Precies, Robben probeert dat doelpunt van Bergkamp elke wedstrijd een paar keer te kopiëren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Robben probeert elke keer opnieuw exact hetzelfde en de Brazilianen weten perfect wat dat is.
Ah, weer zo'n voetbalprof. Alsof er ook maar een peil op te trekken is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Jongens we hebben het wel over het slechte spel van nederland maar er zijn wel in Nederland zo'n 10 miljoen gekken die met een oranje shirt en alles oranje aan lopen.
Zet die dan allemaal in het veld dan hebben we nog wat te lachen. Die denken dat Nederland een kans maakte voor het WK.
Ik heb al in het begin gezegd de groepsfase halen ze wel nog maar daarna krijgen ze het moeilijk aangezien ze niet kunnen voetballen.
Ze hebben goede spelers erin staan maar die moeten kunnen samenwerken en niet alleen willen voetballen.
Op ons werk gebruiken we daar Norton Ghost voor. Soms ook Acronis True Image.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Mercer het volgende:
Kunnen ze Elia niet klonen? Dan graag 10x Elia erin!
Hij wijst nog wel, maar die knakker liep prachtig tussen Heitinga en van der Wiel in die moest kiezen -> verkeerde keuze -> goal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef marcodej het volgende:
Fout van der Wiel bij die goal, laat Robinho echt compleet gaan...
Ach flikker op man, ze schoppen Rooben 5 keer tegen de grond. Ik zeg nergens dat Nederland goed voetbalt, ze spelen kut, dat roep ik al het hele WK, maar je moet nou niet net gaan doen alsof die scheids zo Nederlands gezind is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
ZekerZet je oranje-bril af man.
Robben voert m ook verkeerd uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
die is al te vaak uitgevoerd om een verassing te zijn, die kanarie had het heel snel door
NOBELPRIJS VOOR JOU.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Jongens we hebben het wel over het slechte spel van nederland maar er zijn wel in Nederland zo'n 10 miljoen gekken die met een oranje shirt en alles oranje aan lopen.
Zet die dan allemaal in het veld dan hebben we nog wat te lachen. Die denken dat Nederland een kans maakte voor het WK.
Ik heb al in het begin gezegd de groepsfase halen ze wel nog maar daarna krijgen ze het moeilijk aangezien ze niet kunnen voetballen.
Ze hebben goede spelers erin staan maar die moeten kunnen samenwerken en niet alleen willen voetballen.
Dat dus. Heitinga stond te slapen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef MagicIsland1 het volgende:
Onzin, er stond nog een Braziliaan aan de rechterkant....het was gewoon een fout van Heitinga
Van der Wiel had de eerste 2 wedstrijden Kuyt voor zich die had Robinho nooit laten lopen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef marcodej het volgende:
Fout van der Wiel bij die goal, laat Robinho echt compleet gaan...
Of de 2-0quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ik wilde pissen in de rust. Moet ik helemaal niet pissen. Zal je zien dat ik straks de 1-1 mis
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ik wilde pissen in de rust. Moet ik helemaal niet pissen. Zal je zien dat ik straks de 1-1 mis
Indrukwekkend.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Ah, ze zijn er al. Die gasten die het voor het toernooi allemaal al gezegd hadden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Stekelenburg mag blijven!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Of je denkt dat hij kan keepen of dat hij ook beter is dan Robben?
Wiel moet kiezen en dan kies je de buitenkant.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij wijst nog wel, maar die knakker liep prachtig tussen Heitinga en van der Wiel in die moest kiezen -> verkeerde keuze -> goal.
Je kan toch wel in een bierflesje pissen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |