Want? Van Persie stond buitenspel en er kwam vijf man naar hem toe...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:46 schreef royjn het volgende:
omg wat een fail van robben
Robben is nooit in vorm geweest op dit toernooiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Zelfs Robben uit vorm....wedstrijd is afgelopen dus
Ja, maar ze waren er nog niet, dus gewoon knallen met die bal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want? Van Persie stond buitenspel en er kwam vijf man naar hem toe...
Die goal was anders vies lekkerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Robben is nooit in vorm geweest op dit toernooi
Of bedoel je die doelpunt tegen een land als Slowakije?
Hij kon natuurlijk ook zelf gaan, er was maar 1 man voor hemquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want? Van Persie stond buitenspel en er kwam vijf man naar hem toe...
Nee, je held is bijzonder zwak.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens? Is van Persie van wereldniveau?²
Elia dan, als je nog enige verbetering wilt zien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
Robben eruit en Van Persie ruit.
Van der Vaart of Elia en Huntelaar en in.
Da's waarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:49 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Ach het is de laatste 60 minuten voor de reclame's
quote:
Stuntelaar?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
Haha inderdaad net doen alsof ze eerst wel goed speeldequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
Het ergste is nog wel dat de meeste hier verrast zijn over het spel van Nederland
Van persie zeker. Ik denk dat robben nog een rode kaart kan veroorzaken bij brazillie. Alleen zo kan nederland nog winnen. Zorgen dat Brazillie met 9 a 10 man komt te staanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
Loopt inderdaad als een dronken gehandicapte over het veld, maar dat doen ze eigenlijk allemaal bij Oranje.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat een gefaal van ooijer zeg. nicht zu glauben. ofzo
Er wordt steeds te lang gewacht.quote:
Robben wou dat iemand anders 'm nam en liep weg, maar tikte per ongeluk tegen de bal aan, waardoor de corner al genomen was.:')quote:
Hij tikte de bal aan en dat was de cornerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef sanakthe het volgende:
Kan iemand me aub uitleggen wat die corner van Robben nou precies was?
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef Futureone het volgende:
Breaking News!!!
THE NETHERLANDS HAVE BEEN BRIBED FOR LOSING THE MATCH AGAINST BRAZIL.
Nu op CNN
Hij probeerde een crafty corner.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef sanakthe het volgende:
Kan iemand me aub uitleggen wat die corner van Robben nou precies was?
![]()
Scheids mee? Op welke zender kijk jij?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ja jongens kansloos verhaal.
Ondanks dat Nederland de scheidsrechter mee heeft kunnen ze gewoon geen moment gevaarlijk worden. Ondertussen heeft Stekelenburg er al een paar knap uit gehouden, het had met gemak 3-0 kunnen zijn
Die staat te pissen thuis, denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef Ringo het volgende:
Ik zou wel es willen weten wat Van Basten nog voor trucs uithaalt in de pauze.
Misschien was het de bedoeling om hem ongemerkt aan te tikken, zodat iemand anders richting het doel kon dribbelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Acree het volgende:
[..]
Robben wou dat iemand anders 'm dan en liep weg, maar tikte per ongeluk tegen de bal aan, waardoor de corner al genomen was.:')
Vergeeet Ooij nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef Replicat het volgende:
Robben eruit - Elia erin
Van Persie eruit - Huntelaar erin
plz.
Ik denk serieus dat ie hem bewust wegtikte voor een crafty corner.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Acree het volgende:
[..]
Robben wou dat iemand anders 'm dan en liep weg, maar tikte per ongeluk tegen de bal aan, waardoor de corner al genomen was.:')
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Acree het volgende:
[..]
die is al te vaak uitgevoerd om een verassing te zijn, die kanarie had het heel snel doorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij probeerde een crafty corner.
Alleen de rest van het team wist het niet.
Nederland 1quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Scheids mee? Op welke zender kijk jij?
\Je bent gestopt met blowen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Slechtste WK/EK dat ik bewust heb meegemaakt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef YebCar het volgende:
sneijder Van Persie eruit
v.d vaart erin
Kuyt eruit
Elia erin
Huntelaar erin
robben eruit
van persie op recht
huntelaar de spits
Mwah, individueel heeft Brazilie natuurlijk ook gewoon op elke positie een betere speler. Op Robben na.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze spelen het hele toernooi al kut, maar een glimpje hoop had ik nog dat ze tegen een moeilijke tegenstander wel wat zouden kunnen laten zien, maar ze spelen slechter dan ooit.
Dit is gewoon kansloos, eerst lukte het nog wel op hun sloffen maar nu het moet, presteren ze ook niks. Terwijl de spelers individueel wel goed zijn, in een team stellen ze geen fuck voor. Ze staan er alleeen om zichzelf te verkopen, in plaats van hun werk te doen.
Inderdaad net zoals Bergkamp in 98 tegen Argentinië allang gewisseld had moeten worden voordat ie scoorde.quote:
die 3 kaart-waardige overtredingen op robben iddquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:54 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Nederland 1![]()
Serieus die man loopt Brazilie enorm te benadelen. Die vrije trap tegen Maicon bijvoorbeeld waar niks aan de hand was, dat was anders gewoon een enorme kans.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
En Sneijder kan alleen maar paasjes in de ruimte geven. Hij is bepaald geen Riquelme, die véél geavanceerder is.²
Brazilië die allang met 10 man had moeten spelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:54 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Nederland 1![]()
Serieus die man loopt Brazilie enorm te benadelen. Die vrije trap tegen Maicon bijvoorbeeld waar niks aan de hand was, dat was anders gewoon een enorme kans.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Affelay en elia erin. Of Elia en huntelaar.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad net zoals Bergkamp in 98 tegen Argentinië allang gewisseld had moeten worden voordat ie scoorde.
Heb je niks aan op zo'n toernooi.
Zekerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Brazilië die allang met 10 man had moeten spelen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef Scorpie het volgende:
Die gasten zijn feller, beter, gretiger, harder, sluwer. Met andere woorden; we worden afgetroefd.
dit dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Robben probeert elke keer opnieuw exact hetzelfde en de Brazilianen weten perfect wat dat is.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Mercer het volgende:
Kunnen ze Elia niet klonen? Dan graag 10x Elia erin!
Onzin, er stond nog een Braziliaan aan de rechterkant....het was gewoon een fout van Heitingaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef marcodej het volgende:
Fout van der Wiel bij die goal, laat Robinho echt compleet gaan...
Ik zei het al tegen m'n vader tijdens Slowakije, ze gaan verliezen tegen Brazilië.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Killaht het volgende:
Die hoop die ik toch altijd heb...
Maar zoals ik al dacht is Nederland gewoon hetzelfde niveau als heel het WK al, misschien wel zwakker. Kansloze defensie, slechte passes en kansen benutten. Als je nadenkt, hebben ze niet overtuigend vorige wedstrijden gewonnen, en toen dacht ik al, als je tegen brazilië, argentinië of duitsland moet ben je kansloos. Met 1-0 voorstaan en dan denken dat je er bent. En wat staan ze te sjokken.... Ze zijn niet zoals tijdens de poule wedstrijden op het EK.
Precies, Robben probeert dat doelpunt van Bergkamp elke wedstrijd een paar keer te kopiëren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Robben probeert elke keer opnieuw exact hetzelfde en de Brazilianen weten perfect wat dat is.
Ah, weer zo'n voetbalprof. Alsof er ook maar een peil op te trekken is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Jongens we hebben het wel over het slechte spel van nederland maar er zijn wel in Nederland zo'n 10 miljoen gekken die met een oranje shirt en alles oranje aan lopen.
Zet die dan allemaal in het veld dan hebben we nog wat te lachen. Die denken dat Nederland een kans maakte voor het WK.
Ik heb al in het begin gezegd de groepsfase halen ze wel nog maar daarna krijgen ze het moeilijk aangezien ze niet kunnen voetballen.
Ze hebben goede spelers erin staan maar die moeten kunnen samenwerken en niet alleen willen voetballen.
Op ons werk gebruiken we daar Norton Ghost voor. Soms ook Acronis True Image.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Mercer het volgende:
Kunnen ze Elia niet klonen? Dan graag 10x Elia erin!
Hij wijst nog wel, maar die knakker liep prachtig tussen Heitinga en van der Wiel in die moest kiezen -> verkeerde keuze -> goal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef marcodej het volgende:
Ach flikker op man, ze schoppen Rooben 5 keer tegen de grond. Ik zeg nergens dat Nederland goed voetbalt, ze spelen kut, dat roep ik al het hele WK, maar je moet nou niet net gaan doen alsof die scheids zo Nederlands gezind is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
ZekerZet je oranje-bril af man.
Robben voert m ook verkeerd uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
die is al te vaak uitgevoerd om een verassing te zijn, die kanarie had het heel snel door
NOBELPRIJS VOOR JOU.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Jongens we hebben het wel over het slechte spel van nederland maar er zijn wel in Nederland zo'n 10 miljoen gekken die met een oranje shirt en alles oranje aan lopen.
Zet die dan allemaal in het veld dan hebben we nog wat te lachen. Die denken dat Nederland een kans maakte voor het WK.
Ik heb al in het begin gezegd de groepsfase halen ze wel nog maar daarna krijgen ze het moeilijk aangezien ze niet kunnen voetballen.
Ze hebben goede spelers erin staan maar die moeten kunnen samenwerken en niet alleen willen voetballen.
Dat dus. Heitinga stond te slapen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef MagicIsland1 het volgende:
Onzin, er stond nog een Braziliaan aan de rechterkant....het was gewoon een fout van Heitinga
Van der Wiel had de eerste 2 wedstrijden Kuyt voor zich die had Robinho nooit laten lopen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef marcodej het volgende:
Of de 2-0quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ik wilde pissen in de rust. Moet ik helemaal niet pissen. Zal je zien dat ik straks de 1-1 mis
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ik wilde pissen in de rust. Moet ik helemaal niet pissen. Zal je zien dat ik straks de 1-1 mis
Indrukwekkend.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Ah, ze zijn er al. Die gasten die het voor het toernooi allemaal al gezegd hadden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Stekelenburg mag blijven!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Of je denkt dat hij kan keepen of dat hij ook beter is dan Robben?
Wiel moet kiezen en dan kies je de buitenkant.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij wijst nog wel, maar die knakker liep prachtig tussen Heitinga en van der Wiel in die moest kiezen -> verkeerde keuze -> goal.
Je kan toch wel in een bierflesje pissen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Remco-TXL het volgende:
JIj bent er zo een die speelt om er voor te zorgen dat het geen 2-0 wordt, volgens mij is het de bedoeling dat je de 1-1 gaat zoekenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft iedereen met Elia? Zo geef je Maicon helemaal de ruimte.
Dat doe ik wel. Sterker nog, de scheids is enorm Nederlands gezind.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach flikker op man, ze schoppen Rooben 5 keer tegen de grond. Ik zeg nergens dat Nederland goed voetbalt, ze spelen kut, dat roep ik al het hele WK, maar je moet nou niet net gaan doen alsof die scheids zo Nederlands gezind is.
Het is een braziliaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Sterker nog, de scheids is enorm Nederlands gezind.
Denk je dat Dunga voor z'n lol helemaal gek word. Zo heb ik hem zelden gezien.
1990 was toch echt slechter. 1980 EK net zo goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Schandalig tournooi geweest als ze er uitvliegen, waar het naar uitziet.
Slechtste eindtournooi ever voor Oranje.
Tja, wat kun je ook verwachten van Bertje en zijn secundant v. Bommel.
quote:
lolquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt een speler in de selectie:
- met lef
- met techniek
- met scorend vermogen
- hybride stijl
- brutaal
- gretig
- in vorm
Waarom speelt Advanced Afellay niet???????![]()
![]()
²
Hij wees naar Robben dat die hem over moest nemen.. had ie beter zelf kunnen doen, Robben stond nog goed om die speler op de flank te pakken,.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Onzin, er stond nog een Braziliaan aan de rechterkant....het was gewoon een fout van Heitinga
Oke.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
scorend vermogen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef BansheeBoy het volgende:
- met lef
- met techniek
- met scorend vermogen
- hybride stijl
- brutaal
- gretig
- in vorm
![]()
²
omdat dat een eerste klas prutser is, daarom.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef BansheeBoy het volgende:
- met lef
- met techniek
- met scorend vermogen
- hybride stijl
- brutaal
- gretig
- in vorm
![]()
²
dat weet ik niet, we hebben steek!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef Ssonic het volgende:
[..]
anders wel een behoorlijk gevaarlijk spelletje. Zie straks, mocht nederland doorgaan, hoe 'n gekkehuis het op straat word. Dat weet ik nu al.
Mocht het gelijk worden, met penaltys is het over voor NL!
Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Remco-TXL het volgende:
dat mocht ook al in de eerste helftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef Symphonic het volgende:
Er mag in de 2e helft wel een wonder gebeuren....
Ik durf wel te stellen dat hem in de spits opstellen Nederland het WK kost. Hij zoekt bv. nooit de 2de paal ala Kluivert.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:59 schreef kree het volgende:
van Persie moet eruit
Nee, dat doet hij omdat hij een psycho is. De scheids fluit gewoon goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Ja dus? Als ze de scheids tegen zouden hebben volgens jullie is er toch geen reden om je op te winden?quote:
Kans is 10%quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef Symphonic het volgende:
Er mag in de 2e helft wel een wonder gebeuren....
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
KK nederland, ik ben echt boos, ik krijg hoofdpijn Van spanning hier, en de warmte helpt ook niet echt mee, en die twee mongolen van vi oranje hebben mij ook hoop gegeven met hun uitspraken. ik hoop dat iedereen dood gaat behalve mij en mijn familie, waarom woon ik in zo'n kut land, ik had in brazillie aziel moeten aanvragen, of spanje, geen duitsland, bleekscheten kunnen niet voetballen.
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:02 schreef patrickpsv het volgende:
dezelfde 11![]()
maargoed kom op, alles of niets
KK nederland, ik ben echt boos, ik krijg hoofdpijn Van spanning hier, en de warmte helpt ook niet echt mee, en die twee mongolen van vi oranje hebben mij ook hoop gegeven met hun uitspraken. ik hoop dat iedereen dood gaat behalve mij en mijn familie, waarom woon ik in zo'n kut land, ik had in brazillie aziel moeten aanvragen, of spanje, geen duitsland, bleekscheten kunnen niet voetballen.
Het zijn gewoon losers kijk ze lopen dan op het veldquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:01 schreef Symphonic het volgende:
Ze spelen allemaal belabberd, niet een speler uitgezonderd.
Ook Robben schopt geen deuk in een pakje boter.
En als Robben zo gedekt wordt, dan moet er een andcer vrij staan om zijn plek op te vullen.
Laatste keer dat ik keek stond Nederland achterquote:
Affelayquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:03 schreef Innercircle het volgende:
Ik wil Elia en Affelay zien!! Waarom geen wijzigingen?
Snap niet dat die twee er niet vanaf het begin in staan!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:02 schreef Innercircle het volgende:
Affelay en Elia erin! Beetje meer passie en pit!
gastquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
ik had in brazillie aziel moeten aanvragen, of spanje, geen duitsland, bleekscheten kunnen niet voetballen.
komt goed...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek stond Nederland achter
Dat is dan wel weer een voordeel, al mochten we winnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:04 schreef Dalando het volgende:
voor zometeen: [Live 02-07 @16:00] Nederland - Brazilië #9 - faalwedstrijd
VDW krijgt geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |