abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83604574
Als ik de deur van mijn huis open heb staan, dan komt regelmatig dezelfde kat, een heel mooie witte , even een bezoekje brengen. Eerst kwam ze alleen een beetje in de gang en liep ze later weer weg naar buiten. Maar de laatste tijd wordt ze steeds nieuwsgieriger en gaat ze door het hele huis lopen en alles ontdekken. Aangezien ik katten heel leuke dieren vind, laat ik haar lekker haar gang gaan (deur blijft open, dus ze kan te allen tijde m´n huis verlaten als ze wil). Mede door de warmte heb ik ook een schoteltje water op de grond neergezet. Eerst snuffelde zij alleen een beetje, maar later vond ze dat wel lekker en dronk ze het hele schoteltje met water op. Ook het bijvullen van het water en wat, door mij kleingemaakte ham, werd wederom opgedronken en opgegeten.

Wat moet ik hier nou mee?

Ik weet niet waar de kat vandaan komt (ik vermoed dat ze gewoon ergens in de wijk bij iemand woont maar heb verder echt geen idee). Ik heb overigens zelf geen katten en ook nooit gehad.

- Gewoon doorgaan met water geven als ze vanmiddag weer langskomt? Kan dat voederen kwaad? Ik heb altijd begrepen dat katten heel kieskeurige dieren zijn en als ze iets niet moeten dat ze het dan vanzelf niet eten.

Het is een heel mooie lieve witte kat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Socios op 03-07-2010 13:14:54 (Spelfouten) ]
  Forum Admin zaterdag 3 juli 2010 @ 13:04:26 #2
58651 crew  murp
murp
pi_83604636
Wij hebben ook een buurkat die af en toe uit onze voerbak van de katten eet.. Heel grappig dat
pi_83604652
Water is een goed idee bij dit weer maar ik zou geen katten voederen die zelf thuis eten krijgen. Vinden de baasjes meestal niet zo leuk.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_83604696
Check hoe lief ze van het water smikkelt.

pi_83604707
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 13:04 schreef murp het volgende:
Wij hebben ook een buurkat die af en toe uit onze voerbak van de katten eet.. Heel grappig dat
Niks grappig, brokjesdief Wij hebben er hier ook zo één die echt alles opeet, zo irritant. Ik blijf het voer wegzetten.
pi_83604987
Altijd handig zo'n extra eetadres. Die blijft wel bij je langskomen. .

Of de eigenaren er blij mee zijn? Ik heb in het verleden weleens een woedende vrouw aan de deur gehad omdat haar kat in de winter hele dagen bij mij zat. Ik liet hem niet binnen maar hij kwam zelf door het ventilatieraam naar binnen. Ook als ik naar mijn werk was en daarna thuis kwam lag de kat in een balletje op de bank. Dus tja, ik gaf hem later ook wel te eten.
Eigenlijk typisch, want die vrouw claimde eigenaar te zijn en dat ik zogenaamd haar kat afpakte maar laat zo'n beest dan niet overal rondlopen als je het er niet mee eens bent.
pi_83605299
Zoals gezegd, de poes zal vast van iemand zijn en probeert (opportunistisch als katten zijn) gewoon van twee walletjes te eten Water is denk ik trouwens wel een goed idee, maar sommige mensen zeggen dat ham slecht is/kan zijn voor katten. Onze katten krijgen het ook wel eens en hebben er nooit last van, maar je kan er niet van uitgaan dat poezen uit zichzelf wel weten wat slecht is en iets daarom niet eten. Als dat zo zou zijn zouden ze natuurlijk ook nooit vergiftigd kunnen worden.

Bezoekjes door een vreemde kat worden trouwens vaak snel minder als je een eigen kat zou nemen, en laat er nou hier op Fok! ook een hele mooie lieve witte kat rondzwerven die nog steeds een huisje zoekt.....
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_83605311
Eten geven zou ik mee oppassen. Het kan maar zo dat die kat allergiën heeft of een speciaal dieet moet volgen en dat kan je daarmee flink in de war sturen. Maar met water lijkt me niks mis.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_83605599
Met dit warme weer kan een bakje water geen kwaad, maar eten geven zou ik nooit doen.
Je weet nooit of een kat een speciaal dieet volgt. Ook vinden baasjes dit meestal niet leuk.
Zo hebben wij 2 katten met een speciaal dieet, waarvan eentje diabetes heeft. Die hoort dus speciaal voer te eten op 2 vaste tijdstippen per dag, waarna hij zijn insulinespuitje moet krijgen, maar deze kat krijgt van de overbuurvrouw ook te eten.
Ook al heb ik haar verteld dat ze hem niet moet voeren, blijft ze dit wel doen. Erg vervelend, omdat het in dit geval wel kwaad kan voor de kat.
Maar veel plezier met je aanlooppoes, ziet er lief uit!
pi_83606115
Schoteltje water is ververst. Geen eten erbij.

De deur is weer open. Ben benieuwd of ze vandaag weer langskomt.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 13:52:54 #11
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_83606260
Mijn kat heeft nogal aanleg om te dik te worden dus ik zou ook niet blij zijn al hij bijgevoerd zou worden. (al kan ik me het heel goed voorstellen als mensen dat zouden gaan doen aangezien hij altijd doet alsof hij uitgehongerd is, de manipulator)

Maar in huis laten rond lopen en water neerzetten kan geen kwaad.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_83607017
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 13:04 schreef murp het volgende:

en die heb je later bij de buurtchinees afgeleverd?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 14:16:42 #13
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_83607087
Dat lijkt de kat van mijn ex wel
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 14:19:40 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83607186
Eén van mijn poezen is ook te dik, ondanks minimaal/dieetvoer, ik verdenk haar er ook van ergens te sloeberen...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_83607317
Wij hebben het heel simpel opgelost, alle buren hebben van ons het verzoek gekregen nooit en eten drinken te geven. Dat kan die ten alle tijden bij ons krijgen. En als ze last van hem hebben, mochten ze op onze kosten gaas laten spannen voor een paar ramen.

Werkte prima
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 3 juli 2010 @ 14:26:22 #16
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_83607420
Die van mij had ook regelmatig een adresje... uiteindelijk hebben we die mensen ook leren kennen.

1 huis vinden ze blijkbaar niet voldoende.
pi_83607632
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 14:23 schreef PeuRac het volgende:
Wij hebben het heel simpel opgelost, alle buren hebben van ons het verzoek gekregen nooit en eten drinken te geven. Dat kan die ten alle tijden bij ons krijgen. En als ze last van hem hebben, mochten ze op onze kosten gaas laten spannen voor een paar ramen.

Werkte prima
There is no love sincerer than the love of food.
pi_83607931
Nu we het hier toch over eten/drinken hebben, ik gooi met deze temperaturen een paar keer per dag wat ijsklontjes in z'n drink bak. Dit lijkt hij heel erg lekker te vinden, aangezien hij er tegenwoordig zelfs om vraagt (als ik bij de vriezer sta ga die mauwen en hetzelfde als ik voor mezelf ijs pak). Nu vroeg ik me alleen af of het wel goed voor hem is.

Hij zeurt er nog harder om dan wanneer ik vlees sta te snijden.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2010 @ 16:05:28 #19
25682 2cv
Niet subtiel
pi_83610752
Kaartje aan de kat binden met de text "Van wie ben ik?" + je eigen adres er op.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:57:01 #20
244933 trovey
Nachtoele
pi_83615291
Zou het beestje inderdaad niets te eten geven, wellicht heeft het een speciaal dieet (i.v.m. de nieren of blaasgruis bijvoorbeeld) en mag het helemaal geen ham e.d. hebben.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_83618068
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 13:52 schreef maok het volgende:
Mijn kat heeft nogal aanleg om te dik te worden dus ik zou ook niet blij zijn al hij bijgevoerd zou worden. (al kan ik me het heel goed voorstellen als mensen dat zouden gaan doen aangezien hij altijd doet alsof hij uitgehongerd is, de manipulator)

Ik had hem ook bijna wat gegeven toen ik in jouw huis was, hij was zó overtuigend
pi_83620736
De kat is nog niet langsgeweest vandaag.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:35:39 #23
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_83621060
Zijn baasje heeft het topic gelezen en de kat heeft nu voor staf huisarrest
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_83623946
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 14:40 schreef PeuRac het volgende:
Nu we het hier toch over eten/drinken hebben, ik gooi met deze temperaturen een paar keer per dag wat ijsklontjes in z'n drink bak. Dit lijkt hij heel erg lekker te vinden, aangezien hij er tegenwoordig zelfs om vraagt (als ik bij de vriezer sta ga die mauwen en hetzelfde als ik voor mezelf ijs pak). Nu vroeg ik me alleen af of het wel goed voor hem is.

Hij zeurt er nog harder om dan wanneer ik vlees sta te snijden.
Vandaag ook? Het is aardig afgekoeld maar in huis misschien niet. Hier zit de warmte ook nog in de muren trouwens.
Wel leuk dat je kat erom vraagt.
pi_83694871
De kat is op dit moment weer op bezoek.
pi_83695097
Haha, superleuk, loopt echt door hele huis alles te (her)ontdekken.
pi_83695917
Gefeliciteerd, je hebt een huisdier.
pi_83696528
Kijk haar hard chillen dan.

pi_83696794
Zo, wat een prachtbeest!
pi_83697184
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 5 juli 2010 @ 21:01:56 #31
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83697335
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 5 juli 2010 @ 21:06:43 #32
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_83697561
Geef haar een weekje Whiskas, en je hebt een nieuwe kat.
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
  maandag 5 juli 2010 @ 21:06:58 #33
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_83697569
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef Socios het volgende:
Kijk haar hard chillen dan.

[ afbeelding ]
mooi
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 5 juli 2010 @ 21:15:16 #34
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_83697926
Poes
pi_83698746
gaaf beest.

ik bied 5 euro
  † In Memoriam † maandag 5 juli 2010 @ 22:21:01 #36
25682 2cv
Niet subtiel
pi_83701470
Iets fouts met een luchtbuks
pi_83701568
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef 2cv het volgende:
Wat bedoel je?
pi_83701579
quote:
pi_83702360
quote:
ik volgde jouw auto(foto)topics altijd met zoveel plezier...

kattenhater!
  † In Memoriam † maandag 5 juli 2010 @ 22:50:32 #40
25682 2cv
Niet subtiel
pi_83702841
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik volgde jouw auto(foto)topics altijd met zoveel plezier...

kattenhater!
Ik heb heul geen luchtbuks !

En ik haat katten niet.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:30:42 #41
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_83704452
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef Socios het volgende:
De kat is op dit moment weer op bezoek.
Doe snel de deur dicht.
Want je wilt 'em gewoon hebbe (hebbe hebbe hebbe )
Rayen 2½ jaar!
pi_83704484
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik heb heul geen luchtbuks !

En ik haat katten niet.
I know :p en toch blijven je fotols een verrijking voor pta ^o^
pi_83704508
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:30 schreef TimeJumper het volgende:
Doe snel de deur dicht.
Want je wilt 'em gewoon hebbe (hebbe hebbe hebbe )
Stiekem wel.

Maar de kat ging even later weer weg toen ze een vogeltje dichtbij hoorde buiten.
pi_83706789
Wat een prachtbeest.
Maar misschien hoort hij bij iemand anders.
Ik zou voor de zekerheid, Amivedi inlichten als gevonden.
pi_83710247
Hey die kat lijkt wel een beetje op witte kater Peper. Misschien kun je nadenken over adoptie van Peper, dan heb je altijd een witte kat in huis klik
pi_83710315
Brokkendiefjes zijn lief

Hier heb ik ook altijd twee vreemde kostgangers op bezoek, mijn eigen katten accepteren ze meestal, maar soms word er ook nog wel eens gevochten. Uiteraard weten mijn poezels hun nest goed verdedigen tegen de indringers
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_83713156
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 08:33 schreef Oognip het volgende:
Hey die kat lijkt wel een beetje op witte kater Peper. Misschien kun je nadenken over adoptie van Peper, dan heb je altijd een witte kat in huis klik
die had ik ook al gespamt op de eerste pagina

Dus, TS, misschien iets om naar te kijken?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_83715915
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:38 schreef Miss_Isis het volgende:
Dus, TS, misschien iets om naar te kijken?
Ik weet het niet, hoor. Ik vind katten superleuk en wordt er oprecht blij van, maar ik weet niet of ik een kat wel goed kan verzorgen en een goed huisje kan bieden.

Ik heb nog nooit een kat gehad, ik zou niet weten wat ik allemaal moet doen en waar ik op moet letten en aan moet denken. Verder heb ik geen tuin en woon ik in de binnenstad op de 2e verdieping. Maar goed, dat is voor de kat die af en toe langskomt blijkbaar geen probleem, want die komt ook gewoon beneden en buiten.
pi_83716636
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:59 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik weet het niet, hoor. Ik vind katten superleuk en wordt er oprecht blij van, maar ik weet niet of ik een kat wel goed kan verzorgen en een goed huisje kan bieden.

Ik heb nog nooit een kat gehad, ik zou niet weten wat ik allemaal moet doen en waar ik op moet letten en aan moet denken. Verder heb ik geen tuin en woon ik in de binnenstad op de 2e verdieping. Maar goed, dat is voor de kat die af en toe langskomt blijkbaar geen probleem, want die komt ook gewoon beneden en buiten.
Wat lief, een katten-maagd!

Als ik nog even mag pushen: de kat in kwestie (Peper) heeft juist baad bij een lekker rustig huishouden voor zover ik heb begrepen. Wat een kat nodig heeft: Kattenbak (met kattenbakkorrels), etensbakje (met brokjes), waterbakje, krabpaal, aantal speeltjes (nepmuis, balletje, stukje touw) eventueel een lekker mandje en liefdevolle aandacht.

Plus ik denk dat Ferrari_Rood zeker haar tips en trucs wat betreft de kattenzorg voor Peper met je wil delen, en er is hier natuurlijk nog een heel forum vol experts voor als je je iets afvraagt [/bemoei-modus]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:38:39 #50
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_83719936
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef tennisracket het volgende:
Geef haar een weekje Whiskas, en je hebt een nieuwe kat.
Mijn buurkat kreeg altijd gerookte zalm van de aldi
En zijn huisgenoot kreeg ook zalm maar ook een plakje kaas

En zijn de poesjes verhuist naar duitsland
pi_83761397
Schattig!
  woensdag 7 juli 2010 @ 13:16:18 #52
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_83761730
Ook een keer gehad, ouders op vakantie, lekker buitendeur open en chillen.

Komt er op een gegeven moment elke dag zo'n grote rood witte kat lekker buurten.

Tot de hond weer terug van vakantie met ouders mee kwam

Dus hond lekker in haar mandje weer, kop over de rand en lekker pitten. Komt er ineens in huis een vreemde kat voorbij lopen Kop van de hond draait 45 graden, blik gaat op 'wtfbbq?'. Heeft toch even geduurd voor ze in achtervolgmodus erachterheen stoof.

Kat erna nooit meer gezien :/
Dum de dum
pi_84716477
Keertje gapen voor de deur. _O-

zaterdag 31 juli 2010 @ 21:36:10 #54
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_84716747
Wat een prachtige kat zeg O+ Die ziet er zo goed verzorgd uit, die is vast van iemand. Maar wel zo leuk dat'ie af en toe bij jou komt buurten. Ik heb op mijn werk altijd een buurkat die bij me komt liggen en aaitjes komt halen. Gezellig.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:11:59 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_84718275
Mijn ex buurkat [kat en buurvrouw zijn verhuisd] kreeg altijd gerookte zalm van de Aldi :D
pi_84947266
De kat komt ook steeds frequenter... Nu ook weer. Sta ik in de keuken, draait ze een beetje om m´n voeten en benen heen. Kopjes geven erbij. Wat wil die kat toch? :D
pi_84949424
Eten, dirnken aandacht, meestal in die volgorde :')
pi_84949463
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef PeuRac het volgende:
Eten, dirnken aandacht, meestal in die volgorde :')
Gewoon maar een keertje eten geven, ja? :P
pi_84949765
Ik weet dat ík heel boos wordt als ik er achter kom dat m'n buren dat doen. Gelukkig hebben we overlegd dat ze dat niet doen. Als ze em willen voeren mogen eten in z'n bakje komen leggen :P
pi_84950639
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef Socios het volgende:

[ afbeelding ]
Socios .... dat is echt een leuke kat O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:38:38 #61
163650 Greys
pi_84955198
Die gaapfoto, wat leuk! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84988525
Tof kameraadje heb je erbij, Socios. En leuk dat je foto's plaatst.
pi_85001658
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef Socios het volgende:

[ afbeelding ]
Feeling @ home ;)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_85013795
leuk, topic.
Hier thuis hebben wij ook visite-katten. Een poes, die komt 's ochtends voor de tuindeur staan, en begint op de deur te krabben.en komt soms naast me op bed liggen ofzo. En eet soms een beetje ham of kaas...vorige wat melk opgedronken.
En nog een kater, die komt langs, mauwt wat, loopt door het hele huis, gaat soms ff op de bank rusten.
En ze gaan beiden vanzelf weg, alleen die poes die voelt zich te veel op haar gemak dus die sturen we soms bewust naar huis.

De baasjes weten dat ze hier komen, en eentje moest de poes een keer komen halen, omdat de kater buiten liep en ze gigantisch bang is van de kater en niet wegwilde. ;)
  zondag 8 augustus 2010 @ 17:27:12 #65
286575 Roces18
Chef de party
pi_85013841
heb je haar toevallig niet gevonden in de trein?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_85099265
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
Die gaapfoto, wat leuk! :D
Het is net Bil ! Alleen op deze foto zie je zijn RVS-dakje niet zo goed.

O+.

Ontopic : een kennis van mij heeft dit ook, alleen die kat komt veel vaker en gaat meestal gelijk slapen op de bank. Het lijkt wel of dat beestje het thuis niet zo goed heeft en helemaal tot rust komt in een goed huis. Zoals ik het hier lees klinkt het onschuldig én gezellig.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:24:00 #67
163650 Greys
pi_85099346
OMG _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92461391
Zeer kleine kans dat de kat nog eens op bezoek komt. ;(

Ik zie haar buiten nog weleens lopen, maar men heeft de paar punten in de galerij waar katten doorheen kunnen afgesloten...
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 15:37:45 #69
155227 crew  Guppy
dus
pi_92461527
Tijd voor een eigen poezenbeest O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_92467108
Jammer mang
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:34:51 #71
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_92509575
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:35 schreef Socios het volgende:
Zeer kleine kans dat de kat nog eens op bezoek komt. ;(

Ik zie haar buiten nog weleens lopen, maar men heeft de paar punten in de galerij waar katten doorheen kunnen afgesloten...
jammer soos! is ze in de tussentijd nog wel geweest?
je hebt wel onwijs mooie fotos van haar gemaakt. zo'n gaapfoto lukt mij nou nooit van onze katten!

ga je nu zelf een kat in huis halen?
tip: als je qua zorg en geld niet al teveel kunt investeren kan je denk ik het beste 1 kat nemen, en dan een kat die ook graag alleen woont. (dus geen andere katten duldt). 2 katten kan best veel extra werk zijn (vooral als er bijv 1 ziek wordt of ander voer moet hebben)
maar verder, katten zijn tof ^O^ Ik ben nog steeds blij dat ik een kat heb genomen O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_92509829
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:34 schreef Murmeli het volgende:
jammer soos! is ze in de tussentijd nog wel geweest?
Nee, maar ik hoopte van de zomer weer (als ze meer buiten is), maar dat kan ik dus wel vergeten...
quote:
je hebt wel onwijs mooie fotos van haar gemaakt. zo'n gaapfoto lukt mij nou nooit van onze katten!
Dankjewel. Heb ook een video waarop te zien is hoe ze vanaf de grond op het aanrecht springt. _O-

quote:
ga je nu zelf een kat in huis halen?
tip: als je qua zorg en geld niet al teveel kunt investeren kan je denk ik het beste 1 kat nemen, en dan een kat die ook graag alleen woont. (dus geen andere katten duldt). 2 katten kan best veel extra werk zijn (vooral als er bijv 1 ziek wordt of ander voer moet hebben)
maar verder, katten zijn tof ^O^ Ik ben nog steeds blij dat ik een kat heb genomen O+
Katten zijn zeker tof. _O_

Mijn huis alleen niet echt geschikt om een kat te houden...
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:54:35 #73
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_92510563
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:40 schreef Socios het volgende:

[..]

Nee, maar ik hoopte van de zomer weer (als ze meer buiten is), maar dat kan ik dus wel vergeten...

[..]

Dankjewel. Heb ook een video waarop te zien is hoe ze vanaf de grond op het aanrecht springt. _O-

[..]

Katten zijn zeker tof. _O_

Mijn huis alleen niet echt geschikt om een kat te houden...
ah lachen, post die eens!
woon je zo klein dan? een kat die altijd binnen heeft gewoond kan het volgens mij prima doen op zeg een 50 m2 ofzo? of kleiner hoor ik ook wel zelfs. als ze ze maar genoeg te spelen geeft en zelf genoeg met ze speelt.
maargoed, ik wil je niks opdringen ;) als je vindt dat je een tuin oid moet hebben, dan is dat je goed recht (ik ken meer mensen die dat zo zien, en die mij ook verboden een 2e kat te nemen toen ik nog alleen op mn 80m2 woonde zonder tuin)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')