Momentje, moet natuurlijk een kloon maken om niet op te vallen.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:35 schreef YPPY het volgende:
[..]
Momentje, moet natuurlijk een kloon maken om niet op te vallen.
Mogge Wormquote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:02 schreef SuperwormJim het volgende:
mogguh
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:02 schreef Dagonet het volgende:
Het is veuls te warm voor peopen.
Het vloog er anders uit! Je zou denken dat het door al dat zweten dermate indikt dat je aambei weer op gaat spelen, maar nee!quote:
Hooikoorts?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:56 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Het vloog er anders uit! Je zou denken dat het door al dat zweten dermate indikt dat je aambei weer op gaat spelen, maar nee!
Het is dan ook dorstig weer, zeker met dat foeballuh.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:56 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Het vloog er anders uit! Je zou denken dat het door al dat zweten dermate indikt dat je aambei weer op gaat spelen, maar nee!
Jammer dat die topics niet meer gelezen kunnen worden.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:57 schreef Stofje het volgende:
Ik vind iedereen stom! Echt, allemaal, stom!
Je wilt zeggen dat het je onder het gejengel van Teletubbies en Tweenies nog wel zou lukken?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:49 schreef Dagonet het volgende:
Blugh, daar was het dan weer te vroeg voor.
Daar dacht Y dus anders overquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:19 schreef Breuls het volgende:
Een FBSC is niet nodig, dus deze mag wel ergens anders heen.
Was het nu nog maar te klagen in ZUUquote:
Breuls heeft het gedaan! Het was Breuls!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat doet dit topic met extreem lage pH in ONZ?
Juist!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:15 schreef Stofje het volgende:
Ja, verdomme, in ONZ verliest dit topic natuurlijk al z'n waarde.
Mag jij even blij zijn met Glowmuis met zijn kekke TVP-verwijderfunctiedingesachtige knopquote:
Ga weg. Ik ben hier om Arcee te steunenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
ja hoor, tot nog toe is het de beste bank gebleven die ongehavend uit de crisis kwamquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
Is het verstandig mijn geld te vertrouwen aan de Rabobank?
Goed dan. Bedanktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja hoor, tot nog toe is het de beste bank gebleven die ongehavend uit de crisis kwam
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga weg. Ik ben hier om Arcee te steunenwaarvoor, hij heeft wel vaker in ONZ gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Arcee!
quote:
Maar dat vindt hij heul niet leuk toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarvoor, hij heeft wel vaker in ONZ gepost
Voor Arcee!
quote:
Zie zijn PI danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat vindt hij heul niet leuk toch?
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet als het een Ali-topic is, nee. Ali-topics horen in FB.
Oh, hoe moet dat nou met die van mij dan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
Mededeling mbt webicons
note to self, ff overzetten
Je gedraagt je eng. Morgen vraag je nog of ik met je wil trouwen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet als het een Ali-topic is, nee. Ali-topics horen in FB.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, hoe moet dat nou met die van mij dan.Kan iemand me helpen?
HELPquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:56 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Ik zie die van jou al niet meer. Met de toffe nieuwe layout
Ja hoe krijg ik hem nou ook zichtbaar in de nieuwe layoutquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoe krijg ik hem nou ook zichtbaar in de nieuwe layoutIk ben hier niet zo goed in.
Verhuist naar icon aanvraag dinges...quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:04 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Kan je die niet verkleinen? 9kb moet toch wel te doen zijn?
Aha daar ben je dusquote:
DE DUITSERS KOMENquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:09 schreef c0nd0r het volgende:
SwJ een SC in ONZ!
Draai het luchtalarm aan!
Ik zou je een enkelband om moeten doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Oei, je hebt me gevonden. Bibber en beef.
Is dat een probleem? Krijgen onzinusers dan niet al uit voorzorg voorbehoedsmiddelen aangeboden?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:12 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik zou je een enkelband om moeten doen
ik heb het over die electrischequote:Op woensdag 7 juli 2010 00:13 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Ik heb al enkelbanden, anders is dat lopen zo lastig.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:16 schreef DeLuna het volgende:
Is mijn icon nu wel te zien in de nieuwe lay out?
quote:
I'll make sure of itquote:
Ik hoef er ook niet voor te betalenquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:19 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat kan jij helemaal niet betalen
quote:
Ik geef je je fiets terug voor een fotoquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:23 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik geef je je fiets terug voor een foto
Zoeen idee kreeg ik alquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:24 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Hij is er alleen nog maar voor crew
Dat denk jijquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:24 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
[..]
Je hebt mijn fiets niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zoeen idee kreeg ik al
Wat kost een blauw kleurtje tegenwoordig?
quote:
racefiets was het toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:26 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Je hoeft er niet blauw voor te zijn
[..]
Weet ik
stond die niet in een schuur?quote:
Daarna voor de abo houders toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:24 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
[..]
Je hebt mijn fiets niet
quote:
quote:
Ik ben zo benieuwd ja.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:33 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Die van mij staat momenteel in een schuur
[..]
Zou kunnen, dat weet ik allemaal niet. Ik weet alleen dat het *nu* alleen voor de crew is.
Hij is trouwens enorm tof en al die andere layouts zijn ontzettend lelijk vergeleken bij deze.
Ik wist hetquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:33 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Die van mij staat momenteel in een schuur
[..]
Zou kunnen, dat weet ik allemaal niet. Ik weet alleen dat het *nu* alleen voor de crew is.
Hij is trouwens enorm tof en al die andere layouts zijn ontzettend lelijk vergeleken bij deze.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:23 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Ik zie het ook niet.
Wel zo'n hippe nieuwe lay-out.
Domme gozerquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:00 schreef -Datdus- het volgende:
Hahah ik dacht dat Annet een kloon was dus die heb ik altijd gebasht etc maar het blijkt eigenlijk best wel een lekker ding te zijn.![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |