Gewoon maar een keertje eten geven, ja?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef PeuRac het volgende:
Eten, dirnken aandacht, meestal in die volgorde
Socios .... dat is echt een leuke katquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef Socios het volgende:
Keertje gapen voor de deur.![]()
[ afbeelding ]
Feeling @ homequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef Socios het volgende:
Keertje gapen voor de deur.![]()
[ afbeelding ]
Het is net Bil ! Alleen op deze foto zie je zijn RVS-dakje niet zo goed.quote:
jammer soos! is ze in de tussentijd nog wel geweest?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:35 schreef Socios het volgende:
Zeer kleine kans dat de kat nog eens op bezoek komt.
Ik zie haar buiten nog weleens lopen, maar men heeft de paar punten in de galerij waar katten doorheen kunnen afgesloten...
Nee, maar ik hoopte van de zomer weer (als ze meer buiten is), maar dat kan ik dus wel vergeten...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:34 schreef Murmeli het volgende:
jammer soos! is ze in de tussentijd nog wel geweest?
Dankjewel. Heb ook een video waarop te zien is hoe ze vanaf de grond op het aanrecht springt.quote:je hebt wel onwijs mooie fotos van haar gemaakt. zo'n gaapfoto lukt mij nou nooit van onze katten!
Katten zijn zeker tof.quote:ga je nu zelf een kat in huis halen?
tip: als je qua zorg en geld niet al teveel kunt investeren kan je denk ik het beste 1 kat nemen, en dan een kat die ook graag alleen woont. (dus geen andere katten duldt). 2 katten kan best veel extra werk zijn (vooral als er bijv 1 ziek wordt of ander voer moet hebben)
maar verder, katten zijn tofIk ben nog steeds blij dat ik een kat heb genomen
ah lachen, post die eens!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoopte van de zomer weer (als ze meer buiten is), maar dat kan ik dus wel vergeten...
[..]
Dankjewel. Heb ook een video waarop te zien is hoe ze vanaf de grond op het aanrecht springt.
[..]
Katten zijn zeker tof.
Mijn huis alleen niet echt geschikt om een kat te houden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |