Nee dat mag zo maar nietquote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
juist die kunnen die auto toch lekker binnen houden tot er betaald is....?
Dat is het hele probleem hè?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef dawg het volgende:
[..]
uruguay winnen we wel mits we niet arrogant worden.
nee! juist nog nooit zijn ze dat geweest, tot nu.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weiger het te geloven.
NL heeft het nooit echt gekund. Ze zijn altijd ervan overtuigd dat ze het kunnen waardoor het misgaat.
* stbabylon voegt GvsE toe aan het uitlachlijstjequote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weiger het te geloven.
NL heeft het nooit echt gekund. Ze zijn altijd ervan overtuigd dat ze het kunnen waardoor het misgaat.
Het is zo'n typische kampbeulnaam.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:30 schreef stbabylon het volgende:
SWEINSTEIGER is trouwens wel een meesterlijke Duitse schreeuwnaam
je denkt wel dat de duitsers van spanje winnen toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga me nog niet uitlaten over de finale
Justem! Dit team wordt niet arrogant, daar zorgt Van Marwijk wel voor.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem hè?Alhoewel ik van de huidige selectie niet verwacht dat ze arrogant gaan worden trouwens, zeker niet van een Robben of Sneijder, dat zit wel goed
tot nu toe is het nog geen probleem gebleken. wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in v marwijk als coach die het hoofd koel houdt.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem hè?Alhoewel ik van de huidige selectie niet verwacht dat ze arrogant gaan worden trouwens, zeker niet van een Robben of Sneijder, dat zit wel goed
Zolang ze niet zo praat.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Terecht! Was pas met een erg leuke meid aan het praten, jammer dat ze Deventerse roots had. Wel woonachtig in Utrecht tegenwoordig, dat was weer positief.
Kunnen we die spanjaarden niet omkopen dat ze even wat duitse benen breken?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
wij winnen dit WK!!!
tenminste als klose, sweinsteiger en nog wat duitsers plotseling geblesseerd raken
Daar kan van alles gebeuren, geef wel de Duitsers een iets betere kans. Maar dat het een mooie wedstrijd wordt, daar ben ik wel van overtuigd. Die ga ik zeker kijken!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
je denkt wel dat de duitsers van spanje winnen toch?
ik dacht dat spanje naar de finale zou gaan maar nu heb ik de duitsers zien spelen damn
Daarbij is Duitsland belachelijk sterk, Nederland kan die alleen verslaan als alles 100% op zn plek valt en die Mannschafft een mindere dag heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:32 schreef dawg het volgende:
[..]
tot nu toe is het nog geen probleem gebleken. wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in v marwijk als coach die het hoofd koel houdt.
Mijn god, ik krijg nu al buikpijn als ik er aan denk. Wat een sfeer gaat dat zijn! 1974 all over. En daar was ik niet eens bij!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kan van alles gebeuren, geef wel de Duitsers een iets betere kans. Maar dat het een mooie wedstrijd wordt, daar ben ik wel van overtuigd. Die ga ik zeker kijken!
elke keer als ze eventjes voorstonden, gingen ze makkelijk spelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef dawg het volgende:
[..]
nee! juist nog nooit zijn ze dat geweest, tot nu.
was het weekend zo zwaar?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef dawg het volgende:
[..]
erg brak/lam, wel ok, en nek is echt een heel stuk beter.
y tu?
Daarom maar hopen dat Spanje wint van Duitsland, zij hebben nog een kans tegen de Duitsers, en wij hebben wel een kans tegen Spanje in de finalequote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarbij is Duitsland belachelijk sterk, Nederland kan die alleen verslaan als alles 100% op zn plek valt en die Mannschafft een mindere dag heeft.
Ik hoop te veel op een finale Nederland - Duitsland eigenlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daarom maar hopen dat Spanje wint van Duitsland, zij hebben nog een kans tegen de Duitsers, en wij hebben wel een kans tegen Spanje in de finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |