scorend vermogen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt een speler in de selectie:
- met lef
- met techniek
- met scorend vermogen
- hybride stijl
- brutaal
- gretig
- in vorm
Waarom speelt Advanced Afellay niet???????![]()
![]()
²
omdat dat een eerste klas prutser is, daarom.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt een speler in de selectie:
- met lef
- met techniek
- met scorend vermogen
- hybride stijl
- brutaal
- gretig
- in vorm
Waarom speelt Advanced Afellay niet???????![]()
![]()
²
dat weet ik niet, we hebben steek!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef Ssonic het volgende:
[..]
anders wel een behoorlijk gevaarlijk spelletje. Zie straks, mocht nederland doorgaan, hoe 'n gekkehuis het op straat word. Dat weet ik nu al.
Mocht het gelijk worden, met penaltys is het over voor NL!
Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Jongens we hebben het wel over het slechte spel van nederland maar er zijn wel in Nederland zo'n 10 miljoen gekken die met een oranje shirt en alles oranje aan lopen.
Zet die dan allemaal in het veld dan hebben we nog wat te lachen. Die denken dat Nederland een kans maakte voor het WK.
Ik heb al in het begin gezegd de groepsfase halen ze wel nog maar daarna krijgen ze het moeilijk aangezien ze niet kunnen voetballen.
Ze hebben goede spelers erin staan maar die moeten kunnen samenwerken en niet alleen willen voetballen.
dat mocht ook al in de eerste helftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef Symphonic het volgende:
Er mag in de 2e helft wel een wonder gebeuren....
Ik durf wel te stellen dat hem in de spits opstellen Nederland het WK kost. Hij zoekt bv. nooit de 2de paal ala Kluivert.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:59 schreef kree het volgende:
van Persie moet eruit
Nee, dat doet hij omdat hij een psycho is. De scheids fluit gewoon goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Sterker nog, de scheids is enorm Nederlands gezind.
Denk je dat Dunga voor z'n lol helemaal gek word. Zo heb ik hem zelden gezien.
Ja dus? Als ze de scheids tegen zouden hebben volgens jullie is er toch geen reden om je op te winden?quote:
Kans is 10%quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef Symphonic het volgende:
Er mag in de 2e helft wel een wonder gebeuren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |