Buiten is het inderdaad lekker nu! Ik zet m'n ramen en balkondeur wel open vannacht. Hopelijk koelt het een beetje af in mijn kamer.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leuk verjaardagsfeestje gehad hier, gelukkig nog wel buiten kunnen zitten.. Nu slapen, in een koele kamer
Mwohquote:
Verwijderdquote:
Dat is lekker. Op de gang is het hier nog 28 graden en op m'n kamer nog zeker een graad of vier warmerquote:Op zondag 4 juli 2010 01:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leuk verjaardagsfeestje gehad hier, gelukkig nog wel buiten kunnen zitten.. Nu slapen, in een koele kamer
Was 'ie eerst niet gezellig dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:19 schreef Rituals het volgende:
Ik ben ook nog wakker! Onverwachts nog gezellige avond gehad. Nu weer thuis, warm op m'n kamer. Bah.
Misschien een gek idee hoor, maar pak een rol schilderstape en wat vuilniszakken en plak je kozijn af. Voor een paar euro en vijf minuten werk krijg je een hoop nachtrust terug. Vooral gezien jouw situatie is voldoende rust, opdoen van energie enzo erg belangrijk!quote:Op zondag 4 juli 2010 02:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
mijn hoofd zegt slapen, maar de rest niet![]()
Ben alsnog vergeten gordijnen te roggelen vandaag, vannacht weer maar 5 u geslapen. En morgen ben ik gewoon ook om 6 7u wakker
uh zo dus alnie morge
in de woonkamer is 't wel 3 graden gedaald! Van 27 naar 23 gradenquote:
Das 4 tochquote:Op zondag 4 juli 2010 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in de woonkamer is 't wel 3 graden gedaald! Van 27 naar 23 graden
zo maar 's naar de sportschool
Doe ik alquote:Op zondag 4 juli 2010 02:29 schreef LastRequest het volgende:
CP kunjm je niet beter eens met iemand gaan praten?
Straks raak je overbelast door t vele sporten en kun je helemaal niks meer..
Ja, ik zie het net! Moet ook nog even naar de stad vanmiddagquote:Op zondag 4 juli 2010 09:56 schreef SLP_ het volgende:
KoopzondagIk kan nog wel wat zomerspul genruiken dus straks naar stad toe
Ik zit te twijfelen of ik ook sportief zal doen en met de fiets zal gaan, of dat ik de trein pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed![]()
De wenkbrauwen, de tepels en de love handelsquote:Op zondag 4 juli 2010 11:49 schreef IrishBastard het volgende:
Ik weet niet wat er met dat meiske is, maar ze komt raar over
Oeps... minus de n dusquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:29 schreef Sander het volgende:
De tietenfipo doet het niet!ComplimentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
En niet eens iets zeggen dan hèquote:
Is voor eigen interpretatiequote:Op zondag 4 juli 2010 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ik er was of dat hij er was?
Meestal graven die duitsers wel degelijke kuilen andersquote:Op zondag 4 juli 2010 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar dat zit er al sinds de jaren 40-50 in ofzo.. Dus dat is een beetje poreus gewordenZakt zo'n 15 tot 20 cm per nacht.. Daarom we vullen het iedere dag bij met koud grondwater.. Daarom verbaast het me zo dat het al zo warm is binnen een week.. Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |