De bank gaat een stuk sneller kan ik je vertellen. Er is ook geen koopbescherming. Alleen huurbescherming.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ja.
[..]
ik zou het niet weten aangezien ik niet huur. maar het lijkt me nogal logisch. als ik mijn hypo niet betaal kickt de bank mij ook uit huis op een gegeven moment.
snap ik, maar het ging me even om het idee.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
De bank gaat een stuk sneller kan ik je vertellen. Er is ook geen koopbescherming. Alleen huurbescherming.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef djayzz het volgende:
"Kut dat je een been gebroken hebt, maar als je vandaag het geld niet overmaakt, moet je morgen naar het ziekenhuis voor je andere been"
Liefs Nouk
Dat kun je wel een half jaar volhouden. En als je dan één keer betaald weer een half jaar. Als je dat anderhalf jaar volhoudt, dan pas beginnen ze over veiling enzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:54 schreef dawg het volgende:
ik zou het niet weten aangezien ik niet huur. maar het lijkt me nogal logisch. als ik mijn hypo niet betaal kickt de bank mij ook uit huis op een gegeven moment.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kun je wel een half jaar volhouden. En als je dan één keer betaald weer een half jaar. Als je dat anderhalf jaar volhouden, dan pas beginnen ze over veiling enzo.
Een bank heeft in dit geval meer macht dan een particulier.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Helaas ben ik zo'n kneus die dit uit ervaring weet. Die twee keer betalen was dan wel het complete openstaande bedrag.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Forget it of doe mij het adres van die hypotheekverstrekker.
Ik heb de brieven gezien na 1 maand niet betalen. Binnen 4 dagen anders het complete hypotheekbedrag.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas ben ik zo'n kneus die dit uit ervaring weet. Die twee keer betalen was dan wel het complete openstaande bedrag.
Ik kwam er dus gewoon mee weg. Tot 3x toe een hypotheekachterstand van 4+ maanden.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb de brieven gezien na 1 maand niet betalen. Binnen 4 dagen anders het complete hypotheekbedrag.
Ik zou het in 5 euro biljetten afrekenen en net ééntje te weinig geven!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb de brieven gezien na 1 maand niet betalen. Binnen 4 dagen anders het complete hypotheekbedrag.
Toen ik nog een hypotheek had heb ik ook wel een paar x te laat betaald, maar ik hoefde echt niet direct het complete bedrag op te hoesten hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 10:01 schreef Godtje het volgende:
Morgen Rival!quote:
Hoiquote:
Doet me denken aan die Haagse Sjonnie met zijn huurachterstand.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou het in 5 euro biljetten afrekenen en net ééntje te weinig geven!
Wormer - Eindhoven 3 verstoringen, ik zou tegen de 4 uur onderweg zijn. En daar kwam ik te laat achter. Ik heb zijn hart gebrokenquote:
Hoeveel mensen hun auto laten repareren en dan gewoon niet betalen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Haagse Sjonnie met zijn huurachterstand.
"Maar je hebt een achterstand van 6000 euro, maar maar 3000 euro die je gaat betalen"
"Ja, dat zijn allemaal extra kosten, je denkt toch niet dat ik die ook ga betalen? Ze krijgen 3000 en dan is het klaar!"
het erge is dat dat soort figuren er vaak nog mee weg komen ook.
Oh, goede vraag! Ben ik ook wel benieuwd naarquote:
Oh, dat dusquote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wormer - Eindhoven 3 verstoringen, ik zou tegen de 4 uur onderweg zijn. En daar kwam ik te laat achter. Ik heb zijn hart gebroken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |