Hoi! Ik ben Peper,
2 jaar geleden hebben mijn baasjes mij via een stichting gevonden en gevraagd of ik bij hun kon komen wonen.
Ik ben een hele lieve, aanhankelijke, zeer speelse spierwitte gecastreerde kater van nu zo'n 2 jaar oud. Ik lig het liefste de hele dag op schoot en wordt de hele dag geaaid.
Ik zoek een baasje die wat meer thuis is dan de gemiddelde werker en mij veel aandacht kan geven. Die aandacht heb ik nodig anders ga ik mezelf onder mijn kin en aan mijn oren krabben. Daarom ga ik al twee jaar met een lampenkapje om mijn nekje door het leven.
Kinderen vind ik fantastisch, alleen ben ik niet zo’n liefhebber van andere huisdieren ik word op dit moment weggepest door de andere kat in huis(of ze moeten heel erg sociaal zijn). Een goudvis daar heb ik dan niet zo’n moeite mee....
Verder ben ik gewoon gezond, heb een paspoort en alle inentingen gehad.
Voor nog veel meer informatie over mij kun je het hier vragen. Ik zal dan met de eigenaren contact opnemen en de antwoorden hier geven.
Peper komt uiteraard met al zijn benodigdheden
![]()
Naam huisdier: Peper
Soort: (kat/hond/vis/vogel) Kat kleur wit
Ras: (maincoon/rottweiler/koi karper/zilverrug gorilla/Afrikaanse bosolifant) HTK
Leeftijd: ongeveer 2,5 moet ik even navragen
Dierenpaspoort beschikbaar:ja
Gechipt:ja
Gesteriliseerd/Gecastreerd:gecastreerd
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): Als kitten voor het laatst ingeent
Datum laatste dierenartsbezoek: vorige week
Reden laatste dierenartsbezoek: intapen achter poten i.v.m. krabben
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk): Heel erg lief voor mensen en kinderen. Kan niet goed tegen afwijzingen. Hij is als kitten in de glasbak gevonden en zonder moederpoes opgevoed. Waarschijnlijk mist hij deel inzicht m.b.t. soort genoten
Omgang met kinderen: heel erg lief. Hij laat alles toe.
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): Hij kan niet tegen stress. Hij blijft zichzelf dan open krabben.
Volgt het dier een speciaal dieet?: nee
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Hij is van onze oude buren en komt bij Red cat vandaan
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Kan niet overweg met de al aanwezige kat. En hij heeft graag een tuin.
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc): Op alles getest hij is medisch helemaal in orde.
[ Bericht 18% gewijzigd door Greys op 17-06-2010 19:45:43 ]