Mensen zijn gewoon aso soms.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hun auto laten repareren en dan gewoon niet betalen.
En er inderdaad mee weg komen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lo Rival! (of zit ik nu weer te hormonaal op je te reageren?)
Euhm, ik ben hier de snelstequote:
Wie van de 2 woont er in Wormer en mag ik tot buurman rekenen?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wormer - Eindhoven 3 verstoringen, ik zou tegen de 4 uur onderweg zijn. En daar kwam ik te laat achter. Ik heb zijn hart gebroken![]()
Succesquote:Op maandag 5 juli 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We gaan het her-inplannen op een NS-verstoringvrijedag
Mijn vriendinquote:Op maandag 5 juli 2010 10:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wie van de 2 woont er in Wormer en mag ik tot buurman rekenen?
Geen van beide volgens mij.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tijdens de WK finale zal het wel rustig zijn iigquote:Op maandag 5 juli 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We gaan het her-inplannen op een NS-verstoringvrijedag
moeten ze bij mij flikken, heb ik er een auto bijquote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hun auto laten repareren en dan gewoon niet betalen.
En er inderdaad mee weg komen.
Nou ja, dat er iig geen geplande verstoringen op mijn traject zitten. Stomme is, ik had 2 weken terug al gekeken hoe en wat. En dan ook nog voor afgelopen zaterdag, niet voor een zaterdag. En toen werd er nog niks aangegevenquote:
Vandaar dat jij zoveel auto's hebtquote:Op maandag 5 juli 2010 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
moeten ze bij mij flikken, heb ik er een auto bij
woon jij dan ook in De Wormer?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Principekwestiequote:Op maandag 5 juli 2010 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar voor 4~5 dagen in de week, en ook nog op het industrieterrein hoor
Of nietquote:Op maandag 5 juli 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, in de buurt dus. Trio-tijd
Bij mij schrijven ze het gewoon af, of er nou geld op mn rekening staat of niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kwam er dus gewoon mee weg. Tot 3x toe een hypotheekachterstand van 4+ maanden.
het lijken er veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, inderdaad! Maar logisch hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Wormer - Eindhoven 3 verstoringen, ik zou tegen de 4 uur onderweg zijn. En daar kwam ik te laat achter. Ik heb zijn hart gebroken![]()
Dat ik nog geen huur heb ontvangen en of ze dat vandaag wil overmaken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |