Zo was een moeilijke beslissing zeker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ik straks Spare ribs ga laten bezorgen
Zit ik ook nietquote:
De jongens kwamen er niet echt uit of het Chinees of Shoarma moest worden. Toen heb ik de knoop maar doorgehakt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo was een moeilijke beslissing zeker.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De jongens kwamen er niet echt uit of het Chinees of Shoarma moest worden. Toen heb ik de knoop maar doorgehakt.
En spare ribs it is.
Een keer wat eerder naar huis om bijtijds naar bed te kunnen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zit ik ook nietEn als ik de collega's er een plezier mee doe: no problemo. Kan ik een andere keer iets van ze vragen als het voor mij wel belangrijk is
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Een keer wat eerder naar huis om bijtijds naar bed te kunnen?
[..]
[..]
Slippers uit de diepvries van de Aldi!?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug uit de warme stad... ik heb ook nieuwe slippers en spare ribs gekocht... uit de diepvries van Aldi. Peace wil die een keer proberen.... ik lust ze toch niet.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slippers uit de diepvries van de Aldi!?
tis toch eten wat de pot schaft?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug uit de warme stad... ik heb ook nieuwe slippers en spare ribs gekocht... uit de diepvries van Aldi. Peace wil die een keer proberen.... ik lust ze toch niet.
Bij ons niet altijd...quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis toch eten wat de pot schaft?
Wie moet er eten wat de pot schaft? Jij of Peace?quote:
Ik kook meestal... dus Peace. Maar Peace is erg gemakkelijk, die lust alles... ik niet. Af en toe maak ik wel iets voor hem wat ik niet lust.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie moet er eten wat de pot schaft? Jij of Peace?
quote:
Goede zaak.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:35 schreef peaceman het volgende:
Lennon lijkt ook alles te lusten, dus ik heb wellicht een medestander gevonden
Dat is het zeker!quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is het zeker!
Al klaag ik niet over het gemiddelde menu hier hoor.
wrom niet?quote:
De structuur. En daar was ik me al van bewust toen ik het inleverde. Ik ben echt slecht in structuur aanbrengen in teksten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is balen zeg... wat mankeerde er nu aan?
'Het gemiddelde menu'...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is het zeker!
Al klaag ik niet over het gemiddelde menu hier hoor.
Op zich dus ook wel een positieve reactie en goede feedback waar je mee aan de slag kunt. Komt goed hoor!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
De structuur. En daar was ik me al van bewust toen ik het inleverde. Ik ben echt slecht in structuur aanbrengen in teksten.![]()
Maar hij zegt ook:
gezien de inhoudelijke kwaliteit, heeft je scriptie een enorme groeipotentie: dit kan een mooi cijfer worden
&
Je hebt gekozen voor een moeilijke weg, dat is prijzenswaardig. Juist dan is het zo belangrijk dat het qua leesbaarheid overzichtelijk blijft. Je sluit dit vak met voldoende resultaat af als je deze één-op-één relatie in je laatste versie hebt verwerkt.
Kookkunsten is een groot woord.... het koken van mij beschouw ik niet bepaald als kunstig. Mijn motto: als het maar makkelijk te maken is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Het gemiddelde menu'...
Dat klinkt niet erg aardig richting de kookkunsten van je vrouwtje...
Kop op, inhoudelijk een 10, nu nog alles door elkaar husselen en dan is dat ook geregeld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Soempie het volgende:
Pff, uitgehuild.![]()
Ik ben zo blij als ik van die scriptie af ben.
Precies mijn motto. Daarom kookt Sven eigenlijk altijd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kookkunsten is een groot woord.... het koken van mij beschouw ik niet bepaald als kunstig. Mijn motto: als het maar makkelijk te maken is.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Het gemiddelde menu'...
Dat klinkt niet erg aardig richting de kookkunsten van je vrouwtje...
Peace heeft een nog grotere hekel aan koken dan ik... en ik ben meer thuis...quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies mijn motto. Daarom kookt Sven eigenlijk altijd.
Ja, ik ga voor volgende week donderdag proberen een afspraak met hem te maken. Dan verbeter ik het voor die tijd en spreek ik m'n laatste vragen door. Hij heeft heel gericht feedback gegeven op m'n stukken, dus daar kan ik ook wel heel veel mee. Verder ga ik m'n nichtje nog vragen om het door te lezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kop op, inhoudelijk een 10, nu nog alles door elkaar husselen en dan is dat ook geregeld.
Kan je geen hulp daarbij inroepen?
Hm dan is het wel zo eerlijk. Tegenwoordig is Sven meer thuis dan ik.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace heeft een nog grotere hekel aan koken dan ik... en ik ben meer thuis...
Hij is dus nu ook al thuis... ik dacht dat hij nog eventjes had...quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm dan is het wel zo eerlijk. Tegenwoordig is Sven meer thuis dan ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |