Buiten is het inderdaad lekker nu! Ik zet m'n ramen en balkondeur wel open vannacht. Hopelijk koelt het een beetje af in mijn kamer.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leuk verjaardagsfeestje gehad hier, gelukkig nog wel buiten kunnen zitten.. Nu slapen, in een koele kamer
Mwohquote:
Verwijderdquote:
Dat is lekker. Op de gang is het hier nog 28 graden en op m'n kamer nog zeker een graad of vier warmerquote:Op zondag 4 juli 2010 01:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leuk verjaardagsfeestje gehad hier, gelukkig nog wel buiten kunnen zitten.. Nu slapen, in een koele kamer
Was 'ie eerst niet gezellig dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:19 schreef Rituals het volgende:
Ik ben ook nog wakker! Onverwachts nog gezellige avond gehad. Nu weer thuis, warm op m'n kamer. Bah.
Misschien een gek idee hoor, maar pak een rol schilderstape en wat vuilniszakken en plak je kozijn af. Voor een paar euro en vijf minuten werk krijg je een hoop nachtrust terug. Vooral gezien jouw situatie is voldoende rust, opdoen van energie enzo erg belangrijk!quote:Op zondag 4 juli 2010 02:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
mijn hoofd zegt slapen, maar de rest niet![]()
Ben alsnog vergeten gordijnen te roggelen vandaag, vannacht weer maar 5 u geslapen. En morgen ben ik gewoon ook om 6 7u wakker
uh zo dus alnie morge
in de woonkamer is 't wel 3 graden gedaald! Van 27 naar 23 gradenquote:
Das 4 tochquote:Op zondag 4 juli 2010 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in de woonkamer is 't wel 3 graden gedaald! Van 27 naar 23 graden
zo maar 's naar de sportschool
Doe ik alquote:Op zondag 4 juli 2010 02:29 schreef LastRequest het volgende:
CP kunjm je niet beter eens met iemand gaan praten?
Straks raak je overbelast door t vele sporten en kun je helemaal niks meer..
Ja, ik zie het net! Moet ook nog even naar de stad vanmiddagquote:Op zondag 4 juli 2010 09:56 schreef SLP_ het volgende:
KoopzondagIk kan nog wel wat zomerspul genruiken dus straks naar stad toe
Ik zit te twijfelen of ik ook sportief zal doen en met de fiets zal gaan, of dat ik de trein pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed![]()
De wenkbrauwen, de tepels en de love handelsquote:Op zondag 4 juli 2010 11:49 schreef IrishBastard het volgende:
Ik weet niet wat er met dat meiske is, maar ze komt raar over
Oeps... minus de n dusquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:29 schreef Sander het volgende:
De tietenfipo doet het niet!ComplimentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
En niet eens iets zeggen dan hèquote:
Is voor eigen interpretatiequote:Op zondag 4 juli 2010 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ik er was of dat hij er was?
Meestal graven die duitsers wel degelijke kuilen andersquote:Op zondag 4 juli 2010 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar dat zit er al sinds de jaren 40-50 in ofzo.. Dus dat is een beetje poreus gewordenZakt zo'n 15 tot 20 cm per nacht.. Daarom we vullen het iedere dag bij met koud grondwater.. Daarom verbaast het me zo dat het al zo warm is binnen een week.. Heerlijk
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En niet eens iets zeggen dan hè. Ik had vast een enorm rode kop
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:27 schreef LastRequest het volgende:
Het MMS in t Erasmusgebouw vond ik vorige week prima, lekker koud!
Edit: overigens is dat waarschijnlijk niet de beste plek om te studeren want daar mag gepraat worden
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:27 schreef LastRequest het volgende:
Het MMS in t Erasmusgebouw vond ik vorige week prima, lekker koud!
Edit: overigens is dat waarschijnlijk niet de beste plek om te studeren want daar mag gepraat worden
Twee hele pagina'squote:Op zondag 4 juli 2010 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
godver 2 paginas bijlezenheb vanavond pas tijd, niet te hard posten nu he
in de snelheid dacht ik te lezen: wil je neukenquote:
wijchen, verjaardag van mn oom, alwéér bbqen, het zit niet meequote:Op zondag 4 juli 2010 13:44 schreef Swine het volgende:
[..]
Twee hele pagina's![]()
Wat ga je doen dan? Naar E-city?
Ah dat is klote. Ook een keer een kop thee over een laptop geflikkerd. Stroomde er gewoon compleet weer uit toen ik hem scheef hield. Deed niets meer. Heb hem laten staan voor paar dagen om te drogen. Toen deed hij het gewoon weer toen ik naast de pc-verkoper stond in de winkel om te kijken of hij er nog wat mee kon.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
drinken 1
laptop 0
toetsenbord is naar de kut vrees ik... typ nu met de muis. aantal toetssen geeft meerdere en verkeerde signalen doorheb hem al uit elkaar liggen en fohnd... maar helpt niet!
her een qwerty rijtje:
q]6w]6e6]r]6ty
:R
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in de snelheid dacht ik te lezen: wil je neuken
Wat aten vandaag gestoomde Pino met rijst!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
patat..
hier kip met roerbakgroentenzo'n hele kip, uit de oven
![]()
Vetpan staat bij mij nog buitenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:44 schreef SLP_ het volgende:
pff, ik heb honger en heb zin in friet maar geen zin om te fietsen naar de friettent
bij mij ook maar friet vd friettent is lekkerderquote:Op zondag 4 juli 2010 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vetpan staat bij mij nog buiten
Verkapte zie je daar CP!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:12 schreef SLP_ het volgende:
[..]
bij mij ook maar friet vd friettent is lekkerderik ga over een kwartiertje denk ik
Smakelijk!quote:
het was friet!!!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
patat..
hier kip met roerbakgroentenzo'n hele kip, uit de oven
![]()
Ik zit hier ook in mijn boxer! Niet iedereen kan tegen deze hitte!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef Rituals het volgende:
Ik had niet door dat er nog iemand thuis was! Ging net naar de wc en schrok me helemaal kapot toen er mensen de trap af kwamen!
Was een huisgenootje met haar vriendje (die daar liep zonder shirt en in z'n boxer).
Huisgenootje: 'Uhm...ja...uhm...hij heeft geen shirt meer aan, omdat het zo warm is!'Sure.
excuustruusquote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef Rituals het volgende:
Ik had niet door dat er nog iemand thuis was! Ging net naar de wc en schrok me helemaal kapot toen er mensen de trap af kwamen!
Was een huisgenootje met haar vriendje (die daar liep zonder shirt en in z'n boxer).
Huisgenootje: 'Uhm...ja...uhm...hij heeft geen shirt meer aan, omdat het zo warm is!'Sure.
Pics!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit hier ook in mijn boxer! Niet iedereen kan tegen deze hitte!
check trouwensquote:Op zondag 4 juli 2010 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit hier ook in mijn boxer! Niet iedereen kan tegen deze hitte!
Ik kreeg ook af en toe ook voor elkaar dat haar haar erna beter zat, dus dat zegt toch weer niksquote:Op zondag 4 juli 2010 22:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Pics!![]()
.
Vandaag valt het toch wel mee met de hitte? Zij zagen eruit alsof ze het om een andere reden heet hadden![]()
. Hoewel, haar haar zat nog wel heel netjes. Misschien heb je ook wel gelijk
.
Warm en plakkerig door wat fysieke inspanning natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef Rituals het volgende:
Out of bed lookquote:Op zondag 4 juli 2010 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
check trouwens
[..]
Ik kreeg ook af en toe ook voor elkaar dat haar haar erna beter zat, dus dat zegt toch weer niks![]()
Waar is onze beroepsramptoerist?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:30 schreef Swine het volgende:
Wow, is Malvert ontploft ofzo! P2000 geeft drie ambu meldingen en brandweer uit Nijmegen en gehele omgeving mag langskomen
Het kan aan mij liggen, maar ik zie echt helemaal niksquote:
Ik zat ook al m'n hoofd erop te brekenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef morgane het volgende:
Ik kan ook niks van die foto maken idd...als je zegt dat 'ie op z'n kop staat geloof ik het ook.
Google is your friendquote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef IrishBastard het volgende:
Waar ken jij Kasper trouwens van, of had je gewoon gegoogled?
Ik leer voor dit soort dingen, niet om bij iemand een depressie of obsessief-compulsieve aandoening te diagnosticerenquote:
Plus die late ritten scheuren altijd goed door, kan daar ook vrij goed, zelfs door de bochtquote:Op maandag 5 juli 2010 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeetje, ik ben ook benieuwd voor de mensen die in dat huis zaten
En IB zegt net ook, je hebt nooit gordels aan in een bus ofzo, dus als die ergens tegen aanklapt is de kans dat jij ergens tegen aangegooid wordt erg groot
Hij scheurde nu vooral rechtdoorquote:Op maandag 5 juli 2010 00:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Plus die late ritten scheuren altijd goed door, kan daar ook vrij goed, zelfs door de bocht
Dat was wel duidelijkquote:
Arme, arme jij! Morgen je tentamen? Ik moet vanaf morgen beginnen met leren van mezelf. Echt. Ik ga het écht proberen!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik leer voor dit soort dingen, niet om bij iemand een depressie of obsessief-compulsieve aandoening te diagnosticeren
Ik mag ook weer verder voor de volgende hoor, wat nou vakantiequote:Op maandag 5 juli 2010 00:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk.
[..]
Arme, arme jij! Morgen je tentamen? Ik moet vanaf morgen beginnen met leren van mezelf. Echt. Ik ga het écht proberen!
Altijd fijn! Wanneer begint jouw vakantie dan wel echt?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:18 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik mag ook weer verder voor de volgende hoor, wat nou vakantie
Woensdagmiddag 21 juli, 12.00 uur (woensdag van de zomerfeesten)quote:Op maandag 5 juli 2010 00:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Altijd fijn! Wanneer begint jouw vakantie dan wel echt?
Dankje! Balen! Maar nu eerst nog even vakantie dus!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:21 schreef morgane het volgende:
Succes met leren beiden!! Ik mag half augustus ook weer, 3 hertentamens en een essay.
Klote! Die van mij dinsdagmiddag 20 juli, 12.00 uur (dinsdag van de zomerfeesten)quote:Op maandag 5 juli 2010 00:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Woensdagmiddag 21 juli, 12.00 uur (woensdag van de zomerfeesten)
Thnx, en ook vast succesquote:Op maandag 5 juli 2010 00:21 schreef morgane het volgende:
Succes met leren beiden!! Ik mag half augustus ook weer, 3 hertentamens en een essay.
Laatste tentamen was een keuzeblok, had die maandag al terug met een 7quote:Op maandag 5 juli 2010 00:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje! Balen! Maar nu eerst nog even vakantie dus!
[..]
Klote! Die van mij dinsdagmiddag 20 juli, 12.00 uur (dinsdag van de zomerfeesten)Mits ik mijn vorige tentamen gehaald heb, anders pas 22 juli)
Goed zo!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:26 schreef Swine het volgende:
[..]
Thnx, en ook vast succes
[..]
Laatste tentamen was een keuzeblok, had die maandag al terug met een 7
Das dus bij mij om de hoek!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:06 schreef Swine het volgende:
http://twitgoo.com/16qq8p zit er vol tegenaan
Jezus wat naar. Waren de bewoners ook thuis?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:31 schreef Laysa het volgende:
Dr is daarnet een bus in een huis ingereden bij ons om de hoek
....Chauffeur is dood en meerdere gewonden
Dat was niet helemaal duidelijk...wel gingen er geruchten dat daar vorig jaar een wietplantage op zolder was gevondenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:35 schreef Swine het volgende:
[..]
Jezus wat naar. Waren de bewoners ook thuis?
Het is gewoon een criminele afrekening!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal duidelijk...wel gingen er geruchten dat daar vorig jaar een wietplantage op zolder was gevonden
Staat de traumaheli er eigenlijk, die is wel opgeroepen zag ik. Heb hem hier nog niet gehoord.quote:
Nee....wel tot onder de Hatertse brug vol met ambulances, politie en brandweer....quote:Op maandag 5 juli 2010 00:39 schreef Swine het volgende:
[..]
Staat de traumaheli er eigenlijk, die is wel opgeroepen zag ik. Heb hem hier nog niet gehoord.
Zijn jullie eigenlijk niet geschrokken van die klap enzo? Kan me dat wel voorstellen als er opeens zoveel heisa voor je deur plaatsvind.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....wel tot onder de Hatertse brug vol met ambulances, politie en brandweer....
Ik hoorde het net op het radionieuws van 1 uur.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:37 schreef Mikkie het volgende:
Chauffeur overleden... lekker dan. Flinke knal geweest dan.
Nou ja, we hoorden de klap niet, maar we hoorden wel alle ambulances, politie en brandweer. Het waren er gewoon teveel voor iets simpels dus we waren gaan kijken. Het duurde even voordat de zwaar gewonden er uit waren en ééntje kwam naar buiten en daar deden ze een laken over. Toen was het wel duidelijk dat er tenminste één overleden was. We spraken ook nog iemand en die was een goede vriend van een familie wiens dochter ernstig gewond was geraakt. Nou ja, ik ben er niet zo van geschrokken die dingen gebeuren nou eenmaal, maar Laysa was er meer door geschrokken. Ik hoop, maar voor de buschauffeur dat hij niet veel heeft moeten lijden.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef Swine het volgende:
[..]
Zijn jullie eigenlijk niet geschrokken van die klap enzo? Kan me dat wel voorstellen als er opeens zoveel heisa voor je deur plaatsvind.
Klopt ja... Daar zat ik toevallig afgelopen week nog over na te denken, nadat ik er persoonlijk mee werd geconfronteerd in een Nijmeegse bus die plotseling flink hard moest remmen.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
En IB zegt net ook, je hebt nooit gordels aan in een bus ofzo, dus als die ergens tegen aanklapt is de kans dat jij ergens tegen aangegooid wordt erg groot
Nu ga ik me aankleden en moet ik naar de tandarts!quote:Bij het ongeluk is de buschauffeur om het leven gekomen. Alle passagiers raakten gewond, drie van hen zijn er slecht aan toe. Het huis waar de bus tegenaan reed is zwaar beschadigd, maar de bewoners bleven ongedeerd. Wel is een bewoonster van een van de panden zo erg geschrokken, dat ze uit voorzorg naar het ziekenhuis is gebracht.
Chauffeur onwel?
Het is nog niet duidelijk waarom de bus in de bocht rechtdoor reed. De mogelijkheid bestaat dat de chauffeur onwel is geworden. De politie is nog bezig met een onderzoek.
Picsquote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef Rituals het volgende:
Terug van de tandarts! Nu met afhangende mond, bijna net zo sexy als de dikke lip. Dit keer geen pijn gelukkig.
De verdoving begint langzaam uit te werken, dus het is al minder duidelijkquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef Rituals het volgende:
Terug van de tandarts! Nu met afhangende mond, bijna net zo sexy als de dikke lip. Dit keer geen pijn gelukkig.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
Succes allemaal mensen, het is weer een nieuwe week, met nieuwe kansen en nieuwe uitdagingen, nieuwe busroutes om uit te stippelen en nieuwe methodes van transport te verzinnen. Tijd voor een loeiharde halve finale en voor een zondag om nooit meer te vergeten.![]()
Hoooooi
Geen idee of het duidelijk is. Voor mezelf valt het enorm op. Haal hem zo weer wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Geen idee of het duidelijk is. Voor mezelf valt het enorm op. Haal hem zo weer weg.
Dat valt toch reuze mee! Het is niet alsof je de kop hebt als een verzopen kabeljauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat valt toch reuze mee! Het is niet alsof je de kop hebt als een verzopen kabeljauw!
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Geen idee of het duidelijk is. Voor mezelf valt het enorm op. Haal hem zo weer weg.
Volgens mij vind je mond het mooiste van je lichaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
Ik heb hem nog nooit in normale toestand gepost hè!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef royjn het volgende:
[..]
Volgens mij vind je mond het mooiste van je lichaam?
Poe vraag ik me af hoe geweldig het er allemaal in optima forma uitzietquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit in normale toestand gepost hè!Ik post hier alleen foto's als ik er misvormd uitzie
.
Iets minder misvormdquote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Poe vraag ik me af hoe geweldig het er allemaal in optima forma uitziet
En nu heb je een pil tegen een schimmelinfectie gekregen?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Iets minder misvormd.
Had net een afspraak met een huisarts in opleiding. Had stiekem gehoopt op een lekkere vent, maar helaas, het was een meisje![]()
. Had ik kunnen weten met de man/vrouw-verhouding in de medische wereld natuurlijk.
Ssttt!! Dat mag niemand weten!! Neequote:Op maandag 5 juli 2010 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En nu heb je een pil tegen een schimmelinfectie gekregen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bla bla bla , het was een meisje. Had ik kunnen weten met de man/vrouw-verhouding in de medische wereld natuurlijk.
![]()
quote:
Ik vind die verhoudingen een goede zaakquote:Op maandag 5 juli 2010 14:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Iets minder misvormd.
Had net een afspraak met een huisarts in opleiding. Had stiekem gehoopt op een lekkere vent, maar helaas, het was een meisje![]()
. Had ik kunnen weten met de man/vrouw-verhouding in de medische wereld natuurlijk.
Dat duurt altijd belachelijk lang. Helemaal met open vragen. Aan de andere kant waren het niet heel veel herkansers die het maakten. Ik gok op twee wekenquote:
Doe mij maar de zustertjes!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind die verhoudingen een goede zaak
Snap ik!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind die verhoudingen een goede zaak
Maar ze hebben wel directe toegang tot de juiste medicatie!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Snap ik!Doe mij maar een intelligente (!), mooie man met interesse in een geweldig vakgebied
.
Nu schijnt het wel dat artsen vaker scheiden, depressief en verslaafd zijn, dus of het nou zo'n een handige keuze is....
Als ze het doen, doen ze het goed!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel directe toegang tot de juiste medicatie!
Waar zijn ze dan sowieso goed in?quote:
Zelfmoord plegen?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar zijn ze dan sowieso goed in?
quote:NOVA: artsen plegen vaker zelfmoord
Artsen plegen relatief vaak zelfmoord, meldt Medisch Contact. Bovendien zijn ze vaker verslaafd en depressief. NOVA praat erover met arts en psychotherapeut Cor de Jong van de Radboud Universiteit Nijmegen.
Veel artsen lijden onder de werkdruk en volgen niet de raad op die ze patiënten zouden geven. De beroepscultuur is er niet naar om hulp te zoeken. Dit is de uitkomst van internationaal onderzoek, gepubliceerd in Medisch Contact.
Medische kennis
Artsen zoeken liever geen hulp: vaak kiezen ze voor zelfmedicatie. En wanneer ze het echt niet meer zien zitten, is zelfmoord dankzij hun medische kennis meestal succesvol.
Meestal succesvol! Zelfs dat kunnen ze niet eens echt goed!quote:
Het lijkt alsof het niet gelukt was om het stuur weg te trekken?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef swarmahoer het volgende:
De chauffeur zat bekneld tussen het dashboard en stuur dus heeft mijn partner samen met nog 1 of 2 anderen het dashboard er proberen af te trekken omdat de chauffeur aangaf dat hij weinig lucht kreeg.
zou dat de doodsoorzaak zijn geweest? doordat ze t stuur wegtrokken kan er n inwendige bloeding zn dood veroorzaakt hebben natuurlijk, of niet? medici?
http://www.omroepgelderla(...)-Nijmegen-1-dode.htm 1e reactie
Vond ik ook al toen ik dat bericht las/zagquote:
Wel een bericht uit 2007.quote:Eén op de drie co-assistenten heeft regelmatig burn-out gerelateerde klachten.
Kortom: één op de drie co-assistenten is een mietjequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kortom: één op de drie co-assistenten is een mietje.
Zou anders ook wel gebeurd zijn gok ikquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef swarmahoer het volgende:
De chauffeur zat bekneld tussen het dashboard en stuur dus heeft mijn partner samen met nog 1 of 2 anderen het dashboard er proberen af te trekken omdat de chauffeur aangaf dat hij weinig lucht kreeg.
zou dat de doodsoorzaak zijn geweest? doordat ze t stuur wegtrokken kan er n inwendige bloeding zn dood veroorzaakt hebben natuurlijk, of niet? medici?
http://www.omroepgelderla(...)-Nijmegen-1-dode.htm 1e reactie
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sowieso toch, als man bij een vrouwenstudiequote:Op maandag 5 juli 2010 17:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Anders kun je nog altijd aan de happy pillsquote:Op maandag 5 juli 2010 17:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vond ik ook al toen ik dat bericht las/zag. Hoorde laatst ook al dat enorm veel co's een burn-out krijgen. Ook fijn
. Maar ik ben behoorlijk positief ingesteld, dus het komt wel goed met mij!
Ja dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef Californium het volgende:
Zo! en dan ben je 21 en verloofdIk weet niet of ik het persoonlijk zou willen
ik ben ook 21quote:
Wie dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef Californium het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ik ook al weerIk vond het eerlijk gezegd voor mij al een te grote stap om samen te gaan wonen...
Ons kleine lieve schattige blondje meisjequote:
Mn moeder was op dr 20ste getrouwd met mn pa en al zwanger van mij, op dr 21ste was ze moederquote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef Californium het volgende:
Ja, was te verwachten, ga met god enzoquote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ons kleine lieve schattige blondje meisje
Whehehe... okequote:Op maandag 5 juli 2010 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, was te verwachten, ga met god enzoMet die volleybalster? Nou leuk voor d'r
Whehe, L.? Waarom verbaasd me dat niksquote:Op maandag 5 juli 2010 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, was te verwachten, ga met god enzoMet die volleybalster? Nou leuk voor d'r
Voor haar is het leuk, moet er alleen niet aan denken, that's allquote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Whehehe... okemaar toch... leuk voor dr, waarom de
?
Waarom niet? Ik ga echt wel proberen op tijd thuis te zijn...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zal morgn wel helemaal niks meekrigen van het voetbal![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ga echt wel proberen op tijd thuis te zijn...
Gewoon heel de dag werken... dinsdags ben ik meestal pas om een uur of 6 7 klaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ga echt wel proberen op tijd thuis te zijn...
Da's toch gewoon ruim op tijd?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Gewoon heel de dag werken... dinsdags ben ik meestal pas om een uur of 6 7 klaar.
Ik moet zo weg, heb aardig wat km's voor de boeg vandaag dus ga jakkeren onderwegquote:
Of de hele dag op kantoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:43 schreef June. het volgende:
Zulks lekker weer en dan de hele dag in de snijzaal moeten staan
Ach, vanavond, vanaf half 6 is het bieren en schreeuwenquote:
Ik heb mijn enige oranje t-shirt al aan!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, vanavond, vanaf half 6 is het bieren en schreeuwen
Oranje speelt pas om half 9 toch..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Gewoon heel de dag werken... dinsdags ben ik meestal pas om een uur of 6 7 klaar.
Jazekurquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oranje speelt pas om half 9 toch..
En dat worden onze huisartsen later?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:52 schreef Rituals het volgende:
Ik heb Reg/Int 1 gehaald met een 7.
Is dus erg slecht gemaakt, als ik met 58% een 7 heb..
Edit: Ik zie op het prikbord dat je met 45% al een 6 hebt.
Huisartsen, cardiologen, kinderartsen, psychiaters, gynaecologen, oncologen, geriaters, traumatologen, dermatologen, chirurgen, KNO-artsen, MDL-artsen, nefrologen, oogartsen, revalidatie-artsen, urologen, you name itquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dat worden onze huisartsen later?![]()
Zijn er ook landen waar ze wel iets kunnen?
Ach, 45% gezond zijn is genoeg, toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Huisartsen, cardiologen, kinderartsen, psychiaters, gynaecologen, oncologen, geriaters, traumatologen, dermatologen, chirurgen, KNO-artsen, MDL-artsen, nefrologen, oogartsen, revalidatie-artsen, urologen, you name it.
Precies! Niet zo zeuren!quote:
Wat voor een dokter ga jij worden?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Precies! Niet zo zeuren!En anders kom je naar mij, allemaal zevens en hoger
![]()
.
Weet ik nog niet, weet alleen wat me niet zo leuk lijkt. Waarvoor heb je me nodig?quote:
Wellicht kan ik je ooit van dienst zijn danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:27 schreef AMDB het volgende:
Ach, ik ben diabeet, dus waarschijnlijk kan ik overal wel terecht komen![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)oet-noord-korea.html
Dat kan!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:05 schreef swarmahoer het volgende:
volgens mij zag ik rituals net in een blauw shirtje richting stad lopen, klopt dat :p?
Swarma is daar veel te verlegen voor joh!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat kan!Kan me totáál niet tot leren zetten, dus ben maar even richting de stad gelopen, boodschappen gedaan en weer terug gelopen
. Niet eens even gedag gezegd hè?!
Ik? Nauwelijks, ben doodziek en verveel me dood in bed met laptopquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, het leeft nog.
Aaahhwquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Swarma is daar veel te verlegen voor joh!
Druk! Juco's lopen, elke dag om 7 uur in de metro en om 7 uur weer thuisquote:
quote:
Nou, als ze nu niet gaan winnen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zelfs een oranje truitje gevonden
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef Rituals het volgende:
[..].
[..]
Nou, als ze nu niet gaan winnen...Ik heb geen oranje truitje
![]()
Elke kroeg waar het uitgezonden wordt?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
wat is naast de Molenstraat nog meer leuk om voebbal te kijken?
Ik zag jou net op de Molenstraat staan of niet dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:35 schreef Rituals het volgende:
Huuu familiedag, als ik iets niet leuk vind...
Net? Tijdens de wedstrijd? Neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:37 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik zag jou net op de Molenstraat staan of niet dan?
Leuk!! 'Wij' zaten er ook aan te denken voor zondag, maar het wordt waarschijnlijk toch gewoon de Molenstraat/kroeg in Nijmegen.quote:
Ik ga zo slapen. Ik zit hier niet voor Oranje eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk!! 'Wij' zaten er ook aan te denken voor zondag, maar het wordt waarschijnlijk toch gewoon de Molenstraat/kroeg in Nijmegen.
Wel voor een andere leuke reden hoop ik? Welterusten alvast!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen. Ik zit hier niet voor Oranje eigenlijk.
Nou nee. Thnx!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wel voor een andere leuke reden hoop ik? Welterusten alvast!
Bedankt! Komt goed!quote:
Kinda, weet al wie het was trouwensquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Net? Tijdens de wedstrijd? Nee. Heb ik een look-alike?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |