quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ik wilde pissen in de rust. Moet ik helemaal niet pissen. Zal je zien dat ik straks de 1-1 mis
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Jongens we hebben het wel over het slechte spel van nederland maar er zijn wel in Nederland zo'n 10 miljoen gekken die met een oranje shirt en alles oranje aan lopen.
Zet die dan allemaal in het veld dan hebben we nog wat te lachen. Die denken dat Nederland een kans maakte voor het WK.
Ik heb al in het begin gezegd de groepsfase halen ze wel nog maar daarna krijgen ze het moeilijk aangezien ze niet kunnen voetballen.
Ze hebben goede spelers erin staan maar die moeten kunnen samenwerken en niet alleen willen voetballen.
JIj bent er zo een die speelt om er voor te zorgen dat het geen 2-0 wordt, volgens mij is het de bedoeling dat je de 1-1 gaat zoekenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft iedereen met Elia? Zo geef je Maicon helemaal de ruimte.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ik wilde pissen in de rust. Moet ik helemaal niet pissen. Zal je zien dat ik straks de 1-1 mis
Dat doe ik wel. Sterker nog, de scheids is enorm Nederlands gezind.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach flikker op man, ze schoppen Rooben 5 keer tegen de grond. Ik zeg nergens dat Nederland goed voetbalt, ze spelen kut, dat roep ik al het hele WK, maar je moet nou niet net gaan doen alsof die scheids zo Nederlands gezind is.
Het is een braziliaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Sterker nog, de scheids is enorm Nederlands gezind.
Denk je dat Dunga voor z'n lol helemaal gek word. Zo heb ik hem zelden gezien.
1990 was toch echt slechter. 1980 EK net zo goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Schandalig tournooi geweest als ze er uitvliegen, waar het naar uitziet.
Slechtste eindtournooi ever voor Oranje.
Tja, wat kun je ook verwachten van Bertje en zijn secundant v. Bommel.
quote:
lolquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt een speler in de selectie:
- met lef
- met techniek
- met scorend vermogen
- hybride stijl
- brutaal
- gretig
- in vorm
Waarom speelt Advanced Afellay niet???????![]()
![]()
²
Hij wees naar Robben dat die hem over moest nemen.. had ie beter zelf kunnen doen, Robben stond nog goed om die speler op de flank te pakken,.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Onzin, er stond nog een Braziliaan aan de rechterkant....het was gewoon een fout van Heitinga
Oke.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Sterker nog, de scheids is enorm Nederlands gezind.
Denk je dat Dunga voor z'n lol helemaal gek word. Zo heb ik hem zelden gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |