abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77782273
Hoi! Ik ben Peper,
2 jaar geleden hebben mijn baasjes mij via een stichting gevonden en gevraagd of ik bij hun kon komen wonen.
Ik ben een hele lieve, aanhankelijke, zeer speelse spierwitte gecastreerde kater van nu zo'n 2 jaar oud. Ik lig het liefste de hele dag op schoot en wordt de hele dag geaaid.

Ik zoek een baasje die wat meer thuis is dan de gemiddelde werker en mij veel aandacht kan geven. Die aandacht heb ik nodig anders ga ik mezelf onder mijn kin en aan mijn oren krabben. Daarom ga ik al twee jaar met een lampenkapje om mijn nekje door het leven.
Kinderen vind ik fantastisch, alleen ben ik niet zo’n liefhebber van andere huisdieren ik word op dit moment weggepest door de andere kat in huis(of ze moeten heel erg sociaal zijn). Een goudvis daar heb ik dan niet zo’n moeite mee....
Verder ben ik gewoon gezond, heb een paspoort en alle inentingen gehad.
Voor nog veel meer informatie over mij kun je het hier vragen. Ik zal dan met de eigenaren contact opnemen en de antwoorden hier geven.
Peper komt uiteraard met al zijn benodigdheden

Naam huisdier: Peper
Soort: (kat/hond/vis/vogel) Kat kleur wit
Ras: (maincoon/rottweiler/koi karper/zilverrug gorilla/Afrikaanse bosolifant) HTK
Leeftijd: ongeveer 2,5 moet ik even navragen
Dierenpaspoort beschikbaar:ja
Gechipt:ja
Gesteriliseerd/Gecastreerd:gecastreerd
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): Als kitten voor het laatst ingeent
Datum laatste dierenartsbezoek: vorige week
Reden laatste dierenartsbezoek: intapen achter poten i.v.m. krabben
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk): Heel erg lief voor mensen en kinderen. Kan niet goed tegen afwijzingen. Hij is als kitten in de glasbak gevonden en zonder moederpoes opgevoed. Waarschijnlijk mist hij deel inzicht m.b.t. soort genoten
Omgang met kinderen: heel erg lief. Hij laat alles toe.
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): Hij kan niet tegen stress. Hij blijft zichzelf dan open krabben.
Volgt het dier een speciaal dieet?: nee
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Hij is van onze oude buren en komt bij Red cat vandaan
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Kan niet overweg met de al aanwezige kat. En hij heeft graag een tuin.
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc): Op alles getest hij is medisch helemaal in orde.

[ Bericht 18% gewijzigd door Greys op 17-06-2010 19:45:43 ]
pi_77782326
elies? senes? help mag die in fauna? vergeten sorry
pi_77782362
DIE KAT KAN PRATEN
pi_77782652
F_R was deze kat van jou, als ik vragen mag? Heb hem nooit tussen je foto's zien staan, vandaar mijn vraag
pi_77782663
Typen zellufs!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_77782678
pm mijn maar... had vroeger ook een witte kat ....
pi_77782728
Nee peper is niet van ons maar van de buren.
Hij komt vanaf volgende week wel tijdelijk bij ons wonen omdat het bij hun echt niet gaat.
Hij is al wel een poos ergens anders geweest maar zoontje bleek ernstig allergisch en sinds het weekend is hij weer terug en word weer weggepest.
  maandag 8 februari 2010 @ 20:20:30 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77782742
owwww, sorry peper. ik voldoe aan geen van de eisen die je stelt om gelukkig te worden. wat ik je wel mee kan geven, want je ziet er ontzettend lief uit, is dat ik denk dat je een heerlijk plekje gaat vinden. hou die hoop, want dat kraagje moet er echt af als je je helemaal lekker voelt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 8 februari 2010 @ 20:36:29 #9
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_77783551
ach gossie ik zou hem zo nemen. maar ik voldoe ook niet aan zijn eisen
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 08:38:24 #10
155227 crew  Guppy
dus
pi_77796735
Wat een mooierd!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77802942
Helaas voldoe ik ook niet aan de eisen (heb al een pittige ouwe tante rondlopen, en ik ben veel van huis).

Verder is dit gewoon 'n schaamteloze kick om te voorkomen dat dit topic verzuipt
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 13:11:09 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77804841
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
elies? senes? help mag die in fauna? vergeten sorry
Gedaan
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_77812120
Bedankt Senes en een up voor Peper hij verdient een goed en blijvend huisje.
pi_77813046
wat een mooi beessie

jammer dat we al 6 katte hebbe
voer geen oorlog, voer de eendjes!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:58:31 #15
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_77813637
Wat een mooierd! Een lampekapje
Met Spider zou het misschien wel gaan in 1 huis, maar we hebben Ziggy ook nog. Die haat katten
Maar ik duim voor een lief baasje!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_77813725
wat een ieverd. Heb alleen al 2 honden dus voldoe ook niet aan zijn eisen
pi_77816493
Ik heb even een vraag.
Waarom laten jullie in godsnaam een kat 2 jaar lang met een kapje om lopen.?
Als dit diertje problemen krijgt doordat hij meer aandacht verdiend dan julie hem kunnen bieden en daar zijn problemen vandaan komen zo jullie hier zeggen.
Waarom zoeken jullie dan niet eerder een ander tehuisje voor hem?
Als jullie daadwerkelijk om dit diertje geven dan ga je eerder op zoek naar een nieuw tehuis voor hem.
Of is dr iets meer aan de hand met hem!
devilwoman from hell
pi_77817555
Zoals je gelezen hebt is hij al ergens anders geweest. Daar zonder kapje. Verder hebben ze eerst gekeken of er niks medisch was. Zoals voedselallergie/stofallergie enzo. Dit bleek na tig onderzoeken niet te zijn.
pi_77876769
Heeft Peper intussen al zicht op een huisje waar 'ie niet weggepest of gefrustreerd wordt?
  donderdag 11 februari 2010 @ 15:21:52 #20
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_77885330
hhm, 6 katten hier en twee honden (en een zooi knagers). Ik denk niet dat Peper bij ons erg gelukkig wordt....
pi_77892417
Op dit moment voor zover ik weet nog geen huisje. De eigenaren proberen het ook via een herplaatsingssite.
pi_77892497
zo'n schatje moet toch snel een nieuw plekje kunnen vinden... kom op mensen, denk eens na of je iemand kent die het diertje een goed huis kan bieden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_77914729
Ik geef m nog ff een kickje want Peper is een schatje ben zelf wel altijd thuis maar heb al een kat en ik denk niet dat die mijn aandacht wil delen
♥ scars make us who we are ♥
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:24:39 #24
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_77937802
kick

heb zelf al twee katten helaas
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_78187843
En up
Hij ligt nu heel lief bij mij op schoot.
Wie geeft hem het huisje dat hij verdient?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')