quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:59 schreef Socios het volgende:[..]
Ik weet het niet, hoor.

Ik vind katten superleuk en wordt er oprecht blij van, maar ik weet niet of ik een kat wel goed kan verzorgen en een goed huisje kan bieden.

Ik heb nog nooit een kat gehad, ik zou niet weten wat ik allemaal moet doen en waar ik op moet letten en aan moet denken. Verder heb ik geen tuin en woon ik in de binnenstad op de 2e verdieping. Maar goed, dat is voor de kat die af en toe langskomt blijkbaar geen probleem, want die komt ook gewoon beneden en buiten.
Wat lief, een katten-maagd!
Als ik nog even mag pushen: de kat in kwestie (Peper) heeft juist baad bij een lekker rustig huishouden voor zover ik heb begrepen. Wat een kat nodig heeft: Kattenbak (met kattenbakkorrels), etensbakje (met brokjes), waterbakje, krabpaal, aantal speeltjes (nepmuis, balletje, stukje touw) eventueel een lekker mandje en liefdevolle aandacht.
Plus ik denk dat Ferrari_Rood zeker haar tips en trucs wat betreft de kattenzorg voor Peper met je wil delen, en er is hier natuurlijk nog een heel forum vol experts voor als je je iets afvraagt

[/bemoei-modus]
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!