Wat sneu voor je vriendin.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De andere 2~3 dagen woont ze in Deventer
EEN EAGLE!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De andere 2~3 dagen woont ze in Deventer
Oke, normaal, als ik vrij zou zijn geweest dan zou ik nu nog wel hebben liggen slapen, maar helaas ben ik niet vrij maar ziek vandaagquote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, voordeel van de twijfel....
Ik was van het weekend nog in Deventerquote:
Als zij het nu even netjes overmaakt ben ik ook weer blij. Of reageert, zou ook wel prettig zijnquote:
quote:
Je wil niet weten hoeveel feest ik vrijdag heb gevierd.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie wel causaal verband tussen tegen Oranje zijn en succes bij de vrouwen trouwens.
Van jou natuurlijkquote:
nee dr past toch niet veel in mn cribquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie wel causaal verband tussen tegen Oranje zijn en succes bij de vrouwen trouwens.
Dat is waarquote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee dr past toch niet veel in mn crib
Ja als bedrijf zijnde is het dus niet zo makkelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
moeten ze bij mij flikken, heb ik er een auto bij
2 jaar terug stond ik in Munchen DUI - ITA te kijken. Nog nooit EK/WK buiten gekeken in zo'n suffe bende. Ergens na een half uur kwamen ze daar een beetje los. Nee, die Duitsers weten niet hoe ze moeten feesten.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Een weekendje Berlijn komend weekend, dat lijkt me wel wat.
Als dit nog niet lukt....quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als zij het nu even netjes overmaakt ben ik ook weer blij. Of reageert, zou ook wel prettig zijn
en toch weet ik zeker dat k m volpropquote:
1 bed, 1 bank, 1 tafel, 1 GvsE en hij is volquote:Op maandag 5 juli 2010 10:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch weet ik zeker dat k m volprop
en dat je dat niet eens meer weet is weer een reden waarom ik niet met je zal trouwenquote:
dinsdag. morgen. en dan zaterdag.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 jaar terug stond ik in Munchen DUI - ITA te kijken. Nog nooit EK/WK buiten gekeken in zo'n suffe bende. Ergens na een half uur kwamen ze daar een beetje los. Nee, die Duitsers weten niet hoe ze moeten feesten.
As. zondag hoeft NED pas om 20:30 te spelen, maar ik denk dat half Nederland al om 14:00 's middags op z'n kop staat
juist die kunnen die auto toch lekker binnen houden tot er betaald is....?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja als bedrijf zijnde is het dus niet zo makkelijk
Meer heb je niet nodig!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
1 bed, 1 bank, 1 tafel, 1 GvsE en hij is vol
je bent wel fanatiek, dat kan nog weleens van pas komen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat je dat niet eens meer weet is weer een reden waarom ik niet met je zal trouwen
Terecht! Was pas met een erg leuke meid aan het praten, jammer dat ze Deventerse roots had. Wel woonachtig in Utrecht tegenwoordig, dat was weer positief.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vader (in '48 in Zwolle geboren), was ook niet al te happy
Zeg,quote:Op maandag 5 juli 2010 10:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
1 bed, 1 bank, 1 tafel, 1 GvsE en hij is vol
Ik zit finales te vergelijken. DUI-ITA 2 jaar terug en NED-DUI/ESP as. zondag.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeg,nu voel ik me huge..
nee.. sowieso is mn slaapkamer met een bed en kast vol..
dan een bank en fauteuil en tafel en rattenkooi en tvkast en tv en boekenkast in de woonkamer en stellagekast in de keuken en kapstok in de gang.
denk ook dat de kattebak in de gang komt
lach mij ook maar uit. Maar neequote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit finales te vergelijken. DUI-ITA 2 jaar terug en NED-DUI/ESP as. zondag.
Ik ga jou, djayzz en Q morgenavond trouwens keihard uitlachen na de wedstrijd. Die gaan we nml. gewoon winnen.
Ja, maar officieel weet ik niet dat ze op dat adres zitquote:Op maandag 5 juli 2010 10:22 schreef djayzz het volgende:
Als dit nog niet lukt....
Stuur een "ouderwetse" brief met het verzoek naar het adres waar ze nu met dat gips ligt, dat komt iig serieuzer over dan een sms
Omdat zij in mijn huis woont.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef rival het volgende:
Nouk babe, waarom moet iemand jou huur betalen? leg uit
Same here. Zat onder het bier en zweet. Maar het was het waard.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef Nouk84 het volgende:
Hoeveel bier ik vrijdag over me heen heb gehad, niet normaal. En niet eens omdat ze ermee gingen gooien, gewoon omdat ze zo enthousiast aan het springen waren en ik er net voor stond
oh, ja ik bedoel natuurlijk ook zondag.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga jou, djayzz en Q morgenavond trouwens keihard uitlachen na de wedstrijd. Die gaan we nml. gewoon winnen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent wel fanatiek, dat kan nog weleens van pas komen.
Ik sta morgen gewoon in de stad met een oranje shirt Nederland aan te moedigen hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb elke keer vol vertrouwen gezegd dat we het gingen winnen en dat werkt tot nu toe. Vrijdag rond de 80ste minuut zei ik ook nog: dit hebben we gewonnen. Die finale halen we gewoon.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lach mij ook maar uit. Maar nee
en dat heb ik alle afgelopen wedstrijden ook gezegt en gehoopt
ijsquote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef Samzz het volgende:
Hmmmmm... ijs eten na het tandenpoetsen is niet lekker. Ff wachten nog
wij winnen dit WK!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
Dan schrap ik jou even van het uitlach-lijstjequote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, ja ik bedoel natuurlijk ook zondag.!
uruguay winnen we wel mits we niet arrogant worden.
officieel moet zij gewoon de huur betalenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar officieel weet ik niet dat ze op dat adres zit![]()
Ik ga me nog niet uitlaten over de finalequote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
wij winnen dit WK!!!
tenminste als klose, sweinsteiger en nog wat duitsers plotseling geblesseerd raken
erg brak/lam, wel ok, en nek is echt een heel stuk beter.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
hoe isset daar? (naar omstandigheden dan he)
ik weiger het te geloven.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb elke keer vol vertrouwen gezegd dat we het gingen winnen en dat werkt tot nu toe. Vrijdag rond de 80ste minuut zei ik ook nog: dit hebben we gewonnen. Die finale halen we gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |