Of nietquote:Op maandag 5 juli 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, in de buurt dus. Trio-tijd
Bij mij schrijven ze het gewoon af, of er nou geld op mn rekening staat of niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kwam er dus gewoon mee weg. Tot 3x toe een hypotheekachterstand van 4+ maanden.
het lijken er veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, inderdaad! Maar logisch hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Wormer - Eindhoven 3 verstoringen, ik zou tegen de 4 uur onderweg zijn. En daar kwam ik te laat achter. Ik heb zijn hart gebroken![]()
Dat ik nog geen huur heb ontvangen en of ze dat vandaag wil overmaken.quote:
Duitsland - Uruguay gaat inderdaad een interessante wedstrijd zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tijdens de WK finale zal het wel rustig zijn iig
Was gekoppeld aan een niet bestaande postbankrekening door nog wat andere foutenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij schrijven ze het gewoon af, of er nou geld op mn rekening staat of niet.![]()
Scheelt dat mn huisbank, hypotheekverstrekker en werkgever één en dezelfde zijn.
Nee, al sinds half zeven.. maar heb me tot nu toe kunnen vermaken met boeken die nog op mn kamer lagen.. de rest is al ingepaktquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Duitsland - Uruguay gaat inderdaad een interessante wedstrijd zijn.
kutjongquote:
Ja, of Spanje - Uruguayquote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, al sinds half zeven.. maar heb me tot nu toe kunnen vermaken met boeken die nog op mn kamer lagen.. de rest is al ingepakt
Die kutbank heb ik jaren geleden al gedag gezegd. Gezeikquote:Op maandag 5 juli 2010 10:14 schreef Q. het volgende:
Bij mij schrijven ze het gewoon af, of er nou geld op mn rekening staat of niet.![]()
Scheelt dat mn huisbank, hypotheekverstrekker en werkgever één en dezelfde zijn.
De andere 2~3 dagen woont ze in Deventerquote:
Gaan we nog doen jaquote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Maar logisch hoorVerzet?
![]()
Ik mag datquote:
Heb je nog hulp nodig met verhuizen?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, al sinds half zeven.. maar heb me tot nu toe kunnen vermaken met boeken die nog op mn kamer lagen.. de rest is al ingepakt
Gegen die mauer!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
het lijken er veel
Nee, dan is het goed..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dan gaat het inderdaad wel makkelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was gekoppeld aan een niet bestaande postbankrekening door nog wat andere fouten
Netjesquote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Maar logisch hoorVerzet?
![]()
[..]
Dat ik nog geen huur heb ontvangen en of ze dat vandaag wil overmaken.
Wat sneu voor je vriendin.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De andere 2~3 dagen woont ze in Deventer
EEN EAGLE!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De andere 2~3 dagen woont ze in Deventer
Oke, normaal, als ik vrij zou zijn geweest dan zou ik nu nog wel hebben liggen slapen, maar helaas ben ik niet vrij maar ziek vandaagquote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, voordeel van de twijfel....
Ik was van het weekend nog in Deventerquote:
Als zij het nu even netjes overmaakt ben ik ook weer blij. Of reageert, zou ook wel prettig zijnquote:
quote:
Je wil niet weten hoeveel feest ik vrijdag heb gevierd.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie wel causaal verband tussen tegen Oranje zijn en succes bij de vrouwen trouwens.
Van jou natuurlijkquote:
nee dr past toch niet veel in mn cribquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie wel causaal verband tussen tegen Oranje zijn en succes bij de vrouwen trouwens.
Dat is waarquote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee dr past toch niet veel in mn crib
Ja als bedrijf zijnde is het dus niet zo makkelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
moeten ze bij mij flikken, heb ik er een auto bij
2 jaar terug stond ik in Munchen DUI - ITA te kijken. Nog nooit EK/WK buiten gekeken in zo'n suffe bende. Ergens na een half uur kwamen ze daar een beetje los. Nee, die Duitsers weten niet hoe ze moeten feesten.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Een weekendje Berlijn komend weekend, dat lijkt me wel wat.
Als dit nog niet lukt....quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als zij het nu even netjes overmaakt ben ik ook weer blij. Of reageert, zou ook wel prettig zijn
en toch weet ik zeker dat k m volpropquote:
1 bed, 1 bank, 1 tafel, 1 GvsE en hij is volquote:Op maandag 5 juli 2010 10:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch weet ik zeker dat k m volprop
en dat je dat niet eens meer weet is weer een reden waarom ik niet met je zal trouwenquote:
dinsdag. morgen. en dan zaterdag.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 jaar terug stond ik in Munchen DUI - ITA te kijken. Nog nooit EK/WK buiten gekeken in zo'n suffe bende. Ergens na een half uur kwamen ze daar een beetje los. Nee, die Duitsers weten niet hoe ze moeten feesten.
As. zondag hoeft NED pas om 20:30 te spelen, maar ik denk dat half Nederland al om 14:00 's middags op z'n kop staat
juist die kunnen die auto toch lekker binnen houden tot er betaald is....?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja als bedrijf zijnde is het dus niet zo makkelijk
Meer heb je niet nodig!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
1 bed, 1 bank, 1 tafel, 1 GvsE en hij is vol
je bent wel fanatiek, dat kan nog weleens van pas komen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat je dat niet eens meer weet is weer een reden waarom ik niet met je zal trouwen
Terecht! Was pas met een erg leuke meid aan het praten, jammer dat ze Deventerse roots had. Wel woonachtig in Utrecht tegenwoordig, dat was weer positief.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vader (in '48 in Zwolle geboren), was ook niet al te happy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |