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hun auto laten repareren en dan gewoon niet betalen.
En er inderdaad mee weg komen.
Nou ja, dat er iig geen geplande verstoringen op mijn traject zitten. Stomme is, ik had 2 weken terug al gekeken hoe en wat. En dan ook nog voor afgelopen zaterdag, niet voor een zaterdag. En toen werd er nog niks aangegevenquote:
Vandaar dat jij zoveel auto's hebtquote:Op maandag 5 juli 2010 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
moeten ze bij mij flikken, heb ik er een auto bij
woon jij dan ook in De Wormer?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Principekwestiequote:Op maandag 5 juli 2010 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar voor 4~5 dagen in de week, en ook nog op het industrieterrein hoor
Of nietquote:Op maandag 5 juli 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, in de buurt dus. Trio-tijd
Bij mij schrijven ze het gewoon af, of er nou geld op mn rekening staat of niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kwam er dus gewoon mee weg. Tot 3x toe een hypotheekachterstand van 4+ maanden.
het lijken er veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, inderdaad! Maar logisch hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Dat ik nog geen huur heb ontvangen en of ze dat vandaag wil overmaken.quote:
Duitsland - Uruguay gaat inderdaad een interessante wedstrijd zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tijdens de WK finale zal het wel rustig zijn iig
Was gekoppeld aan een niet bestaande postbankrekening door nog wat andere foutenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij schrijven ze het gewoon af, of er nou geld op mn rekening staat of niet.![]()
Scheelt dat mn huisbank, hypotheekverstrekker en werkgever één en dezelfde zijn.
Nee, al sinds half zeven.. maar heb me tot nu toe kunnen vermaken met boeken die nog op mn kamer lagen.. de rest is al ingepaktquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Duitsland - Uruguay gaat inderdaad een interessante wedstrijd zijn.
kutjongquote:
Ja, of Spanje - Uruguayquote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, al sinds half zeven.. maar heb me tot nu toe kunnen vermaken met boeken die nog op mn kamer lagen.. de rest is al ingepakt
Die kutbank heb ik jaren geleden al gedag gezegd. Gezeikquote:Op maandag 5 juli 2010 10:14 schreef Q. het volgende:
Bij mij schrijven ze het gewoon af, of er nou geld op mn rekening staat of niet.![]()
Scheelt dat mn huisbank, hypotheekverstrekker en werkgever één en dezelfde zijn.
De andere 2~3 dagen woont ze in Deventerquote:
Gaan we nog doen jaquote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Maar logisch hoorVerzet?
![]()
Ik mag datquote:
Heb je nog hulp nodig met verhuizen?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, al sinds half zeven.. maar heb me tot nu toe kunnen vermaken met boeken die nog op mn kamer lagen.. de rest is al ingepakt
Gegen die mauer!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
het lijken er veel
Nee, dan is het goed..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dan gaat het inderdaad wel makkelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was gekoppeld aan een niet bestaande postbankrekening door nog wat andere fouten
Netjesquote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Maar logisch hoorVerzet?
![]()
[..]
Dat ik nog geen huur heb ontvangen en of ze dat vandaag wil overmaken.
Wat sneu voor je vriendin.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De andere 2~3 dagen woont ze in Deventer
EEN EAGLE!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De andere 2~3 dagen woont ze in Deventer
Oke, normaal, als ik vrij zou zijn geweest dan zou ik nu nog wel hebben liggen slapen, maar helaas ben ik niet vrij maar ziek vandaagquote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, voordeel van de twijfel....
Ik was van het weekend nog in Deventerquote:
Als zij het nu even netjes overmaakt ben ik ook weer blij. Of reageert, zou ook wel prettig zijnquote:
quote:
Je wil niet weten hoeveel feest ik vrijdag heb gevierd.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie wel causaal verband tussen tegen Oranje zijn en succes bij de vrouwen trouwens.
Van jou natuurlijkquote:
nee dr past toch niet veel in mn cribquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie wel causaal verband tussen tegen Oranje zijn en succes bij de vrouwen trouwens.
Dat is waarquote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee dr past toch niet veel in mn crib
Ja als bedrijf zijnde is het dus niet zo makkelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
moeten ze bij mij flikken, heb ik er een auto bij
2 jaar terug stond ik in Munchen DUI - ITA te kijken. Nog nooit EK/WK buiten gekeken in zo'n suffe bende. Ergens na een half uur kwamen ze daar een beetje los. Nee, die Duitsers weten niet hoe ze moeten feesten.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Een weekendje Berlijn komend weekend, dat lijkt me wel wat.
Als dit nog niet lukt....quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als zij het nu even netjes overmaakt ben ik ook weer blij. Of reageert, zou ook wel prettig zijn
en toch weet ik zeker dat k m volpropquote:
1 bed, 1 bank, 1 tafel, 1 GvsE en hij is volquote:Op maandag 5 juli 2010 10:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch weet ik zeker dat k m volprop
en dat je dat niet eens meer weet is weer een reden waarom ik niet met je zal trouwenquote:
dinsdag. morgen. en dan zaterdag.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 jaar terug stond ik in Munchen DUI - ITA te kijken. Nog nooit EK/WK buiten gekeken in zo'n suffe bende. Ergens na een half uur kwamen ze daar een beetje los. Nee, die Duitsers weten niet hoe ze moeten feesten.
As. zondag hoeft NED pas om 20:30 te spelen, maar ik denk dat half Nederland al om 14:00 's middags op z'n kop staat
juist die kunnen die auto toch lekker binnen houden tot er betaald is....?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja als bedrijf zijnde is het dus niet zo makkelijk
Meer heb je niet nodig!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
1 bed, 1 bank, 1 tafel, 1 GvsE en hij is vol
je bent wel fanatiek, dat kan nog weleens van pas komen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat je dat niet eens meer weet is weer een reden waarom ik niet met je zal trouwen
Terecht! Was pas met een erg leuke meid aan het praten, jammer dat ze Deventerse roots had. Wel woonachtig in Utrecht tegenwoordig, dat was weer positief.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vader (in '48 in Zwolle geboren), was ook niet al te happy
Zeg,quote:Op maandag 5 juli 2010 10:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
1 bed, 1 bank, 1 tafel, 1 GvsE en hij is vol
Ik zit finales te vergelijken. DUI-ITA 2 jaar terug en NED-DUI/ESP as. zondag.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeg,nu voel ik me huge..
nee.. sowieso is mn slaapkamer met een bed en kast vol..
dan een bank en fauteuil en tafel en rattenkooi en tvkast en tv en boekenkast in de woonkamer en stellagekast in de keuken en kapstok in de gang.
denk ook dat de kattebak in de gang komt
lach mij ook maar uit. Maar neequote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit finales te vergelijken. DUI-ITA 2 jaar terug en NED-DUI/ESP as. zondag.
Ik ga jou, djayzz en Q morgenavond trouwens keihard uitlachen na de wedstrijd. Die gaan we nml. gewoon winnen.
Ja, maar officieel weet ik niet dat ze op dat adres zitquote:Op maandag 5 juli 2010 10:22 schreef djayzz het volgende:
Als dit nog niet lukt....
Stuur een "ouderwetse" brief met het verzoek naar het adres waar ze nu met dat gips ligt, dat komt iig serieuzer over dan een sms
Omdat zij in mijn huis woont.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef rival het volgende:
Nouk babe, waarom moet iemand jou huur betalen? leg uit
Same here. Zat onder het bier en zweet. Maar het was het waard.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef Nouk84 het volgende:
Hoeveel bier ik vrijdag over me heen heb gehad, niet normaal. En niet eens omdat ze ermee gingen gooien, gewoon omdat ze zo enthousiast aan het springen waren en ik er net voor stond
oh, ja ik bedoel natuurlijk ook zondag.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga jou, djayzz en Q morgenavond trouwens keihard uitlachen na de wedstrijd. Die gaan we nml. gewoon winnen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent wel fanatiek, dat kan nog weleens van pas komen.
Ik sta morgen gewoon in de stad met een oranje shirt Nederland aan te moedigen hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb elke keer vol vertrouwen gezegd dat we het gingen winnen en dat werkt tot nu toe. Vrijdag rond de 80ste minuut zei ik ook nog: dit hebben we gewonnen. Die finale halen we gewoon.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lach mij ook maar uit. Maar nee
en dat heb ik alle afgelopen wedstrijden ook gezegt en gehoopt
ijsquote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef Samzz het volgende:
Hmmmmm... ijs eten na het tandenpoetsen is niet lekker. Ff wachten nog
wij winnen dit WK!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
Dan schrap ik jou even van het uitlach-lijstjequote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, ja ik bedoel natuurlijk ook zondag.!
uruguay winnen we wel mits we niet arrogant worden.
officieel moet zij gewoon de huur betalenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar officieel weet ik niet dat ze op dat adres zit![]()
Ik ga me nog niet uitlaten over de finalequote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
wij winnen dit WK!!!
tenminste als klose, sweinsteiger en nog wat duitsers plotseling geblesseerd raken
erg brak/lam, wel ok, en nek is echt een heel stuk beter.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
hoe isset daar? (naar omstandigheden dan he)
ik weiger het te geloven.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb elke keer vol vertrouwen gezegd dat we het gingen winnen en dat werkt tot nu toe. Vrijdag rond de 80ste minuut zei ik ook nog: dit hebben we gewonnen. Die finale halen we gewoon.
Nee dat mag zo maar nietquote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
juist die kunnen die auto toch lekker binnen houden tot er betaald is....?
Dat is het hele probleem hè?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef dawg het volgende:
[..]
uruguay winnen we wel mits we niet arrogant worden.
nee! juist nog nooit zijn ze dat geweest, tot nu.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weiger het te geloven.
NL heeft het nooit echt gekund. Ze zijn altijd ervan overtuigd dat ze het kunnen waardoor het misgaat.
* stbabylon voegt GvsE toe aan het uitlachlijstjequote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
NL heeft het nooit echt gekund. Ze zijn altijd ervan overtuigd dat ze het kunnen waardoor het misgaat.
Het is zo'n typische kampbeulnaam.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:30 schreef stbabylon het volgende:
SWEINSTEIGER is trouwens wel een meesterlijke Duitse schreeuwnaam
je denkt wel dat de duitsers van spanje winnen toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga me nog niet uitlaten over de finale
Justem! Dit team wordt niet arrogant, daar zorgt Van Marwijk wel voor.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem hè?Alhoewel ik van de huidige selectie niet verwacht dat ze arrogant gaan worden trouwens, zeker niet van een Robben of Sneijder, dat zit wel goed
tot nu toe is het nog geen probleem gebleken. wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in v marwijk als coach die het hoofd koel houdt.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem hè?Alhoewel ik van de huidige selectie niet verwacht dat ze arrogant gaan worden trouwens, zeker niet van een Robben of Sneijder, dat zit wel goed
Zolang ze niet zo praat.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Terecht! Was pas met een erg leuke meid aan het praten, jammer dat ze Deventerse roots had. Wel woonachtig in Utrecht tegenwoordig, dat was weer positief.
Kunnen we die spanjaarden niet omkopen dat ze even wat duitse benen breken?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
wij winnen dit WK!!!
tenminste als klose, sweinsteiger en nog wat duitsers plotseling geblesseerd raken
Daar kan van alles gebeuren, geef wel de Duitsers een iets betere kans. Maar dat het een mooie wedstrijd wordt, daar ben ik wel van overtuigd. Die ga ik zeker kijken!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
je denkt wel dat de duitsers van spanje winnen toch?
ik dacht dat spanje naar de finale zou gaan maar nu heb ik de duitsers zien spelen damn
Daarbij is Duitsland belachelijk sterk, Nederland kan die alleen verslaan als alles 100% op zn plek valt en die Mannschafft een mindere dag heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:32 schreef dawg het volgende:
[..]
tot nu toe is het nog geen probleem gebleken. wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in v marwijk als coach die het hoofd koel houdt.
Mijn god, ik krijg nu al buikpijn als ik er aan denk. Wat een sfeer gaat dat zijn! 1974 all over. En daar was ik niet eens bij!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kan van alles gebeuren, geef wel de Duitsers een iets betere kans. Maar dat het een mooie wedstrijd wordt, daar ben ik wel van overtuigd. Die ga ik zeker kijken!
elke keer als ze eventjes voorstonden, gingen ze makkelijk spelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef dawg het volgende:
[..]
nee! juist nog nooit zijn ze dat geweest, tot nu.
was het weekend zo zwaar?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef dawg het volgende:
[..]
erg brak/lam, wel ok, en nek is echt een heel stuk beter.
y tu?
Daarom maar hopen dat Spanje wint van Duitsland, zij hebben nog een kans tegen de Duitsers, en wij hebben wel een kans tegen Spanje in de finalequote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarbij is Duitsland belachelijk sterk, Nederland kan die alleen verslaan als alles 100% op zn plek valt en die Mannschafft een mindere dag heeft.
Ik hoop te veel op een finale Nederland - Duitsland eigenlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daarom maar hopen dat Spanje wint van Duitsland, zij hebben nog een kans tegen de Duitsers, en wij hebben wel een kans tegen Spanje in de finale
belachelijk sterk valt wel mee. ze hebben verloren van servie, en argentinie vond ik gewoon slecht spelen dit wk, itt voorgaande wk's. beetje hetzelfde verhaal als brazilie eigenlijk, alleen is het voor brazilie nog wat erger vanwege hun rep.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarbij is Duitsland belachelijk sterk, Nederland kan die alleen verslaan als alles 100% op zn plek valt en die Mannschafft een mindere dag heeft.
Ik ben met je eens dat de mentaliteit die NL de afgelopen toernooien heeft gehad niet de juiste was, maar zeggen dat ze het nooit echt gekund hebben slaat echt als een lul op een drumstel met een kutgeluid.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ben je wel lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
bwabants is veel beter dan dat achterhoeks inderdaad.
Weer een trauma voor NLquote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Gaan we morgen samen kijken?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tofquote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon voegt GvsE toe aan het uitlachlijstje
Leo praat gelukkig gewoon ABN (daarbij, Deventer-Zwols, ligt heel dicht tegen elkaar, en dus is Deventers best coolquote:
dan hebben wij dus ook een kans tegen duitsland, djayzzieboy.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daarom maar hopen dat Spanje wint van Duitsland, zij hebben nog een kans tegen de Duitsers, en wij hebben wel een kans tegen Spanje in de finale
Ik droom er slechts van.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weer een trauma voor NL![]()
Al weiger ik al over een finale te praten.
Ja, dat zou leuk zijn, maar winnen gaat dan niet lukkenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop te veel op een finale Nederland - Duitsland eigenlijk.
Dan was het vast niet heel erg. Want plat Deventers is wel zo verschrikkelijk, daar knap zelfs jij op af Q.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond het niet storend. Was echt leuke meid.
geestelijk.. sorryquote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat de mentaliteit die NL de afgelopen toernooien heeft gehad niet de juiste was, maar zeggen dat ze het nooit echt gekund hebben slaat echt als een lul op een drumstel met een kutgeluid.
Neen, want je weet dat ik zoveel mogelijk probeer om dat kutvoetbal niet te kijkenquote:
Deventer ligt in Salland Overijssel, niet in de Achterhoek.quote:
De mentaliteit nu is winnen, ook al is het met kut voetbal.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat de mentaliteit die NL de afgelopen toernooien heeft gehad niet de juiste was, maar zeggen dat ze het nooit echt gekund hebben slaat echt als een lul op een drumstel met een kutgeluid.
Zelfs ik? Dan moet het wel heel erg zijn!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan was het vast niet heel erg. Want plat Deventers is wel zo verschrikkelijk, daar knap zelfs jij op af Q.
Stiekem ben je wel benieuwdquote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geestelijk.. sorry![]()
[..]
Neen, want je weet dat ik zoveel mogelijk probeer om dat kutvoetbal niet te kijken
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef rival het volgende:
Ik hoop wel dat robben weer beseft dat hij ook gewoon een mens is.... eerste 4 acties oid waren echt dramatisch.,..,.. steeds naar die linkerpoot terwijl hij makkelijk buitenom kon om een assist te geven!
egoist, maarja als ie scoort hoor je me niet hoor
eneuhm.... oke oke oke.... laat die kuyt er maar in, ik ben om
zijn jullie het allemaal wel met me eens dat robin van persie beter naar huis kan gaan?
Voor mensen uit de Randstad is alles ten noorden en oosten van Utrecht al de Achterhoek.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deventer ligt in Salland Overijssel, niet in de Achterhoek.
Dan moet je maar hopen dat ze de tribune filmen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
De mentaliteit nu is winnen, ook al is het met kut voetbal.
Daarbij beschouw ik NL-DUI niet als verloren en kans is er zeker
Maar eerst... Morgen! Ik wil Suarez zien janken
nope, vannacht niet geslapen, en ik moet vanmiddag laatste keer nek kraken dus ik moet wakker zien te blijven.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
was het weekend zo zwaar?
hier is alles top. Ik ben erg opgewekt en blijal is het maandagochtend!
Eh nee, want Duitsland speelt niet als Duitsland.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou leuk zijn, maar winnen gaat dan niet lukkenPenalties enzo
Van persie moest vanaf het begin al naar huis, hij staat altijd op de verkeerde plaats op het verkeerde tijdstipquote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef rival het volgende:
Ik hoop wel dat robben weer beseft dat hij ook gewoon een mens is.... eerste 4 acties oid waren echt dramatisch.,..,.. steeds naar die linkerpoot terwijl hij makkelijk buitenom kon om een assist te geven!
egoist, maarja als ie scoort hoor je me niet hoor
eneuhm.... oke oke oke.... laat die kuyt er maar in, ik ben om
zijn jullie het allemaal wel met me eens dat robin van persie beter naar huis kan gaan?
Purmerend is niet, ik herhaal NIET, West-Friesland.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Leo praat gelukkig gewoon ABN (daarbij, Deventer-Zwols, ligt heel dicht tegen elkaar, en dus is Deventers best cool). Ze moet meer oppassen (en daar is ze zichzelf ook van bewust) voor West-Fries. Vrijdag op het terras van Purmerend gezeten, de tering wat een KUT-accent
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mensen uit de Randstad is alles ten noorden en oosten van Utrecht al de Achterhoek.
Dat is dan hun gebrekquote:Op maandag 5 juli 2010 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mensen uit de Randstad is alles ten noorden en oosten van Utrecht al de Achterhoek.
Ja, je mag helpenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:30 schreef rival het volgende:
oh vandaar, zullen we ff langs om dat andere been te breken?
Ik heb zelf eigenlijk altijd in dezelfde regio gewoond, maar mijn moeder komt uit Alkmaar. Met als gevolg dat ik na een dag tussen mensen uit die streek ook exact die tongval krijg.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leo praat gelukkig gewoon ABN (daarbij, Deventer-Zwols, ligt heel dicht tegen elkaar, en dus is Deventers best cool). Ze moet meer oppassen (en daar is ze zichzelf ook van bewust) voor West-Fries. Vrijdag op het terras van Purmerend gezeten, de tering wat een KUT-accent
![]()
![]()
![]()
![]()
Neenquote:
maar toch hebben jullie een accent. vraag maar aan klutsje.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan kun je zelfs nog discussiëren over of Deventer en Zwolle echt bij Salland horen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
waarom niet geslapen? je had geen last van je nek zeg je netquote:Op maandag 5 juli 2010 10:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nope, vannacht niet geslapen, en ik moet vanmiddag laatste keer nek kraken dus ik moet wakker zien te blijven.
Owh Suarez komt zeker in beeld!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je maar hopen dat ze de tribune filmen.
Wenger kan nog zo positief over hem zijn, ik vind hem extreem teleurstellen dit tournooi. Hopelijk kan hij morgen (en hopelijk zondag) nog iets moois laten zien, dan heeft hij het weer goed gemaakt.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Van persie moest vanaf het begin al naar huis, hij staat altijd op de verkeerde plaats op het verkeerde tijdstip
Idd. Vooral die import mensen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen van buiten de randstad weten wel goed wat wij vinden hoor!
Uiteraard. Het Twents en Achterhoeks accent is tofquote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef dawg het volgende:
[..]
maar toch hebben jullie een accent. vraag maar aan klutsje.
Dan kan die beter bij de NS gaan werkenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Van persie moest vanaf het begin al naar huis, hij staat altijd op de verkeerde plaats op het verkeerde tijdstip
Zoals ik ooit al in GC postte:quote:Op maandag 5 juli 2010 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
geen idee, veel aan mijn hoofd denk ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
waarom niet geslapen? je had geen last van je nek zeg je net
Ik heb 100% Veluws bloed.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk altijd in dezelfde regio gewoond, maar mijn moeder komt uit Alkmaar. Met als gevolg dat ik na een dag tussen mensen uit die streek ook exact die tongval krijg.
Ik praat gewoon ABN hoor. Alleen die stomme Demternaren niet. En dat tukkersaccent daar begin ik al helemaal niet over.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Goed kaartje!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals ik ooit al in GC postte:
[ afbeelding ]
we spreken hier gewoon normaal Amsterdams hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Purmerend is niet, ik herhaal NIET, West-Friesland.
Als Deventer in de Achterhoek ligt, ligt Purmerend in West-Friesland. Heck, dan ligt Naarden zelfs nog in West-Friesland!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Purmerend is niet, ik herhaal NIET, West-Friesland.
België!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. Een beetje accent is niet erg, maar als je plat Twents of Achterhoeks praat, vind ik dat best achterlijk overkomen. Maar dat vind ik van alle accenten eigenlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Het Twents en Achterhoeks accent is tof
uhu, jij pwaat gewoon abn ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik praat gewoon ABN hoor. Alleen die stomme Demternaren niet. En dat tukkersaccent daar begin ik al helemaal niet over.
Overigens heb ik Tukkers als nieuwe buren en die wisten bij te vertellen dat Apeldoorners leuker en gezelliger dan Tukkers zijn. Muwha!
Ik heb een zwaar Zwols accent. En daar ben ik retetrots op!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat ligt ook in de Achterhoek.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed kaartje!
Al ken ik dankzij Q de veluwe ook.
Op al die zwarte scholen? Waar het onderwijs juist ruk is?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Aangezien het onderwijs in de randstad gewoon beter is weten wij JUIST waar alles ligt in Nederland.
Die Tukkers zijn natuurlijk niet voor niks naar Apeldoorn gegaan. Je moet wat als je de nuchterer Tukker humor niet snapt.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik praat gewoon ABN hoor. Alleen die stomme Demternaren niet. En dat tukkersaccent daar begin ik al helemaal niet over.
Overigens heb ik Tukkers als nieuwe buren en die wisten bij te vertellen dat Apeldoorners leuker en gezelliger dan Tukkers zijn. Muwha!
Ach, ook dat went. Na zes jaar Twente kan ik er goed tegen. Daarbij, ik ben toch van boeren afkomst.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Een beetje accent is niet erg, maar als je plat Twents of Achterhoeks praat, vind ik dat best achterlijk overkomen. Maar dat vind ik van alle accenten eigenlijk.
ik weet zeker dat huntelaar er 4 in had liggen als hij elke pot in de spits stond!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Wenger kan nog zo positief over hem zijn, ik vind hem extreem teleurstellen dit tournooi. Hopelijk kan hij morgen (en hopelijk zondag) nog iets moois laten zien, dan heeft hij het weer goed gemaakt.
Als Purmerend in West-Friesland zou liggen, had ik nooit wat met rival gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Als Deventer in de Achterhoek ligt, ligt Purmerend in West-Friesland. Heck, dan ligt Naarden zelfs nog in West-Friesland!
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op al die zwarte scholen? Waar het onderwijs juist ruk is?
Het mooiste is, je WEET gewoon dat je uit je nek lultquote:Op maandag 5 juli 2010 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Aangezien het onderwijs in de randstad gewoon beter is weten wij JUIST waar alles ligt in Nederland.
Tuurlijk kan je wel een beetje horen waar ik vandaan kom. Maar ik heb maar 1 hersenhelft nodig om ABN te kunnen, hoe zat dat met de bwabo's dawgie?quote:
Vind ik nietquote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet zeker dat huntelaar er 4 in had liggen als hij elke pot in de spits stond!
SLAAN!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
De verslaggever van RTL 7 staat om de hoek!
Als je alle meningen van Fok bij elkaar optelt, is dat de kaart van Nederland. Tis niet andersquote:Op maandag 5 juli 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeg uhm.. je ken een hoop mompelen, maar hier kom je niet mee weg vriend.
Ik ben geen achterhoeker
Heej, niet zo afreageren op brabo's!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je wel een beetje horen waar ik vandaan kom. Maar ik heb maar 1 hersenhelft nodig om ABN te kunnen, hoe zat dat met de bwabo's dawgie?
Waaruit blijkt dat in mijn verhaal?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die Tukkers zijn natuurlijk niet voor niks naar Apeldoorn gegaan. Je moet wat als je de nuchterer Tukker humor niet snapt.
Fok!kers hebben geen meningquote:Op maandag 5 juli 2010 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je alle meningen van Fok bij elkaar optelt, is dat de kaart van Nederland. Tis niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |