Brazilië die allang met 10 man had moeten spelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:54 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Nederland 1![]()
Serieus die man loopt Brazilie enorm te benadelen. Die vrije trap tegen Maicon bijvoorbeeld waar niks aan de hand was, dat was anders gewoon een enorme kans.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Affelay en elia erin. Of Elia en huntelaar.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad net zoals Bergkamp in 98 tegen Argentinië allang gewisseld had moeten worden voordat ie scoorde.
Heb je niks aan op zo'n toernooi.
Zekerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Brazilië die allang met 10 man had moeten spelen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef Scorpie het volgende:
Die gasten zijn feller, beter, gretiger, harder, sluwer. Met andere woorden; we worden afgetroefd.
dit dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Robben probeert elke keer opnieuw exact hetzelfde en de Brazilianen weten perfect wat dat is.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Mercer het volgende:
Kunnen ze Elia niet klonen? Dan graag 10x Elia erin!
Onzin, er stond nog een Braziliaan aan de rechterkant....het was gewoon een fout van Heitingaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef marcodej het volgende:
Fout van der Wiel bij die goal, laat Robinho echt compleet gaan...
Ik zei het al tegen m'n vader tijdens Slowakije, ze gaan verliezen tegen Brazilië.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Killaht het volgende:
Die hoop die ik toch altijd heb...
Maar zoals ik al dacht is Nederland gewoon hetzelfde niveau als heel het WK al, misschien wel zwakker. Kansloze defensie, slechte passes en kansen benutten. Als je nadenkt, hebben ze niet overtuigend vorige wedstrijden gewonnen, en toen dacht ik al, als je tegen brazilië, argentinië of duitsland moet ben je kansloos. Met 1-0 voorstaan en dan denken dat je er bent. En wat staan ze te sjokken.... Ze zijn niet zoals tijdens de poule wedstrijden op het EK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |