Aha daar ben je dusquote:
DE DUITSERS KOMENquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:09 schreef c0nd0r het volgende:
SwJ een SC in ONZ!
Draai het luchtalarm aan!
Ik zou je een enkelband om moeten doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Oei, je hebt me gevonden. Bibber en beef.
Is dat een probleem? Krijgen onzinusers dan niet al uit voorzorg voorbehoedsmiddelen aangeboden?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:12 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik zou je een enkelband om moeten doen
ik heb het over die electrischequote:Op woensdag 7 juli 2010 00:13 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Ik heb al enkelbanden, anders is dat lopen zo lastig.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:16 schreef DeLuna het volgende:
Is mijn icon nu wel te zien in de nieuwe lay out?
quote:
I'll make sure of itquote:
Ik hoef er ook niet voor te betalenquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:19 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat kan jij helemaal niet betalen
quote:
Ik geef je je fiets terug voor een fotoquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:23 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik geef je je fiets terug voor een foto
Zoeen idee kreeg ik alquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:24 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Hij is er alleen nog maar voor crew
Dat denk jijquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:24 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
[..]
Je hebt mijn fiets niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zoeen idee kreeg ik al
Wat kost een blauw kleurtje tegenwoordig?
quote:
racefiets was het toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:26 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Je hoeft er niet blauw voor te zijn
[..]
Weet ik
stond die niet in een schuur?quote:
Daarna voor de abo houders toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:24 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
[..]
Je hebt mijn fiets niet
quote:
quote:
Ik ben zo benieuwd ja.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:33 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Die van mij staat momenteel in een schuur
[..]
Zou kunnen, dat weet ik allemaal niet. Ik weet alleen dat het *nu* alleen voor de crew is.
Hij is trouwens enorm tof en al die andere layouts zijn ontzettend lelijk vergeleken bij deze.
Ik wist hetquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:33 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Die van mij staat momenteel in een schuur
[..]
Zou kunnen, dat weet ik allemaal niet. Ik weet alleen dat het *nu* alleen voor de crew is.
Hij is trouwens enorm tof en al die andere layouts zijn ontzettend lelijk vergeleken bij deze.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:23 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Ik zie het ook niet.
Wel zo'n hippe nieuwe lay-out.
Domme gozerquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:00 schreef -Datdus- het volgende:
Hahah ik dacht dat Annet een kloon was dus die heb ik altijd gebasht etc maar het blijkt eigenlijk best wel een lekker ding te zijn.![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |