Niks grappig, brokjesdiefquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:04 schreef murp het volgende:
Wij hebben ook een buurkat die af en toe uit onze voerbak van de katten eet.. Heel grappig dat
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:04 schreef murp het volgende:
Wij hebben ook een buurkat die af en toe uit onze voerbak van de katten eet.. Heel grappig dat
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:23 schreef PeuRac het volgende:
Wij hebben het heel simpel opgelost, alle buren hebben van ons het verzoek gekregen nooit en eten drinken te geven. Dat kan die ten alle tijden bij ons krijgen. En als ze last van hem hebben, mochten ze op onze kosten gaas laten spannen voor een paar ramen.
Werkte prima
Ik had hem ook bijna wat gegeven toen ik in jouw huis was, hij was zó overtuigendquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:52 schreef maok het volgende:
Mijn kat heeft nogal aanleg om te dik te worden dus ik zou ook niet blij zijn al hij bijgevoerd zou worden. (al kan ik me het heel goed voorstellen als mensen dat zouden gaan doen aangezien hij altijd doet alsof hij uitgehongerd is, de manipulator)
Vandaag ook? Het is aardig afgekoeld maar in huis misschien niet. Hier zit de warmte ook nog in de muren trouwens.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:40 schreef PeuRac het volgende:
Nu we het hier toch over eten/drinken hebben, ik gooi met deze temperaturen een paar keer per dag wat ijsklontjes in z'n drink bak. Dit lijkt hij heel erg lekker te vinden, aangezien hij er tegenwoordig zelfs om vraagt (als ik bij de vriezer sta ga die mauwen en hetzelfde als ik voor mezelf ijs pak). Nu vroeg ik me alleen af of het wel goed voor hem is.
Hij zeurt er nog harder om dan wanneer ik vlees sta te snijden.
Ik heb heul geen luchtbuks !quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik volgde jouw auto(foto)topics altijd met zoveel plezier...
kattenhater!
I know :p en toch blijven je fotols een verrijking voor pta ^o^quote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb heul geen luchtbuks !
En ik haat katten niet.
Stiekem wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:30 schreef TimeJumper het volgende:
Doe snel de deur dicht.
Want je wilt 'em gewoon hebbe (hebbe hebbe hebbe)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:33 schreef Oognip het volgende:
Hey die kat lijkt wel een beetje op witte kater Peper. Misschien kun je nadenken over adoptie van Peper, dan heb je altijd een witte kat in huisklik
Ik weet het niet, hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:38 schreef Miss_Isis het volgende:
Dus, TS, misschien iets om naar te kijken?
Wat lief, een katten-maagd!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hoor.Ik vind katten superleuk en wordt er oprecht blij van, maar ik weet niet of ik een kat wel goed kan verzorgen en een goed huisje kan bieden.
Ik heb nog nooit een kat gehad, ik zou niet weten wat ik allemaal moet doen en waar ik op moet letten en aan moet denken. Verder heb ik geen tuin en woon ik in de binnenstad op de 2e verdieping. Maar goed, dat is voor de kat die af en toe langskomt blijkbaar geen probleem, want die komt ook gewoon beneden en buiten.
Mijn buurkat kreeg altijd gerookte zalm van de aldiquote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef tennisracket het volgende:
Geef haar een weekje Whiskas, en je hebt een nieuwe kat.
Gewoon maar een keertje eten geven, ja?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef PeuRac het volgende:
Eten, dirnken aandacht, meestal in die volgorde
Socios .... dat is echt een leuke katquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef Socios het volgende:
Keertje gapen voor de deur.![]()
[ afbeelding ]
Feeling @ homequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef Socios het volgende:
Keertje gapen voor de deur.![]()
[ afbeelding ]
Het is net Bil ! Alleen op deze foto zie je zijn RVS-dakje niet zo goed.quote:
jammer soos! is ze in de tussentijd nog wel geweest?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:35 schreef Socios het volgende:
Zeer kleine kans dat de kat nog eens op bezoek komt.
Ik zie haar buiten nog weleens lopen, maar men heeft de paar punten in de galerij waar katten doorheen kunnen afgesloten...
Nee, maar ik hoopte van de zomer weer (als ze meer buiten is), maar dat kan ik dus wel vergeten...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:34 schreef Murmeli het volgende:
jammer soos! is ze in de tussentijd nog wel geweest?
Dankjewel. Heb ook een video waarop te zien is hoe ze vanaf de grond op het aanrecht springt.quote:je hebt wel onwijs mooie fotos van haar gemaakt. zo'n gaapfoto lukt mij nou nooit van onze katten!
Katten zijn zeker tof.quote:ga je nu zelf een kat in huis halen?
tip: als je qua zorg en geld niet al teveel kunt investeren kan je denk ik het beste 1 kat nemen, en dan een kat die ook graag alleen woont. (dus geen andere katten duldt). 2 katten kan best veel extra werk zijn (vooral als er bijv 1 ziek wordt of ander voer moet hebben)
maar verder, katten zijn tofIk ben nog steeds blij dat ik een kat heb genomen
ah lachen, post die eens!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoopte van de zomer weer (als ze meer buiten is), maar dat kan ik dus wel vergeten...
[..]
Dankjewel. Heb ook een video waarop te zien is hoe ze vanaf de grond op het aanrecht springt.
[..]
Katten zijn zeker tof.
Mijn huis alleen niet echt geschikt om een kat te houden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |