Robben wou dat iemand anders 'm nam en liep weg, maar tikte per ongeluk tegen de bal aan, waardoor de corner al genomen was.:')quote:
Hij tikte de bal aan en dat was de cornerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef sanakthe het volgende:
Kan iemand me aub uitleggen wat die corner van Robben nou precies was?
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef Futureone het volgende:
Breaking News!!!
THE NETHERLANDS HAVE BEEN BRIBED FOR LOSING THE MATCH AGAINST BRAZIL.
Nu op CNN
Hij probeerde een crafty corner.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef sanakthe het volgende:
Kan iemand me aub uitleggen wat die corner van Robben nou precies was?
![]()
Scheids mee? Op welke zender kijk jij?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ja jongens kansloos verhaal.
Ondanks dat Nederland de scheidsrechter mee heeft kunnen ze gewoon geen moment gevaarlijk worden. Ondertussen heeft Stekelenburg er al een paar knap uit gehouden, het had met gemak 3-0 kunnen zijn
Die staat te pissen thuis, denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef Ringo het volgende:
Ik zou wel es willen weten wat Van Basten nog voor trucs uithaalt in de pauze.
Misschien was het de bedoeling om hem ongemerkt aan te tikken, zodat iemand anders richting het doel kon dribbelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Acree het volgende:
[..]
Robben wou dat iemand anders 'm dan en liep weg, maar tikte per ongeluk tegen de bal aan, waardoor de corner al genomen was.:')
Vergeeet Ooij nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef Replicat het volgende:
Robben eruit - Elia erin
Van Persie eruit - Huntelaar erin
plz.
Ik denk serieus dat ie hem bewust wegtikte voor een crafty corner.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Acree het volgende:
[..]
Robben wou dat iemand anders 'm dan en liep weg, maar tikte per ongeluk tegen de bal aan, waardoor de corner al genomen was.:')
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Acree het volgende:
[..]
die is al te vaak uitgevoerd om een verassing te zijn, die kanarie had het heel snel doorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij probeerde een crafty corner.
Alleen de rest van het team wist het niet.
Nederland 1quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Scheids mee? Op welke zender kijk jij?
\Je bent gestopt met blowen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Slechtste WK/EK dat ik bewust heb meegemaakt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef YebCar het volgende:
sneijder Van Persie eruit
v.d vaart erin
Kuyt eruit
Elia erin
Huntelaar erin
robben eruit
van persie op recht
huntelaar de spits
Mwah, individueel heeft Brazilie natuurlijk ook gewoon op elke positie een betere speler. Op Robben na.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze spelen het hele toernooi al kut, maar een glimpje hoop had ik nog dat ze tegen een moeilijke tegenstander wel wat zouden kunnen laten zien, maar ze spelen slechter dan ooit.
Dit is gewoon kansloos, eerst lukte het nog wel op hun sloffen maar nu het moet, presteren ze ook niks. Terwijl de spelers individueel wel goed zijn, in een team stellen ze geen fuck voor. Ze staan er alleeen om zichzelf te verkopen, in plaats van hun werk te doen.
Inderdaad net zoals Bergkamp in 98 tegen Argentinië allang gewisseld had moeten worden voordat ie scoorde.quote:
die 3 kaart-waardige overtredingen op robben iddquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:54 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Nederland 1![]()
Serieus die man loopt Brazilie enorm te benadelen. Die vrije trap tegen Maicon bijvoorbeeld waar niks aan de hand was, dat was anders gewoon een enorme kans.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
En Sneijder kan alleen maar paasjes in de ruimte geven. Hij is bepaald geen Riquelme, die véél geavanceerder is.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |