Allemaal geschokt door het gebrek aan OP!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:24 schreef dawg het volgende:
wat een stilte, zie je wel dat iedereen hard aan het werk is?
das vervelend. sterkte ermee.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Allemaal geschokt door het gebrek aan OP!
Doe er eens wat aan luie donder, nou mag de volgende opzoek naar een oud topic met OP voor de link naar de wikiquote:
quote:
maak je niet zo druk om een stuk tekst wat niemand leest. dan leef je langer, zonder dat gestressquote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan luie donder, nou mag de volgende opzoek naar een oud topic met OP voor de link naar de wiki
show me the money!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Wat is een handige insteek voor mijn vraag om geld smsje?
"GVD, ik heb mijn geld nog niet" (maar dan iets minder overdreven)
of
"Zou je er nog even aan kunnen denken het geld naar me over te maken?"
Voor wie is het?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
of
Heej, kan je dat geld nog overmaken deze week? Ik heb het nodig...quote:Op maandag 5 juli 2010 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
of
Nee, daarom heet ie ook Keith Sweat.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kees Zweet.
Zou het scoren in NL met zo'n naam?.
Samzzquote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nogal een hekel aan veegmachines die om half negen 's ochtends met veel kabaal de parkeerplaats komen vegen
Lambalquote:Op maandag 5 juli 2010 09:28 schreef dawg het volgende:
[..]
maak je niet zo druk om een stuk tekst wat niemand leest. dan leef je langer, zonder dat gestress
quote:
Voor diegene die mijn huis huurt.quote:
dan zou ik in elk geval iets sturen waarin het duidelijk is dat je het snel wilt hebben en dat het niet vrijblijvend oid is.quote:
Na de muziek ga je nu ook de namen van artiesten waar je niks mee hebt afzeiken?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een native speaker is dat dus precies hetzelfde.
Echt, why God, why?
Wat komt erna, Sam Smegma, Peter Piss, Cody Crap?
"Er staat op dit moment nog X euro open, wil je dit alsjeblieft vóór (datum) doen?"quote:
Wat Dawg zegtquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Na de muziek ga je nu ook de namen van artiesten waar je niks mee hebt afzeiken?
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Er staat op dit moment nog X euro open, wil je dit alsjeblieft vóór (datum) overmaken?"
Ja en een datum ook, ik wil het namelijk nuquote:
Ja, daar zat ik ook over te twijfelen, maar ik vond dat wat aardiger staan.quote:
Goed hoorquote:
'vandaag nog'quote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja en een datum ook, ik wil het namelijk nu
Voor 5 juli dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zeg je nu, of vul je de datum van vandaag in. Als je er niks bij zet, geeft dat ook reden tot nog later betalen, juist omdat je geen ultimatum stelt.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En anders stuur ik de Fok! knokploeg op je af!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef stbabylon het volgende:
"Je maakt het vandaag over aan mij, of je betaald het overmorgen aan de deurwaarder"
dan hoop ik voor noukie dat de deurwaarder beter kan rekenen dan jij kunt spellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef stbabylon het volgende:
"Je maakt het vandaag over aan mij, of je betaald het overmorgen aan de deurwaarder"
Ja, en ik had zoveel vertrouwenquote:
5 dagenquote:
Ja, dat.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:38 schreef dawg het volgende:
ik zou 'alsjeblieft' weglaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |