Als ik de deur van mijn huis open heb staan, dan komt regelmatig dezelfde kat, een heel mooie witte

, even een bezoekje brengen. Eerst kwam ze alleen een beetje in de gang en liep ze later weer weg naar buiten. Maar de laatste tijd wordt ze steeds nieuwsgieriger en gaat ze door het hele huis lopen en alles ontdekken.

Aangezien ik katten heel leuke dieren vind, laat ik haar lekker haar gang gaan (deur blijft open, dus ze kan te allen tijde m´n huis verlaten als ze wil). Mede door de warmte heb ik ook een schoteltje water op de grond neergezet. Eerst snuffelde zij alleen een beetje, maar later vond ze dat wel lekker en dronk ze het hele schoteltje met water op. Ook het bijvullen van het water en wat, door mij kleingemaakte ham, werd wederom opgedronken en opgegeten.
Wat moet ik hier nou mee?

Ik weet niet waar de kat vandaan komt (ik vermoed dat ze gewoon ergens in de wijk bij iemand woont maar heb verder echt geen idee). Ik heb overigens zelf geen katten en ook nooit gehad.
- Gewoon doorgaan met water geven als ze vanmiddag weer langskomt? Kan dat voederen kwaad? Ik heb altijd begrepen dat katten heel kieskeurige dieren zijn en als ze iets niet moeten dat ze het dan vanzelf niet eten.

Het is een heel mooie lieve witte kat.
[ Bericht 0% gewijzigd door Socios op 03-07-2010 13:14:54 (Spelfouten) ]