Nee dat mag zo maar nietquote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
juist die kunnen die auto toch lekker binnen houden tot er betaald is....?
Dat is het hele probleem hè?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef dawg het volgende:
[..]
uruguay winnen we wel mits we niet arrogant worden.
nee! juist nog nooit zijn ze dat geweest, tot nu.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weiger het te geloven.
NL heeft het nooit echt gekund. Ze zijn altijd ervan overtuigd dat ze het kunnen waardoor het misgaat.
* stbabylon voegt GvsE toe aan het uitlachlijstjequote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
NL heeft het nooit echt gekund. Ze zijn altijd ervan overtuigd dat ze het kunnen waardoor het misgaat.
Het is zo'n typische kampbeulnaam.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:30 schreef stbabylon het volgende:
SWEINSTEIGER is trouwens wel een meesterlijke Duitse schreeuwnaam
je denkt wel dat de duitsers van spanje winnen toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga me nog niet uitlaten over de finale
Justem! Dit team wordt niet arrogant, daar zorgt Van Marwijk wel voor.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem hè?Alhoewel ik van de huidige selectie niet verwacht dat ze arrogant gaan worden trouwens, zeker niet van een Robben of Sneijder, dat zit wel goed
tot nu toe is het nog geen probleem gebleken. wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in v marwijk als coach die het hoofd koel houdt.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem hè?Alhoewel ik van de huidige selectie niet verwacht dat ze arrogant gaan worden trouwens, zeker niet van een Robben of Sneijder, dat zit wel goed
Zolang ze niet zo praat.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Terecht! Was pas met een erg leuke meid aan het praten, jammer dat ze Deventerse roots had. Wel woonachtig in Utrecht tegenwoordig, dat was weer positief.
Kunnen we die spanjaarden niet omkopen dat ze even wat duitse benen breken?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
wij winnen dit WK!!!
tenminste als klose, sweinsteiger en nog wat duitsers plotseling geblesseerd raken
Daar kan van alles gebeuren, geef wel de Duitsers een iets betere kans. Maar dat het een mooie wedstrijd wordt, daar ben ik wel van overtuigd. Die ga ik zeker kijken!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
je denkt wel dat de duitsers van spanje winnen toch?
ik dacht dat spanje naar de finale zou gaan maar nu heb ik de duitsers zien spelen damn
Daarbij is Duitsland belachelijk sterk, Nederland kan die alleen verslaan als alles 100% op zn plek valt en die Mannschafft een mindere dag heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:32 schreef dawg het volgende:
[..]
tot nu toe is het nog geen probleem gebleken. wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in v marwijk als coach die het hoofd koel houdt.
Mijn god, ik krijg nu al buikpijn als ik er aan denk. Wat een sfeer gaat dat zijn! 1974 all over. En daar was ik niet eens bij!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kan van alles gebeuren, geef wel de Duitsers een iets betere kans. Maar dat het een mooie wedstrijd wordt, daar ben ik wel van overtuigd. Die ga ik zeker kijken!
elke keer als ze eventjes voorstonden, gingen ze makkelijk spelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef dawg het volgende:
[..]
nee! juist nog nooit zijn ze dat geweest, tot nu.
was het weekend zo zwaar?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef dawg het volgende:
[..]
erg brak/lam, wel ok, en nek is echt een heel stuk beter.
y tu?
Daarom maar hopen dat Spanje wint van Duitsland, zij hebben nog een kans tegen de Duitsers, en wij hebben wel een kans tegen Spanje in de finalequote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarbij is Duitsland belachelijk sterk, Nederland kan die alleen verslaan als alles 100% op zn plek valt en die Mannschafft een mindere dag heeft.
Ik hoop te veel op een finale Nederland - Duitsland eigenlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daarom maar hopen dat Spanje wint van Duitsland, zij hebben nog een kans tegen de Duitsers, en wij hebben wel een kans tegen Spanje in de finale
belachelijk sterk valt wel mee. ze hebben verloren van servie, en argentinie vond ik gewoon slecht spelen dit wk, itt voorgaande wk's. beetje hetzelfde verhaal als brazilie eigenlijk, alleen is het voor brazilie nog wat erger vanwege hun rep.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarbij is Duitsland belachelijk sterk, Nederland kan die alleen verslaan als alles 100% op zn plek valt en die Mannschafft een mindere dag heeft.
Ik ben met je eens dat de mentaliteit die NL de afgelopen toernooien heeft gehad niet de juiste was, maar zeggen dat ze het nooit echt gekund hebben slaat echt als een lul op een drumstel met een kutgeluid.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ben je wel lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
bwabants is veel beter dan dat achterhoeks inderdaad.
Weer een trauma voor NLquote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Gaan we morgen samen kijken?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tofquote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon voegt GvsE toe aan het uitlachlijstje
Leo praat gelukkig gewoon ABN (daarbij, Deventer-Zwols, ligt heel dicht tegen elkaar, en dus is Deventers best coolquote:
dan hebben wij dus ook een kans tegen duitsland, djayzzieboy.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daarom maar hopen dat Spanje wint van Duitsland, zij hebben nog een kans tegen de Duitsers, en wij hebben wel een kans tegen Spanje in de finale
Ik droom er slechts van.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weer een trauma voor NL![]()
Al weiger ik al over een finale te praten.
Ja, dat zou leuk zijn, maar winnen gaat dan niet lukkenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop te veel op een finale Nederland - Duitsland eigenlijk.
Dan was het vast niet heel erg. Want plat Deventers is wel zo verschrikkelijk, daar knap zelfs jij op af Q.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond het niet storend. Was echt leuke meid.
geestelijk.. sorryquote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat de mentaliteit die NL de afgelopen toernooien heeft gehad niet de juiste was, maar zeggen dat ze het nooit echt gekund hebben slaat echt als een lul op een drumstel met een kutgeluid.
Neen, want je weet dat ik zoveel mogelijk probeer om dat kutvoetbal niet te kijkenquote:
Deventer ligt in Salland Overijssel, niet in de Achterhoek.quote:
De mentaliteit nu is winnen, ook al is het met kut voetbal.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat de mentaliteit die NL de afgelopen toernooien heeft gehad niet de juiste was, maar zeggen dat ze het nooit echt gekund hebben slaat echt als een lul op een drumstel met een kutgeluid.
Zelfs ik? Dan moet het wel heel erg zijn!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan was het vast niet heel erg. Want plat Deventers is wel zo verschrikkelijk, daar knap zelfs jij op af Q.
Stiekem ben je wel benieuwdquote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geestelijk.. sorry![]()
[..]
Neen, want je weet dat ik zoveel mogelijk probeer om dat kutvoetbal niet te kijken
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef rival het volgende:
Ik hoop wel dat robben weer beseft dat hij ook gewoon een mens is.... eerste 4 acties oid waren echt dramatisch.,..,.. steeds naar die linkerpoot terwijl hij makkelijk buitenom kon om een assist te geven!
egoist, maarja als ie scoort hoor je me niet hoor
eneuhm.... oke oke oke.... laat die kuyt er maar in, ik ben om
zijn jullie het allemaal wel met me eens dat robin van persie beter naar huis kan gaan?
Voor mensen uit de Randstad is alles ten noorden en oosten van Utrecht al de Achterhoek.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deventer ligt in Salland Overijssel, niet in de Achterhoek.
Dan moet je maar hopen dat ze de tribune filmen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
De mentaliteit nu is winnen, ook al is het met kut voetbal.
Daarbij beschouw ik NL-DUI niet als verloren en kans is er zeker
Maar eerst... Morgen! Ik wil Suarez zien janken
nope, vannacht niet geslapen, en ik moet vanmiddag laatste keer nek kraken dus ik moet wakker zien te blijven.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
was het weekend zo zwaar?
hier is alles top. Ik ben erg opgewekt en blijal is het maandagochtend!
Eh nee, want Duitsland speelt niet als Duitsland.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou leuk zijn, maar winnen gaat dan niet lukkenPenalties enzo
Van persie moest vanaf het begin al naar huis, hij staat altijd op de verkeerde plaats op het verkeerde tijdstipquote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef rival het volgende:
Ik hoop wel dat robben weer beseft dat hij ook gewoon een mens is.... eerste 4 acties oid waren echt dramatisch.,..,.. steeds naar die linkerpoot terwijl hij makkelijk buitenom kon om een assist te geven!
egoist, maarja als ie scoort hoor je me niet hoor
eneuhm.... oke oke oke.... laat die kuyt er maar in, ik ben om
zijn jullie het allemaal wel met me eens dat robin van persie beter naar huis kan gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |