abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77782273
Hoi! Ik ben Peper,
2 jaar geleden hebben mijn baasjes mij via een stichting gevonden en gevraagd of ik bij hun kon komen wonen.
Ik ben een hele lieve, aanhankelijke, zeer speelse spierwitte gecastreerde kater van nu zo'n 2 jaar oud. Ik lig het liefste de hele dag op schoot en wordt de hele dag geaaid.

Ik zoek een baasje die wat meer thuis is dan de gemiddelde werker en mij veel aandacht kan geven. Die aandacht heb ik nodig anders ga ik mezelf onder mijn kin en aan mijn oren krabben. Daarom ga ik al twee jaar met een lampenkapje om mijn nekje door het leven.
Kinderen vind ik fantastisch, alleen ben ik niet zo’n liefhebber van andere huisdieren ik word op dit moment weggepest door de andere kat in huis(of ze moeten heel erg sociaal zijn). Een goudvis daar heb ik dan niet zo’n moeite mee....
Verder ben ik gewoon gezond, heb een paspoort en alle inentingen gehad.
Voor nog veel meer informatie over mij kun je het hier vragen. Ik zal dan met de eigenaren contact opnemen en de antwoorden hier geven.
Peper komt uiteraard met al zijn benodigdheden

Naam huisdier: Peper
Soort: (kat/hond/vis/vogel) Kat kleur wit
Ras: (maincoon/rottweiler/koi karper/zilverrug gorilla/Afrikaanse bosolifant) HTK
Leeftijd: ongeveer 2,5 moet ik even navragen
Dierenpaspoort beschikbaar:ja
Gechipt:ja
Gesteriliseerd/Gecastreerd:gecastreerd
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): Als kitten voor het laatst ingeent
Datum laatste dierenartsbezoek: vorige week
Reden laatste dierenartsbezoek: intapen achter poten i.v.m. krabben
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk): Heel erg lief voor mensen en kinderen. Kan niet goed tegen afwijzingen. Hij is als kitten in de glasbak gevonden en zonder moederpoes opgevoed. Waarschijnlijk mist hij deel inzicht m.b.t. soort genoten
Omgang met kinderen: heel erg lief. Hij laat alles toe.
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): Hij kan niet tegen stress. Hij blijft zichzelf dan open krabben.
Volgt het dier een speciaal dieet?: nee
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Hij is van onze oude buren en komt bij Red cat vandaan
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Kan niet overweg met de al aanwezige kat. En hij heeft graag een tuin.
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc): Op alles getest hij is medisch helemaal in orde.

[ Bericht 18% gewijzigd door Greys op 17-06-2010 19:45:43 ]
pi_77782326
elies? senes? help mag die in fauna? vergeten sorry
pi_77782362
DIE KAT KAN PRATEN
pi_77782652
F_R was deze kat van jou, als ik vragen mag? Heb hem nooit tussen je foto's zien staan, vandaar mijn vraag
pi_77782663
Typen zellufs!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_77782678
pm mijn maar... had vroeger ook een witte kat ....
pi_77782728
Nee peper is niet van ons maar van de buren.
Hij komt vanaf volgende week wel tijdelijk bij ons wonen omdat het bij hun echt niet gaat.
Hij is al wel een poos ergens anders geweest maar zoontje bleek ernstig allergisch en sinds het weekend is hij weer terug en word weer weggepest.
  maandag 8 februari 2010 @ 20:20:30 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77782742
owwww, sorry peper. ik voldoe aan geen van de eisen die je stelt om gelukkig te worden. wat ik je wel mee kan geven, want je ziet er ontzettend lief uit, is dat ik denk dat je een heerlijk plekje gaat vinden. hou die hoop, want dat kraagje moet er echt af als je je helemaal lekker voelt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 8 februari 2010 @ 20:36:29 #9
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_77783551
ach gossie ik zou hem zo nemen. maar ik voldoe ook niet aan zijn eisen
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 08:38:24 #10
155227 crew  Guppy
dus
pi_77796735
Wat een mooierd!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77802942
Helaas voldoe ik ook niet aan de eisen (heb al een pittige ouwe tante rondlopen, en ik ben veel van huis).

Verder is dit gewoon 'n schaamteloze kick om te voorkomen dat dit topic verzuipt
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 13:11:09 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77804841
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
elies? senes? help mag die in fauna? vergeten sorry
Gedaan
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_77812120
Bedankt Senes en een up voor Peper hij verdient een goed en blijvend huisje.
pi_77813046
wat een mooi beessie

jammer dat we al 6 katte hebbe
voer geen oorlog, voer de eendjes!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:58:31 #15
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_77813637
Wat een mooierd! Een lampekapje
Met Spider zou het misschien wel gaan in 1 huis, maar we hebben Ziggy ook nog. Die haat katten
Maar ik duim voor een lief baasje!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_77813725
wat een ieverd. Heb alleen al 2 honden dus voldoe ook niet aan zijn eisen
pi_77816493
Ik heb even een vraag.
Waarom laten jullie in godsnaam een kat 2 jaar lang met een kapje om lopen.?
Als dit diertje problemen krijgt doordat hij meer aandacht verdiend dan julie hem kunnen bieden en daar zijn problemen vandaan komen zo jullie hier zeggen.
Waarom zoeken jullie dan niet eerder een ander tehuisje voor hem?
Als jullie daadwerkelijk om dit diertje geven dan ga je eerder op zoek naar een nieuw tehuis voor hem.
Of is dr iets meer aan de hand met hem!
devilwoman from hell
pi_77817555
Zoals je gelezen hebt is hij al ergens anders geweest. Daar zonder kapje. Verder hebben ze eerst gekeken of er niks medisch was. Zoals voedselallergie/stofallergie enzo. Dit bleek na tig onderzoeken niet te zijn.
pi_77876769
Heeft Peper intussen al zicht op een huisje waar 'ie niet weggepest of gefrustreerd wordt?
  donderdag 11 februari 2010 @ 15:21:52 #20
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_77885330
hhm, 6 katten hier en twee honden (en een zooi knagers). Ik denk niet dat Peper bij ons erg gelukkig wordt....
pi_77892417
Op dit moment voor zover ik weet nog geen huisje. De eigenaren proberen het ook via een herplaatsingssite.
pi_77892497
zo'n schatje moet toch snel een nieuw plekje kunnen vinden... kom op mensen, denk eens na of je iemand kent die het diertje een goed huis kan bieden.
pi_77914729
Ik geef m nog ff een kickje want Peper is een schatje ben zelf wel altijd thuis maar heb al een kat en ik denk niet dat die mijn aandacht wil delen
♥ scars make us who we are ♥
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:24:39 #24
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_77937802
kick

heb zelf al twee katten helaas
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_78187843
En up
Hij ligt nu heel lief bij mij op schoot.
Wie geeft hem het huisje dat hij verdient?
pi_78194940
Heb al enkele malen dit topic bezocht. Peper is een prachtige kat en heeft wat weg van onze witte Europees Korthaar. Daar ligt ook direct het probleem. Wij hebben al 3 katten en een hond, iets wat Peper absoluut niet gelukkig zou maken.

Stiekeme kick
pi_78355528
En nog maar een keer omhoog.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:27:25 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78362722
zou hij goed zijn voor en hele lieve vrouw van 98, die alleen nog maar in een stoel zit of in haar bed ligt en 24 uur per dag verzorging krijgt en zich doodverveelt?
pi_78380973
Ik vind 98 wel best oud. Haar levensverwachting is dan niet meer zo hoog en peper is pas 2. Dan moet hij daarna weer verhuizen. Liever een blijvend huisje voor de rest van zijn leven.
pi_78925233
En nog maar een keer omhoog. WIj gaan binnenkort verhuizen. En het liefst wil ik peper daarvoor al een ander huisje kunnen bieden. Anders gaat hij met ons mee. Maar dat zorgt wel weer voor veel veranderingen voor hem.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:57:14 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78928857
ik heb nog een echte kattenvriend maar wel met een lieve zwart-witte poes. als dat niet goed gaat, wordt het leven voor peper ondraaglijk omdat ze behalve lief ook alles en iedere kat die niet in haar huis woont wegjaagt. ze is erg krachtig.

we zouden het een dag kunnen aankijken? moet ik nog wel die vriend ff inlichten.
pi_78930518
Peper is bij ons op dit moment vrij gelukkig. Al wil hij ook nog weleens krabben. Zonder kapje lukt dus niet.
Komt het door onze katten? is het psychisch? Ik weet het niet.
Als je nu al weet dat de kat van je vriend andere wegjaagd lijkt mij dat ook geen directe oplossing. Peper kan niet zo goed tegen dominante katten.
Ik gun dit beestje zo graag een huisje met iemand die bijna continu aandacht voor hem heeft. Dat is wat hij het liefste wil.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:49:58 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78930698
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Peper is bij ons op dit moment vrij gelukkig. Al wil hij ook nog weleens krabben. Zonder kapje lukt dus niet.
Komt het door onze katten? is het psychisch? Ik weet het niet.
Als je nu al weet dat de kat van je vriend andere wegjaagd lijkt mij dat ook geen directe oplossing. Peper kan niet zo goed tegen dominante katten.
Ik gun dit beestje zo graag een huisje met iemand die bijna continu aandacht voor hem heeft. Dat is wat hij het liefste wil.
ik hoop dan ook uit de grond van mijn hart dat er snel iemand is die aan de verwachtingen kan voldoen.

respect voor de manier waarmee je tot nu toe met hem bent omgegaan.
pi_78931055
Hij is niet van ons. Maar het is zo'n lieve kat dat wij hem opvangen en daarbij hebben wij erg sociale katten. Vooral de "leider" is een gevoelige kat die altijd de nieuwelingen geholpen heeft. Hij gaat dus ook uit logeren naar mijn ouders. Hopelijk gaat het ook goed met hun katten en als er dan nog niemand is mee naar ons nieuwe huis.

Net gemaakt.
pi_78935750
Ziet er een geweldig katje uit, ik heb zijn tweelingsbroer bij mij wonen.
maar zoals al de voorgaanden hier, kan ik hem spijtig genoeg niet in huis opnemen, mijn 2 poezebeesten zien dat niet zitten.
spijtig.
in welke stad woont hij nu?
pi_78935910
Hij woont nu nog in Helmond.
pi_79013123
komaan mensen, er moet toch iemand dit schatje een thuis kunnen geven.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:45:03 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79013363
en zo te zien kan hij tegenwoordig zonder kraagje, how cute!
misschien moet ts over haar hart strijken en deze kat in huis nemen, hij zit er erg relaxed bij.

maak anders een gironummer aan en vraag 10 cent per week voor het eten van deze kat. 5,20 per jaar dus.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:58:58 #39
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_79014071
Prachtig beestje zeg.
Mijn kat is heel sociaal, mijn honden wat minder in de zin van dat ze altijd willen spelen.

Zou denk ik niet ideaal zijn he?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_79031209
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:45 schreef zoalshetis het volgende:
en zo te zien kan hij tegenwoordig zonder kraagje, how cute!
misschien moet ts over haar hart strijken en deze kat in huis nemen, hij zit er erg relaxed bij.

maak anders een gironummer aan en vraag 10 cent per week voor het eten van deze kat. 5,20 per jaar dus.
Hij heeft op de foto nog steeds een kapje om. Zolang hij relaxt bij je ligt kan het kapje af. Loop je weg of schrikt hij dan gaat hij weer krabbelen.
En ik heb al 3 katten waarvan er 1 extra zorg nodig heeft. En daarbij hij is hier ook niet het gelukkigst. Het liefst wil hij alle aandacht en dat kunnen wij hem ook niet geven.
pi_79163274
HAAAAALLOOOOO,

waar zijn die geweldige kattenliefhebbers?

dit beestje moet een thuis vinden.
pi_79499628
Peper is op dit moment kapjes loos. Maar nog wel op zoek naar een nieuw huisje.
pi_80348728
Nog maar eens een kickje. Nog steeds zonder kapje.
Wie geeft hem een dat stressloze huisje?
pi_80383806
En nog maar eens omhoog.
Hij doet het hier wel goed tussen alle andere katten. Mijn vader wil hem absoluut niet houden.
en mijn vriend ook niet. Binnenkort verhuizen wij naar ons nieuwe huis. Peper blijft dan bij mijn ouders tot er een nieuw baasje gevonden is.
pi_80388644
Ik heb het er gister over gehad met m'n man.
Ik ben gegrepen door Peper. Peper is de jongere versie van onze Quincey. Maar m'n man wil het ECHT niet, en daar moet ik me dan maar bij neer leggen.
Ik vind het erg jammer. Zo'n mooie (en vast superlieve) kat, daar moet toch een goed huisje voor te vinden zijn?
pi_80390718
Ik vind Peper ook zo'n schatje Helaas kan hij niet bij ons. Ik hoop zo, dat hij snel een nieuw huisje vindt!
pi_80844465
En nog 1x omhoog al zit ik er toch over te denken Peper te houden. Onze DA heeft Rossi eigenlijk opgegeven en Fire kan het wel met Peper vinden. Alleen vriend nog overtuigen.

Hij heeft het zo naar zijn zin in de tuin. Rent achter alles aan. Een kapje heeft hij al helemaal niet meer om.
  donderdag 29 april 2010 @ 15:30:05 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80844644
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
En nog 1x omhoog al zit ik er toch over te denken Peper te houden. Onze DA heeft Rossi eigenlijk opgegeven en Fire kan het wel met Peper vinden. Alleen vriend nog overtuigen.

Hij heeft het zo naar zijn zin in de tuin. Rent achter alles aan. Een kapje heeft hij al helemaal niet meer om.
dat zou wel het beste voor peper zijn.
  donderdag 29 april 2010 @ 15:33:11 #49
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_80844755
Zo te horen zou het de beste optie zijn als hij kan blijven, dat scheelt een hoop verhuisstres. Ik vind het een tof beestje (maar heb al 2 katten)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_80844850
O Ferrarirood ik hoop dat je je vriend kunt overtuigen! Peper verdient gewoon een goed huisje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')